Gå til innhold

Mads Hansen


AneKS

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, WCKD skrev:

Oppmerksomhetssyk faktisk.

Hvordan mener du man skal få bukt med disse rosabloggerne som skaper unødvendig kroppspress blant barn og ungdom uten å skape oppmerksomhet rundt temaet egentlig?

Jeg venter i spenning.

Me to. Venter i spenning. Det er jo bedre at han tar noen enn ingen? Anna er en av de verste, så kjempe bra Anna får høre det og ikke bare kan blokke og slette ;)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, WCKD skrev:

Temaet er bloggerbarna, men leserskaren til MTM er tenåringer. Budskapet han forteller til disse tenåringene er «ikke gjør dette mot barna deres i fremtiden».

Han er smart nok til å forstå at voksne folk som gidder å bruke tid på CBE etc. ikke er mulig å omvende.

.

Da er han ikke smart nok til å forstå😊! Jeg jobber med disse foreldrene og de går fint ann å diskutere med og opplyse! Så det er nok ikke det som er grunnen til at han ikke vender seg til disse mammabloggerne.. 

Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berga
1 time siden, Vipser skrev:

Jeg så på de siste ti bildene hans. Grundig granskning 💪

så litt lenger ned nå i lunsjen. Der ser ut til å være to bilder med MTM, 4 med SE, lass med Linni (som ser ut til å digge det, men hun har jo selvironi), diverse Paradisefolk, politikere og avisoverskrifter. Rart ikke VG og andre anmelder ham for krenkelser. 🙄

Så ja, hvorfooor skriver Mads bare om MTM og IR?!?!?!

Hm ... Er det til meg? Jeg har aldri (kritisert ham og) sagt at han bare skriver om mtm og ir. Eneste jeg har sagt er at jeg ønsket at han «tok» CBE, Anne Brith, m.fl. Så viste du til at han har tullet litt med flere bloggere og la ut lenker, noe som er fint og takk skal du ha 🌻

Men, fremdeles savner jeg at flere enn kvinneguidens «rampelys» og Bloggomtoppbloggere gjør publikum oppmerksom på hva de godt voksne bloggerne holder på med av barneeksponering, redigering av bilder, slankeannonser, etc. Mads H har nå fått en stemme og derfor etterlyste jeg engasjement rundt de eldre bloggerne også, det var ikke verre enn som så.

PS Nå skal jeg granske kontoen hans og se om det ligger noe der vedrørende nevnte bloggere. 

Endret av Berga
Rettet skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Da er han ikke smart nok til å forstå😊! Jeg jobber med disse foreldrene og de går fint ann å diskutere med og opplyse! Så det er nok ikke det som er grunnen til at han ikke vender seg til disse mammabloggerne.. 

Hvilke foreldre er det du mener du jobber med, CBE & co eller leserne?

Om det hadde vært så enkelt å opplyse hadde de ikke eksponert barna sine på denne måten, og de hadde heller ikke hatt lesere om de gjorde det.

Dessverre er penger mer verdt enn privatlivet til barna sine for mange, og sladder og innsyn er viktigere enn verdier og prinsipper for lesere.

Så jo, det er nok grunnen. Fokuset hans er fremtidens voksne, ikke de fortapte sjeler. Hjernen er ferdigutviklet når man er 27, de færreste endrer store standpunkt i livet etter den tid.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Berga skrev:

Eneste jeg har sagt er at jeg ønsket at han «tok» CBE, Anne Brith, m.fl.

Hint: leserskaren deres...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Justlooking skrev:

Har ikke instastory, er vel for mye å be om kort referat? 😊

Han har 650 likes på kommentaren sin på hennes FB side. Hvis hun skal blokkere alle de får hun litt å gjøre 😊

du klikker deg bare inn på bildet på Ig kontoen du vil se storyen til , 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Berga
1 minutt siden, WCKD skrev:

Hint: leserskaren deres...

Selvsagt. De trenger å bli opplyste og læres opp i nettvett. Halvgamle damer med Livets harde skole kan være mottagelige for ny kunnskap 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Berga skrev:

Selvsagt. De trenger å bli opplyste og læres opp i nettvett. Halvgamle damer med Livets harde skole kan være mottagelige for ny kunnskap 😬

Nei, det er nettopp det de ikke er, hvertfall ikke over nett, så han henvender seg heller til de det fortsatt er håp for...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, WCKD skrev:

Temaet er bloggerbarna, men leserskaren til MTM er tenåringer. Budskapet han forteller til disse tenåringene er «ikke gjør dette mot barna deres i fremtiden».

Han er smart nok til å forstå at voksne folk som gidder å bruke tid på CBE etc. ikke er mulig å omvende.

 

Tror vel mye av budskapet er at du ikke skal bruke og eksponere barna på bloggen og some generelt, er nok ikke kun en advarsel til følgerne at ikke gjør dette mot barna deres i fremtiden. Det var vel det som var ment med IG innlegget hans med kommentaren om MTM og barnets bursdag. Samme med Raad og fronting av operasjoner og alt mulig dill og dall, det handler om lett påvirkelige unge lesere, (mange lesere generelt)

Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berga
1 minutt siden, WCKD skrev:

Nei, det er nettopp det de ikke er, hvertfall ikke over nett, så han henvender seg heller til de det fortsatt er håp for...

Ikke håp for verstingene. Kanskje du har rett, men jeg har erfart at hvis problemstillingen blir godt nok illustrert og forklart, er det håp om at det sklir inn 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det en generell oppfordring også, men om du ser Mads Hansens opptreden i sammenheng så ser du at han kun jobber mot de som har en meget ung leserskare.

Og derfor fokuserer han på Anna Rasmussen fremfor CBE, AB etc...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Berga skrev:

Ikke håp for verstingene. Kanskje du har rett, men jeg har erfart at hvis problemstillingen blir godt nok illustrert og forklart, er det håp om at det sklir inn 😎

Så mange som skrive hatefulle ytringer under fullt navn på VG så har jeg gitt opp disse ulærde, halvgamle kjerringene...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, WCKD skrev:

Så mange som skrive hatefulle ytringer under fullt navn på VG så har jeg gitt opp disse ulærde, halvgamle kjerringene...

Se hva du skriver om andre  ! Vitner vel ikke om bedre stilt  enn de du omtaler.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror han samarbeider med alle disse bloggerne han disser jeg. Vinn-vinn for begge parter; masse oppmerksomhet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goldlion

Trine Grung har noen gode poeng i måten hun svarer Mads på under innlegget til Mamma til Michelle på facebooksiden hennes. 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, virkelig skrev:

du klikker deg bare inn på bildet på Ig kontoen du vil se storyen til , 

Er ikke «medlem» på Instagram og får da kun sett bilder og ikke story 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, WCKD skrev:

Hvilke foreldre er det du mener du jobber med, CBE & co eller leserne?

Om det hadde vært så enkelt å opplyse hadde de ikke eksponert barna sine på denne måten, og de hadde heller ikke hatt lesere om de gjorde det.

Dessverre er penger mer verdt enn privatlivet til barna sine for mange, og sladder og innsyn er viktigere enn verdier og prinsipper for lesere.

Så jo, det er nok grunnen. Fokuset hans er fremtidens voksne, ikke de fortapte sjeler. Hjernen er ferdigutviklet når man er 27, de færreste endrer store standpunkt i livet etter den tid.

Jeg jobber med disse småbarnsmødrene der noen leser disse mammabloggerne.  Du har helt rett i at noen ikke vil reflektere og mener de har rett, men det gjelder selvfølgelig ikke alle, og bare konstantere at det ikke nytter ser jo ikke ut som en type MH er! Klart det vil gå inn hos noen som vil få med flere! Jeg kjøper ikke at det er grunnen at han ikke diskuterer de eldre mammabloggerne når tema er bloggerbarna! 

Når det er sagt synes jeg det er flott at han belyser de bloggerne som har en dårlig påvirkning når det gjelder kroppshysteriet etc hos de unge! Det er viktig! 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, virkelig skrev:

Se hva du skriver om andre  ! Vitner vel ikke om bedre stilt  enn de du omtaler.

Hvilke av mine uttalelser vitner om at jeg ikke er bedre stilt enn andre? Du må gjerne komme med påstander mot meg, men da må du også argumentere for dem.

3 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Jeg jobber med disse småbarnsmødrene der noen leser disse mammabloggerne.  Du har helt rett i at noen ikke vil reflektere og mener de har rett, men det gjelder selvfølgelig ikke alle, og bare konstantere at det ikke nytter ser jo ikke ut som en type MH er! Klart det vil gå inn hos noen som vil få med flere! Jeg kjøper ikke at det er grunnen at han ikke diskuterer de eldre mammabloggerne når tema er bloggerbarna! 

Når det er sagt synes jeg det er flott at han belyser de bloggerne som har en dårlig påvirkning når det gjelder kroppshysteriet etc hos de unge! Det er viktig! 

Mulig du ikke kjøper det, men når du ser Hansens agenda under ett så er det veldig fremtredende hvilken gruppe han på dette tidspunktet fokuserer på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, WCKD skrev:

Hvilke av mine uttalelser vitner om at jeg ikke er bedre stilt enn andre? Du må gjerne komme med påstander mot meg, men da må du også argumentere for dem.

Mulig du ikke kjøper det, men når du ser Hansens agenda under ett så er det veldig fremtredende hvilken gruppe han på dette tidspunktet fokuserer på.

At du ikke er bedre enn de du omtaler som følger bloggen(hva kaller du det , livets harde skole) og de som skriver under VG. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, virkelig skrev:

At du ikke er bedre enn de du omtaler som følger bloggen(hva kaller du det , livets harde skole) og de som skriver under VG. 

Kan du argumentere for hvorfor du mener jeg ikke er bedre enn de som sprer hatefulle ytringer under fullt navn på VG da, eller er du bare full av grunnløse påstander?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...