Gå til innhold

Mads Hansen


AneKS

Anbefalte innlegg

13 timer siden, TøffeSnåkus skrev:

Så enig. Tenk det samme lenge. Pluss han tar ikke verstingene men de han vet ikke klarer å stå imot han. 

Hvorfor kun disse to bloggerne? Han er en streber og wannabe. Hengt etter kjendiser alltid for oppmerksomhet. Begynte på Twitter. Nå insta. Kjedelig og forutsigbar humor. Lite smart. 

Hvem er «verstingene» du mener han burde gå etter da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ingen tilhenger av Trine Grung, langt i fra, men hun har et par gode poeng her! Ser frem til MH s oppgjør med gruppen bloggere, også de mer etablerte! Spesielt mammabloggerne! 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, WCKD skrev:

Hvem er «verstingene» du mener han burde gå etter da?

Vil vel påstå at AR er en versting, men jammer er funkygine høyt oppe, senest igår på instastury datter med baby i fanget i bar overkropp, treningsfrue har med barna sine ofte, og begge disse har barn med i reklame titt og ofte, men det skrikes aldri høyt om. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt to delt ang godeste Mads. Jeg liker ikke folk som henger ut andre og til dels latterliggjør dem på en slik måte, samtidig tar han også tak i reelle samfunnsproblemer og aktuelle problemstillinger på en måte som når ut og fenger målgruppen på en helt annen måte enn annen media og myndigheter klarer. Liker for eks måten han svarwr mtm på nå, saklig og belysende svar. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Men jeg skal innrømme at jeg synes MH gikk litt for langt når det gjaldt IR.,,

Noe han selv også har innrømmet, om man bare følger litt med før man kritiserer 😉 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WCKD skrev:

Noe han selv også har innrømmet, om man bare følger litt med før man kritiserer 😉 

Ok, det er bra👍 Takk for opplysningen😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, virkelig skrev:

Vil vel påstå at AR er en versting, men jammer er funkygine høyt oppe, senest igår på instastury datter med baby i fanget i bar overkropp, treningsfrue har med barna sine ofte, og begge disse har barn med i reklame titt og ofte, men det skrikes aldri høyt om. 

Du har ikke forstått at Hansen hovedsakelig går etter bloggerne som henvender seg til tenåringer?

Disse som følger CBE, Funkygine, Komikerfrue etc er gjerne voksne folk som det nærmest ikke er håp for. IR og co har barn som følgere. Hører jo 12-13 år gamle jenter snakke om hvordan de vil se ut som henne på t-banen og slikt...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, WCKD skrev:

Hvem er «verstingene» du mener han burde gå etter da?

Jeg synes han har tatt for seg riktig. Isabel med alle operasjonene og uttalelsene rundt dette. Anna som lever av navnet til datteren og Stina som klarte å stå imot presset om å være naturlig 😊

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, WCKD skrev:

Du har ikke forstått at Hansen hovedsakelig går etter bloggerne som henvender seg til tenåringer?

Disse som følger CBE, Funkygine, Komikerfrue etc er gjerne voksne folk som det nærmest ikke er håp for. IR og co har barn som følgere. Hører jo 12-13 år gamle jenter snakke om hvordan de vil se ut som henne på t-banen og slikt...

Men nå var det jo bloggerbarna som var i fokus ifht Mtm, og da er det selvfølgelig like aktuelt å skrive om disse mammabloggerne med små barn som har rett på et privatliv! 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Jeg er ingen tilhenger av Trine Grung, langt i fra, men hun har et par gode poeng her! Ser frem til MH s oppgjør med gruppen bloggere, også de mer etablerte! Spesielt mammabloggerne! 

Han kommer aldri til å tørre gå etter de store, tror du han ville henge ut funkygine eller trenings frue slik han gjør med AR, eller SE som han gjorde med Raad(Sraad, husker ikke helt hva hun heter), ikke på denne måten som han gjør her. Han er ufin og sparker AR som allerede er langt nede, det ser en på hvordan hun holder på. Han er voksen og bør vite bedre. Utrolig umodent gjort av han, det er måten han gjør ting på. AR er voksen i antall år, men ikke i modenhet, hun er på en måte fortsatt den lille jenta hun var når hun ble gravid og har det ikke lett, så dette er nok det siste hun trenger. Men noen må jo hjelpe henne , hun skal faktisk oppdra barn oppi dette og en er så redd for eksponering av barna, men er dette noe bedre da at spesielt eldste datter ser hvordan Mads henger ut moren hennes? Hun er vel såpass stor at hun får med seg ting og kan lese. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Jeg er ingen tilhenger av Trine Grung, langt i fra, men hun har et par gode poeng her! Ser frem til MH s oppgjør med gruppen bloggere, også de mer etablerte! Spesielt mammabloggerne! 

Det tror jeg ikke kommer til å skje. Han feiget jo allerede ut i diskusjonen med Trine Grung. Det blir nok for tøft å begi seg ut på. 

12 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Jeg er ingen tilhenger av Trine Grung, langt i fra, men hun har et par gode poeng her! Ser frem til MH s oppgjør med gruppen bloggere, også de mer etablerte! Spesielt mammabloggerne! 

 

Endret av Lana01
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, virkelig said:

Han kommer aldri til å tørre gå etter de store, tror du han ville henge ut funkygine eller trenings frue slik han gjør med AR, eller SE som han gjorde med Raad(Sraad, husker ikke helt hva hun heter), ikke på denne måten som han gjør her. Han er ufin og sparker AR som allerede er langt nede, det ser en på hvordan hun holder på. Han er voksen og bør vite bedre. Utrolig umodent gjort av han, det er måten han gjør ting på. AR er voksen i antall år, men ikke i modenhet, hun er på en måte fortsatt den lille jenta hun var når hun ble gravid og har det ikke lett, så dette er nok det siste hun trenger. Men noen må jo hjelpe henne , hun skal faktisk oppdra barn oppi dette og en er så redd for eksponering av barna, men er dette noe bedre da at spesielt eldste datter ser hvordan Mads henger ut moren hennes? Hun er vel såpass stor at hun får med seg ting og kan lese. 

Anna har ansvar for 3 barn, hun er IKKE ett lite forsvarsløst barn!

Hun oppfører seg som ett barn på mange måter, men bør alikevell holdes ansvarlig for hvordan hun selv velger å legge ut sitt og sin families liv.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Men nå var det jo bloggerbarna som var i fokus ifht Mtm, og da er det selvfølgelig like aktuelt å skrive om disse mammabloggerne med små barn som har rett på et privatliv! 

Leser du egentlig hva du svarer på?🤦‍♂️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, WCKD skrev:

Du har ikke forstått at Hansen hovedsakelig går etter bloggerne som henvender seg til tenåringer?

Disse som følger CBE, Funkygine, Komikerfrue etc er gjerne voksne folk som det nærmest ikke er håp for. IR og co har barn som følgere. Hører jo 12-13 år gamle jenter snakke om hvordan de vil se ut som henne på t-banen og slikt...

Men da burde han kanskje moderert seg litt, AR har barn som mest sannsynlig vil få med seg ting av hva som skrives , (...)  spiller ingen rolle om det er riktig det han skriver, det er måten han gjør det på. Oppmerksomhessyk han også

Ryddet for persondebatt. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym90059005 skrev:

Deilig å se han plukke i filler mtm på instastory nå.

Tenk at hun presterte å skrive at hun ikke utleverer barna sine noe mer enn en vanlig familie. Av alt det dumme landets bloggere har lirt av seg opp igjennom årene, så tror jeg kanskje hun toppet det med den setningen.

Har ikke instastory, er vel for mye å be om kort referat? 😊

Han har 650 likes på kommentaren sin på hennes FB side. Hvis hun skal blokkere alle de får hun litt å gjøre 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppmerksomhetssyk faktisk.

Hvordan mener du man skal få bukt med disse rosabloggerne som skaper unødvendig kroppspress blant barn og ungdom uten å skape oppmerksomhet rundt temaet egentlig?

Jeg venter i spenning.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, WCKD skrev:

Leser du egentlig hva du svarer på?🤦‍♂️

Ja?

Forstår at du mener han henvender seg først og fremst til de unge!

 Når tema i siste innlegg er bloggerbarna er det jo  like aktuelt og henvende seg til de mer etablerte bloggerne og det ser jeg frem til at han gjør! Når det gjelder bloggerbarna er jo de litt eldre lesernes holdninger like viktig å ta fatt i! 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goldlion
2 timer siden, Lana01 skrev:

Mads Hansen er en umoden jypling. alt for pr og likes. Har ingen tror på at han bryr seg om kroppspress , bloggernes etiske rettninglinjer eller hva det måtte være. Han gjør dette for å få oppmerksomhet. Han henger ut mennesker som allerede sliter psykisk , med regelrett netthets og mobbing, At de er bloggere og "selv legger opp til det" gjør det ikke greit, 

Han lates til å være opptatt av kroppspress?  og hvordan dette påvirke  unge?  men hva med det han selv driver med mobbing og netthetsing, dette er minst like skadelig .Har ikke sansen for han, han er usmakelig og har mye å lære om hvordan man oppfører seg på nettet. 

Jeg tror ikke dette kun handler om kroppspress. Hele kroppsspråket hans lyser usikkerhet, og det er dessverre slike folk som ofte har behov for å tråkke på andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jobbermedbarn skrev:

Ja?

Forstår at du mener han henvender seg først og fremst til de unge!

 Når tema i siste innlegg er bloggerbarna er det jo  like aktuelt og henvende seg til de mer etablerte bloggerne og det ser jeg frem til at han gjør! Når det gjelder bloggerbarna er jo de litt eldre lesernes holdninger like viktig å ta fatt i! 

Temaet er bloggerbarna, men leserskaren til MTM er tenåringer. Budskapet han forteller til disse tenåringene er «ikke gjør dette mot barna deres i fremtiden».

Han er smart nok til å forstå at voksne folk som gidder å bruke tid på CBE etc. ikke er mulig å omvende.

Ryddet for persondebatt. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, goldlion skrev:

Jeg tror ikke dette kun handler om kroppspress. Hele kroppsspråket hans lyser usikkerhet, og det er dessverre slike folk som ofte har behov for å tråkke på andre. 

Haha, da har du ikke hatt kjennskap til Mads Hansen lenge.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...