Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Ref. dagens Snapstory. Nå vet ikke jeg om Kristin Gjelsvik poster så hinsides mange snaps hver dag, men FYTTI F som hun har postet i dag. 
Det kan da virkelig ikke være sunt for noen som helst å filme seg selv gjennom hele dagen, mens man konstant snakker om seg selv, seg selv og seg selv igjen. 
Enda mer utrolig er det at noen faktisk finner dette vrøvlet fra et menneske de absolutt ikke kjenner interessant. Så interessant at de «logger på» hver dag 🤯
 

Det må være utrolig flaut å nærme seg 40 år og vite at det som setter mat på bordet  til deg og barnet, er utlevering av absolutt alt som skjer i hverdagen. 

Åltså, en voksen kvinne som filmer at hun sminker seg selv imens hun snakker om et vanskelig samlivsbrudd og prøver selge deg mascara? Hvordan ble det slik at dette kan kalles et yrke, et levebrød? 

På tide å få seg en ordentlig jobb Kristin Gjelsvik? 
 

 

  • Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nøytral-80 skrev (4 minutter siden):

Ref. dagens Snapstory. Nå vet ikke jeg om Kristin Gjelsvik poster så hinsides mange snaps hver dag, men FYTTI F som hun har postet i dag. 
Det kan da virkelig ikke være sunt for noen som helst å filme seg selv gjennom hele dagen, mens man konstant snakker om seg selv, seg selv og seg selv igjen. 
Enda mer utrolig er det at noen faktisk finner dette vrøvlet fra et menneske de absolutt ikke kjenner interessant. Så interessant at de «logger på» hver dag 🤯
 

Det må være utrolig flaut å nærme seg 40 år og vite at det som setter mat på bordet  til deg og barnet, er utlevering av absolutt alt som skjer i hverdagen. 

Åltså, en voksen kvinne som filmer at hun sminker seg selv imens hun snakker om et vanskelig samlivsbrudd og prøver selge deg mascara? Hvordan ble det slik at dette kan kalles et yrke, et levebrød? 

På tide å få seg en ordentlig jobb Kristin Gjelsvik? 
 

 

Slutt å følge da hvis dette irritere deg .. 

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Sansa20 said:

Slutt å følge da hvis dette irritere deg .. 

No worries - jeg følger ikke. 
Men du, slutt å kommenter her om du ikke tåler andres meninger.
 

Logg av, følg eget råd. 

  • Liker 15
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøytral-80 skrev (16 minutter siden):

Ref. dagens Snapstory. Nå vet ikke jeg om Kristin Gjelsvik poster så hinsides mange snaps hver dag, men FYTTI F som hun har postet i dag. 
Det kan da virkelig ikke være sunt for noen som helst å filme seg selv gjennom hele dagen, mens man konstant snakker om seg selv, seg selv og seg selv igjen. 
Enda mer utrolig er det at noen faktisk finner dette vrøvlet fra et menneske de absolutt ikke kjenner interessant. Så interessant at de «logger på» hver dag 🤯
 

Det må være utrolig flaut å nærme seg 40 år og vite at det som setter mat på bordet  til deg og barnet, er utlevering av absolutt alt som skjer i hverdagen. 

Åltså, en voksen kvinne som filmer at hun sminker seg selv imens hun snakker om et vanskelig samlivsbrudd og prøver selge deg mascara? Hvordan ble det slik at dette kan kalles et yrke, et levebrød? 

På tide å få seg en ordentlig jobb Kristin Gjelsvik? 
 

 

Den filmingen er typisk og hverdagskost. Det verste er at noen stadig kommenterer at de støtt og stadig må innom for å se om hun har lagt ut noe. Så ja, utrolig nok finner faktisk noen pjattet til et menneske de absolutt ikke kjenner så interessant. Vi snakker nesten fritidsproblemer.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtalen ang. utroskap tviler jeg ikke på at skjedde.. den er egentlig ikke så unormal, men ja det er å gaslight'e hvis personen faktisk har vært utro

Men altså... Kristin kunne ordlagt seg helt annerledes - at forholdet ble toxic fordi de f.eks hadde forskjellig behov. Det ble toxic for de skled fra hverandre. Personlighetene kræsjet... Blablabla

Kristin har prøvd å være den mest skinnhellige oppi dette... Okei, javel

Men hva forventer hun når hun tenner på denne bomben i dag om Dennis..? og nå sitter hun å gråter.. 

Det er så mange som har priset henne oppi skyene hver dag om hvor fantastisk hun er..  trodde hun virkelig at denne motstanden ikke skulle komme? At hun er så fantastisk at dette skulle liksom bare bli tatt som gode råd og kunnskaper ?

Hun snakker til tusenvis av mennesker og uavhengig hvem som har rett eller feil så sier det seg selv at motpart får behov for å forsvare seg 

 

Hva var hensikten med å trigge?

 

Er det virkelig så viktig at det skal være en vinner mellom de ang. prioriteringer..? De begge elsker egentid.. forskjellen er at den ene av dem har større mulighet for det enn den andre - noe som heller ikke er uvanlig 

 

Livet er ikke rettferdig, men alle barn ser hvem som har vært der mest.. det burde vært viktigere enn å starte såpass støy med motpart - og i tillegg ikke tåle at det blir fyrt tilbake 

 

Jeg blir helt matt...

 

Endret av duskelapp
  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (24 minutter siden):

Jeg har sett både Dennis og Kristin sin story nå. Jeg vil si en ting: stakkars Falk. Jeg fikk en ubehagelig følelse inne i meg. 
Dette er virkelig ikke til barnets beste. Det kan også føre til lojalitetskonflikt. De burde snakke sammen på Familievernkontoret om dette, før det evt. eskalerer i sosiale medier. Vi får håpe det kun var i dag de snakket om tematikken. 
 

Nå vet alle vi i Norge at samarbeidet ikke er så bra. Jeg vil helst ikke vite mer. Det er en privatsak. 
 

Men forstår Kristin synes det er vondt å bli anklaget for og ikke ønske barnets beste. Det er det verste man hører som mor. Vi foreldre ønsker normalt det beste for barna våre og kjemper for å gi de et så godt liv som overhodet mulig. 
 

Mulig de misforstår hverandre i sosiale medier. Det er mye vonde følelser i bildet fra begge parter ser jeg. 
 

Og om det stemmer at Dennis har vært utro, der hans forklaring er at han ikke ble sett, så rettferdiggjør ikke det utroskap. Vi har alle ansvar for våre handlinger. Har du lyst på en annen partner/liv? Da slår man opp og forklarer hvorfor. Ærlighet varer alltid lengst. 

Ja, den det virkelig er synd på oppi alt dette, er barnet deres. Jeg var selv et barn i en ekstremt stygg konflikt, og det bærer jeg med meg den dag i dag, 20 år senere. Får fremdeles angst når foreldrene mine er i samme rom. 

Jeg tipper at det er to stykker i Riga, som mest sannsynlig vil våkne med fylleangst i morgen, for det virket som brukte flytende mot da de snakket til kameraet i dag.. 

Endret av Queen19
  • Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det skal sies.. at måten Dennis og damen fyrte tilbake... Det ga så rævva inntrykk av dem oppi dette.. Her kunne de i det minste prøvd å lage en "voksnere" reaksjon og prøvd å virke litt mer reflekterte ut i sitt forsvar - når de først skulle fyre tilbake 

 

Og egentlig så skjønner jeg ikke hvorfor dama ønsket å blande seg her... Hun kunne heller lagt ut kjærlighetserklæringer på Instagram for å vise hvor bra Dennis er for å prøve å balansere inntrykket istede. Dennis burde også holdt henne utenfor

Merkelige mennesker 

Endret av duskelapp
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

duskelapp skrev (2 minutter siden):

Men det skal sies.. at måten Dennis og damen fyrte tilbake... Det ga så rævva inntrykk av dem oppi dette.. Her kunne de i det minste prøvd å lage en "voksnere" reaksjon og prøvd å virke litt mer reflekterte ut i sitt forsvar - når de først skulle fyre tilbake 

Ja, måten de svare på skapte nok ikke så mye medlidenhet i flertallet.. Er nok flere som tok det som en bekreftelse på at det Kristin sier, uten å si det direkte, er riktig. I hvert fall ble det mitt inntrykk. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (38 minutter siden):

Den filmingen er typisk og hverdagskost. Det verste er at noen stadig kommenterer at de støtt og stadig må innom for å se om hun har lagt ut noe. Så ja, utrolig nok finner faktisk noen pjattet til et menneske de absolutt ikke kjenner så interessant. Vi snakker nesten fritidsproblemer.

Såpass mye tid som brukes her av enkelte, tror jeg ikke det bare er influencere som burde sette alarm på mobilen pga skjermbruk. Hva med å være litt medkvinner? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (Akkurat nå):

Såpass mye tid som brukes her av enkelte, tror jeg ikke det bare er influencere som burde sette alarm på mobilen pga skjermbruk. Hva med å være litt medkvinner? 

Nei. Vil du bli min medklovn?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (Akkurat nå):

Nei. Vil du bli min medklovn?

Nei takk. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver noe av det samme som i Dennis tråden:

Hadde aldri trodd jeg skulle si dette, men jeg synes faktisk Dennis kom bedre ut av denne situasjonen enn Kristin. Om det går å komme bra ut av noe sånt. Altså, fyren er en dust og jeg tviler ikke på at mye av det Kristin sier er troverdig, og han viser ikke akkurat interesse for samvær med barnet sitt. Men her holdt han det han sa ganske kort og enkelt, og var smart nok til å ikke snakke masse drit om Kristin. Mens hun la ut i det store og brede, omtrent diagnostiserte ham osv. Uansett hvem som har gjort hva er ikke SoMe stedet å brette det ut på, så her bommet hun totalt da hun valgte å slippe denne bomben. Selvsagt svarer han på tiltale, og ingenting av dette fører noe godt med seg. Familievernkontoret eller advokat hvis førstnevnte ikke går, please.

Endret av Xmasclovn
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (4 minutter siden):

Nei takk. 

Så trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Queen19 skrev (3 minutter siden):

Ja, måten de svare på skapte nok ikke så mye medlidenhet i flertallet.. Er nok flere som tok det som en bekreftelse på at det Kristin sier, uten å si det direkte, er riktig. I hvert fall ble det mitt inntrykk. 

Skjønner ikke hvorfor dama ikke tenkte at denne situasjonen må Dennis takle alene 

Fordi det er faktisk viktig at hun holder seg i bakgrunnen når slike stormer kommer, spesielt når hennes navn ikke er nevnt en gang

 

Rollen til steforeldre blir ekstra viktig når barns foreldre ikke går over ens , fordi da har man i det minste en mellommann å kunne forholde seg til når det tordner ekstra.. som f.eks ved levering, planlegging 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

duskelapp skrev (Akkurat nå):

Skjønner ikke hvorfor dama ikke tenkte at denne situasjonen må Dennis takle alene 

Fordi det er faktisk viktig at hun holder seg i bakgrunnen når slike stormer kommer, spesielt når hennes navn ikke er nevnt en gang

 

Rollen til steforeldre blir ekstra viktig når barns foreldre ikke går over ens , fordi da har man i det minste en mellommann å kunne forholde seg til når det tordner ekstra.. som f.eks ved levering, planlegging 

Helt enig, hun burde enten lent seg tilbake og holdt seg utenfor, eller forsøkt å oppfordre han til å håndtere det utenfor sosiale medier, eller eventuelt avvente med å kommentere, til promillen var borte.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Begge to gjør helt grusomme valg og den skadelidende er barnet. Jeg blir fysisk kvalm av å høre alt Kristin bretter ut om og hun er 100% ansvarlig selv for at Dennis da kommer med oppgulp og dritt tilbake. Dette er ris til egen bak.

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chang skrev (3 minutter siden):

Er den nye typen til Kristin eksen til Kirsebæret?

Hvem er Kirsebæret? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen19 skrev (3 minutter siden):

Hvem er Kirsebæret? 😅

Fashioncherry😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chang skrev (2 minutter siden):

Fashioncherry😅

Nei, men han ligner litt kanskje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...