Gå til innhold

Mads Hansen


AneKS

Anbefalte innlegg

10 timer siden, æøå* skrev:

Det må da være flere enn henne som gjør det samme, og ikke får like mye kritikk rettet mot seg?

Jo. Sophie Elise, men virker som hun er fredet og inne i varmen hos mange, så da går folk etter IR

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, æøå* skrev:

Det må da være flere enn henne som gjør det samme, og ikke får like mye kritikk rettet mot seg?

Hva mener du? Skal det bety at hun ikke kan kritiseres? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ellevill skrev:

Hva mener du? Skal det bety at hun ikke kan kritiseres? 

Når sa jeg det? Prøver du å legge ord i munnen på meg?

Hun gjør sikkert kritikkverdige ting, men er hun den eneste som skal få pes?

Mads Hansen har gjentatte ganger postet ting som enten Instagram har slettet, eller han har slettet selv etterhvert. Tydelig at han da går over streken.

https://www.side2.no/aktuelt/mads-hansen-og-isabel-raad-i-full-krangel-pa-sosiale-medier-4664111

Om Mads Hansen faktisk er interessert i debatten om plastiske operasjoner, eller om han er sykelig opptatt av henne, er vanskelig å si..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, æøå* skrev:

Når sa jeg det? Prøver du å legge ord i munnen på meg?

Hun gjør sikkert kritikkverdige ting, men er hun den eneste som skal få pes?

Mads Hansen har gjentatte ganger postet ting som enten Instagram har slettet, eller han har slettet selv etterhvert. Tydelig at han da går over streken.

https://www.side2.no/aktuelt/mads-hansen-og-isabel-raad-i-full-krangel-pa-sosiale-medier-4664111

Om Mads Hansen faktisk er interessert i debatten om plastiske operasjoner, eller om han er sykelig opptatt av henne, er vanskelig å si..

Var det ikke bare en og samme rumpevideo som ble slettet av Instagram og han selv da? Hun har spilt mye på innleggene hans og fått mye klikk på det. Og har fortsatt og vise frem rumpa også for å provosere ham. Dette er en lang story han har kjørt om bloggere generelt og Isabel spesielt. Han innrømmer at hun har fått mest tyn av bloggerne. Jeg sier hurra for han som har frontet en så luguber bransje som bloggerne bedriver ♥️

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.side2.no/aktuelt/mads-hansen-og-isabel-raad-i-full-krangel-pa-sosiale-medier-4664111

"- Det er jo ikke første gangen du kritiserer Isabel. Forstår du at det kan oppfattes som en form for mobbing? 

- Jeg kan se at det har blitt mye gjentakende på Isabel og det kan jeg fint ta selvkritikk på. Hun er en av landets største bloggere og således blant de mest synlige, men jeg kunne nok med fordel rettet kritikken mot andre i enkelte sammenhenger. Når det er sagt, synes jeg ikke hun skal være fritatt kritikk i fremtiden heller. "

Gjentakende erting er mobbing, og Mads bekrefter her at han mobber.

I skolen sier man nå at når noen opplever det som mobbing, så er det mobbing. Isabel opplevde det som mobbing, da er det mobbing. Det holder ikke å si at en annen blogger tok det samme med selvironi. Folk tar ting forskjellig, og opplever ting forskjellig. Noen er mer hårsåre enn andre, og jeg tenker kanskje at de som er opptatt av plastiske operasjoner kanskje er de som er ekstra usikre på seg selv, og sårbare for kritikk.

Endret av æøå*
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, æøå* skrev:

https://www.side2.no/aktuelt/mads-hansen-og-isabel-raad-i-full-krangel-pa-sosiale-medier-4664111

"- Det er jo ikke første gangen du kritiserer Isabel. Forstår du at det kan oppfattes som en form for mobbing? 

- Jeg kan se at det har blitt mye gjentakende på Isabel og det kan jeg fint ta selvkritikk på. Hun er en av landets største bloggere og således blant de mest synlige, men jeg kunne nok med fordel rettet kritikken mot andre i enkelte sammenhenger. Når det er sagt, synes jeg ikke hun skal være fritatt kritikk i fremtiden heller. "

Gjentakende erting er mobbing, og Mads bekrefter her at han mobber.

I skolen sier man nå at når noen opplever det som mobbing, så er det mobbing. Isabel opplevde det som mobbing, da er det mobbing. Det holder ikke å si at en annen blogger tok det samme med selvironi. Folk tar ting forskjellig, og opplever ting forskjellig. Noen er mer hårsåre enn andre, og jeg tenker kanskje at de som er opptatt av plastiske operasjoner kanskje er de som er ekstra usikre på seg selv, og sårbare for kritikk.

Så.. Så lenge en person oppfatter noe som mobbing, er man fritatt for kritikk? 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, æøå* skrev:

https://www.side2.no/aktuelt/mads-hansen-og-isabel-raad-i-full-krangel-pa-sosiale-medier-4664111

"- Det er jo ikke første gangen du kritiserer Isabel. Forstår du at det kan oppfattes som en form for mobbing? 

- Jeg kan se at det har blitt mye gjentakende på Isabel og det kan jeg fint ta selvkritikk på. Hun er en av landets største bloggere og således blant de mest synlige, men jeg kunne nok med fordel rettet kritikken mot andre i enkelte sammenhenger. Når det er sagt, synes jeg ikke hun skal være fritatt kritikk i fremtiden heller. "

Gjentakende erting er mobbing, og Mads bekrefter her at han mobber.

I skolen sier man nå at når noen opplever det som mobbing, så er det mobbing. Isabel opplevde det som mobbing, da er det mobbing. Det holder ikke å si at en annen blogger tok det samme med selvironi. Folk tar ting forskjellig, og opplever ting forskjellig. Noen er mer hårsåre enn andre, og jeg tenker kanskje at de som er opptatt av plastiske operasjoner kanskje er de som er ekstra usikre på seg selv, og sårbare for kritikk.

Og de som jobber i/rundt skolen synes denne definisjonen er svært problematisk. Selv om skolen har fått denne regelen, betyr det ikke at resten av samfunnet må følge denne definisjonen.

Når man driver en blogg business som er stor, og som man tjener rått på, så kan man ikke gå rundt og tro at man er fritatt fra kritikk rundt businessen og det som formidles på bloggen - uavhengig av om man sterk eller lett tar seg nær av kritikk.

Vi kan ikke ha det slik at bedrifter som tjener million(er) (og som på toppen av det hele har svært dårlig påvirkning på tusenvis av unge) ikke kan kritiseres bare fordi bloggeieren lett tar seg nær av kritikken i stedet for å se om det faktisk er noe i kritikken som ytres.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RompeRusk skrev:

Så.. Så lenge en person oppfatter noe som mobbing, er man fritatt for kritikk? 

Nei, det har jeg heller ikke sagt?

Det er noe med virkemidlene Mads Hansen bruker her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, æøå* skrev:

Nei, det har jeg heller ikke sagt?

Det er noe med virkemidlene Mads Hansen bruker her.

I skolen sier man nå at når noen opplever det som mobbing, så er det mobbing. Isabel opplevde det som mobbing, da er det mobbing.

Det er vel indirekte det som sies.. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, RompeRusk skrev:

I skolen sier man nå at når noen opplever det som mobbing, så er det mobbing. Isabel opplevde det som mobbing, da er det mobbing.

Det er vel indirekte det som sies.. 

Se på linken jeg la ut i et tidligere innlegg her på denne siden.

Mener du virkelig ikke at Hansen kunne kritisert på en annen måte enn å gjentatte ganger kommentere Raads bilder på instagram? Måten han gjør det på er fryktelig barnslig, og istedenfor å kjempe mot kroppspress bidrar han til at mobbing er greit.

Skikkelig feig er han også som ikke har kontakta Raad personlig, men opptrådt som et nettroll istedenfor.

Hvis han er så opptatt av dette med kroppspress kunne han ha brukt en annen arena til å snakke om temaet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å følge Mads Hansen på Insta, synes han virker som en morsom fyr med masse selvironi :tommel:

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, æøå* skrev:

 

Skikkelig feig er han også som ikke har kontakta Raad personlig, men opptrådt som et nettroll istedenfor.

 

Han har jo prøvd å komme i kontakt med henne, men hun har nektet. Hun har sagt hun har bedre ting å gjøre. Han er langt i fra feig.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Christy89 skrev:

Han har jo prøvd å komme i kontakt med henne, men hun har nektet. Hun har sagt hun har bedre ting å gjøre. Han er langt i fra feig.

Via instagram da, eller?

https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/bloggkrigen-mellom-mads-hansen-og-isabel-raad-er-over---nar-hun-ringer-og-ber-meg-om-a-slutte-sa-skal-jeg-gjre--det/3423519970.html

Hun har oppfordret henne til å ta kontakt, ja. Og det gjorde hun.

Vis meg gjerne link til det du sier, så skal jeg legge meg flat på den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, æøå* skrev:

Via instagram da, eller?

https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/bloggkrigen-mellom-mads-hansen-og-isabel-raad-er-over---nar-hun-ringer-og-ber-meg-om-a-slutte-sa-skal-jeg-gjre--det/3423519970.html

Hun har oppfordret henne til å ta kontakt, ja. Og det gjorde hun.

Vis meg gjerne link til det du sier, så skal jeg legge meg flat på den.

Jeg tenker jeg på GKN, der han var villig til å prate med henne, men hun nektet og så ingen grunn til det. Hun ringte han til slutt og ville ha våpenhvile fordi hun sikkert ikke hadde noen gode argumenter å komme med og dette kunne hun ikke vinne. Eneste hun og Anna kommer med er mobbekorte og grinevideo.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Christy89 skrev:

Jeg tenker jeg på GKN, der han var villig til å prate med henne, men hun nektet og så ingen grunn til det. Hun ringte han til slutt og ville ha våpenhvile fordi hun sikkert ikke hadde noen gode argumenter å komme med og dette kunne hun ikke vinne. Eneste hun og Anna kommer med er mobbekorte og grinevideo.

Ok, jeg har ikke sett det. Stoler på deg på det.

Men det betyr ikke at metodene Mads Hansen har brukt har vært fine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.8.2018 den 18.19, æøå* skrev:

Når sa jeg det? Prøver du å legge ord i munnen på meg?

Hun gjør sikkert kritikkverdige ting, men er hun den eneste som skal få pes?

Mads Hansen har gjentatte ganger postet ting som enten Instagram har slettet, eller han har slettet selv etterhvert. Tydelig at han da går over streken.

https://www.side2.no/aktuelt/mads-hansen-og-isabel-raad-i-full-krangel-pa-sosiale-medier-4664111

Om Mads Hansen faktisk er interessert i debatten om plastiske operasjoner, eller om han er sykelig opptatt av henne, er vanskelig å si..

Bloggerne er jo sykelig opptatt av seg selv, så hvorfor er de et offer når andre er det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, æøå* skrev:

Ok, jeg har ikke sett det. Stoler på deg på det.

Men det betyr ikke at metodene Mads Hansen har brukt har vært fine.

Man kommer ikke langt med «fine metoder» med disse ekstrem-bloggerne. For det er det de er blitt; fra rosabloggere til ekstrembloggere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2018 den 13.10, spaniasol skrev:

Mads Hansen er et døgnflue-fenomen. Han strever bare for å få døgnet til å vare lengst mulig. Jeg tror alle har oppfattet poengene hans nå. Skal han gå over i en annen kategori må han komme med litt mer intelligent satire. Han som er Mensa-medlem.

Det begynner å bli mange døgn etter hvert...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2018 den 14.24, Justlooking skrev:

Ser han nærmer seg nitten tusen likes på innlegget. Det sier litt om at han har truffet en nerve hvor mange er enige. Han lar negative kommentarer stå, også de som driter seg ut ved å ikke forstå poenget hans 😊

Hvilket innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2018 den 9.34, galmamma skrev:

Å latterliggjøre andre offentlig ER mobbing! Jeg syns det er bra at Anna tok igjen og nevnte hans barn (uten å legge ut bilde).. Han har tydeligvis blitt berørt (evt. fått kjeft fra barnas mor) og slettet bildene... 

Satire er ikke mobbing. Offentlige personer må regne med kritikk, også ved bruk av satire og humor. Skjerp deg.

Nevnte hans barn?

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...