Snaskesnusken Skrevet 28. juli 2018 #401 Del Skrevet 28. juli 2018 1 time siden, Blondie65 skrev: Isabel Raad har i hvert fall fokuset "rett plass": For en fordummende uttalelse av Raad. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. juli 2018 #402 Del Skrevet 28. juli 2018 jeg mener det er på HØY tid at noen er kritisk til den virksomheten som rives i den rosa delen av SoMe her til lands. KUDOS til Mads Hansen for det stikket han ga til Anna Rasmussen - hun er jo helt grenseløs i den eksponeringen av barna og særlig den eldste. At hun ikke eksponerer ungene mer enn andre, er det vel bare hun selv som tror på - hun gikk jo selv ut i fjor og uttalte at de vurderte hjemmeundervisning til henne fordi hun fikk så mye oppmerksomhet og de var redde for at uvedkommende skulle kontakte henne på skolen. Å kalle det mobbing er bare helt hinsides. Det er kritikk av et aktuelt og bekymringsverdig fenomen - hvor AR er en av de som er aller verst i klassen. Og IR - don't get me startet. mener hun virkelig at hun er et OFFER når noen kritiserer henne for uttalelsen at hun var for rik og for lat til å trene? Eller når noen reagerer på det ytterst smakløse videoen der hun spiser penger? Cry me a river. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. juli 2018 #403 Del Skrevet 28. juli 2018 2 timer siden, Lana01 skrev: Stiller spørsmål ved? Han latterliggjør kroppen hennes. "når man får plass til en ekstra kvikklunsj i påskesekken fordi man ikke trenger å pakke med sitteunderlag…. osv dette er ikke sak, men person ..Enda verre er det når det foregår over tid, og kommentarene til postene flyter over av hånlig bidrag fysj. Man kan mene hva men vil om IR og AR men det Mads Hansen driver med er ikke greit. http://sraad.blogg.no/1532714876_her_er_noe_av_kritikken_jeg_har_blitt_utsatt_for.html Jo, jeg synes det er greit. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hagefrue Skrevet 28. juli 2018 #404 Del Skrevet 28. juli 2018 Synes det er helt forkastelig at dette mennesket blir løftet frem og hyllet fra alle kanter. Han har på kort tid blitt et av de mest omtalte navnene i Norge på bakgrunn av å håne andre og gi ut en fjasete låt om samme tema. Jeg er helt enig i at Isabel har lagt ut mye som er kritikkverdig, men dette har hun også vært åpen om selv, beklaget og også vært ærlig om baksiden av alt. Dette kommer ikke like godt frem siden alt fokus fortsetter å være på at hun promoterer plastiske operasjoner selv om hun for lengst har vist baksidene av dette og beklaget. Hun fortsetter riktignok å legge ut bilder av kropp, men hun må leve med den kroppen hun har og kan ikke skjule den. Og når den i tillegg til stadighet fortsetter å bli tatt opp og hengt ut av en viss person, så øker det usikkerheten hennes og en naturlig følge er da å søke bekreftelse i form av lettkledde bilder. Jeg synes det er helt feil å avskrive dette som mobbing siden dette er opp til den utsatte selv å vurdere hva som føles greit og ikke. Når noen gråter, prøver å si at man blir såret og vil ha det stoppet, så burde det aksepteres. Man kan ikke angripe hverandres svakeste punkt og bare gå ut fra at den andre parten MÅ tåle dette. Det er ikke sånn det fungerer og det er absolutt ikke slike holdninger voksne skal spre til den yngre generasjonen. Mads Hansen har en stor andel unge følgere som tar til seg dette og lærer at uthenging er greit. For det er direkte uthenging det er. Når han legger ut svært uheldige bilder av Isabel sin kropp, så er det jo for å henge ut. Hadde han ønsket en seriøs diskusjon rundt temaet, kunne han heller skrevet velargumenterte leserinnlegg, stilt til diskusjoner osv som går direkte på tema og ikke enkeltpersoner. Det går ikke på tema når man legger ut bilder av en slik karakter som han gjør. Da er det kun for å provosere og få oppmerksomhet rundt seg selv. Isabel står veldig alene i dette sammenlignet med han som kanskje har 4 ganger så mye støtte som Isabel og Isabel er en usikker person fra før. Hvordan tror dere da det oppleves når en sterk person som Mads Hansen drar med seg hele Norge i en felles "mobbekampanje" mot henne? Og denne oppførselen blir hyllet i Norge. Det er helt på trynet. Han fikk til og med æren av å avslutte VG-lista showet med sin useriøse og uthengende låt. Dette fikk han lov til på tross av at Norge har flere seriøse og hardtarbeidende artister som faktisk hadde fortjent å bli løftet frem og hyllet. Jeg synes hele opplegget er skammelig og særdeles umodent av en voksen mann som helt klart er pr-kåt til tusen. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 28. juli 2018 #405 Del Skrevet 28. juli 2018 1 time siden, pøbelsara skrev: jeg mener det er på HØY tid at noen er kritisk til den virksomheten som rives i den rosa delen av SoMe her til lands. KUDOS til Mads Hansen for det stikket han ga til Anna Rasmussen - hun er jo helt grenseløs i den eksponeringen av barna og særlig den eldste. At hun ikke eksponerer ungene mer enn andre, er det vel bare hun selv som tror på - hun gikk jo selv ut i fjor og uttalte at de vurderte hjemmeundervisning til henne fordi hun fikk så mye oppmerksomhet og de var redde for at uvedkommende skulle kontakte henne på skolen. Å kalle det mobbing er bare helt hinsides. Det er kritikk av et aktuelt og bekymringsverdig fenomen - hvor AR er en av de som er aller verst i klassen. Og IR - don't get me startet. mener hun virkelig at hun er et OFFER når noen kritiserer henne for uttalelsen at hun var for rik og for lat til å trene? Eller når noen reagerer på det ytterst smakløse videoen der hun spiser penger? Cry me a river. Signerer alt her. 🙌 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 28. juli 2018 #406 Del Skrevet 28. juli 2018 24 minutter siden, Hagefrue skrev: Synes det er helt forkastelig at dette mennesket blir løftet frem og hyllet fra alle kanter. Han har på kort tid blitt et av de mest omtalte navnene i Norge på bakgrunn av å håne andre og gi ut en fjasete låt om samme tema. Jeg er helt enig i at Isabel har lagt ut mye som er kritikkverdig, men dette har hun også vært åpen om selv, beklaget og også vært ærlig om baksiden av alt. Dette kommer ikke like godt frem siden alt fokus fortsetter å være på at hun promoterer plastiske operasjoner selv om hun for lengst har vist baksidene av dette og beklaget. Hun fortsetter riktignok å legge ut bilder av kropp, men hun må leve med den kroppen hun har og kan ikke skjule den. Og når den i tillegg til stadighet fortsetter å bli tatt opp og hengt ut av en viss person, så øker det usikkerheten hennes og en naturlig følge er da å søke bekreftelse i form av lettkledde bilder. Jeg synes det er helt feil å avskrive dette som mobbing siden dette er opp til den utsatte selv å vurdere hva som føles greit og ikke. Når noen gråter, prøver å si at man blir såret og vil ha det stoppet, så burde det aksepteres. Man kan ikke angripe hverandres svakeste punkt og bare gå ut fra at den andre parten MÅ tåle dette. Det er ikke sånn det fungerer og det er absolutt ikke slike holdninger voksne skal spre til den yngre generasjonen. Mads Hansen har en stor andel unge følgere som tar til seg dette og lærer at uthenging er greit. For det er direkte uthenging det er. Når han legger ut svært uheldige bilder av Isabel sin kropp, så er det jo for å henge ut. Hadde han ønsket en seriøs diskusjon rundt temaet, kunne han heller skrevet velargumenterte leserinnlegg, stilt til diskusjoner osv som går direkte på tema og ikke enkeltpersoner. Det går ikke på tema når man legger ut bilder av en slik karakter som han gjør. Da er det kun for å provosere og få oppmerksomhet rundt seg selv. Isabel står veldig alene i dette sammenlignet med han som kanskje har 4 ganger så mye støtte som Isabel og Isabel er en usikker person fra før. Hvordan tror dere da det oppleves når en sterk person som Mads Hansen drar med seg hele Norge i en felles "mobbekampanje" mot henne? Og denne oppførselen blir hyllet i Norge. Det er helt på trynet. Han fikk til og med æren av å avslutte VG-lista showet med sin useriøse og uthengende låt. Dette fikk han lov til på tross av at Norge har flere seriøse og hardtarbeidende artister som faktisk hadde fortjent å bli løftet frem og hyllet. Jeg synes hele opplegget er skammelig og særdeles umodent av en voksen mann som helt klart er pr-kåt til tusen. Veldig bra skrevet og kunne ikke vært mer enig. 👏 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 28. juli 2018 #407 Del Skrevet 28. juli 2018 27 minutter siden, Hagefrue said: Synes det er helt forkastelig at dette mennesket blir løftet frem og hyllet fra alle kanter. Han har på kort tid blitt et av de mest omtalte navnene i Norge på bakgrunn av å håne andre og gi ut en fjasete låt om samme tema. Jeg er helt enig i at Isabel har lagt ut mye som er kritikkverdig, men dette har hun også vært åpen om selv, beklaget og også vært ærlig om baksiden av alt. Dette kommer ikke like godt frem siden alt fokus fortsetter å være på at hun promoterer plastiske operasjoner selv om hun for lengst har vist baksidene av dette og beklaget. Hun fortsetter riktignok å legge ut bilder av kropp, men hun må leve med den kroppen hun har og kan ikke skjule den. Og når den i tillegg til stadighet fortsetter å bli tatt opp og hengt ut av en viss person, så øker det usikkerheten hennes og en naturlig følge er da å søke bekreftelse i form av lettkledde bilder. Jeg synes det er helt feil å avskrive dette som mobbing siden dette er opp til den utsatte selv å vurdere hva som føles greit og ikke. Når noen gråter, prøver å si at man blir såret og vil ha det stoppet, så burde det aksepteres. Man kan ikke angripe hverandres svakeste punkt og bare gå ut fra at den andre parten MÅ tåle dette. Det er ikke sånn det fungerer og det er absolutt ikke slike holdninger voksne skal spre til den yngre generasjonen. Mads Hansen har en stor andel unge følgere som tar til seg dette og lærer at uthenging er greit. For det er direkte uthenging det er. Når han legger ut svært uheldige bilder av Isabel sin kropp, så er det jo for å henge ut. Hadde han ønsket en seriøs diskusjon rundt temaet, kunne han heller skrevet velargumenterte leserinnlegg, stilt til diskusjoner osv som går direkte på tema og ikke enkeltpersoner. Det går ikke på tema når man legger ut bilder av en slik karakter som han gjør. Da er det kun for å provosere og få oppmerksomhet rundt seg selv. Isabel står veldig alene i dette sammenlignet med han som kanskje har 4 ganger så mye støtte som Isabel og Isabel er en usikker person fra før. Hvordan tror dere da det oppleves når en sterk person som Mads Hansen drar med seg hele Norge i en felles "mobbekampanje" mot henne? Og denne oppførselen blir hyllet i Norge. Det er helt på trynet. Han fikk til og med æren av å avslutte VG-lista showet med sin useriøse og uthengende låt. Dette fikk han lov til på tross av at Norge har flere seriøse og hardtarbeidende artister som faktisk hadde fortjent å bli løftet frem og hyllet. Jeg synes hele opplegget er skammelig og særdeles umodent av en voksen mann som helt klart er pr-kåt til tusen. Uenig. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chenet Skrevet 28. juli 2018 #408 Del Skrevet 28. juli 2018 41 minutter siden, Hagefrue skrev: Isabel står veldig alene i dette sammenlignet med han som kanskje har 4 ganger så mye støtte som Isabel og Isabel er en usikker person fra før. Hvordan tror dere da det oppleves når en sterk person som Mads Hansen drar med seg hele Norge i en felles "mobbekampanje" mot henne? Og denne oppførselen blir hyllet i Norge. Det er helt på trynet. Han fikk til og med æren av å avslutte VG-lista showet med sin useriøse og uthengende låt. Dette fikk han lov til på tross av at Norge har flere seriøse og hardtarbeidende artister som faktisk hadde fortjent å bli løftet frem og hyllet. Jeg synes hele opplegget er skammelig og særdeles umodent av en voksen mann som helt klart er pr-kåt til tusen. Hvis du sier at jorda er flat og det er 4 ganger så mange andre som sier den er rund og det støttes av forskning at jorda faktisk er rund. Er det ikke da på tide å ta et skritt tilbake og vurdere om kanskje alle de som sier at jorda er rund har rett? Jeg syns ikke at alle som da mener at jorda er rund skal slutte å prøve å forklare og påpeke overfor deg at jorda faktisk er rund ikke flat. Jeg syns oppriktig at du kan gråte en skvett, så må du begynne å se på om disse andre kan ha rett og hva du evt kan gjøre med det utenom å hyle at alle er så slemme fordi de ikke lar deg spre budskapet om at jorda er flat uten å protestere på det. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulteskogen Skrevet 28. juli 2018 #409 Del Skrevet 28. juli 2018 Mads Hansen: manchild. Fyren er hva, 34 år? Oppfører seg som en fjortisgutt. Det han holder på med representerer bare en ukultur blant menn som ikke klarer bli voksne, men som påberoper seg rett til å harselere og mobbe fordi det jo er "morsomt". Ser at enkelte spør seg hva motivasjonen hans egentlig er, og jeg spør meg det samme. Stort behov for anerkjennelse og oppmerksomhet har han, og den eneste måten for han å oppnå dette på er å angripe andre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 28. juli 2018 #410 Del Skrevet 28. juli 2018 @Hagefrue: Sitat Synes det er helt forkastelig at dette mennesket blir løftet frem og hyllet fra alle kanter. Han har på kort tid blitt et av de mest omtalte navnene i Norge på bakgrunn av å håne andre og gi ut en fjasete låt om samme tema. Hva er forkastelig med å bli løftet frem og hyllet når man setter søkelyset på et viktig tema? Og låten hans - det er selvsagt helt greit at DU ikke liker den, men nå er det en gang slik at har man et budskap så er det å lage en låt om det veldig effektivt. Har han nevnt noen navn i den låten forresten? Sitat Jeg synes det er helt feil å avskrive dette som mobbing siden dette er opp til den utsatte selv å vurdere hva som føles greit og ikke. Når noen gråter, prøver å si at man blir såret og vil ha det stoppet, så burde det aksepteres. Man kan ikke angripe hverandres svakeste punkt og bare gå ut fra at den andre parten MÅ tåle dette. Det er ikke sånn det fungerer og det er absolutt ikke slike holdninger voksne skal spre til den yngre generasjonen. Mads Hansen har en stor andel unge følgere som tar til seg dette og lærer at uthenging er greit. For det er direkte uthenging det er. Når han legger ut svært uheldige bilder av Isabel sin kropp, så er det jo for å henge ut. Hadde han ønsket en seriøs diskusjon rundt temaet, kunne han heller skrevet velargumenterte leserinnlegg, stilt til diskusjoner osv som går direkte på tema og ikke enkeltpersoner. Det går ikke på tema når man legger ut bilder av en slik karakter som han gjør. Da er det kun for å provosere og få oppmerksomhet rundt seg selv. Alt du skriver i dette avsnittet hadde vært verd å se på hvis det påståtte offeret hadde endret adferd. Jeg ble selv mobbet som barn, så jeg vet veldig godt hva det vil si å bli mobbet og hetset. Men Isabel Raad har satt seg selv i en vanskelig posisjon ved å være så fokusert på en kropp og det er jo ikke akkurat som om hun har sluttet med dette fokuset, har hun vel? Er det ikke slik at hun foretrekker å eksponere seg selv i media og på TV fremfor å arbeide på annen måte? Er det ikke hun selv som synes 100.000 vis i månedslønn er digg - hvorfor skal hun ta en utdannelse? Jeg har ingenting i mot at noen tjener penger på denne måten. Jeg har derimot svært mye i mot at man tjener penger på å posere halvnaken med kløft ned til trusekanten og like opp i hatteforet for deretter å gnåle over negative effekter denne eksponeringen bringer med seg. Hvis arbeidet du driver med forårsaker kvaler og uønskede effekter, hva med å finne noe annet å gjøre - spesielt siden hele ditt ufyselige budskap inntil ganske nylig er at det er OK å gjøre hva som helst for penger? Og hvor er det han har fått tak i de påstått "svært uheldige bildene av Isabel sin kropp - er det ikke bilder hun selv har valgt å legge ut? Du kan ikke legge ut bilder på nett for deretter gråte over at noen harselerer med dem. Dette er Nettvett 101! Sitat Isabel står veldig alene i dette sammenlignet med han som kanskje har 4 ganger så mye støtte som Isabel og Isabel er en usikker person fra før. Hvordan tror dere da det oppleves når en sterk person som Mads Hansen drar med seg hele Norge i en felles "mobbekampanje" mot henne? Og denne oppførselen blir hyllet i Norge. Det er helt på trynet. Han fikk til og med æren av å avslutte VG-lista showet med sin useriøse og uthengende låt. Dette fikk han lov til på tross av at Norge har flere seriøse og hardtarbeidende artister som faktisk hadde fortjent å bli løftet frem og hyllet. Jeg synes hele opplegget er skammelig og særdeles umodent av en voksen mann som helt klart er pr-kåt til tusen. Dette er ikke noe argument. Mads har valgt å eksponere det han mener er kvalmende holdninger. Det ble en suksess. Det kunne ha ramlet flatt på magen. Skulle han kalt seg selv et mobbeoffer da mener du fordi folk ikke likte musikken hans? Når det gjelder hvem VG-lista velger å promotere må du nesten ta det opp med dem. Det er nå en gang sånn at når det lages en låt ønsker plateselskapet at denne promoteres. Men det er vel helt i orden for deg at bloggere får sendetid på TV og spalteplass i aviser - kanskje på bekostning av hardtarbeidene personer med et langt viktigere budskap på agendaen enn rosabloggergjengen. Og så kan jeg også si deg at jeg hørte denne låten første gang på Radio Norge i morgenklubben for noen måneder siden, og da ble også Mads intervjuet. Såvidt jeg husker ble ikke Isabel Raad nevnt med et eneste ord. At hun nå går ut og sloss mot Mads er den eneste grunnen til at jeg skjønner at denne låten blant annet handler om henne. Riktignok er jeg sikkert veldig spesiell som verken ser Paradis Hotel eller leser Rosablogger, men likevel - hadde ikke disse "ååååååh jeg blir så mobbet" bloggerne gått ut i VG hadde jeg ikke kunnet kjenne igjen Isabel Raad på gaten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 28. juli 2018 #411 Del Skrevet 28. juli 2018 2 minutter siden, Trulteskogen skrev: Mads Hansen: manchild. Fyren er hva, 34 år? Oppfører seg som en fjortisgutt. Det han holder på med representerer bare en ukultur blant menn som ikke klarer bli voksne, men som påberoper seg rett til å harselere og mobbe fordi det jo er "morsomt". Ser at enkelte spør seg hva motivasjonen hans egentlig er, og jeg spør meg det samme. Stort behov for anerkjennelse og oppmerksomhet har han, og den eneste måten for han å oppnå dette på er å angripe andre. I motsetning til bloggerne da eller ...? Ærlig talt. Dette du holder på med her er personangrep. Det handler ikke om saken i det hele tatt men er et direkte angrep på personen. Det vil si at det er tomt for argumenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulteskogen Skrevet 28. juli 2018 #412 Del Skrevet 28. juli 2018 Mads Hansen er et eksempel på et tegn i tiden: vi liker å henge ut folk, synes det er greit med offentlig mobbing og hets av de som lever livet sitt og tar andre valg enn hva vi selv gjør. Han skor seg på folks trang til å finne hakkekyllinger som de kan spre drittet sitt mot fordi de selv ikke har det bra. Hvem faen bryr seg om rompa til en blogger? Mye verre at en voksen mann nærer opp under folks trang til å mobbe andre. Dét er mye mer skadelig for den oppvoksende generasjon. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 28. juli 2018 #413 Del Skrevet 28. juli 2018 Akkurat nå, Trulteskogen skrev: Mads Hansen er et eksempel på et tegn i tiden: vi liker å henge ut folk, synes det er greit med offentlig mobbing og hets av de som lever livet sitt og tar andre valg enn hva vi selv gjør. Han skor seg på folks trang til å finne hakkekyllinger som de kan spre drittet sitt mot fordi de selv ikke har det bra. Hvem faen bryr seg om rompa til en blogger? Mye verre at en voksen mann nærer opp under folks trang til å mobbe andre. Dét er mye mer skadelig for den oppvoksende generasjon. Hadde vært mye lettere å ta deg seriøst om du ikke startet med å skrive om utseendet til Mads. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulteskogen Skrevet 28. juli 2018 #414 Del Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, Blondie65 skrev: I motsetning til bloggerne da eller ...? Ærlig talt. Dette du holder på med her er personangrep. Det handler ikke om saken i det hele tatt men er et direkte angrep på personen. Det vil si at det er tomt for argumenter. I slike tilfeller går det ikke an å skille person og sak. Det er noe som driver ham til å holde på som han gjør. Skal en usympatisk personlighet være å foretrekke fremfor rumpeimplantater? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulteskogen Skrevet 28. juli 2018 #415 Del Skrevet 28. juli 2018 Akkurat nå, Calypso skrev: Hadde vært mye lettere å ta deg seriøst om du ikke startet med å skrive om utseendet til Mads. Hvem er du og hvilke betydning har det at du ikke tar det jeg skriver seriøst? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 28. juli 2018 #416 Del Skrevet 28. juli 2018 1 time siden, Hagefrue skrev: Synes det er helt forkastelig at dette mennesket blir løftet frem og hyllet fra alle kanter. Han har på kort tid blitt et av de mest omtalte navnene i Norge på bakgrunn av å håne andre og gi ut en fjasete låt om samme tema. Jeg er helt enig i at Isabel har lagt ut mye som er kritikkverdig, men dette har hun også vært åpen om selv, beklaget og også vært ærlig om baksiden av alt. Dette kommer ikke like godt frem siden alt fokus fortsetter å være på at hun promoterer plastiske operasjoner selv om hun for lengst har vist baksidene av dette og beklaget. Hun fortsetter riktignok å legge ut bilder av kropp, men hun må leve med den kroppen hun har og kan ikke skjule den. Og når den i tillegg til stadighet fortsetter å bli tatt opp og hengt ut av en viss person, så øker det usikkerheten hennes og en naturlig følge er da å søke bekreftelse i form av lettkledde bilder. Jeg synes det er helt feil å avskrive dette som mobbing siden dette er opp til den utsatte selv å vurdere hva som føles greit og ikke. Når noen gråter, prøver å si at man blir såret og vil ha det stoppet, så burde det aksepteres. Man kan ikke angripe hverandres svakeste punkt og bare gå ut fra at den andre parten MÅ tåle dette. Det er ikke sånn det fungerer og det er absolutt ikke slike holdninger voksne skal spre til den yngre generasjonen. Mads Hansen har en stor andel unge følgere som tar til seg dette og lærer at uthenging er greit. For det er direkte uthenging det er. Når han legger ut svært uheldige bilder av Isabel sin kropp, så er det jo for å henge ut. Hadde han ønsket en seriøs diskusjon rundt temaet, kunne han heller skrevet velargumenterte leserinnlegg, stilt til diskusjoner osv som går direkte på tema og ikke enkeltpersoner. Det går ikke på tema når man legger ut bilder av en slik karakter som han gjør. Da er det kun for å provosere og få oppmerksomhet rundt seg selv. Isabel står veldig alene i dette sammenlignet med han som kanskje har 4 ganger så mye støtte som Isabel og Isabel er en usikker person fra før. Hvordan tror dere da det oppleves når en sterk person som Mads Hansen drar med seg hele Norge i en felles "mobbekampanje" mot henne? Og denne oppførselen blir hyllet i Norge. Det er helt på trynet. Han fikk til og med æren av å avslutte VG-lista showet med sin useriøse og uthengende låt. Dette fikk han lov til på tross av at Norge har flere seriøse og hardtarbeidende artister som faktisk hadde fortjent å bli løftet frem og hyllet. Jeg synes hele opplegget er skammelig og særdeles umodent av en voksen mann som helt klart er pr-kåt til tusen. Yes. Så bra skrevet 👍 Jeg er så enig. Mads må langskjemmes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 28. juli 2018 #417 Del Skrevet 28. juli 2018 Akkurat nå, Trulteskogen skrev: I slike tilfeller går det ikke an å skille person og sak. Det er noe som driver ham til å holde på som han gjør. Skal en usympatisk personlighet være å foretrekke fremfor rumpeimplantater? Det som driver han, tror jeg, er at han synes bloggere drar ting alt for langt. At de eksponerer kropp og barn for penger og klikk. At de fronter kroppspress og plastiske operasjoner, at de fremhever en livsstil som småjenter ønsker seg. Synes slett ikke han er usympatisk, tvert i mot. Nå har Isabel endelig ringt han og de er enige om at fansen på begge sider har vært grove i kommentarfeltene. Selv om han ble truet med en latterlig anmeldelse, som ikke skjedde, har han hørt på Isabel og respektert hennes ønske. Det hjelper ikke å henge han ut på bloggen for klikk, men da hun ringe han under fire øyne og ba om våpenhvile forsto vel han at hun mente det seriøst denne gangen. Og respekterte hennes ønske og det skal selvsagt gå begge veier. Synes dette vitner om at han er sympatisk jeg ♥️ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 28. juli 2018 #418 Del Skrevet 28. juli 2018 32 minutter siden, Blondie65 skrev: @Hagefrue 100% enig! 👏👏👏👏👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulteskogen Skrevet 28. juli 2018 #419 Del Skrevet 28. juli 2018 Det finnes jo en zillion mer fornuftige måter å håndtere det på dersom man er kritisk til andres aktiviteter i offentligheten. Hva med å ta personlig kontakt? Hva med å skrive et saklig innlegg, slik de fleste normale voksenpersoner gjør? Her skor han seg på mobbekulturen, ha han blir løfta frem og hyllet av andr emobbere, og dette gir han vann på mølla. Cocky whitetrash fyr uten moralsk kompass. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 28. juli 2018 #420 Del Skrevet 28. juli 2018 3 minutter siden, Trulteskogen skrev: Det finnes jo en zillion mer fornuftige måter å håndtere det på dersom man er kritisk til andres aktiviteter i offentligheten. Hva med å ta personlig kontakt? Hva med å skrive et saklig innlegg, slik de fleste normale voksenpersoner gjør? Her skor han seg på mobbekulturen, ha han blir løfta frem og hyllet av andr emobbere, og dette gir han vann på mølla. Cocky whitetrash fyr uten moralsk kompass. Seriøst, ser du ikke dobbeltmoralen i det du skriver. Du får ta opp telefonen og ringe Mads da, i stedet for å henge på KG og lire av deg negative karakteristikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg