Gå til innhold

Avicii er død

Helado

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ufattelig trist  :dagens-rose:  , har ikke ord.

Takker for all  den fantastiske musikken han lagde   :hjerte:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagens-rose:Vakker ung mann med stort talent, ufattelig trist og uvirkelig.:dagens-rose::hjerte::hjerte::hjerte:

:hjerte::hjerte::hjerte:        :hjerte::hjerte::hjerte:        :hjerte::hjerte::hjerte:     :hjerte::hjerte::hjerte:     :hjerte::hjerte::hjerte:     :hjerte::hjerte::hjerte:       :hjerte::hjerte::hjerte:

:dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose:Må han hvile i fred:dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

:hjerte::hjerte:    :hjerte:      :hjerte::hjerte:      :hjerte:      :hjerte::hjerte:        :hjerte::hjerte:        :hjerte:         :hjerte::hjerte:      :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Javel, So fucking what?

Anonymkode: 87a14...a6d

Fy, så stygg du er!

Anonymkode: 837a5...199

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Omo skrev:

En av hans første tror jeg

Husker det var favorittsangen min å løpe på tredemølla til. Har ikke hørt den på mange mange år, men jeg blir i godt humør av den.

Mye minner med denne sangen for min del, både gode og dårlige. Er trist dette med Avicii :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg hørte om ham var det snakk om en veldig svekket helse på grunn av unormalt høyt alkoholforbruk. Så synd at unge (og talentfulle) personer ødelegger for seg selv med alkohol (dop og annet dritt de setter i seg). 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe særlig forhold til karen, men trist når unge mennesker dør, spesielt tilsynelatende uventet❤ 

Leser at han hadde helseutfordringer som gjorde at han trakk seg tilbake fra turné livet, var han åpen om hva som plaget ham?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Familien sa vel sagt de ikke vil si noe mer og håper folk kan respektere de vil ha fred og ro. Forståelig nok

Synes det er respektløst å drive å spekulerer i hvorfor han døde. Ser en som sa han var narkoman. Herrefred 🙈

Endret av Christy89
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, sirenas skrev:

Har ikke noe særlig forhold til karen, men trist når unge mennesker dør, spesielt tilsynelatende uventet❤ 

Leser at han hadde helseutfordringer som gjorde at han trakk seg tilbake fra turné livet, var han åpen om hva som plaget ham?

Jeg er nok ikke helt oppdatert, men han hadde hvertfall en hasteoperasjon av bukspyttkjertel for noen år siden, og slet vel med litt ymse i mageregionen. Han var visst mye syk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde betennelse i bukspyttkjertelen pga for mye alkohol og måtte og ta blindtarmen. Dette var vel et par år siden. Stod i avisene. Siden han slet med helsa så trakk han seg tilbake fra turnelivet. Han døde ikke i bilulykke det står jo at han ble funnet på et hotell. Uansett helseproblemene så er dette jo veldig trist. Artistene i dag blir jo veldig pressa til og prestere og man ser jo mange som har dødd for tidlig. Helseproblemer kan jo alle få. RIP :dagens-rose:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, Helado skrev:

Feil. Avicii virket på meg som en ganske så fornuftig person, husker jeg leste denne artikkelen for noen år siden

https://www.vg.no/rampelys/musikk/i/8gGMG/avicii-til-vg-derfor-har-jeg-sluttet-aa-drikke

Men han hadde altså det, det jeg sa var ikke feil. Han drakk så mye at han måtte fjerne galleblæren og fikk bukspyttkjertel betennelse (det er meget alvorlig). Kan hende han sluttet å drikke etter det, men det er vel kjent at han hadde det vanskelig (depresjon, stress og alkoholisme) 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mixen var det første jeg hørte av han og har vært en av mine største favoritter siden ❤️

Forferdelig trist at ett så ungt og stort talent går bort 😢 Måtte han hvile i fred 🌹🌹

Endret av Lalala123
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...