Gå til innhold

Mads Hansen


AneKS

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, Summ skrev:

Jeg mistet litt respekten for han nå, han fremstod som morsom og brydde seg ikke, men når det blir nevnt politianmeldelse, så løper han vekk med halen mellom bena. Han var så eplekjekk, og tøff, også ble han en liten guttevalp, og vil ha våpenhvile... 

Helt uenig!  Jeg synes begge parter har opptrådt voksent her, og selv om jeg har sansen for M.H. så kan jeg være enig i at det har blitt litt for mye fokus på I.S. (M.H. har ikke akkurat bare voksne og reflekterte følgere, og postene hans har fått mange ufine kommentarer rettet mot I.S.)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Jenki skrev:

Helt uenig!  Jeg synes begge parter har opptrådt voksent her, og selv om jeg har sansen for M.H. så kan jeg være enig i at det har blitt litt for mye fokus på I.S. (M.H. har ikke akkurat bare voksne og reflekterte følgere, og postene hans har fått mange ufine kommentarer rettet mot I.S.)

Nå kalte jeg vel aldri noen av de for umodne eller sa de ikke oppførte seg voksent? Et våpenhvile er bra for alle parter, men å fremstå som eplekjekk i hele saken, forså å godta våpenhvile, det er ikke rette måten å gjøre det på. Han kunne vært mer ydmyk med en gang

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Summ skrev:

Jeg mistet litt respekten for han nå, han fremstod som morsom og brydde seg ikke, men når det blir nevnt politianmeldelse, så løper han vekk med halen mellom bena. Han var så eplekjekk, og tøff, også ble han en liten guttevalp, og vil ha våpenhvile... 

Skjønte ikke helt hva du mener her - det var  IR som kontaktet han har jeg lest - etter at han flere ganger har invitert til dialog.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, EMG skrev:

Skjønte ikke helt hva du mener her - det var  IR som kontaktet han har jeg lest - etter at han flere ganger har invitert til dialog.

Men hvorfor opptre så eplekjekk, for så å godta invitasjon om samtale og våpenhvile? Mener bare at han kunne vært mer ydmyk fra starten av dramaet

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Summ skrev:

Men hvorfor opptre så eplekjekk, for så å godta invitasjon om samtale og våpenhvile? Mener bare at han kunne vært mer ydmyk fra starten av dramaet

Han var jo det. Han prøvde jo å invitere til samtale med henne for lenge siden, men hun var ikke interessert fordi hun ville ha klikk og drama. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Summ skrev:

Men hvorfor opptre så eplekjekk, for så å godta invitasjon om samtale og våpenhvile? Mener bare at han kunne vært mer ydmyk fra starten av dramaet

Han skulle være ydmyk mens IR høstet klikk?  Han har jo mange runder invitert til dialog men det har blitt avslått. Så hvorfor skulle han ikke godta invitasjonen når den endelig kom?

Endret av EMG
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ryuk skrev:

Han var jo det. Han prøvde jo å invitere til samtale med henne for lenge siden, men hun var ikke interessert fordi hun ville ha klikk og drama. 

Nemlig. Jeg føler hun egentlig bare ville ha våpenhvile fordi hun skjønte hun ikke kunne vinne dette og da var det bare å gi opp. At hun sa hun skulle anmelde han var vel for klikk og skremme han. Jeg tror faktisk ikke hun hadde gjort det altså.

Endret av Snuppah00
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Summ skrev:

Jeg mistet litt respekten for han nå, han fremstod som morsom og brydde seg ikke, men når det blir nevnt politianmeldelse, så løper han vekk med halen mellom bena. Han var så eplekjekk, og tøff, også ble han en liten guttevalp, og vil ha våpenhvile... 

Tror du har misforstått veldig. Han ble ikke redd for trussel om anmeldelse, han la den derimot ut på Instagram 😊 Den som ba om våpenhvile var Isabel. Hun skjønte nok at hun lå dårlig an på alle måter. Hun turde ikke anmeldte men krøp til korset og ringte ham. Han var raus nok til respektere hennes ønske om våpenhvile 😊

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Justlooking said:

Tror du har misforstått veldig. Han ble ikke redd for trussel om anmeldelse, han la den derimot ut på Instagram 😊 Den som ba om våpenhvile var Isabel. Hun skjønte nok at hun lå dårlig an på alle måter. Hun turde ikke anmeldte men krøp til korset og ringte ham. Han var raus nok til respektere hennes ønske om våpenhvile 😊

Raus er en god oppsummering. Det er ikke han som hadde kommet dårlig ut av å fortsette diskusjonen.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har lest artikkelen i VG+ ?  Litt nysgjerrig, men ikke så mye at jeg gidder å bli abonnent... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Jenki skrev:

Er det noen som har lest artikkelen i VG+ ?  Litt nysgjerrig, men ikke så mye at jeg gidder å bli abonnent... 

Ja

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marist
42 minutter siden, Jenki skrev:

Er det noen som har lest artikkelen i VG+ ?  Litt nysgjerrig, men ikke så mye at jeg gidder å bli abonnent... 

Han svarer godt for seg, og påpeker at det å kalle dette mobbing devaluerer de som virkelig er blitt mobbet. Han innrømmer at han gikk litt langt med rumpevideoen av IR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Summ skrev:

Jeg mistet litt respekten for han nå, han fremstod som morsom og brydde seg ikke, men når det blir nevnt politianmeldelse, så løper han vekk med halen mellom bena. Han var så eplekjekk, og tøff, også ble han en liten guttevalp, og vil ha våpenhvile... 

Han er da vitterlig ikke feig, Summ. Det han gjorde var voksent og handlet om å sette en strek over en sak som har fått såpass med ringvirkninger når det kommer til ekstremt hat og hets fra fans av begge involverte; noe som har eskalert enormt i det siste. 

Mads Hansen kan nyte fredspipa si med god samvittighet; som den vinnende part. Han er en flott ambassadør og forkjemper for sakene som er oppe nå, og jeg håper han fortsetter med dette. Norge trenger mennesker som Mads Hansen!

Endret av Fjolleriet
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MH er langt i fra feig og helt tullete at noen faktisk tror han ble så redd av at hun truet med å anmelde han! Mest sannsynlig begynte han å flire og ristet på hodet. Så kryper hun til korset og vifter med det hvite flaget. Ja, han gikk for langt med rumpevideoen hennes og det han sa, men han har faktisk bedt om unnskyldning. Vi trenger uten tvil flere som han! Jeg heier på MH 😊

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Justlooking skrev:

For de som tror at Mads var feig og ble skremt over trussel om anmeldelse 😊 Han virker derimot som en ordentlig kar med integritet! 

https://m.nettavisen.no/nyheter/innenriks/bloggkrigen-mellom-mads-hansen-og-isabel-raad-er-over---nar-hun-ringer-og-ber-meg-om-a-slutte-sa-skal-jeg-gjre--det/3423519970.html

Jeg synes det blir for enkelt av en voksen mann å kalle det å innta offerrollen. Når noen harselere på den måten han har gjort, og gjør narr av et annet menneske i den grad han har gjort, er det ikke å innta offerrollen å reagere. Det er menneskelig. 

IR har lenge ytret sin usikkerhet og den er tydelig. Et menneske med så stor higen etter bekreftelser på sitt ytre sliter, det sier seg selv. Det burde en voksen mann forstå fort og ikke lage det så personlig. 

Jeg tenker de begge har lært noe av dette. Han om respekt for andres grenser og hun om å takle en storm av meninger om seg selv og sin person . INGEN lett jobb når en føler hele internettet snakker negativt om ens kropp og ytre.....uansett hvilke dårlige valg en har tatt på veien jamfør operasjoner etc. De fleste som gjør dette i den grad hun og andre bloggere gjør, gjør det av usikkerhet. Kommentarer de får eller dårlige rollemodeller/forbilder. 

Jeg tenker det er bedre om en ser helheten og det mener jeg en oppegående person, med et like stort behov for oppmerksomhet som MH har, burde ha sett tidligere. Han er bare PR kåt og ekstremt opptatt av seg selv

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, TøffeSnåkus skrev:

Han er bare PR kåt og ekstremt opptatt av seg selv

Samme med Isabel 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Minnie23 skrev:

Samme med Isabel 

Ja absolutt men nå er hun en god del yngre, fortsatt på jakt etter hvem hun er og hva. Mads er voksen, etablert med barn og har et annet utgangspunkt. Han skjønte at dette bygget hans status på sosiale medier, ergo han utnyttet det for å fremme seg selv på bekostning av et annet menneske. Ikke greit og enkel hersketeknikk i mine øyne. Folk biter lett på slikt når andre mener om andre mennesker, ref omtrent hehe KG uten at det er negativt ment. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, TøffeSnåkus skrev:

Jeg synes det blir for enkelt av en voksen mann å kalle det å innta offerrollen. Når noen harselere på den måten han har gjort, og gjør narr av et annet menneske i den grad han har gjort, er det ikke å innta offerrollen å reagere. Det er menneskelig. 

IR har lenge ytret sin usikkerhet og den er tydelig. Et menneske med så stor higen etter bekreftelser på sitt ytre sliter, det sier seg selv. Det burde en voksen mann forstå fort og ikke lage det så personlig. 

Jeg tenker de begge har lært noe av dette. Han om respekt for andres grenser og hun om å takle en storm av meninger om seg selv og sin person . INGEN lett jobb når en føler hele internettet snakker negativt om ens kropp og ytre.....uansett hvilke dårlige valg en har tatt på veien jamfør operasjoner etc. De fleste som gjør dette i den grad hun og andre bloggere gjør, gjør det av usikkerhet. Kommentarer de får eller dårlige rollemodeller/forbilder. 

Jeg tenker det er bedre om en ser helheten og det mener jeg en oppegående person, med et like stort behov for oppmerksomhet som MH har, burde ha sett tidligere. Han er bare PR kåt og ekstremt opptatt av seg selv

Helheten om at mange bloggere er kyniske og tjener millioner på shady business og usunn påvirkning av reelle usikre ungjenter, den helheten hopper du glatt over? 

Du syns ikke bloggere tyr til offerrolle og krokodilletårer så fort noen sier noe imot dem? IR har vel når som helst hatt muligheten til å slutte med å brette ut liv og kropp i offentligheten, dersom det plager henne sånn at folk kommenterer og er kritiske til bedriftens gjøren og laden? Eller er det carte blanche så lenge man griner noen krokodilletårer og fremstår usikker? 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym90059005 skrev:

Helheten om at mange bloggere er kyniske og tjener millioner på shady business og usunn påvirkning av reelle usikre ungjenter, den helheten hopper du glatt over? 

Du syns ikke bloggere tyr til offerrolle og krokodilletårer så fort noen sier noe imot dem? IR har vel når som helst hatt muligheten til å slutte med å brette ut liv og kropp i offentligheten, dersom det plager henne sånn at folk kommenterer og er kritiske til bedriftens gjøren og laden? Eller er det carte blanche så lenge man griner noen krokodilletårer og fremstår usikker? 

Ikke uenig i det men jeg ser forbi krokodilletårene. Se på hvorfor de de oppstår og hva de prøver å verne om. Jeg tenker begge parter lærte noe av dette. IR har laget et levebrød av dette, og det skal diskuteres og måten hun gjør det på, men IKKE på hvordan kroppen hennes ser ut. 

Ser en forbi krokodilletårene ser en usikkerheten dette menneske innehar og inkluderer en bakgrunnen hennes er det egentlig bra hun har reist seg. Hun har ikke hatt det lett og det er en del av "pakka". Flere fosterfamilier og vanskelig oppvekst er og en del av bildet her og menneske er skjørt. Handlingene gjenspeiler ofte bakgrunn og rollemodeller en har i livet, kanskje hun ikke har hatt de beste og gjør det beste ut av det hun har? 

Jeg mener at MH burde hevet debatten til å holde seg til businessen og ikke gått på utseende på et menneske som tydelig allerede sliter med sine ting. Jeg velger å heie på menneske som har kommet ut i andre enden med et utgangspunkt som gikk noe imot henne. Sier ikke med det at valgene er noe jeg er enig i, men prøver heller å tolke basert på en helhet. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...