Gå til innhold

Mads Hansen


AneKS

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Putti skrev:

Hvilket farlig spill? 

Leser verken hennes eller bloggen til IR

Overskriften på bloggen. Hun slenger mye dritt mot MH. Hun hevder også at ingen har lov til å kritisere hennes eksponering av barn.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Xstrella skrev:

Får ikke lest vg rampelys, men dette er skremmende. At blodfansen ikke har selvinnsikt. Er mye mer mobbing det de driver med. Samle inn alt om personen for å bruke det mot han?? Ærlig talt. Ser ikke rosabloggere selv hva de legger ut? Er rystet over blodfansen hvor blinde og med 0 innsikt de har. Dette har vart alt for lenge. Nå må både bedrifter, hudpleie klinikker, butikker og alle sponsorer VIRKELIG skjerpe seg å slutte å reklamere gjennom bloggere!

💪👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, goldlion skrev:

Jeg tror ikke dette kun handler om kroppspress. Hele kroppsspråket hans lyser usikkerhet, og det er dessverre slike folk som ofte har behov for å tråkke på andre. 

Jeg tror faktisk ikke det er mulig å ta mer feil. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Vampen skrev:

Jeg tror faktisk ikke det er mulig å ta mer feil. 

Enig med deg. Tror han har selvtilliten i orden men er egentlig ikke en veldig brautende fyr ♥️

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Justlooking skrev:

Enig med deg. Tror han har selvtilliten i orden men er egentlig ikke en veldig brautende fyr ♥️

Jeg har alltid oppfattet han som hyggelig fyr. :) Jeg tør også å påstå at ingen med dårlig selvtillit hadde fikset å sette seg selv i like mange kleine situasjoner som MH har gjort. :ler: Du skal være ganske trygg i eget skinn, for å klare å være såpass lite selvhøytidelig. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anna, Isabel og fansen klarer virkelig ikke å diskutere på en voksen og saklig måte. De kjefter, er usaklige, hyler ut om mobbing, kommer med masse piss og ingen gode argumenter i det hele tatt. Blir virkelig flau på de sine vegne. Han ville møte Isabel til debatt, men hun turte ikke å møte han face to face. For da kan hun ikke gjemme seg bak dataen. Lets face it, verken hun eller Anna har noe bra å komne med. Han hadde knust de i en offentlig debatt!

Anna har gravd sin egen grav og er godt på vei opp i kisten. Hennes verden raser nå sammen og hun mister kontrolleren helt. Det må svi.

Jeg digger at han er tøff og ikke gir seg. Han får mye dritt slengt etter seg av fansen, men han lar drittkommentarer stå. De driter seg alle loddrett ut 😂😂

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Anna, Isabel og fansen klarer virkelig ikke å diskutere på en voksen og saklig måte. De kjefter, er usaklige, hyler ut om mobbing, kommer med masse piss og ingen gode argumenter i det hele tatt. Blir virkelig flau på de sine vegne. Han ville møte Isabel til debatt, men hun turte ikke å møte han face to face. For da kan hun ikke gjemme seg bak dataen. Lets face it, verken hun eller Anna har noe bra å komne med. Han hadde knust de i en offentlig debatt!

Anna har gravd sin egen grav og er godt på vei opp i kisten. Hennes verden raser nå sammen og hun mister kontrolleren helt. Det må svi.

Jeg digger at han er tøff og ikke gir seg. Han får mye dritt slengt etter seg av fansen, men han lar drittkommentarer stå. De driter seg alle loddrett ut 😂😂

Av ren nysgjerrighet, hvordan ville du håndtert å møte til en debatt om et tema som er et resultat av en fundamental usikkerhet i påsyn av alle som - åpenbart - nyter å se din smerte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mass skrev:

Av ren nysgjerrighet, hvordan ville du håndtert å møte til en debatt om et tema som er et resultat av en fundamental usikkerhet i påsyn av alle som - åpenbart - nyter å se din smerte? 

Hvordan vet du at usikkerhet er årsaken? Er det fordi bloggeren har uttalt det? Jeg tenker at profitt er årsaken til «resultatene». Klikk, omtale og inntekt. 

Bloggere skaper narrativ. Noen går på limpinnen. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Mass skrev:

Av ren nysgjerrighet, hvordan ville du håndtert å møte til en debatt om et tema som er et resultat av en fundamental usikkerhet i påsyn av alle som - åpenbart - nyter å se din smerte? 

Trenger ikke å bli filmet da, men hun tør jo ikke å møte noen. Hadde faktisk møtt han, så vi kunne ordnet opp og lagt dramet bak oss, men det vil hun ikke. Verken med han eller Kristin. Men hun forutsetter dramet og melker det for alt det er verdt. Hun er tøff bak tastaturet, men for feig til å møte han

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Vampen skrev:

Fra din egen link: 

Nå har han vel selv sagt at han gikk litt langt her, men jeg er 120% enig i dette sitatet. Disse bloggerne har unge lesere, og det er rett og slett nitrist med fokuset på kosmetiske inngrep. Supert at noen faktisk påpeker det! 

Word!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Vampen skrev:

Jeg leser stort sett aldri denne typen blogger, jeg ligger tross alt milevis utenfor målgruppa, men jeg måtte inn og lese disse innleggene. Og makan til svada! 😱 

For å ta et par ting: 

1. AR er ikke en stakkarslig liten pike, hun er en voksen dame på 22 år, som er mor til 3(?) barn. Måten hun fremstiller seg selv som ei lita jente som griner på kamera på grunn av kritikk, er tåpelig. Det er også et effektivt forsøk på å kneble debatt og avvise kritikk, ved å legge opp til at folk skal synes synd på henne. Stakkars meg altså! 

2. Jo, bloggeres eksponering av egne barn kan definitivt diskuteres offentlig. I det man velger å eksponere seg selv, og barna, i en stor blogg, så har man også invitert hele verden til å mene noe om det man legger ut. Det kan man mislike til krampa tar en, det er fortsatt realiteten. Om man ikke liker det, så bør man slutte ut eksponeringen. Slik fungerer internett, uavhengig av hva man måtte mene om det. Og det endrer seg ikke av at man skriver bombastisk at det ikke skal skje. 

3. I mine øyne er det en viss forskjell på å legge ut noen bilder av barna på Facebook, kontra å legge ut bilder av dem på en blogg med tusenvis av lesere og bruke dem i bloggens markedsføring og reklame. Jeg sender et mentalt stink eye i retning FB-venner som legger ut «for mye» også, men jeg synes fortsatt det er en viss forskjell på å se et bursdagsbilde av kiden til en kollega med lukket profil på feeden min, kontra å klikke meg inn på en stor blogg og se bilde på bilde av små barn. 

4. Vi trenger ikke å vite navna på vennene til barna, følelsene eller tankene deres, for å påstå at de blir eksponert. De kan også ha det bra i det daglige nå, og fortsatt bli eksponert på en måte som er ugrei. Dette handler ikke bare om å skrive detaljer om barna, men om å blottlegge familieliv, egne problemer og samtidig dra inn små barn. Om noen hadde funnet bilder av min mor med en tanntråd i stumpen eller innlegg hvor hun la ut om kjærlighetsliv og problemer, så hadde jeg dødd på meg. Barna er en del av mors liv, og i det de er en identifiserbar del av bloggen, så blottstilles også de og deres familieliv. Inkludert ting de kanskje ikke ønsker at alle skal vite, når de blir gamle nok til å forstå. 

5. Jeg synes det er et merkelig forsøk på forsvar å bruke lærere, rektor, BV og lignende som ekspertvitner på dette. Joda, alle disse yrkesgruppene er fagfolk, men sist jeg sjekket har ingen av dem inngående kompetanse innen foreldre som eksponerer barna sine på nett og langtidsvirkninger av det. 

Mads Hansen er en hyggelig og oppegående fyr, som jeg utelukkende har gode erfaringer med. Jeg synes det er topp at han «røsker litt opp», og synes det er flott at han både har gode poeng og er oppegående nok til å skjønne når han har tøyd strikken for langt. Basert på ARs reaksjon på kritikken, så tror jeg den er både riktig og nødvendig. 

👍

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Justlooking skrev:

Synes han ser bra ut seg 😊 Men han kun påpeker det kunstige med utseendet, i motsetning til deg.

Utseende er utseende. Har man operert seg indikerer dette lav selvfølelse, ergo bør man som voksen mann iallefall holde seg for god til å påpeke. Dessuten, what goes around comes around. Han latterliggjør andres utseende og får tåle det samme tilbake. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Justlooking skrev:

Synes han ser bra ut seg 😊 Men han kun påpeker det kunstige med utseendet, i motsetning til deg.

Han er drit fin 😋 Naturlig pen i motsetning til enkelte bloggere. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Trulteskogen skrev:

Utseende er utseende. Har man operert seg indikerer dette lav selvfølelse, ergo bør man som voksen mann iallefall holde seg for god til å påpeke. Dessuten, what goes around comes around. Han latterliggjør andres utseende og får tåle det samme tilbake. 

Jeg hadde vært enig om dette var snakk om folk som bare tok operasjoner og levde en vanlig hverdag. Hovedproblemet her er kombinasjonen operasjoner+eksponering+alder på målgruppa. Den oppvoksende generasjonen bombarderes med inntrykk av et ideal som er alt annet enn sunt og naturlig. Dette ha handler ikke om utseendet til bloggerne, men om ha handlingene og valgene de velger å viser fram. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Trulteskogen skrev:

Utseende er utseende. Har man operert seg indikerer dette lav selvfølelse, ergo bør man som voksen mann iallefall holde seg for god til å påpeke. Dessuten, what goes around comes around. Han latterliggjør andres utseende og får tåle det samme tilbake. 

Jeg deler også ditt syn om at de opperer seg da de har lav selvfølelse, men poenget her er at de er influencere. De har en stor og negativ påvirkningskraft på unge mennesker. Har du tenkt over at de fronter operasjoner som løsning til unge mennesker som har dårlig selvbilde?

Plastikk og botox fikset alt. Det er dette de blir kritisert for!

Måten de responderer på er å opptre usmakelig. De fraskriver seg alt ansvar og umodenhet  deres samt manglende utdannelse skinner igjennom. 

Hva med å være en god rollemodell og oppfordre barn og unge til å jobbe med seg selv og si sa at; du er god nok som du er! Du trenger ikke plastikk og botox da! Hva med å oppfordre barn og unge til å ta smarte valg? 

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, goldlion skrev:

Fordi de fleste skjønner at det er hensiktsmessig å ta de største bloggerene som i flere år har satt listen for bloggmiljøet, og håvet inn penger på det. De har vært store rollemodeller for de yngre som nå også har blitt store bloggere. 

Men han velger heller å hakke på unge jenter som allerede sliter og er usikre, noe de forøvrig også har vært åpne om. Det blir for svakt, rett og slett. Trodde Mads var en godt voksen mann. 

Det er bare å gå inn på Facebook-siden til mammatilmichelle. Under første kommentaren fra Mads om at dette tror hun ikke på selv engang. Hvor hun likestiller hennes og hans eksponering av barn. Den kommentaren hans har 1,1 tusen likes forøvrig 😊

Lenger ned under kommentarer, som svar til Trine Grung, skriver han at han har tatt for seg CBE, funkygine og mange fler.

De har sikkert ikke dratt offerkortet eller brukt det for klikk, siden vi ikke har hørt om det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berga

De opererer seg til å bli komiske varianter av menneskeheten eller utleverer umyndige personer på nettet, men er helt blottet for evne til å se at det er det de har gjort. Hvis noen påpeker at de kunstige kroppsdelene ser rare ut eller at det er uetisk og på grensen til lovbrudd å utlevere egne barn, blir de fly forbannet eller så lei seg at de bare gråter, snakker om at det er smertefullt å bli mobbet og/eller setter i gang hevnaksjoner. All denne overreageringen tyder på at de innerst inne har vært klar over hvor dumme de har vært, og at de bare blir pissed over at de ikke var først ute med å innrømme anger offentlig. Alle bortforklaringene om at det er greit å utlevere barn hvis bildene er pene, eller at det er greit å operere seg når man ikke er fornøyd med utseendet, henger ikke på greip. Det er så lite logisk at det blir latterlig! Man setter ikke inn megaimplantater i rumpa eller haka eller leppene for å oppnå et normalt utseende, det er jo det outrerte sirkusutseendet de vil ha, og når noen sier rett ut at det er unormalt og lite estetisk - blir de sure og griner og sier det er mobbing. Mobbing av hva da? Kirurgen? Det er jo kirurgen som har gjort en dårlig jobb! 

Jeg er så oppgitt over at all denne offentlige dumheten og egodyrkingen får plass i nyhetsstrømmen 🙄 Så, heia Mads, selv om du er litt infantil og harrymacho innimellom 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Berga skrev:

De opererer seg til å bli komiske varianter av menneskeheten eller utleverer umyndige personer på nettet, men er helt blottet for evne til å se at det er det de har gjort. Hvis noen påpeker at de kunstige kroppsdelene ser rare ut eller at det er uetisk og på grensen til lovbrudd å utlevere egne barn, blir de fly forbannet eller så lei seg at de bare gråter, snakker om at det er smertefullt å bli mobbet og/eller setter i gang hevnaksjoner. All denne overreageringen tyder på at de innerst inne har vært klar over hvor dumme de har vært, og at de bare blir pissed over at de ikke var først ute med å innrømme anger offentlig. Alle bortforklaringene om at det er greit å utlevere barn hvis bildene er pene, eller at det er greit å operere seg når man ikke er fornøyd med utseendet, henger ikke på greip. Det er så lite logisk at det blir latterlig! Man setter ikke inn megaimplantater i rumpa eller haka eller leppene for å oppnå et normalt utseende, det er jo det outrerte sirkusutseendet de vil ha, og når noen sier rett ut at det er unormalt og lite estetisk - blir de sure og griner og sier det er mobbing. Mobbing av hva da? Kirurgen? Det er jo kirurgen som har gjort en dårlig jobb! 

Jeg er så oppgitt over at all denne offentlige dumheten og egodyrkingen får plass i nyhetsstrømmen 🙄 Så, heia Mads, selv om du er litt infantil og harrymacho innimellom 👍

Der fikk du sagt det! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Justlooking skrev:

Det er bare å gå inn på Facebook-siden til mammatilmichelle. Under første kommentaren fra Mads om at dette tror hun ikke på selv engang. Hvor hun likestiller hennes og hans eksponering av barn. Den kommentaren hans har 1,1 tusen likes forøvrig 😊

Lenger ned under kommentarer, som svar til Trine Grung, skriver han at han har tatt for seg CBE, funkygine og mange fler.

De har sikkert ikke dratt offerkortet eller brukt det for klikk, siden vi ikke har hørt om det.

Jeg visste ikke at MH var gift og hadde barn en gang før i vår. Han har skjermet privatlivet sitt meget godt. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...