Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Jeg FATTER IKKE hvorfor de lufter driten sin offentlig sånn som dette. Det er så sjukt ubehagelig. 

  • Liker 17
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ironiske oppi alt dette nå er jo opptreden på Nereng sin podcast tidligere i uken. Der var det ikke måte på hvordan Kristin selv påstod at hun tok så mye hensyn til andre og ikke ville henge ut andre personer offentlig.

Det var da under omtale av Glow up skandalen og den hun ikke ville henge ut var åpenbart venninne og business partner Belinda.

Men så noen dager etterpå utleverer og henger hun ut eksen sin, og viktigst av alt, far til felles barn. I full offentlighet.

Hadde hun vært åpen om det som hun hinter til at skjedde rundt Glow up kurset så hadde det gått ut over Belinda. Men det hun gjør nå i stede har potensialet til å skade felles barn.

Dobbeltmoralskt much? Veldig omtanke for andre?

  • Liker 16
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebbeliten skrev (7 timer siden):

Jeg FATTER IKKE hvorfor de lufter driten sin offentlig sånn som dette. Det er så sjukt ubehagelig. 

Jeg har ikke fått med meg hva noen av de har lagt ut (heldigvis skjønner jeg) Men ja, er helt enig i at det er svært ubehagelig og svært uheldig å lufte skittentøyet sitt i store offentlige influencerkanaler. Dette er å gå langt over alle grensene ift sønnens rett til privatliv. 

 

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (54 minutter siden):

Det ironiske oppi alt dette nå er jo opptreden på Nereng sin podcast tidligere i uken. Der var det ikke måte på hvordan Kristin selv påstod at hun tok så mye hensyn til andre og ikke ville henge ut andre personer offentlig.

Det var da under omtale av Glow up skandalen og den hun ikke ville henge ut var åpenbart venninne og business partner Belinda.

Men så noen dager etterpå utleverer og henger hun ut eksen sin, og viktigst av alt, far til felles barn. I full offentlighet.

Hadde hun vært åpen om det som hun hinter til at skjedde rundt Glow up kurset så hadde det gått ut over Belinda. Men det hun gjør nå i stede har potensialet til å skade felles barn.

Dobbeltmoralskt much? Veldig omtanke for andre?

Jeg tror det handler om at det fulle begret rant over. Hun har svelget så mange kameler og tatt så mye for å sette F først, og så kommer dette fra D&H på fylla i Riga. 

Jeg forstår at hun reagerer. Rett eller galt, hun er også et menneske. 

Hun har gjort mesteparten alene både før og etter bruddet. Flyttet ut av og solgt 2 boliger etter, og gått på store økonomiske tap. Samtidig har hun vært det stabile og hatt hovedomsorgen for sønnen. Jeg kan forstå at det rant over i går. 

  • Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (6 minutter siden):

Jeg tror det handler om at det fulle begret rant over. Hun har svelget så mange kameler og tatt så mye for å sette F først, og så kommer dette fra D&H på fylla i Riga. 

Jeg forstår at hun reagerer. Rett eller galt, hun er også et menneske. 

Hun har gjort mesteparten alene både før og etter bruddet. Flyttet ut av og solgt 2 boliger etter, og gått på store økonomiske tap. Samtidig har hun vært det stabile og hatt hovedomsorgen for sønnen. Jeg kan forstå at det rant over i går. 

Enig i at hun bare er et menneske hun og. Men hun prøver hardt å fremstå enten som en helgen eller bedre enn andre. Og tjene penger på det underveis.

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marihone skrev (8 timer siden):

Og om det stemmer at Dennis har vært utro, der hans forklaring er at han ikke ble sett, så rettferdiggjør ikke det utroskap

Han var ung da han ble sammen med K. Når man har levd sammen fra man var helt unge, ender det dessverre ofte i utroskap. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (15 minutter siden):

Jeg tror det handler om at det fulle begret rant over. Hun har svelget så mange kameler og tatt så mye for å sette F først, og så kommer dette fra D&H på fylla i Riga. 

Jeg forstår at hun reagerer. Rett eller galt, hun er også et menneske. 

Hun har gjort mesteparten alene både før og etter bruddet. Flyttet ut av og solgt 2 boliger etter, og gått på store økonomiske tap. Samtidig har hun vært det stabile og hatt hovedomsorgen for sønnen. Jeg kan forstå at det rant over i går. 

Ikke uenig i at det helt sikkert var begeret som rant over, og at det rant over med svært god grunn.  Men jeg er opptatt av HVOR påvirkere lar dette begeret renne over. De gjør det i full offentlighet mellom salg av produkter. 

Det er ikke greit. Men jeg tror det har blitt så vanlig nå, at man etterhvert ser på det som helt "greit" at private konflikter og privatliv har blitt clickbait. Det er jeg sterkt imot. 

Og selv om Dennis rantet i fylla offentlig (eller hva det var) så burde HUN tatt det med han privat. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen19 skrev (8 timer siden):

Hvem er Kirsebæret? 😅

Nei. I hvert fall om du mener far til yngste barnet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (21 minutter siden):

Jeg tror det handler om at det fulle begret rant over. Hun har svelget så mange kameler og tatt så mye for å sette F først, og så kommer dette fra D&H på fylla i Riga. 

Jeg forstår at hun reagerer. Rett eller galt, hun er også et menneske. 

Hun har gjort mesteparten alene både før og etter bruddet. Flyttet ut av og solgt 2 boliger etter, og gått på store økonomiske tap. Samtidig har hun vært det stabile og hatt hovedomsorgen for sønnen. Jeg kan forstå at det rant over i går. 

Var det ikke hun som først hadde en lang "prat" i går om toxic og forholdet osv, før D kom med sitt rør? Og så var hun offer og gråt på kvelden?

  • Liker 9
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (2 minutter siden):

Ikke uenig i at det helt sikkert var begeret som rant over, og at det rant over med svært god grunn.  Men jeg er opptatt av HVOR påvirkere lar dette begeret renne over. De gjør det i full offentlighet mellom salg av produkter. 

Det er ikke greit. Men jeg tror det har blitt så vanlig nå, at man etterhvert ser på det som helt "greit" at private konflikter og privatliv har blitt clickbait. Det er jeg sterkt imot. 

Og selv om Dennis rantet i fylla offentlig (eller hva det var) så burde HUN tatt det med han privat. 

Hadde hun vært en moden og klok voksen så hadde hun ikke sagt et ord eller respondert på den drittpakken taper-eksen og hans åpenbart uegnede psykologkjæreste sendte i sosiale medier. 

Da hadde kun de to fremstått som idioter. Nå er de jo bare tre komplette idioter som ikke får til å leve normale liv. 

Det provoserer med altså så til de grader at så fullstendig ubrukelige mennesker, som ikke vet hva det vil si å jobbe, tilegne seg kompetanse og stå for noe, skal få være så synlige og kunne påvirke så mange med den substansløse driten de genererer. 

  • Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebbeliten skrev (9 minutter siden):

Hadde hun vært en moden og klok voksen så hadde hun ikke sagt et ord eller respondert på den drittpakken taper-eksen og hans åpenbart uegnede psykologkjæreste sendte i sosiale medier. 

Da hadde kun de to fremstått som idioter. Nå er de jo bare tre komplette idioter som ikke får til å leve normale liv. 

Det provoserer med altså så til de grader at så fullstendig ubrukelige mennesker, som ikke vet hva det vil si å jobbe, tilegne seg kompetanse og stå for noe, skal få være så synlige og kunne påvirke så mange med den substansløse driten de genererer. 

Var vell hun som kom med første drittpakke som du kaller det.   Håpløst av dem begge. Hun prøver å bygge seg et image som super smart og en overlever som virkelig var et stort offer i dette bruddet. Alle forventer jo en umoden oppførsel fra D, så å sitte å gråte for at hun for en gangs skyld fikk svar på tiltale blir litt snålt. Nei enig i at FVK er rette plassen for dette, ikke offentligheten. 

  • Liker 17
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går litt over stokk og stein der i gården😬 Selv om hun pr i dag skjermer barnet ved å ikke dele bilder, så tror jeg at en kan diskutere definisjon av skjerming når en som mor utleverer absolutt alt i livet sitt og deler bilde av seg selv i undertøy. Da skjermer du ingen, og sannsynligheten for at det vil slå tilbake på ditt barn er stor, veldig stor.

  • Liker 33
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ebbeliten skrev (33 minutter siden):

Hadde hun vært en moden og klok voksen så hadde hun ikke sagt et ord eller respondert på den drittpakken taper-eksen og hans åpenbart uegnede psykologkjæreste sendte i sosiale medier. 

Da hadde kun de to fremstått som idioter. Nå er de jo bare tre komplette idioter som ikke får til å leve normale liv. 

Det provoserer med altså så til de grader at så fullstendig ubrukelige mennesker, som ikke vet hva det vil si å jobbe, tilegne seg kompetanse og stå for noe, skal få være så synlige og kunne påvirke så mange med den substansløse driten de genererer. 

Amen! 

"Påvirkere" er så lite nyttig som noe kan bli. Helt krise at det kalles jobb/bransje/yrke. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (Akkurat nå):

Amen! 

"Påvirkere" er så lite nyttig som noe kan bli. Helt krise at det kalles jobb/bransje/yrke. 

Det er rett og slett et nedrig, low class "yrke". De fleste influencerne er jo bare søppel. 

  • Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare leit og den som er uskyldig oppi dette står i midten og vokser opp med offentlig skittkasting. Dette vil ligge på nett for alltid og skjermbilder florerer sikkert alt andre steder. Det er ikke til barnets beste dette her. Forferdelig trist. 

  • Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ebbeliten skrev (50 minutter siden):

Hadde hun vært en moden og klok voksen så hadde hun ikke sagt et ord eller respondert på den drittpakken taper-eksen og hans åpenbart uegnede psykologkjæreste sendte i sosiale medier. 

Da hadde kun de to fremstått som idioter. Nå er de jo bare tre komplette idioter som ikke får til å leve normale liv. 

Det provoserer med altså så til de grader at så fullstendig ubrukelige mennesker, som ikke vet hva det vil si å jobbe, tilegne seg kompetanse og stå for noe, skal få være så synlige og kunne påvirke så mange med den substansløse driten de genererer. 

Enig. 

Jeg svarte på dette i Dennis tråden,ser jeg skulle ha svart her🙈 

Men null respons/klasse/heve seg over er ikke Kristin... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sjokkert og dobbeltmoralen lenge leve. Dette er bare er utrolig trist å se på, og nærmer seg litt amerikanske tilstander egentlig. Beklager, men her opptrer hun igjen så manipulerende som det går an.

Hun fyrer av et show for å «hjelpe andre», med sin egenlærte erfaring av å være i et toxic forhold. Nevner både narsissisme, gaslighting osv. For så å bli såra når Dennis svarer, og kjører krokodilletårer og legger ut om hvor skuffa hun er over Dennis og den nye dama spesielt i siste snap.

Hun mener oppriktig at hun har SÅ masse erfaring med sine to lange forhold, og vil bare hjelpe sin venninnegjeng/community. Blir kvalm av hele greia. Følger ikke noen av dem, men fikk de opp på Discovery. 
 

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så sprøtt å tenke på at jeg jobber med barn og psykisk helse og ikke en gang kan maile foreldre eller skole med navn på barnet i mailen, fordi mail ikke er trygg nok kommunikasjonsform i helsevesenet. Mens influenserne kan styre på sånn🥺

  • Liker 18
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...