Gå til innhold

Mads Hansen


AneKS

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, TøffeSnåkus skrev:

IR har laget et levebrød av dette, og det skal diskuteres og måten hun gjør det på, men IKKE på hvordan kroppen hennes ser ut. 

Nettopp! 👏🏼

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At han kjemper mot kroppspress er vel og bra, men når han gjentatte hakker på enkeltpersoner så er det regelrett mobbing.

Det går an å snakke om temaet uten å kritisere enkeltpersoner for deres valg.

Ellers virker oppførselen hans litt slik som gutter i barneskolealder; mobber og erter jentene de egentlig er interessert i.

Men fyren er morsom ellers, det skal han ha.

Endret av æøå*
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter spent på å se han kritisere andre bloggere. Noe sier meg at det ikke skjer? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, T1gerlilje skrev:

Venter spent på å se han kritisere andre bloggere. Noe sier meg at det ikke skjer? 

Han har tatt for seg de aller fleste faktisk, men de har ikke lagt ut gråtevideo 😊

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, æøå* skrev:

At han kjemper mot kroppspress er vel og bra, men når han gjentatte hakker på enkeltpersoner så er det regelrett mobbing.

Det går an å snakke om temaet uten å kritisere enkeltpersoner for deres valg.

Ellers virker oppførselen hans litt slik som gutter i barneskolealder; mobber og erter jentene de egentlig er interessert i.

Men fyren er morsom ellers, det skal han ha.

Det er jo ikke poenget hans å spesielt kritisere den enkelte for dens valg. Det han reagerer på er normaliseringen av å operere en allerede normal kropp, utsagn som «jeg gidder ikke trene når jeg isteden kan opereres» og skrive om det på en av Norges største blogger - som masse tenåringer leser!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, T1gerlilje skrev:

Venter spent på å se han kritisere andre bloggere. Noe sier meg at det ikke skjer? 

Han har jo gjort det, men de trekker ikke offerkortet. 

En annen ting: Hvorfor er det slik at om man kritiserer én blogger, så må man dermed kritisere alle? Det er ikke så rart om de som er «størst» og som formidler kirurgiske inngrep sterkest,  blir brukt som eksempel. Eller de som «selger» barna sine som toppblogger.

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, elsker Mads og alt han står for! Men, han burde ta for seg de «eldre» bloggerne, de som har fullt utviklet frontallapp og livserfaring.

Jeg synes fortsatt det er mer graverende når Marna, AB og CBE eksponerer barn over en lav sko! Disse ungjentene han krangler med evner jo ikke å se konsekvensene ennå!

Endret av Hummingbird2
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Justlooking skrev:

Han har tatt for seg de aller fleste faktisk, men de har ikke lagt ut gråtevideo 😊

Hvor? Har du noen linker? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ellevill skrev:

Det er jo ikke poenget hans å spesielt kritisere den enkelte for dens valg. Det han reagerer på er normaliseringen av å operere en allerede normal kropp, utsagn som «jeg gidder ikke trene når jeg isteden kan opereres» og skrive om det på en av Norges største blogger - som masse tenåringer leser!

Det har uansett vært en heksejakt mot Isabel Raad, som grenser til mobbing. Og hun måtte selv ringe for å få en slutt på det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Hvor? Har du noen linker? 

Det ligger iallfall flere linker som eksempler tidligere i tråden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, æøå* skrev:

Det har uansett vært en heksejakt mot Isabel Raad, som grenser til mobbing. Og hun måtte selv ringe for å få en slutt på det.

Heksejakt? Hun er en bedrift som tjener masse penger på unges usikkerhet mens hun griner over egen «usikkerhet». 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, T1gerlilje skrev:

Venter spent på å se han kritisere andre bloggere. Noe sier meg at det ikke skjer? 

Han har laget humor og satire på veldig mange kjendiser, men de aller fleste har altså valgt å flire fremfor å hylgrine om hat og mobbing og å hause opp situasjonen i media i etterkant. Her er tre kjappe; Gaute Grøtta Grav, Linni Meister og Treningsfrue:

https://imgur.com/a/eTv2qtG

Her er tre innlegg hvor han driter ut seg selv, og de er det definitivt aller flest av:

https://imgur.com/a/ElRVwJz

Endret av Ultiva
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jobbermedbarn skrev:

Hvor? Har du noen linker? 

Gå inn på Facebook til mammatilmichelle. Der hun sier hun vet like mye om hans sønn. Under kommentaren; dette tror du ikke på selv engang, med 1,2 tusen likes ligger det mange kommentarer. I en av de ramser han opp mange; CBE, funkygine, SE og mange flere. Ellers har flere bloggere selv lagt ut på sine blogger hva han har skrevet om de og synes det er morsomt. Isabell har ligget øverst på blogglisten lenge fordi hun har melket dette og andre ting til siste dråpe.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Har jeg forstått Mads sine kritikere rett? Hvis Bloggina Blogger skriver om noe på bloggen sin, er dette da ikke lov å kritisere fordi bloggeren er ung, selv om det de forherliger er et fryktelig usunt image? Hvor langt kan vi strekke denne? Hvis Bloggina røyker hasj og forherliger dette, er hun da hevet over kritikk? Hvis Bloggina røyker grunnet at hun kommer fra et miljø der dette er vanlig, er dette da en unnskyldning for å gjøre dette og enhver som kaller henne et dophue er da slemme mobbere?

(PS.: Enhver likhet med eksisterende hendelser eller personer - det være seg bloggere eller andre - er totalt utilsiktet. Jeg aner ikke om noen av dem forherliger ulovlige rusmidler eller annet da jeg ikke leser blogger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt rart at han har likt et av funkygines bilder med babyen, hvis han mener at barn skal skjermes fra sosiale medier...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ellevill skrev:

Heksejakt? Hun er en bedrift som tjener masse penger på unges usikkerhet mens hun griner over egen «usikkerhet». 

Det må da være flere enn henne som gjør det samme, og ikke får like mye kritikk rettet mot seg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Justlooking skrev:

Han har tatt for seg de aller fleste faktisk, men de har ikke lagt ut gråtevideo 😊

Hva har han sagt om andre bloggere? Og når?

Finner bare bilder, og egne stories om IR og MTM. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, T1gerlilje skrev:

Hva har han sagt om andre bloggere? Og når?

Finner bare bilder, og egne stories om IR og MTM. 

Hvis du leser bakover i tråden ligger det blant annet kopiert kommentaren han skrev på Facebook til mammatilmichelle - eller les selv på hennes side. I tillegg ligger det flere linker bakover i tråden, til diverse bloggere som har lagt ut hva han har skrevet om de selv - og som ler av det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...