Gå til innhold

Kristine Ullebø


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Som rusavhengig og dø mener du?

Nei, ikke dø, men rusavhengig. Det var ektemannen, Bobby Brown som klart å dra henne inn i narkotika-helvetet

Endret av Honey Dew
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kattehviskeren

Nå syns jeg dere tar litt av her i bekymringene deres. Kristine er myndig, hun gjør som hun vill og må få gjøre seg litt erfaringer. Han fyren virker som en idiot, men han er ikke djevelen selv som det virker som om noen av dere her mener. Og hun er ikke blitt junkie! Slapp litt av, og ikke spre så mye tullete rykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er på photoshoot i Dubai for noen nykker. Inget modellbyrå vil ansette en som syter og klager.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

. slettet

 

 

 

Endret av Glad sørlandsjente
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spekulasjonen i denne tråden er jo helt lættis. Altså, jeg synes virkelig ikke mye om denne typen heller, men jeg var selv i en lignende "kreativ" (av mangel på bedre ord) omgangskrets da jeg var på Kristines alder. Det må da gå an å la dama utforske nye miljøer og føle seg litt småkul og pretensiøs som drikker vin på en hverdag uten at dere sammenligner henne med Amy fuckings Winehouse!

Jeg elsket den alderen — det var dritfett å være 20-22. Det var noen fantatisk morsomme år, hvor jeg kunne drikke, feste, og kose meg mye uten bekymringer, før både fyllesjuken og voksene ansvar tok meg. Det er helt lov! Kristine virker som en smart jente, og selv om den nåværende forelskelsen hennes fremstår som veldig naiv for oss som har "been there", så har man virkelig lov til å gjøre egne feil og lære fra dem! Det er det det vil si å være ung! Det er så flott å være i den alderen hvor man kan utforske seg selv og prøve ut forskjellige stiler og finne ut hvem man er.

That said, Kristine: Den største feilen jeg gjorde på den alderen var å binde meg i flere år til en som ikke elsket meg like mye som jeg elsket han. Kristine og Fabian har bare vært sammen i noen måneder (!!), og hvis han på den korte tiden allerede har knust hjertet hennes, så kan jeg garantere at det aldri vil roe seg ned. Det er sånt som gjentar seg gang på gang, og hver god dag/uke/måned vil alltid bli etterfulgt av tårer. Jeg kunne ønske jeg hadde sett det før jeg kastet bort 5 år på en type som aldri ordentlig satt pris på meg. Uansett hvor vondt det er å gi slipp, må du vite at du fortjener bedre.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Miranda16 skrev:

Du sier at ungdomstida handler om å prøve og feile er endel av den, men så sier du samtidig at du skulle sett  lenge før at du kastet bort mange år av livet på en mann? Total selvmotsigelse. 

Dersom man som ung og er i miljø hvor dop er dagligdags da er det fare på ferde. Selv såkalte "smarte folk" kan la seg påvirke.

Alt jeg sier er at jeg hadde bare himla så jævlig med øynene hvis jeg var 20 og en gjeng gamliser i distriktnorge sammenlignet meg med Amy Winehouse bare fordi jeg røyte hasj eller var nysgjerrig på kokain. HVIS det er sant, tror du virkelig det er riktig måte å nå en ung jente på?

Endret av dummebamse
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det Pepsi max i det vinglasset da, ifølge henne selv. Hun ville vel bare ta litt artsy bilder. Selv drikker jeg gjerne et glass vin eller to uten at det trenger å være helg, men det er ganske normalt i landet jeg bor i (ikke norge). 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden har blitt skikkelig underholdning. Jeg tipper hele denne "artsy" greia er utforskningen ikke er så mye mer enn det. Jeg drakk også vin på en tirsdag i ny og ne da jeg var 20, og likte sikkert å late som jeg gjorde det oftere enn det og :P Slapp av,  det er lov å være ung og dum! Sier ikke at det er greit å ruse seg hvis det er tilfellet, men det vet vi ingenting om og bør ikke spekulere i!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett videobloggen hun la ut nå og vet hva hun snakker om? (Har ikke mulighet til å se selv for øyeblikket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Llise skrev:

Noen som har sett videobloggen hun la ut nå og vet hva hun snakker om? (Har ikke mulighet til å se selv for øyeblikket)

Hun snakker definitivt om forumet, i hvert fall.. Har bare kommet 2 min inn i videoen, men hun snakker om hvordan "jenter på min alder og voksne kvinner kan finne glede i andre som har det vondt"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, gobbledigook skrev:

Hun snakker definitivt om forumet, i hvert fall.. Har bare kommet 2 min inn i videoen, men hun snakker om hvordan "jenter på min alder og voksne kvinner kan finne glede i andre som har det vondt"

 
 

Oh my god, konstruktiv kritikk = hat. 

Vet dere hva? Det skal jeg også begynne med. Mamma: Du burde kankje ikke kjøre så fort inn i rundkjøringen _ Meg: herregud!! hvorfor vil du meg så vondt?! 

edit: ok, ser at den er litt på grensen, men disse bloggerne må lære seg forskjellen. Det å si at du er stygg på håret kontra å være bekymret og ha fakta på bordet er noe annet. Nå er det ikke slik at hun er stygg på håret, men for å dra en sammenheng her nå. 

Endret av dillyduzit
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ingen i tråden som vil henne vondt? Let alone finner glede i det. Synes det virker som en gjeng som kunne vært mora hennes som tenker bekymrede mammatanker. Rus-tematikken var drøy, men. Det er vel sånn "mødre" tenker; han skumle typen driver med narkotika og er ikke bra for deg. 

Jeg hadde forøvrig tatt det som hat hvis mora mi kritiserte kjøringa mi :alice:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, caskerette skrev:

Det er da ingen i tråden som vil henne vondt? Let alone finner glede i det. Synes det virker som en gjeng som kunne vært mora hennes som tenker bekymrede mammatanker. Rus-tematikken var drøy, men. Det er vel sånn "mødre" tenker; han skumle typen driver med narkotika og er ikke bra for deg. 

Jeg hadde forøvrig tatt det som hat hvis mora mi kritiserte kjøringa mi :alice:

 

Spot on! Ingen vil hun noe vondt, vi er bare bekymret fordi vi fleste har vært der selv og ikke unner noen å gå igjennom det samme. Men nei, vi er bare hatere hele gjengen som bare er negative. Synd selvfølgelig, men Kristine har vært en så flink blogger og flink i å vise at joda, det å kombinere noe som tar mye tid med skole går an, hun har jo faen meg inspirert 1000 vis av unge mennesker til å gjøre det bra. Det er nå vi som er litt eldre som ser hva som skjer, og vet hvor det er på vei. Og, ja narkotikakommentarene er nok litt i overkant, men man skal ikke ymse av slikt. 

Ja, det hadde forsåvidt jeg også i grunn når jeg tenker meg om, men så vet jeg jo at mamma bekymrer seg hun også ;) 

Det skal dog sies, at håret hennes nå er veldig fint, og hun er tøff. Hvem legger ut en video hvor de gråter og forteller det som det er, på en av norges største blogg? Hun skal ha cred for den. Men igjen Kristine, konstruktiv kritikk = hat stemmer ikke. LES hva som står, så ser du at vi er bare bekymret. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Nå er det jo ofte slik at når det snakkes ondt eller nedsettende om kjæreste eller partner, så anses det av og til som angrep på en selv. 

Det er i og for seg forståelig, og jeg antar at de fleste av oss kan relatere. 

Og ja - kjærlighetssorg er fanden meg så smertefullt, og kan være så ødeleggende. Jeg vil også anta at ingen her unner Krissy den smerten, men heller forsøker å fortelle henne at det finnes personer som man bør holde seg unna. Greit nok at kua en gang også var kalv og at ungdommens gjerninger er den modne alders anger, men i dette tilfellet har jeg mer inntrykk av at det er kollektiv visdom og omtanke som ber Krissy kvitte seg med denne fyren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått helt med meg hva som er galt med typen hennes? Do u guys know anything?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest supernova_87

Det at man vil noen vel betyr ikke alltid at man er berettiget i midlene. At de fleste her ikke vil henne noe vondt betyr ikke at alt dere skriver er greit. Og jeg tror i grunn ikke at hver eneste bruker av denne tråden kan med hånda på hjertet si at de ønsker Kristine alt vel. 

Som du @dillyduzit skriver så er ikke konstruktiv kritikk det samme som hat. Men det er jaggu ikke alle kommentarene i denne tråden som er konstruktiv kritikk. Og noen ganger så får man litt nok av konstruktiv kritikk også. Jeg tar del i slike tråder jeg også (så jeg prøver ikke å si at jeg er uten skyld altså), og jeg synes Rampelyset er det forumet som har noen av de beste trådene, fordi det er strenge krav til hva man kan skrive, og i tråder om markedsføring og reklame og de tingene, eksponering av barn, hvordan type blogg de fører, fører det til godt argumenterte innlegg. Men tråder som denne gjør at det blir en skamplett på forumet. For å kritisere noen for å drikke vin midt i uka når man er 20 år og lever alene og fritt for første gang hvordan er det konstruktivt? Da jeg gikk på vgs drakk 50% seg dritings (nesten) hver torsdagskveld, og massevis røykte hasj. Og det gikk bra med dem. 

Jeg skjønner i alle fall at Kristine kan ta dette ille opp, og jeg skjønner at når hun som hun sier er usikker på seg selv, sliter med å finne seg selv, så gjør det vondt, uansett hvor godt ment det er, når "uendelig" med fremmede mennesker er ute etter å ta deg for valgene du tar (som er helt vanlige lev og lær valg alle (de fleste) unge mennesker går igjennom). Når noen skal kommentere kjæresten din og alt dere gjør sammen, og har noe å mene om det på godt og vondt, så er det ikke nødvendigvis lett å møte det, selv om man har valgt å være blogger. Hvis Kristine selv oppdager at denne kjæresten ikke er noe for henne, så kan jeg se at det kanskje kan føles som at 80% av tråden her og folk som har kommentert om han på bloggen vil sitte å tenke "hva var det jeg sa", selv om det kanskje ikke er det folk vil tenke (forhåpentligvis ikke). Og hvis de skal være sammen så må det være skikkelig dritt å lese andre snakke dritt om kjæresten din opp og ned i mente, at barten hans er stygg, at han er stygg og ikke kan måle seg med henne, at folk regelrett sitter og ler og godter seg over idiotiske utsagn og tekster osv. osv. Det er en ting å konstruktivt oppfordre til å tenke seg om om dette er riktig, og å peke på hvordan dette kan være feil, men noe annet å le over hvor pretensiøse og teite de er. Det er forståelig at man opplever det som negativ kritikk og "hat" og å reagere deretter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Rainstorm skrev:

Det at man vil noen vel betyr ikke alltid at man er berettiget i midlene. At de fleste her ikke vil henne noe vondt betyr ikke at alt dere skriver er greit. Og jeg tror i grunn ikke at hver eneste bruker av denne tråden kan med hånda på hjertet si at de ønsker Kristine alt vel. 

Som du @dillyduzit skriver så er ikke konstruktiv kritikk det samme som hat. Men det er jaggu ikke alle kommentarene i denne tråden som er konstruktiv kritikk. Og noen ganger så får man litt nok av konstruktiv kritikk også. Jeg tar del i slike tråder jeg også (så jeg prøver ikke å si at jeg er uten skyld altså), og jeg synes Rampelyset er det forumet som har noen av de beste trådene, fordi det er strenge krav til hva man kan skrive, og i tråder om markedsføring og reklame og de tingene, eksponering av barn, hvordan type blogg de fører, fører det til godt argumenterte innlegg. Men tråder som denne gjør at det blir en skamplett på forumet. For å kritisere noen for å drikke vin midt i uka når man er 20 år og lever alene og fritt for første gang hvordan er det konstruktivt? Da jeg gikk på vgs drakk 50% seg dritings (nesten) hver torsdagskveld, og massevis røykte hasj. Og det gikk bra med dem. 

Jeg skjønner i alle fall at Kristine kan ta dette ille opp, og jeg skjønner at når hun som hun sier er usikker på seg selv, sliter med å finne seg selv, så gjør det vondt, uansett hvor godt ment det er, når "uendelig" med fremmede mennesker er ute etter å ta deg for valgene du tar (som er helt vanlige lev og lær valg alle (de fleste) unge mennesker går igjennom). Når noen skal kommentere kjæresten din og alt dere gjør sammen, og har noe å mene om det på godt og vondt, så er det ikke nødvendigvis lett å møte det, selv om man har valgt å være blogger. Hvis Kristine selv oppdager at denne kjæresten ikke er noe for henne, så kan jeg se at det kanskje kan føles som at 80% av tråden her og folk som har kommentert om han på bloggen vil sitte å tenke "hva var det jeg sa", selv om det kanskje ikke er det folk vil tenke (forhåpentligvis ikke). Og hvis de skal være sammen så må det være skikkelig dritt å lese andre snakke dritt om kjæresten din opp og ned i mente, at barten hans er stygg, at han er stygg og ikke kan måle seg med henne, at folk regelrett sitter og ler og godter seg over idiotiske utsagn og tekster osv. osv. Det er en ting å konstruktivt oppfordre til å tenke seg om om dette er riktig, og å peke på hvordan dette kan være feil, men noe annet å le over hvor pretensiøse og teite de er. Det er forståelig at man opplever det som negativ kritikk og "hat" og å reagere deretter. 

Jeg liker Kristine veldig godt, men har verdens beste samvittighet for å synes at typen hennes er en pretensiøs fjomp. Been there, done that, akkurat samme typen i akkurat samme alder. Når det blir slutt og han har knust hjertet hennes og hun innser hvilken pretensiøs fjomp hun har vært sammen med, kommer hun til å lese denne tråden og le sammen med oss. Ærlig talt, pretensiøse fjomper er som skapt til å bli ledd av. Hvis man ikke skal le av dem, hvem skal man le av?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
6 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Jeg liker Kristine veldig godt, men har verdens beste samvittighet for å synes at typen hennes er en pretensiøs fjomp. Been there, done that, akkurat samme typen i akkurat samme alder. Når det blir slutt og han har knust hjertet hennes og hun innser hvilken pretensiøs fjomp hun har vært sammen med, kommer hun til å lese denne tråden og le sammen med oss. Ærlig talt, pretensiøse fjomper er som skapt til å bli ledd av. Hvis man ikke skal le av dem, hvem skal man le av?

For all del, det må du bare ha (verdens beste samvittighet) og det må du bare gjøre (le av pretensiøse fjompenisser). ;)
Det jeg skrev var at det er forståelig at man tar slikt ille opp, eller som noe annet enn konstruktivt når man er inne i forelskelsesbobla og nettopp er glad i denne personen. 

Og ikke for å være plagsom diplomatisk her, men pretensiøse fjompenisser har følelser de også. :opplyser: :ninja:

Edit: Eller forresten, jeg tror det i alle fall. Better safe than sorry? 

Endret av Rainstorm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner.
Minner om reglene våre:
Det er ikke tillatt å poste innlegg som inneholder:

  • Spekulasjoner og ryktespredning. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene. 

/lillesky (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...