Gå til innhold

Kristine Ullebø


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 timer siden, LunaPuna1 skrev:

Gikk inn på bloggen hans for første (og siste)gang nå. Klarte ikke å lese uten å høre teksten lest med Ari Behn sin stemme baki hodet mitt 🙈

hahaaaaaa!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes litt synd på henne. I alle videoblogger sitter hun og ser på han hele tiden, smiler lurt og søker øyekontakt. Men hun får jo ingenting tilbake fra han, han ser på henne et sekund eller to nå og da.. ser for meg ut som om det er en enveis-forelskelse, desverre.

Endret av Martheegne
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, desverre.

og han skriver jo nå i sitt nye blogginnlegg at han trenger pusterom fra henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Loveheartx

Å fy søren. Fabian må være noe av det kleineste og mest selvhøytidelige jeg har vært borti. Klarte ikke å se ferdig videobloggen engang. Og han er 25? Han hadde vært unnskyldt hvis han var 19-20 liksom, men 25? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Tjukk Norris skrev:

Ja, desverre.

og han skriver jo nå i sitt nye blogginnlegg at han trenger pusterom fra henne.

En kan se på gifen der Kristine klemmer han, hvor irritert han virker

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tjukk Norris skrev:

Ja, desverre.

og han skriver jo nå i sitt nye blogginnlegg at han trenger pusterom fra henne.

Huff :-( Begynner å bli lei av henne allerede, stakkars jente. På en annen side blir det så utrolig good riddance når hun skjønner hvilken selvhøytidelig dust hun var sammen med.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å ta hverandre forgitt etter knapt 2 måneder?? Som Fabian skriver på bloggen sin. 

Hvor er videoen dere snakker om? Er den slettet?

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt klart ikke "meant to be" hvis de går hverandre på nervene etter to måneder.. Han virker rimelig selvsentrert, og hun virker håpløst forelska. Ingen god kombo, ender som regel med hjertesorg..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj, ekkel fyr! Måtte bare klikke meg ut av bloggen hans igjen. Skulle ikke tro han var 25. Stakkars Kristine :( 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Honey Dew skrev:

I alle dager, har hun begynt å røyke???

Neida. Ikke en glo å spore der, så det er nok bare for at det ser vanvittig kult ut :Nikke:

Endret av Perle
Skriveleifer
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Perle skrev:

Neida. Igen glo i spore der, så det er nok bare for at det ser vanvittig kult ut :Nikke:

:fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Perle skrev:

Neida. Igen glo i spore der, så det er nok bare for at det ser vanvittig kult ut :Nikke:

Kunst vettu :nori:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Virker som at det å flytte til Oslo ble en rimelig stor overgang for Kristine, og det skjønner jeg jo - man møter en vanvittig mye større diversitet blant menneskene der enn i Førde. Jeg som er fra en større by har jo aldri tenkt på at det er "kult" å være litt "urban" (slik jeg føler hun ser det), for urbane mennesker og kultur har jo uansett alltid vært rundt meg som en normalitet. Men jeg tror at hun kanskje trenger å vise seg frem som mer voksen og kanskje litt grensesprengende nå som hun nettopp har fylt 20 og flyttet hjemmefra for første gang, og det blir gjerne litt mye...

En ting til: kristine, vet du leser dette, og jeg vil bare si at det er kult at du prøver å finne deg selv, men ikke gjør det via en gutt du såvidt har blitt kjent med! Husk å lær deg selv å kjenne først, det er ofte i 20-årene man "vokser opp". Kos deg med forelskelsen, da, det er fint det :) Hilsen en jente på din alder

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får utrolig vondt av henne. hun er så ung ,spesielt ift at hun kommer fra en liten plass og ikke er vant med slike miljøer og sikkert er veldig forelska.. håper ikke han knuser hjertet hennes.  Bare det at han skrev det han gjorde  på bloggen om henne hadde fått meg til å styre unna..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Hege899 skrev:

Får utrolig vondt av henne. hun er så ung ,spesielt ift at hun kommer fra en liten plass og ikke er vant med slike miljøer og sikkert er veldig forelska.. håper ikke han knuser hjertet hennes.  Bare det at han skrev det han gjorde  på bloggen om henne hadde fått meg til å styre unna..

Men kjære vene. Absolutt alle har vel godt av å oppleve en kjærlighetssorg eller to i løpet av livet??? Hvorfor skulle det være annerledes for henne?

Dette vokser man på, og det er jeg sikker på at Kristine også vil gjøre. Vi jenter har jo en tendens til å bli veldig "klamrete" når vi er forelska, gutten får hetta og stikker. Ikke noe breaking news dette her.

La henne prøve og feile, det er jo endel av det å bli voksen.

 

Dette med å erfare en større by osv, er en annen ting. Det vet jeg det er mange som har synes vært vanskelig. Kjenner flere som har fått et sammenbrudd og flytta hjem igjen. Bodd hjemme og jobba ut året, og manøvrert seg inn på noe litt "mindre" som f.eks en høyskole i en mindre by e.l.

Dette jaget i Oslo virker veldig slitsomt. Mange takler det sikkert fint, men forstår de som får kalde føtter også.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...