Gå til innhold

Kristine Ullebø


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Valetta skrev:

Men kjære vene. Absolutt alle har vel godt av å oppleve en kjærlighetssorg eller to i løpet av livet??? Hvorfor skulle det være annerledes for henne?

Dette vokser man på, og det er jeg sikker på at Kristine også vil gjøre. Vi jenter har jo en tendens til å bli veldig "klamrete" når vi er forelska, gutten får hetta og stikker. Ikke noe breaking news dette her.

La henne prøve og feile, det er jo endel av det å bli voksen.

 

Dette med å erfare en større by osv, er en annen ting. Det vet jeg det er mange som har synes vært vanskelig. Kjenner flere som har fått et sammenbrudd og flytta hjem igjen. Bodd hjemme og jobba ut året, og manøvrert seg inn på noe litt "mindre" som f.eks en høyskole i en mindre by e.l.

Dette jaget i Oslo virker veldig slitsomt. Mange takler det sikkert fint, men forstår de som får kalde føtter også.

Helt enig med deg.  Bare synd at hele Norge får ta del i det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg måtte innom bloggen for å titte litt jeg også. Jeg ble direkte fnisete av hele framtoninga for han er jo en typisk posør uten substans og mer opptatt av å ha de riktige rekvisittene.

Nå opplever jeg at Kristine har litt av de samme tendensene men hun er 19/20 år og da er det jo mer vanlig men når en er blitt 25 år så burde en jo kanskje ha kommet over det verste.

Mest underholdende er de utstuderte poseringene på bilder og nattbordet hans med nøye utvalgte gjenstander for å gi et inntrykk av hvem han definerer seg som.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, dillyduzit skrev:

 

Og nei, det å være sammen 24/7 gjør ikke en sliten av kjærlighet, spesielt etter 2 måneder. 25 år og sliten av kjærlighet, hvordan blir resten av livet da? Det er på tide å vokse opp, ikke være så jævlig opptatt av den siggen og prøve å virke så "kul og tøff". 

Du er ikke Johnny fuckings depp, du er ikke en poet, og er hvertfall ikke filosofisk fordi du vet så mange "dype" ord. Ei lek heller ikke at du sliter så sinnsykt med psykiske problemer når du utlever deg som du gjør. Det sitter andre mennesker bak en skjerm og ser rett igjennom med det du holder på med. Når Kristine har fått nok av det spillet ditt, så skal du se at du fader like godt ut som eksen til Sophie Elise. Det funket ikke for han, og det kommer ikke til å fungere for deg heller. 

 

Jævla bra innlegg! Tenker akkurat det samme :P

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Hadde blitt rimelig såret dersom min kjæreste skrev et slikt innlegg på bloggen sin. Hun har jo ikke gjort annet enn å komme med kjærlighetserklæringer selv, så vidt jeg kan se.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Mormont skrev:

Bloggen hans er så utrolig preteniøs, jeg syns det er stor underholdning å lese den :fnise: noen av mine personlige favoritter:

"Våren gir meg ofte et sjokk av følelser og minner som kan ta meg langt tilbake i underbevisstheten."

"Dra til et sted hvor man kan ri på halv-ville hester over store åpne sletter, leve litt primitivt og se kontrastene i livet.."

"Av natur, så er jeg utrolig avhengig å være sosial for å ikke gå for dypt i mitt eget sinn"

"Subtilitet i litteratur og kunst er generelt noe jeg setter høyt som et kriterium for at det skal fange min interesse"

"Jeg overvurder hverken mine evner eller innbiller meg at jeg er noe jeg ikke er. Jeg tar kun ting fra hverandre å går i dybden på alt rundt meg gjennom refleksjon."

 

Han er så ultra latterlig! Leser dette med stor fornøyelse jeg også. :popcorn:

Helt fullstendig UBEGRIPELIG hvordan en jente med Kristines look har falt for denne tullebukken?!!? (Ihan SER jo ikke engang bra u) 

Han bruker henne for det hun er verdt. Det er så gjennomskuelig, og ubegripelig at hun ikke ser dette selv. Ung, naiv og alene i storbyen liksom. Hun kommer til å se tilbake på dette å gremmes når hun blir voksen. :klaske:

 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Mormont skrev:

Bloggen hans er så utrolig preteniøs, jeg syns det er stor underholdning å lese den :fnise: noen av mine personlige favoritter:

"Våren gir meg ofte et sjokk av følelser og minner som kan ta meg langt tilbake i underbevisstheten."

"Dra til et sted hvor man kan ri på halv-ville hester over store åpne sletter, leve litt primitivt og se kontrastene i livet.."

"Av natur, så er jeg utrolig avhengig å være sosial for å ikke gå for dypt i mitt eget sinn"

"Subtilitet i litteratur og kunst er generelt noe jeg setter høyt som et kriterium for at det skal fange min interesse"

"Jeg overvurder hverken mine evner eller innbiller meg at jeg er noe jeg ikke er. Jeg tar kun ting fra hverandre å går i dybden på alt rundt meg gjennom refleksjon."

 

Han kommer med mange ord og vendinger, som han mener er dype, men når de settes i slike setninger, blir det bare komisk

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Honey Dew skrev:

Han kommer med mange ord og vendinger, som han mener er dype, men når de settes i slike setninger, blir det bare komisk

Ja, skulle tro han sitter med fremmedordboka foran seg og slenger inn et par ord her og der. Det ser jo bare dumt ut. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loffeliten
1 minutt siden, EiJente skrev:

Han tror han er Johnny Depp, men så er han egentlig mer en Ari Behn. 

Neineinei. Ari Behn er jo litt sjarmerende på sitt vis, har sansen for ham, jeg. Får ikke Behn-vibber av denne fyren her, altså. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristine har begynt å skrive mer og mer svevende og pretensiøse tekster. I tillegg blir det stadig mer hud på bildene, og nå i det siste er de rett og slett svært seksualiserte. Fatter ikke hvorfor hun vil ha sånne bilder av seg selv på nett.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, ssophie skrev:

Kristine har begynt å skrive mer og mer svevende og pretensiøse tekster. I tillegg blir det stadig mer hud på bildene, og nå i det siste er de rett og slett svært seksualiserte. Fatter ikke hvorfor hun vil ha sånne bilder av seg selv på nett.

Hun blir vel påvirket av typen sin... 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, gjestgitt skrev:

Det er jo VP fjerne slektning :)

Ha ha, jeg skulle til å skrive det samme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rose11

Yikes! For en usjarmerende  fyr :hakeslepp:Hva ER det hun ser i han der? Han prøver for hardt, og han virker så slesk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye ufrivillig komisk der at jeg nesten lurer på om det er en parodi. En russegutt på Bøler som har moro av å late som han er en filosoferende kunstnertype på Frogner som lar oss få innsikt i sine dype betraktninger. 

Herrefred, ellers er det pinlig. Det er jo bare vissvass om selvfølgeligheter, og det er så grunt som det kan få blitt.

Men kan godt være at han og Kristine har det fint likevel. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...