Gå til innhold

Kristine Ullebø


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han disser henne regelrett i blogginnleggene sine. Snappene til Kristine når hun var ute med venninner og drakk vin i taxi i helgen ;) Fy faen for en fyr... 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Carebear50 skrev:

Han disser henne regelrett i blogginnleggene sine. Snappene til Kristine når hun var ute med venninner og drakk vin i taxi i helgen ;) Fy faen for en fyr... 

Han er en pompøs maktsyk labil guttunge. Ser ut som et kokkavrak på noen av bildene han legger ut

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Plexus skrev:

Han er en pompøs maktsyk labil guttunge. Ser ut som et kokkavrak på noen av bildene han legger ut

Synes synd på Kristine

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og en ting til jeg legger merke til (uheldigvis, glad for at jeg har noe dårlig syn fra før av) men mr Flørtepus har jo altfor stramme bukser, så til deg Fabian, det å kle på seg bukser som viser utstyret ditt såpass mye er bare svært forstyrrende og uheldig. 

Tenk å komme på jobbintervju hvor bulen på jeansen er så fremtredene at man gjør alle rundt seg ukomfortabel. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste at Kristine møtte ham gjennom "felles venner" men jeg har mine tvil. Tipper det var Happn. Han er jo helt vanvittig aktiv på disse sjekkeappene tydeligvis.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Honey Dew skrev:

Altså, denne blandingen av norsk og engelsk under det øverste bildet, får meg til å lure på om han har lært seg engelsk ved å se på The Julekalender...

http://fabianraw.blogg.no/1490626625_utdanning__en_dannelsesreise.html

Hahaha, jeg ler meg seriøst fillete av den fyren :D

I avsnittet hvor han prøver å hoste opp unnskyldninger for å droppe ut av studiene eller bortforklare dårlige resultater eller hva han nå driver med, skriver han: "å rent etymologisk så har det med dannelsen å gjøre".

Hvis vi ser bort fra de katastrofale og/å-feilene, vet han overhodet hva "etymologisk" betyr? Kanskje hvis det er orddannelse han prater om...

Kristine, kom deg vekk fra han her, dette blir så pinlig for deg å se tilbake på :) For real, you can take my word for it, som Fabian ville sagt.

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
13 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Hahaha, jeg ler meg seriøst fillete av den fyren :D

I avsnittet hvor han prøver å hoste opp unnskyldninger for å droppe ut av studiene eller bortforklare dårlige resultater eller hva han nå driver med, skriver han: "å rent etymologisk så har det med dannelsen å gjøre".

Hvis vi ser bort fra de katastrofale og/å-feilene, vet han overhodet hva "etymologisk" betyr? Kanskje hvis det er orddannelse han prater om...

Kristine, kom deg vekk fra han her, dette blir så pinlig for deg å se tilbake på :) For real, you can take my word for it, som Fabian ville sagt.

Jeg har prøvd å lese det innlegget i sin helhet så mange ganger nå,men jeg blir så flau! 

Han benytter banaliteter og plattheter og presenterer det som nye nytt og revolusjonerende. 😱 Og er det dyp han prøver å være?

Et tips til deg,Fabian: du virker ikke smartere ved å dra inn engelske uttrykk i annenhver setning. Det er snarere tvert i mot. På ordentlig,Fabian. 😎

Endret av ricecrispies
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Hahaha, jeg ler meg seriøst fillete av den fyren :D

I avsnittet hvor han prøver å hoste opp unnskyldninger for å droppe ut av studiene eller bortforklare dårlige resultater eller hva han nå driver med, skriver han: "å rent etymologisk så har det med dannelsen å gjøre".

Hvis vi ser bort fra de katastrofale og/å-feilene, vet han overhodet hva "etymologisk" betyr? Kanskje hvis det er orddannelse han prater om...

Kristine, kom deg vekk fra han her, dette blir så pinlig for deg å se tilbake på :) For real, you can take my word for it, som Fabian ville sagt.

Kan ikke si at han er særlig dannet heller, slik som han holder på. En dannet mann behandler kvinner med respekt

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer virkelig ikke å lese innleggene hans. Blir lei etter bare 2-3 setninger. Blir veldig slitsomt med norsk/engelsk. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Honey Dew skrev:

Kan ikke si at han er særlig dannet heller, slik som han holder på. En dannet mann behandler kvinner med respekt

Det er nok et etymologisk problem :laugh:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, GlitterGlitter skrev:

Sitat fra bloggen til Fabian: "Left-over tortilla wrap, soaked i olivenolje med egg, bacon, red hot chilipeppers, cherry tomatoes. Over helte jeg lake fra Jalapenos på glass. To spice it up a little extra;)"

Den engelsken hans altså... 

Fikk litt "the julekalender"- vibe..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha 😂 var en tur innom bloggen hans nå, måtte jo det etter denne tortillaomtalen. Hva er skaden hans liksom? Han prøver S Å hardt og det blir jo BARE kleint! Han bruker masse ord han tydeligvis ikke forstår helt, og denne norsk-engelsken, hva er det? Kult og "edgy" liksom? Det verste er jo at han faktisk er såpass voksen som 25 år og kommer sannsynligvis aldri til å bli noe bedre heller, mest sannsynlig bare verre. Herregud for en type... Etter å ha sett klippet fra Bloggerne der han ligger med en pensel i kjeften og oppfører seg som en ekkel kladd og snakker om exen så forsto jeg ikke hva hun ser i ham. Etter å ha vært inne på bloggen hans forstår jeg det enda mindre. Men hey, man må jo kysse noen frosker... Og han her ville jeg kalt en padde 🐸

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, elisaday skrev:

Hahaha 😂 var en tur innom bloggen hans nå, måtte jo det etter denne tortillaomtalen. Hva er skaden hans liksom? Han prøver S Å hardt og det blir jo BARE kleint! Han bruker masse ord han tydeligvis ikke forstår helt, og denne norsk-engelsken, hva er det? Kult og "edgy" liksom? Det verste er jo at han faktisk er såpass voksen som 25 år og kommer sannsynligvis aldri til å bli noe bedre heller, mest sannsynlig bare verre. Herregud for en type... Etter å ha sett klippet fra Bloggerne der han ligger med en pensel i kjeften og oppfører seg som en ekkel kladd og snakker om exen så forsto jeg ikke hva hun ser i ham. Etter å ha vært inne på bloggen hans forstår jeg det enda mindre. Men hey, man må jo kysse noen frosker... Og han her ville jeg kalt en padde 🐸

En padde! :hoho:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20+timer+siden,+nejve+skrev:

Stod+ved+siden+av+de+to+i+Oslo+her+om+dagen+og+ca.+en+times+tid+etterpГҐ+matchet+jeg+med+ham+pГҐ+happn+(tenkte+ikke+over+at+det+var+ham+fГёrst).+Er+jo+en+del+som+fremdeles+har+tinder+og+happn+pГҐ+telefonen+nГҐr+de+nylig+har+gГҐtt+inn+i+et+forhold,+men+det+er+jo+litt+spesielt+at+han+er+sГҐpass+aktiv.В 

Skrev+han+noe+til+deg+eller+liket+deg?+Eller+bare+krysset+dere+vei?+Det+har+jo+ganske+mye+å+si.+Ikke+at+han+burde+være+på+dating-apper+i+det+hele+tatt...+Æsjamei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20+timer+siden,+nejve+skrev:

Stod+ved+siden+av+de+to+i+Oslo+her+om+dagen+og+ca.+en+times+tid+etterpГҐ+matchet+jeg+med+ham+pГҐ+happn+(tenkte+ikke+over+at+det+var+ham+fГёrst).+Er+jo+en+del+som+fremdeles+har+tinder+og+happn+pГҐ+telefonen+nГҐr+de+nylig+har+gГҐtt+inn+i+et+forhold,+men+det+er+jo+litt+spesielt+at+han+er+sГҐpass+aktiv.В 

Skrev+han+noe+til+deg+eller+liket+deg?+Eller+bare+krysset+dere+vei?+Det+har+jo+ganske+mye+å+si.+Ikke+at+han+burde+være+på+dating-apper+i+det+hele+tatt...+Æsjamei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20+timer+siden,+nejve+skrev:

Stod+ved+siden+av+de+to+i+Oslo+her+om+dagen+og+ca.+en+times+tid+etterpГҐ+matchet+jeg+med+ham+pГҐ+happn+(tenkte+ikke+over+at+det+var+ham+fГёrst).+Er+jo+en+del+som+fremdeles+har+tinder+og+happn+pГҐ+telefonen+nГҐr+de+nylig+har+gГҐtt+inn+i+et+forhold,+men+det+er+jo+litt+spesielt+at+han+er+sГҐpass+aktiv.В 

Skrev+han+noe+til+deg+eller+liket+deg?+Eller+bare+krysset+dere+vei?+Det+har+jo+ganske+mye+å+si.+Ikke+at+han+burde+være+på+dating-apper+i+det+hele+tatt...+Æsjamei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...