Gå til innhold

Mads Hansen


AneKS

Anbefalte innlegg

1 time siden, Trulteskogen skrev:

Kjempesexy med en voksen mann som bruker all tiden sin på å trakassere folk på nettet. Kjempesexy du. 

 

Jeg anser det ikke som trakassering. Det er offentlige personer som har valgt å tjene til livets opphold gjennom å vise seg frem og spille på utseendet sitt. Det er ikke trakassering å skrive om en fotballspiller som ikke innfrir etter at han kostet X antall millioner å få til klubben heller. 

1 time siden, Trulteskogen skrev:

Hva en mann foretrekker hos kvinner, gjør ikke mannen i seg selv mer attraktiv. Med mindre du er en sånn person som er opptatt av å tekkes den andre. "Å, han liker kvinner som er naturlige, jeg er naturlig, ergo liker han nok meg, åÅåÅåÅh, jeg har sjans på han, såå fantastisk han er". "He likes me therefore I love him". "Jeg liker deg bedre jo mer du liker meg". 

De fleste mennesker bryr seg om barns rettigheter både på og utenfor internett. Dette er ikke oppsiktsvekkende eller attraktivt på noe som helst måte, men en selvfølge.

 

At en mann ikke liker ihjelopererte mennesker er attraktivt for meg. Det viser at han har de rette verdiene. Uansett hvor lite fornøyd jeg er med meg selv, så vil jeg heller se ut som jeg gjør, fremfor å operere meg til det ugjenkjennelige som enkelte gjør. Jeg ville ALDRI vært sammen med en som oppmuntret meg til å ta silikon i rumpa for eksempel. 

De fleste er opptatt av barns rettigheter på nett. Mads Hansen peker nå ut to som ikke er det. MtM og stefaren til M. 

39 minutter siden, Lalala123 skrev:

De er sikkert strålende gode venner den dag i dag, men poenget her er viktig i det han kompisen sier «du kan kødde med mange, men ikke med lillesøsteren min» og det tenker jeg vi alle kan være ening i? Sikkert sykt morsomt for tilhengerene av Mads, bare de ikke blir køddet med på samme måte selv, da hadde nok pipen fått en annen lyd..

 

Du kjenner åpenbart ikke til relasjonen mellom Follestad og Mads. Dette er en del av et program på VGTV som hetere Spårtsklubben. Mads har dessuten dame, og hele greia er en spøk. Reaksjonen er selvsagt overdrevet for the fun of it. Hele programmet baserer seg jo på kødding mellom de. Forøvrig rasende festlig!

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, Justlooking skrev:

 Ville ikke vært henne om jeg så fikk millioner for det. Vil heller være meg 😊

Samme her. Vil heller ha et bra liv enn å være så usikker og ha dårlig selvtillit som Isabel.Jeg er fornøyd med livet mitt 😊 er ikke sjalu på Anna heller

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Sandin skrev:

Jeg anser det ikke som trakassering. Det er offentlige personer som har valgt å tjene til livets opphold gjennom å vise seg frem og spille på utseendet sitt. Det er ikke trakassering å skrive om en fotballspiller som ikke innfrir etter at han kostet X antall millioner å få til klubben heller. 

At en mann ikke liker ihjelopererte mennesker er attraktivt for meg. Det viser at han har de rette verdiene. Uansett hvor lite fornøyd jeg er med meg selv, så vil jeg heller se ut som jeg gjør, fremfor å operere meg til det ugjenkjennelige som enkelte gjør. Jeg ville ALDRI vært sammen med en som oppmuntret meg til å ta silikon i rumpa for eksempel. 

De fleste er opptatt av barns rettigheter på nett. Mads Hansen peker nå ut to som ikke er det. MtM og stefaren til M. 

Du kjenner åpenbart ikke til relasjonen mellom Follestad og Mads. Dette er en del av et program på VGTV som hetere Spårtsklubben. Mads har dessuten dame, og hele greia er en spøk. Reaksjonen er selvsagt overdrevet for the fun of it. Hele programmet baserer seg jo på kødding mellom de. Forøvrig rasende festlig!

Vel..den reaksjonen til kompisen hans var ekte, utvilsomt mener jeg. Og hvorvidt han har dame eller ikke var uvesentlig i denne sammenhengen.

Endret av Lalala123
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lalala123 skrev:

Vel..den reaksjonen til kompisen hans var ekte, utvilsomt mener jeg. Og hvorvidt han har dame eller ikke var uvesentlig i denne sammenhengen.

Det er jo ikke som at Follestad tror at de to reelt har vært på en date. Han freaker ut av tanken liksom. Tipper du hadde gjort det også om du i det hele tatt så for deg et nært familiemedlem sammen med en meget god venninne/kompis av deg 🤣. Jeg hadde også blitt litt irritert om noen dro med familiemedlemmer inn i et program i utgangspunktet. Men hvis ikke du ser programmet, så blir det veldig vanskelig å forstå det hele.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Sjokka skrev:

Ok. Takk 👍 Herman flesvig har jeg aldri hørt om engang 😂 Er det facbook eller insta jeg finner han?

Insta :) FB vet jeg ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Sjokka skrev:

Ok. Takk 👍 Herman flesvig har jeg aldri hørt om engang 😂 Er det facbook eller insta jeg finner han?

Instagram ja. Bla nedover der han parodierer MtM. Er en til. Han som parodierte farmendeltagerene. Luberg tror jeg han heter. Finnes på youtube. Tommy Luberg mener jeg han heter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
4 minutter siden, Xstrella skrev:

Instagram ja. Bla nedover der han parodierer MtM. Er en til. Han som parodierte farmendeltagerene. Luberg tror jeg han heter. Finnes på youtube. Tommy Luberg mener jeg han heter.

Så parodien av MTM. Fælt å le, men det er jo så sant. Hun driter seg sånn ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sjokka skrev:

Så parodien av MTM. Fælt å le, men det er jo så sant. Hun driter seg sånn ut.

Ja sant. Rart hun ikke blir sur for dette og. Andre kjendiser bare ler av slikt, mens hun klikker i vinkel. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
1 minutt siden, Xstrella skrev:

Ja sant. Rart hun ikke blir sur for dette og. Andre kjendiser bare ler av slikt, mens hun klikker i vinkel. 

Mads traff kanskje et ømt punkt hos Anna? Hun vet jo selv hvordan hun bruker barna i jakten på reklameinntekt og klikk.

Eller så bruker hun det for oppmerksomheten. Ikke lett å forstå seg på den dama. I dag var det bilde av rompå. Hun nærmest trygler og ber om oppmerksomhet. For ærlig talt, hvem lager et blogginnlegg som handler om bakdelen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, caline skrev:

Å der kom det en som trakk «misunnelig» kortet, ja. Tviler på at de aller fleste som er kritiske til Isabel, er sjalue på henne, for det er ikke det debatten handler om i det hele tatt. En som er så usikker på seg selv at man opererer seg gang på gang og driter seg så til de grader ut, hva er det å være misunnelig på, om jeg tør å spørre?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margrit
3 timer siden, Trulteskogen skrev:

Kjempesexy med en voksen mann som bruker all tiden sin på å trakassere folk på nettet. Kjempesexy du. 

Ryddet for krenkende utsagn. Edie, adm.

Huh? Han er jo bare særdeles to the point og det er sexy ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Sandin skrev:

Det er jo ikke som at Follestad tror at de to reelt har vært på en date. Han freaker ut av tanken liksom. Tipper du hadde gjort det også om du i det hele tatt så for deg et nært familiemedlem sammen med en meget god venninne/kompis av deg 🤣. Jeg hadde også blitt litt irritert om noen dro med familiemedlemmer inn i et program i utgangspunktet. Men hvis ikke du ser programmet, så blir det veldig vanskelig å forstå det hele.

Nei, det er jo ikke slik jeg har oppfattet det heller. Det er køddingen jeg snakker om. Klart beskyttelsesinnstinktet kommer frem når det dreier seg om sine egne. Man ser ikke ting på samme måte da. Som en refleks slår man på «beast mode» når en nerve blir rørt, selv om det bare er kødd. Poenget var at alt er kjempegøy, så  lenge det ikke dreier seg om enselv eller sine egne..Den uthengingen Mads driver med bloggerne som bare skal være kritikk, humor, og underholdning, er ikke bare det. Tilhengerne hans mener det, men jeg tipper at hadde de blitt gjort det samme mot, så hadde de ikke sett det på samme måte. Ikke bare det, men jeg mener at måten han holder på, viser at han er ikke noe bedre «forbilde» enn de han kritiserer. Han har fått en hel fanskare som tror det er greit å mobbe, drive med trusler etc etc. Dette hatet som bloggerne får mot seg er vel ikke noe særlig bedre «påvirkning» enn hvorvidt de blir påvirket til å operere seg eller ei? Bildet han la ut av datteren til Anna viser ikke på noe måte at han har noen bedre holdninger selv ved å legge det ut for å få flere tilhengere? Jeg mener han dreit seg ut ved å legge ut det bilde, det blir latterlig selvmotsigende. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

Det hadde vært interessant om en slik sak kom for en domstol, først da får vi en forståelse for hvor lista ligger lovlighetsmessig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er bra at Mads Hansen har satt fokus på hvor teit det er å operere rumpa.  Hvis han faktisk får noen til å tenke at de ikke vil operere rumpa, fordi de ikke vil bli mobba for det, så HEY! der gjør han mange en tjeneste.

Nå følger ikke jeg mye med på han, men synes han må slutte med å henge ut enkeltbloggere. Alt har sin grense og tidsbegrensning før det ikke er morsomt lenger. Han kan ikke leve evig på dette her. Må finne på noe nytt å fleipe om snart.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Aurora** skrev:

Lei de som må argumentere at folk som kritiserer bare er misunnelig. Ærlig talt. Blir for dumt. Som du sier, hva er det å være misunnelig på da? Ingenting! Vil MYE heller mitt liv enn hennes liv for å si det sånn.

Helt sant!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65

Jeg har lest dagens VG der Isabel Raad og MtM går i strupen på Mads Hansen.

Jeg må si at jeg stiller meg noe forundret til taktikken deres: de forventer å få være influencers, men når noen påpeker at de har en negativ påvirkning da er det mobbing? Det er jo også smart av dem å blande sammen businessen med personnavnet sitt - på den måten håper de at kritikk kan drepes fordi det er - i deres verden - å anse som mobbing. 

Det er jo ingenting nytt selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2018 den 22.30, TøffeSnåkus skrev:

Så enig. Tenk det samme lenge. Pluss han tar ikke verstingene men de han vet ikke klarer å stå imot han. 

Hvorfor kun disse to bloggerne? Han er en streber og wannabe. Hengt etter kjendiser alltid for oppmerksomhet. Begynte på Twitter. Nå insta. Kjedelig og forutsigbar humor. Lite smart. 

Er da ikke bare de to bloggerne han har tatt, kanskje følge med litt mer før du slenger ut noe som ikke stemmer

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Trulteskogen skrev:

Hvor mange eksponerer ikke barna sine på facebook og instagram? Vanlige norske mødre og fedre som dytter drittungen sin i trynet på andre gjennom stadige bilder, videosnutter og skildringer fra hverdagens tjas og mas? 

#whataboutism 🙄

Nå synes ikke jeg man skal eksponere barn i det hele tatt, men ser du ikke forskjellen på en privat Facebook-konto (hvor venner og familie i det minste har en relasjon til "drittungen de får dyttet i trynet" ), og en blogger som tjener fett på å utlevere og eksponere barna sine til tusenvis av fremmede? 

Meneh....er det sånn du ser på disse mammabloggernes aktiviteter? De "dytter drittungene sine i trynet på andre gjennom stadige bilder, videosnutter, og skildringer fra hverdagens tjas og mas"? Du høres så....negativ ut? 🤔 

 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...