Gå til innhold

Mads Hansen


AneKS

Anbefalte innlegg

På 18.8.2018 den 0.25, T1gerlilje skrev:

Det har hun så absolutt. Spesielt andre tenåringsbloggere. 

Mnja.. mitt inntrykk er at noen av dagens tenåringer vet hvem CBE er, men hun er på ingen måte spesielt «kul» blant dagens unge. Tidligere kunne jeg bruke henne som eksempel i undervisningen min, men jeg har måttet «bytte henne ut». I år kunne jeg også bruke sraad og Mads Hansen som eksempel, og det traff. 

Jeg synes Mads Hansen prioriterer riktig. Med mindre han får betalt for å være vaktbikkje på heltid, så er det mye å forlange at han skal ta for seg rubbel og bit. Og skal man først prioritere, så synes jeg at det er helt supert at han tar for seg de mest ekstreme, med størst påvirkningskraft blant de unge. Den halvkleine mammastilen og kaffekoppene til CBE imponerer ikke den jevne 16 åring, men rumpa til Raad gjør det, i noen tilfeller. Dessverre.  Og voksne folk får bør klare å passe på seg selv i større grad enn tenåringer. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym90059005 skrev:

Nydelig instastory 😄

Dumt at man må registrere seg for å se instastory.. Hva handlet den om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig
På 18.8.2018 den 16.17, Ultiva skrev:

Leste du den nederste artikkelen jeg linket til? Voksne er også påvirkelige, og kan få mange vonde tanker og usunne holdninger fra f eks CBE. Hvorfor tror du f eks reklameindustrien omsetter for titalls av milliarder hvert år? Det meste av reklame er rettet mot voksne, ergo så er man påvirkelig også da. Og husk at MH er 34 år og godt etablert med kone og barn, for tenåringer så regner jeg egentlig med at han anses som gamlis. 

Man må til en større grad enn for ungdommer kunne forvente at voksne folk kan skjerpe seg. 

Ikke er hun den verste bloggeren når det kommer til enormt luksusforbruk, ikke er hun det matmessig, og ikke er hun det på noen andre arenaer heller. Hun var først og fremst tidlig ute før blogging ble stort, og leserne hennes er stort sett damer på 30+ og hvis de går under av cupcakepress så får de helt ærlig legge bort blogglesingen i en periode. 

At hun er pet peeven til 95% av bloggleserne på Kvinneguiden gjør henne ikke av den grunn til Samfunnsfiende Nummer En. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bolledeig skrev:

Man må til en større grad enn for ungdommer kunne forvente at voksne folk kan skjerpe seg. 

Ikke er hun den verste bloggeren når det kommer til enormt luksusforbruk, ikke er hun det matmessig, og ikke er hun det på noen andre arenaer heller. Hun var først og fremst tidlig ute før blogging ble stort, og leserne hennes er stort sett damer på 30+ og hvis de går under av cupcakepress så får de helt ærlig legge bort blogglesingen i en periode. 

At hun er pet peeven til 95% av bloggleserne på Kvinneguiden gjør henne ikke av den grunn til Samfunnsfiende Nummer En. 

Applauderer deg.👏

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Bolledeig skrev:

Man må til en større grad enn for ungdommer kunne forvente at voksne folk kan skjerpe seg. 

Ikke er hun den verste bloggeren når det kommer til enormt luksusforbruk, ikke er hun det matmessig, og ikke er hun det på noen andre arenaer heller. Hun var først og fremst tidlig ute før blogging ble stort, og leserne hennes er stort sett damer på 30+ og hvis de går under av cupcakepress så får de helt ærlig legge bort blogglesingen i en periode. 

At hun er pet peeven til 95% av bloggleserne på Kvinneguiden gjør henne ikke av den grunn til Samfunnsfiende Nummer En. 

Jeg vil ikke kalle slankeredigering av gravidmagen, seksualisering av barselkroppen, 3 offentlige refser fra Helsedirektoratet samt 30 000 googletreff på en uvitende, liten 4-åring for "litt cupcakepress".

Men å kalle CBE for "Samfunnsfiende Nummer En" får stå på din egen kappe, for den påstanden har hvert fall aldri jeg lest her inne 😆

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Vampen skrev:

Mnja.. mitt inntrykk er at noen av dagens tenåringer vet hvem CBE er, men hun er på ingen måte spesielt «kul» blant dagens unge. Tidligere kunne jeg bruke henne som eksempel i undervisningen min, men jeg har måttet «bytte henne ut». I år kunne jeg også bruke sraad og Mads Hansen som eksempel, og det traff. 

Jeg synes Mads Hansen prioriterer riktig. Med mindre han får betalt for å være vaktbikkje på heltid, så er det mye å forlange at han skal ta for seg rubbel og bit. Og skal man først prioritere, så synes jeg at det er helt supert at han tar for seg de mest ekstreme, med størst påvirkningskraft blant de unge. Den halvkleine mammastilen og kaffekoppene til CBE imponerer ikke den jevne 16 åring, men rumpa til Raad gjør det, i noen tilfeller. Dessverre.  Og voksne folk får bør klare å passe på seg selv i større grad enn tenåringer. 

Ja, det er nok av vaktbikkjer når det gjelder CBE her på KG.

Herlig at Mads Hansen tar for seg de verste med satire. Bare håper han ikke skåner SE så enormt mye.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig
12 timer siden, Ultiva skrev:

Jeg vil ikke kalle slankeredigering av gravidmagen, seksualisering av barselkroppen, 3 offentlige refser fra Helsedirektoratet samt 30 000 googletreff på en uvitende, liten 4-åring for "litt cupcakepress".

Men å kalle CBE for "Samfunnsfiende Nummer En" får stå på din egen kappe, for den påstanden har hvert fall aldri jeg lest her inne 😆

Refsene har vel stort sett vært for alkoholreklame har det ikke? Det synes jeg personlig er godt innenfor overformynderi-grensen med tanke på bloggen og leserne den har, men folk er forskjellige. :) og jeg skjønner at refs fra helsedirektoratet høres veldig viktig og alvorlig ut uten kontekst men det var altså snakk om at hun poserte ved siden av noen vinflasker, for de som ikke kjenner saken. 

Mitt poeng er som følger

  • Alle vet at alt som legges ut på fotballfruebloggen er gjennom et tjukt perfeksjonsfilter
  • Om de ikke vet poenget over burde de strengt tatt gjøre litt voksenopplæring, i og med at leserne hennes i hovedsak er 30+

Om en føler seg dårlig av fotballfrue, er det faktisk ikke så vanskelig å skåne seg fra henne. Det er en prosess i to trinn 1) Slutt å lese bloggen 2) Mute henne på alle andre sosiale medier. 

Endret av Bolledeig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg ser at Mads Hansen hylles som en «Gud» forskjellige steder (bl.a her). Vel, hvor er Mads Hansen ifht CBE? Som nesten må sies å være bloggernes mor mtp utlevering av barn, lyssky bedriftsvirksomhet og kommentarfeltjuks. Er han redd hun (eller fruen hennes) vil svare tilbake? Jeg beklager, men jeg får liksom ikke den store respekten for mannen når han så åpenbart velger ut hvem han skal «ta». Misforstå meg ikke, all ære til dem som setter lys på den bedritne og uetiske måten bloggere bruker barna sine på, og hvordan de bevisst lurer deres unge (og eldre) lesere trill rundt, men ærlig talt, Anna Rasmussen er ikke alene om dette Mads Hansen. Men det er stort sett henne du tar. Dukken som det ble laget et innlegg om på Instagram feks, den har også CBE reklamert for - og brukt egne barn i reklamen. Er ikke dette hårreisende? Hvorfor har du ikke skrevet om dette? Kle opp og style barnet sitt, la henne leke med miniatyr utgaven av seg selv, og dele bilder av seansen med resten av verden som publikum - mens barnet er fullstendig intetanende. Er ikke det litt..sykt? Sett søkelyset på dem som driver med juks og fanteri. AR inkludert, men ikke bare henne. Jeg er ganske sikker på at CBE kan vise frem helt andre tall enn AR på jukseriet sitt. Det er bare det at CBE pakker det inn på en helt annen måte enn AR. Og, frua til fruen er kanskje en kompis av Mads Hansen? Ikke vet jeg..

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har tjent gode penger på låta si i følge God kveld Norge 🤩

Endret av Jordbærogfløte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig med deg @Vera👍

Det er viktig det han gjør, men han får ikke min fulle respekt før han også tar for seg de «store».

Cbe.no sitt intervju med Dagbladet der hun både sier at hun uleverer barna mindre (noe som beviselig i hennes egne kanaler, ikke er riktig), men også sier at de nå skal være med i ennå en kanal, Bloggerne, må jo være det perfekte utgangspunktet for Mads Hansen...Men det tør han ikke ser det ut til...

Endret av Jobbermedbarn
La til noe
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Jordbærogfløte said:

Han har tjent gode penger på låta si i følge God kveld Norge 🤩

Vel fortjent! Mads skal ha en stor takk for å ha satt denne problematikken på kartet til folk flest.

Herlig type🙂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Speedmaster skrev:

Vel fortjent! Mads skal ha en stor takk for å ha satt denne problematikken på kartet til folk flest.

Herlig type🙂

Enig! Samtidig kan man ikke kreve at han alene skal ta disse kampene mot alle med dårlig innflytelse på folk, flere må stå opp mot både kroppspress, løgn, fanteri og juks fra såkalte influensere.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Er så enig med deg @Vera👍

Det er viktig det han gjør, men han får ikke min fulle respekt før han også tar for seg de «store».

Cbe.no sitt intervju med Dagbladet der hun både sier at hun uleverer barna mindre (noe som beviselig i hennes egne kanaler, ikke er riktig), men også sier at de nå skal være med i ennå en kanal, Bloggerne, må jo være det perfekte utgangspunktet for Mads Hansen...Men det tør han ikke ser det ut til...

Man vet ikke om man skal le eller grine over CBE og dobbeltmoralen hun lever etter😝 Stakkars stakkars barn. Jeg mener at Mads Hansen har fått så gode tilbakemeldinger og folk har vist at de støtter hans forakt for utlevering av barn - da sier jeg; på tide å sparke oppover! For det har han makt til nå. Og folk vil lytte, og han har muligheten til å gjøre en forskjell for de barna som lider i denne galskapen. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, WCKD skrev:

Leserne til fotballfrue er ikke 10-16 år...

Nei, nettopp, de har barn selv, i motsetning til leserne til AR som ikke har det...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Nei, nettopp, de har barn selv, i motsetning til leserne til AR som ikke har det...

Folk som er voksne nok til å ha barn selv er det langt vanskeligere å vende enn barn som er i utvikling...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, WCKD skrev:

Folk som er voksne nok til å ha barn selv er det langt vanskeligere å vende enn barn som er i utvikling...

Man utleverer vel ikke barn når man ikke har barn? Det ville vært mye mer naturlig å peke på bloggere med lesere som har barn når det kommer til utlevering av barn. Voksne mennesker er også påvirkelige. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...