Gå til innhold

The Handmaid’s Tale’, sesong 2


Helado

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, AnonymBruker said:

I traileren

Anonymkode: aab53...397

Greit å bruke spoilerfunksjonen når man omtaler episoder som ikke er  kommet ut enda. 

Spoiler:

Spoiler

Eksempel

 

Endret av godjenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, godjenten skrev:

Greit å bruke spoilerfunksjonen når man omtaler episoder som ikke er  kommet ut enda. 

Spoiler:

  Vis skjult innhold

Eksempel

 

Hvordan aktiverer man spoiler-modusen?

Anonymkode: e9165...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvordan aktiverer man spoiler-modusen?

Anonymkode: e9165...742

Når man skriver innlegg så er det i verktøylinjen øverst. Det er den som er formet som et øye med pupill. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.6.2018 den 18.08, AnonymBruker skrev:

Ja, trolig kult det med tegningene. 

Så også scenen med Aunt Lydia. Kult å få litt mer informasjon om henne. At hun var gudmor til en baby som døde. Hun sier også  "It was not my fault" så virker som det er noen komplekser som kan ha formet henne til den hun er i dag. Men også en twist på Aunt Lydia som vanligvis har vært veldig flink til å tvinge handmaids  må si "Det var min feil" for alt regimet dytter på dem.  

Kan kanskje også være at det er sånn de har fått Aunt Lydia til å bli den hun er. Aunt Lydia sa jo til June "Det er June sin feil at han henger på muren, men det var ikke Offreds feil""Er du June eller Offred?"  Kanskje sa de noe lignende til Lydia? "Det var [sett inn navn] at babyen døde, men det var ikke Aunt Lydia sin feil" "Er du [sett inn navn] eller Aunt Lydia?"

 

 

Anonymkode: 25d76...a9b

Jeg er helt overbevist om at Aut Lydia straffer seg selv for noe. Hun er SÅ opptatt av synd og straff. Denne lille kommentaren forsterker inntrykket. Hvorfor i all verden skulle det være hennes feil at gudbarnet dør, men hun følte for å presisere det. 

Jeg tror regimet på en måte ble "redningen" hennes, nå skal hun gjøre bot for sin synd (mot et barn?) ved å hjelpe til å produsere flest mulig nye babyer. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dette egentlig er fryktelig enkelt å finne ut, men jeg har da altså ikke klart det; på hvilket tidspunkt legges de nye episodene ut?

Anonymkode: a4e7e...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Endelig en ærlig samtale mellom Fred og Serena. Men hva skjer nå? Tror dere Serena og Fred kaster ut June? Hvordan kommer hun til å takle og miste to barn på den måten? Og Serena sa til Fred at Nick var faren til babyen og Fred reagerte ikke. Visste han det?

 

Anonymkode: 801b0...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler:

Spoiler

Igjen kvalitetsepisode 

Hadde hjertet i halsen hele veien. 

Ulven og rødhette 

Oprah :hjerte: 

 

Anonymkode: 9e28b...bf0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:
  Hide contents

Endelig en ærlig samtale mellom Fred og Serena. Men hva skjer nå? Tror dere Serena og Fred kaster ut June? Hvordan kommer hun til å takle og miste to barn på den måten? Og Serena sa til Fred at Nick var faren til babyen og Fred reagerte ikke. Visste han det?

 

Anonymkode: 801b0...d27

Spoiler

Dette blir bare spekulasjon, men lurer på om Junes fortellerstemme i episoden er et hint. Virker som om hun delvis forteller historien i ettertid og at den blir fortalt for at babyen(Holly) skal vite hvem hun er.  Hun snakker også om at de kanskje vil møtes i fremtiden. 

Jeg tolker det som at June og Holly kommer til å bli separert.  Holly blir i Gilead mens June forsøker å rømme. Hun snakker jo om at de kanskje vil møtes om Holly klarer å rømme eller kanskje de vil møtes i himmelen. 

 

Når det kommer til Fred så har han jo aldri vist at han bryr seg når June og Serena forteller han at Fred ikke er faren til babyen. Samtidig har de også alltid fortalt det til han når de er i en krangel med han og prøver å såre han. 

 

Anonymkode: 9e28b...bf0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:
  Reveal hidden contents

Dette blir bare spekulasjon, men lurer på om Junes fortellerstemme i episoden er et hint. Virker som om hun delvis forteller historien i ettertid og at den blir fortalt for at babyen(Holly) skal vite hvem hun er.  Hun snakker også om at de kanskje vil møtes i fremtiden. 

Jeg tolker det som at June og Holly kommer til å bli separert.  Holly blir i Gilead mens June forsøker å rømme. Hun snakker jo om at de kanskje vil møtes om Holly klarer å rømme eller kanskje de vil møtes i himmelen. 

 

Når det kommer til Fred så har han jo aldri vist at han bryr seg når June og Serena forteller han at Fred ikke er faren til babyen. Samtidig har de også alltid fortalt det til han når de er i en krangel med han og prøver å såre han. 

 

Anonymkode: 9e28b...bf0

Edit:

Spoiler

Altså jeg tolker det slik at "The Handmaid's Tale" er Junes fortelling til Holly.

 

Anonymkode: 9e28b...bf0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Edit:

  Skjul innhold

Altså jeg tolker det slik at "The Handmaid's Tale" er Junes fortelling til Holly.

 

Anonymkode: 9e28b...bf0

Det hadde vært uhyre interessant 🤔 

Anonymkode: 801b0...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordømt VM.... 

/venter på TVen

Anonymkode: faafd...ac4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en slutt på dagens episode! 😱 Ble lettet da jeg så at det kommer en episode til i denne sesongen. Det skulle ha tatt seg ut om avslutningen på sesongen endte på denne måten!

Gleder meg allerede til april neste år! Sjansen er stor for at vi da får fortsettelsen! :)
https://www.express.co.uk/showbiz/tv-radio/954284/The-Handmaids-Tale-season-3-release-date-cast-trailer-plot-series-Hulu-Channel-4-Offred

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ardwinna said:

For en slutt på dagens episode! 😱 Ble lettet da jeg så at det kommer en episode til i denne sesongen. Det skulle ha tatt seg ut om avslutningen på sesongen endte på denne måten!

Det kommer to episoder til. 13 totalt i sesongen. :)  Gleder meg til episodene jeg også!

Anonymkode: ca130...7b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer to episoder til. 13 totalt i sesongen. :)  Gleder meg til episodene jeg også!

Anonymkode: ca130...7b1

Oi, to til? Så bra! Jeg trodde det var bare én til! :)  Woohoo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...