Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Tradegy skrev (3 minutter siden):

Åh, jeg hadde  lyst i sin tid å virkelig like henne. Men hun fremstår altså med null troverdighet og ekstremt ansvarsløs. Én ting er å legge seg flat, innse feil og være ydmyk. Men hun må ha verdensrekord i unnvikende personlighet. Bare unnskyldninger og absolutt alt er andre sin feil..

(Jada, kjempeflott med julemiddag for ensomme, men når resten er overflate og glatting av fasade, er det nesten så man trekker ut wifien i frustrasjon...) 

Hadde aldri trodd jeg skulle si det, men det er visst ikke bare Dennis i den tidligere relasjonen som har hatt sitt å stri med. 

 

 

Hun er en selger ,snakker rundt grøten😉 Så langt fra unnvikende introvert personlighet det går ann å komme,hun er super ekstrovert som vet hvordan hun skal snakke for seg på alle måter. Og hvis temaet er vanskelig snakker hun mer rundt grøten og bruker store ord eller overdrevne sammenligner for at det skal høres mer troverdig ut.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (2 minutter siden):

Reagerte også på måten hun snakket om dette temaet på.

Hun overdriver helt utrolig mye. Snakket som om hun var en gedigen overvektig person som spiste 7kg smågodt i uken ,samt som hun sa pizza 7 dager i uken 🙈 Det er bare overdrevent og shallow prat for å rettferdiggjøre at hun nå liksom lever et utrolig mye sunnere liv.

Joda det er flott spise sunt,men det finnes en mellomting her. 

Pratet generelt litt klønete ,fort og var tydelig litt ukomfortabel med temaet. 

Og hun sa ingenting om at folk reagerer på måten hun vinkler kamera på, for i hennes verden gjør hun nok ikke noe galt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (Akkurat nå):

Og hun sa ingenting om at folk reagerer på måten hun vinkler kamera på, for i hennes verden gjør hun nok ikke noe galt.

Haha tenkte akkurat på at det glemte jeg ta med... Korrekt! Å stå på tå snu seg litt rundt å "presse" inn magen litt med en slik kamera vinkel er "thin inspirasjon" så det holder, sammen med rakk holdning i ryggen. (Når hun skal vise frem disse deilige myke thigtsene som hun sier)

Samt at klærne hun bruker er dyre,passer fint sammen med luksus boligen hennes,bilen,levevanene hennes generelt når hun henvender seg til de i økonomisk krise som hun sier hun kjenner seg såå igjen i..gjengen sin 🙄

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, M.H85 said:

Hun er en selger ,snakker rundt grøten😉 Så langt fra unnvikende introvert personlighet det går ann å komme,hun er super ekstrovert som vet hvordan hun skal snakke for seg på alle måter. Og hvis temaet er vanskelig snakker hun mer rundt grøten og bruker store ord eller overdrevne sammenligner for at det skal høres mer troverdig ut.

Takk for justering 👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så et el annet sted at hun utdyper veldig om det med vektnedgang og at det måtte jo være lov å ta tak i seg selv og få det mye bedre. Det hun var imot var promotering av plastisk kirurgi. Vel, jeg synes hun promoterer hvor mye bedre det er å være veldig tynn og hvilken selvtillit hun nå har.

Det slo meg at kanskje det gjelder med plastisk kirurgi også. Når noen har slitt veldig med feks bryster, så må det vel være lov å ta tak i det også? Eller en nese eller mage? Det i seg selv kan gi bedre psykisk helse. 

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (3 timer siden):

Jeg så et el annet sted at hun utdyper veldig om det med vektnedgang og at det måtte jo være lov å ta tak i seg selv og få det mye bedre. Det hun var imot var promotering av plastisk kirurgi. Vel, jeg synes hun promoterer hvor mye bedre det er å være veldig tynn og hvilken selvtillit hun nå har.

Det slo meg at kanskje det gjelder med plastisk kirurgi også. Når noen har slitt veldig med feks bryster, så må det vel være lov å ta tak i det også? Eller en nese eller mage? Det i seg selv kan gi bedre psykisk helse. 

Og ikke minst overdrivelsen.. Hadde hun vært overvektig slik hun snakker som at hun var,men hun har da aldri vært annet enn normalvektig før hun ble syltynn🙈 Høres ut som hun har gått fra fedme til normalvekt.... Ikke akkurat tilfelle. Snakker seg vekk for å forsvare seg selv hele tiden. Snakker også mye om disse ulike size puppene sine, tror definitivt hun kunne tenke seg fikse på dette så utseende opptatt hun er blitt,men later som det ikke plager henne så mye.... ,men tydeligvis for de er ofte et tema🙈 Hun snakker heller aldri om dette med utseende press lengre, noe hun gjorde hele tiden før! Why? Fordi hun er blitt lik de andre...flaut.

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Tripptrapp1 said:

Tror du virkelig det? Det er lenge siden hun har «angrepet» noen for å være dårlige forbilder, dobbeltmoralske osv nå, er det ikke? Kanskje ikke så rart siden det ville være som å kaste stein i glasshus med den nye profilen hennes. Hun har jo blitt bort i mot alt hun før har kritisert hos andre.

Edit: Sorry, siterte feil. Denne var til @Nøytral-80.

Hva er det du siterer meg på her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (3 timer siden):

Og ikke minst overdrivelsen.. Hadde hun vært overvektig slik hun snakker som at hun var,men hun har da aldri vært annet enn normalvektig før hun ble syltynn🙈 Høres ut som hun har gått fra fedme til normalvekt.... Ikke akkurat tilfelle. Snakker seg vekk for å forsvare seg selv hele tiden. Snakker også mye om disse ulike size puppene sine, tror definitivt hun kunne tenke seg fikse på dette så utseende opptatt hun er blitt,men later som det ikke plager henne så mye.... ,men tydeligvis for de er ofte et tema🙈 Hun snakker heller aldri om dette med utseende press lengre, noe hun gjorde hele tiden før! Why? Fordi hun er blitt lik de andre...flaut.

Synes hun har hatt en negativ holdning til egen normalvektige kropp og til overvektige kropper, med utsagn ala bolledeig som velter utover bukselinnigen o.l. 

Hun motsier seg selv med å si at hun alltid har hatt komplekser med magen og velger derfor å ikke vise den, men etter vektnedgang skal den vises frem, men hun skal opp i vekt ASAP...sånn bare for å "frikjenne" seg selv. 

Nesten ekkelt å lese hvor negativt hun beskriver kropp, samtidig som hun liksom ikke bryr seg, men så bryr hun seg jo fordi hun bevisst ikke har vist det hun misliker med egen kropp, helt frem til hun anser seg selv som tynn nok til å vise det. Utseendepress er ikke kun kosmetiske operasjoner, og det vet KG veldig godt.

Falsk og dobbeltmoralsk!

Endret av K_mb
  • Liker 16
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (38 minutter siden):

Synes hun har hatt en negativ holdning til egen normalvektige kropp og til overvektige kropper, med utsagn ala bolledeig som velter utover bukselinnigen o.l. 

Hun motsier seg selv med å si at hun alltid har hatt komplekser med magen og velger derfor å ikke vise den, men etter vektnedgang skal den vises frem, men hun skal opp i vekt ASAP...sånn bare for å "frikjenne" seg selv. 

Nesten ekkelt å lese hvor negativt hun beskriver kropp, samtidig som hun liksom ikke bryr seg, men så bryr hun seg jo fordi hun bevisst ikke har vist det hun misliker med egen kropp, helt frem til hun anser seg selv som tynn nok til å vise det. Utseendepress er ikke kun kosmetiske operasjoner, og det vet KG veldig godt.

Falsk og dobbeltmoralsk!

Når alt kommer til alt bryr hun seg mer om kropp og utseende enn gjerne mange av hennes "kolleger" som hun sparket hardt etter. Gjemte seg bak utsagn som at hengemager og hengepupper skal vises frem,og faen ta alle de overfladiske tynne bimboene liksom🤔 Meget dobbeltmoralsk ja...

Å nei,  hun er ikke en naturlig tynn dame som nærmer seg 40 år, hun er en bevisst holde seg super tynn dame blitt gitt🙈 Alt hun liksom skrek ut om som kritikk er hun blitt selv. Noe av det mest innlysende er kamera vinklene hun konstant bruker. Beina hennes ser ut som 2 tynne tannpirkere, og det er bevisst filmet slik. 

 

  • Liker 14
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøytral-80 skrev (2 timer siden):

Hva er det du siterer meg på her? 

 

Dette:

Nøytral-80 skrev (På 7.3.2024 den 10.10):

Tenker (håper) hun vil bli konfrontert vedr hennes nye profilering som influencer om ikke lenge. Om ikke av lesere, så av andre influencere som har sett sei drittlei Kristins dobbeltmoral og selektive hukommelse. 

Det vil nok være bittert å smake på egen medisin… 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wald86 skrev (4 timer siden):

Det er en grunn til at hun er reality-kjendis og influencer. Noen av dem starter ut som "kroppspositive". Men de er like selvopptatte, like selvmedlidende, like oppmerksomhetssyke. Og hvis de klarer å gå ned i vekt, da skal det vises frem. Etter at slankemedisinen kom er det veldig mange av denne typen influencere som plutselig har magetopp og thinspo bilder. De har plutselig fått ny profil, og nye annonsører de kan sponses av.  Og disse er kanskje de mest skadelige, fordi de kan påvirke mange som nettopp fulgte dem for deres kroppspositivisme, som en reddende engel og støtte for dem som er misfornøyde, og søker anerkjennelse og bekreftelse på at det er greit å ikke være syltynn. 

Hvem er disse?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
personvern og sikkerhet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (6 minutter siden):

Av norske kan nevnes Polliani og Gjelsvik.

Jeg tenkte på hvem som bruker slankemedisin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (31 minutter siden):

Jeg tenkte på hvem som bruker slankemedisin. 

Eneste jeg vet om som har innrømmet bruk av den type medisin er Cristian Brennhovd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (2 minutter siden):

Eneste jeg vet om som har innrømmet bruk av den type medisin er Cristian Brennhovd. 

Sykt mtp at han jo er slank. Det er vel noen tidligere overvektige og som ikke vil innrømme at de nå får hjelp til vektnedgang. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (47 minutter siden):

Eneste jeg vet om som har innrømmet bruk av den type medisin er Cristian Brennhovd. 

Cristian Brennhovd er jo til å grøsse av i forhold til sin offentlige profil, men han er i det minste ærlig.

Jeg tenker at det garantert er flere influencere som har gått ned i vekt og promoterer det som tilfeldig eller drastisk endring av kosthold/trening, men som aldri noensinne kommer til å innrømme den type bruk av medikamenter som grunnlag for vektnedgang. Det er ikke spekulasjoner, men kalde fakta. 

 

Endret av K_mb
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...