Gå til innhold

Mads Hansen


AneKS

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, BordetErSnudd skrev:

Nor av det som er sexy er at Mads foretrekker naturlige kvinner fremfor opererte, og at han bryr seg om barns rettigheter på internett 🤗👍👌

Hva en mann foretrekker hos kvinner, gjør ikke mannen i seg selv mer attraktiv. Med mindre du er en sånn person som er opptatt av å tekkes den andre. "Å, han liker kvinner som er naturlige, jeg er naturlig, ergo liker han nok meg, åÅåÅåÅh, jeg har sjans på han, såå fantastisk han er". "He likes me therefore I love him". "Jeg liker deg bedre jo mer du liker meg". 

De fleste mennesker bryr seg om barns rettigheter både på og utenfor internett. Dette er ikke oppsiktsvekkende eller attraktivt på noe som helst måte, men en selvfølge.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå drar Isabel frem den éne episoden fra paradise og melker det for alt det er verdt. At hu ikke skjønner at hu driter seg ut noe vanvittig? Enkelte mennesker må bli beskyttet mot seg selv

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hørt om denne IR før jeg leste denne tråden. Jeg er litt usikker på om jeg skal le eller grine. :ler:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sikker på at denne konflikten er spill for galleriet. Begge får oppmerksomhet av konflikten, begge lever av oppemrksomhet. All kritikk er bra kritikk for bloggere, som tjener på hvert treff på bloggen sin. Folk elsker konflikter og klikker seg inn. Folk diskuterer på KG men sier de aldri vil klikke seg inn på bloggen, men hets og kritikk de kommer med bidrar bare til at andre klikker seg inn på bloggen. Win-Win for Isabell Raad.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BordetErSnudd
5 minutter siden, Trulteskogen skrev:

Ganske sikker på at denne konflikten er spill for galleriet. Begge får oppmerksomhet av konflikten, begge lever av oppemrksomhet. All kritikk er bra kritikk for bloggere, som tjener på hvert treff på bloggen sin. Folk elsker konflikter og klikker seg inn. Folk diskuterer på KG men sier de aldri vil klikke seg inn på bloggen, men hets og kritikk de kommer med bidrar bare til at andre klikker seg inn på bloggen. Win-Win for Isabell Raad.

Jepp. Det eneste hun ødelegger fullstendig er kroppen og ryktet sitt. Hvem trenger vel de tingene i livets lange løp 😜

Endret av BordetErSnudd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Trulteskogen said:

Hva en mann foretrekker hos kvinner, gjør ikke mannen i seg selv mer attraktiv. Med mindre du er en sånn person som er opptatt av å tekkes den andre. "Å, han liker kvinner som er naturlige, jeg er naturlig, ergo liker han nok meg, åÅåÅåÅh, jeg har sjans på han, såå fantastisk han er". "He likes me therefore I love him". "Jeg liker deg bedre jo mer du liker meg". 

De fleste mennesker bryr seg om barns rettigheter både på og utenfor internett. Dette er ikke oppsiktsvekkende eller attraktivt på noe som helst måte, men en selvfølge.

Det stemmer ikke for mammabloggere og andre som eksponerer barna på nett. Tvert imot så prøver de å stilne debatten rundt dette, og bryr seg ikke en døyt om barnekonvensjonen og annet som kan hindre den innbringende virksomheten deres. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som parodierer mamman. Hvorfor føler hun seg ikke like mobbet av de?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, BordetErSnudd skrev:

Jepp. Det eneste hun ødelegger fullstendig er kroppen og ryktet sitt. Hvem trenger vel de tingene i livets lange løp 😜

Hennes kropp. Og rykter blir bare ødelagt fordi folk liker å dømme andre. Mener du at hun har et dårlig rykte sier det minst like mye om deg, eller kanskje mest om deg. Trangsynte folk er det nok av, misunnelige likeså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ovnsbakt Paprika skrev:

Det stemmer ikke for mammabloggere og andre som eksponerer barna på nett. Tvert imot så prøver de å stilne debatten rundt dette, og bryr seg ikke en døyt om barnekonvensjonen og annet som kan hindre den innbringende virksomheten deres. 

Hvor mange eksponerer ikke barna sine på facebook og instagram? Vanlige norske mødre og fedre som dytter drittungen sin i trynet på andre gjennom stadige bilder, videosnutter og skildringer fra hverdagens tjas og mas? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.5.2018 den 21.21, fitnessjenta skrev:

Sikkert upopulær mening, men uansett:

Mads Hansen virker ikke som en veldig sympatisk fyr som brenner for feminismen og kvinners kroppsbilde, tvert i mot så prøver han å gjøre seg så kjent som mmulig gjennom å kritisere kjente bloggere/realitydeltakere for å tjene penger og få PR. Tror dere virkelig at han gjør narr av Raad sin opererte rumpe fordi han vil kjempe mot kvinners kroppspress? Dette er ikke rette veien å gå i så fall. Han skaper splittelse mellom seg selv og menneskene han kritiserer istedenfor å åpne for debatt. Dette fører ikke til at bloggerne ønsker å ta grep, heller motsatt. Ulrikke Falch er oppgitt over dette fordi han ødelegger noe som i utgangspunktet var en saklig debatt, samt at han skaper mer splittelse og hat. 

Helt enig! Ok i og for seg at man skal skal få lov å ytre sine meninger, men hvorfor tror folk at han har dette behovet? Hva oppnår han? Den effekten det har fått i stor grad hos unge tilhengere er jo så utrolig mye værre enn det bloggerene blir «kritisert» for. Jeg er ikke enig med alt bloggerne foretar seg, men min mening er at det Mads driver på med er er langt ifra noe bedre i allefall. 

Og dette med at han og andre unnskylder han med at han kritiserer, er humoristisk etc etc alt snnet enn mobbing, alt er bare fun and games. Se hvilken reaksjon han får fra sin egen kompis

De er sikkert strålende gode venner den dag i dag, men poenget her er viktig i det han kompisen sier «du kan kødde med mange, men ikke med lillesøsteren min» og det tenker jeg vi alle kan være ening i? Sikkert sykt morsomt for tilhengerene av Mads, bare de ikke blir køddet med på samme måte selv, da hadde nok pipen fått en annen lyd..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka

Mads har ikke vært grei mot isabel raad. Jeg er faktisk sjokkert når jeg ser hva han har lagt ut av henne. Han har latterlig gjort henne mange ganger. Han har gått langt over streken, og dette er definitivt mobbing.

Definisjon på mobbing er: Gjentakende uønsket oppførsel mot en bestemt person. Mads har drevet på med denne mobbingen i 3 år. 

Isabel Raad har min fulle forståelse.

Anna Rasmussen derimot har ingen grunn til å skrike høyt. Der har Mads bare gitt beskjed 1 gang om hva han mener om å bruke barn i jakten på reklame og blogginntekt. I dette tilfellet var det bare på sin plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Trulteskogen skrev:

Hennes kropp. Og rykter blir bare ødelagt fordi folk liker å dømme andre. Mener du at hun har et dårlig rykte sier det minst like mye om deg, eller kanskje mest om deg. Trangsynte folk er det nok av, misunnelige likeså.

Å der kom det en som trakk «misunnelig» kortet, ja. Tviler på at de aller fleste som er kritiske til Isabel, er sjalue på henne, for det er ikke det debatten handler om i det hele tatt. En som er så usikker på seg selv at man opererer seg gang på gang og driter seg så til de grader ut, hva er det å være misunnelig på, om jeg tør å spørre?

Endret av caline
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
6 minutter siden, Xstrella skrev:

Flere som parodierer mamman. Hvorfor føler hun seg ikke like mobbet av de?

Hvem parodierer, og hvor? Det må jeg se 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Sjokka skrev:

Mads har ikke vært grei mot isabel raad. Jeg er faktisk sjokkert når jeg ser hva han har lagt ut av henne. Han har latterlig gjort henne mange ganger. Han har gått langt over streken, og dette er definitivt mobbing.

Definisjon på mobbing er: Gjentakende uønsket oppførsel mot en bestemt person. Mads har drevet på med denne mobbingen i 3 år. 

Isabel Raad har min fulle forståelse.

Anna Rasmussen derimot har ingen grunn til å skrike høyt. Der har Mads bare gitt beskjed 1 gang om hva han mener om å bruke barn i jakten på reklame og blogginntekt. I dette tilfellet var det bare på sin plass. 

Han gjorde det selv, med å legge det bildet ut av datteren til Anna Rasmussen. Han brukte barnet hennes i jakten på tilhengere. Han er ikke -hakket- bedre selv!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, caline skrev:

Å der kom det en som trakk «misunnelig» kortet, ja. Tviler på at de aller fleste som er kritiske til Isabel, er sjalue på henne, for det er ikke det debatten handler om i det hele tatt. En som er usikker på seg selv at man opererer seg gang på gang og driter seg så til de grader ut, hva er det å være misunnelig på, om jeg tør å spørre?

Lei de som må argumentere at folk som kritiserer bare er misunnelig. Ærlig talt. Blir for dumt. Som du sier, hva er det å være misunnelig på da? Ingenting! Vil MYE heller mitt liv enn hennes liv for å si det sånn.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
1 minutt siden, Lalala123 skrev:

Han gjorde det selv, med å legge det bildet ut av datteren til Anna Rasmussen. Han brukte barnet hennes i jakten på tilhengere. Han er ikke -hakket- bedre selv!

Helt enig! Han er ikke en smule bedre. Han legger ut om f.eks IR for å tjene penger.

Og nå har jeg fått med meg han ikke vil kommentere at isabel vil anmelde han. Og hvorfor? Han tør ikke for han vet han har dritet seg ut. Han vet absolutt hva han driver med. Skamme seg burde han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Sjokka skrev:

Helt enig! Han er ikke en smule bedre. Han legger ut om f.eks IR for å tjene penger.

Og nå har jeg fått med meg han ikke vil kommentere at isabel vil anmelde han. Og hvorfor? Han tør ikke for han vet han har dritet seg ut. Han vet absolutt hva han driver med. Skamme seg burde han

Ja det er karma når man åpner kjeften litt for høyt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Trulteskogen skrev:

Hennes kropp. Og rykter blir bare ødelagt fordi folk liker å dømme andre. Mener du at hun har et dårlig rykte sier det minst like mye om deg, eller kanskje mest om deg. Trangsynte folk er det nok av, misunnelige likeså.

Hennes kropp ja, men hun har promotert plastiske operasjoner med den. Klart hun har dårlig rykte, og det har hun skapt helt selv. Misunnelse, overhodet ikke! Ville ikke vært henne om jeg så fikk millioner for det. Vil heller være meg 😊

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Sjokka skrev:

Hvem parodierer, og hvor? Det må jeg se 😎

Herman Flesvig hvertfall. Og jodel har jo en haug med vitser. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
2 minutter siden, Xstrella skrev:

Herman Flesvig hvertfall. Og jodel har jo en haug med vitser. 

Ok. Takk 👍 Herman flesvig har jeg aldri hørt om engang 😂 Er det facbook eller insta jeg finner han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...