Gå til innhold

S.M.B.

Huldra:)

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Da jeg skulle ned i vekt noen år siden så sluttet jeg å drikke alkohol. Det er det tusenvis av kalorier i... :roll:

Jeg er flink til å drikke vann når det er varmere ute...er så innmari frossen av meg, at mye vann gjør kroppen min til en ispinne :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, helt vanlig grønn te får fu i Helsekost eller spesielle te/kaffe-shapper. Noe heter bare grønn te, mens andre kommer i dunker med pulver som kalles forbrenningste! Veldig effektivt!

Selv drikker jeg også kinesisk balanse-te, med lukt av lakris og nøytral smak. Den er litt dyr, men en bruker bare en teskje i en kopp med vann, så den er jo drøy da. Den er veldig ok! Den er fra Det Grønne Rommet, hvis du skulle undersøke i helsekost...

...

Og Hannemor - fytti JA! Alkohol er skremmende kaloririkt, særlig øl! :tunge1:

Men at du blir ispinne av vann...hmmm, du skulle ikke beholde de 3 kg dine da!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My thoughts exactly.

Viktigst at man er fornøyd med seg selv. Man kan være sunn selv om man er tynn/slank. Tipper det er like mange som er store som asolutt ikke er sunne - nemmelig!!!:ler:

Er selv en "passe stor" istapp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktigst at man er fornøyd med seg selv. Man kan være sunn selv om man er tynn/slank. Tipper det er like mange som er store som asolutt ikke er sunne - nemmelig!!!:ler:

"Passe stor istapp" :hoho: Skjønne, lille deg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ja, ja, jenter! Takk for at dere synes je ikke trenger å gå ned. Og strengt tatt er det svært unødvendig. Men to kilo skal jeg i hvertfall ned.

Var ikke noe gøy på lørdag da jeg følte at absolutt ingenting passet... :evil:

MEN, det viktigste for meg er å stramme opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente det ikke vondt da! :wink:

Er av og til istapp selv jeg, og var det da jeg var veldig stor også...så by all means!

Det er helt sant, det viktigste er jo at man er fornøyd med seg selv!

Jeg ville bare frem til at jeg tror Hanne er veldig fin som hun er! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte det! :wink:

Og synes selv at H er en superflott jente. Men vet selv at man trives best "sånn og sånn".

Vil også bemerke at hannemor er min heimkunnskapslærer og virkelig har fått meg på sunnere matvaner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heimkunnskapslærer :ler:

Sambo kom hjem fra en harry-tur i dag. Han hadde kjøpt med masse godt inkludert kylling. I morgen blir derfor fjærkre med noe godt til. Nam nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heimkunnskapslærer :ler:

!

Helt sant. Har gått fra wasa til biff, fisk og kanelsnurrer på no-time. Og J er sååååå fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, jenter...

For at overarmene ikke skal være vasne som fiskepudding på den store dagen...minn meg på at jeg SKAL trene med vekter minst 10 min hver dag, ok!???!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bra Teddy!

Første skritt opp på vekten: 62.6, altså - 0.4 siden mandag. YEAH! (Klarte ikke å la være å veie meg siden dere andre skal :roll: )

Hvordan gikk det med dere jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke vekt hjemme så jeg får nok ikke fulgt opp bestemte veiedager. Men skal selvfølgelig rapportere når jeg har anledning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens status: 72.4 kg!

Dette betyr at jeg skal ned 7.4 kg hvis jeg klarer, men minimun 5 kg! Retter du det, Huldra!?

Og, jeg skal vekte litt nå jeg - takk for at du minnet meg på det! :wink::wink:

Jeg har nå med vilje lagt vektene strategisk på ovnen her i stuen, slik at jeg ikke kan unngå å se dem og late som ingening... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens status: 72.4 kg!

Dette betyr at jeg skal ned 7.4 kg hvis jeg klarer, men minimun 5 kg! Retter du det, Huldra!?

Og, jeg skal vekte litt nå jeg - takk for at du minnet meg på det! :wink::wink:

Jeg har nå med vilje lagt vektene strategisk på ovnen her i stuen, slik at jeg ikke kan unngå å se dem og late som ingening... :ler:

:hoho::hoho::hoho:

Moroklumpen!!

Har rettet vekten din på side 1. Lurer på om det er en viss grense for hvor mange ganger man skal endre innlegg..... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, den grensen for antall rettelser må være høy...for jeg har jo endret BUSK et lass med ganger, og tenk på magnhilds 2005-liste!?!?!? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...