Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor lenge influencere uten egentlig kompetanse i noe som helst klarer å holde seg aktuelle. Det blir spennende å se i årene fremover. Ikke engang underholdningsbransjen kan klare å absorbere alt dette menneskelige overskuddet. Mange av de skiller seg jo knapt fra hverandre, og både ser, høres og oppfører seg likt. Og KG er etter min mening på vei til å bli en slik nærmest identitetsløs «kjendis».

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

K_mb skrev (19 minutter siden):

Det er rett å slett så forbanna over streken, og bidrar bare mer og mer til at troverdigheten faller i kurs. En troverdighet som allerede var på fallende grunn. 

Spis med Kristin (som selv har mistet mange kilo og har ingen faglig kompetanse for å "hjelpe"  sårbare mennesker med spiseproblemer)

Gaza, høylytt kjefting som om hun er den eneste som bryr seg, mens hun i neste øyeblikk velter seg i luksus, SPAR MEG! Selv Gaza skal hun sko seg på som den selvutnevnte barmhjertige samaritan hun liker å fremstille seg som. Mange med mye mindre enn Kristin bryr seg og bidrar økonomisk for å støtte ulike hjelpeorganisasjoner som jobber i Gaza.

Hun har solgt klær, vi er mange som velger å gi bort klær til veldedighet, likefullt har vi ikke råd til å kjøpe en 15 mill kåk.

Bli kvitt brevskrekken og gjelden med et glass vin og noen lys for kos. 

Den eneste hun har leid av er sin egen mor (ihvertall i voksen alder), en trygghet i seg selv, men på samme tidspunkt eide hun hus som lå til salgs!

Hun er ikke sann!

 

Sant. Å leie en splitter ny leilighet av sin mor, mest sannsynlig kjøpt i det ærend, mens man bygger sin nye 15 mill kåk, er i mine øyne ikke en ekte og dagligdags leiesituasjon. Prøv 2-3 år i den kalde kjellerleiligheten til en bolighai mens du forgjeves prøver å spare egenkapital, så kan vi snakkes!

Endret av Xmasclovn
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (2 timer siden):

Sant. Å leie en splitter ny leilighet av sin mor, mest sannsynlig kjøpt i det ærend, mens man bygger sin nye 15 mill kåk, er i mine øyne ikke en ekte og dagligdags leiesituasjon. Prøv 2-3 år i den kalde kjellerleiligheten til en bolighai mens du forgjeves prøver å spare egenkapital, så kan vi snakkes!

Mens du kjører "luksus" bil som alenemor og drar på luksus hytte på Geilo,og alle klær du har på deg koster mer enn klær fra sparkjøp for å si det sånn.. 😅 

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-og så stolt over å fortelle at kjøkkenet ble forsinket fordi hun ikke hadde råd til å betale det tidligere. «Ser dere, jeg har ikke råd til ALT, folkens, I feel ‘ya, følgere som sliter!». 
 

MEN benkeplate i stein blir det selvsagt. 
 

Dobbelmoralen lenge leve.

  • Liker 22
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marixxx skrev (1 time siden):

-og så stolt over å fortelle at kjøkkenet ble forsinket fordi hun ikke hadde råd til å betale det tidligere. «Ser dere, jeg har ikke råd til ALT, folkens, I feel ‘ya, følgere som sliter!». 
 

MEN benkeplate i stein blir det selvsagt. 
 

Dobbelmoralen lenge leve.

Jeg blir helt varm om hjertet her jeg får oppleve at andre også kan slite økonomisk, ikke ha råd og måtte prioritere beinhardt! Tenker det gir motivasjon og inspirasjon til alle de der ute som sliter med økonomien! En dag dag dere, en dag har dere også råd til å ta en kaffe ute. Eller betale både husleie og telefonregningen samtidig.

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marixxx skrev (1 time siden):

-og så stolt over å fortelle at kjøkkenet ble forsinket fordi hun ikke hadde råd til å betale det tidligere. «Ser dere, jeg har ikke råd til ALT, folkens, I feel ‘ya, følgere som sliter!». 
 

MEN benkeplate i stein blir det selvsagt. 
 

Dobbelmoralen lenge leve.

Når må hun selge pga tvangssalg er veddemålet.

Når hun tydeligvis har lite tilgang på rent vann og reklamere for et illeluktende underliv.

Hvis ikke hun har et utrolig lite tilgang på betalende sponsorer..

Endret av Korsihalsen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marixxx skrev (2 timer siden):

-og så stolt over å fortelle at kjøkkenet ble forsinket fordi hun ikke hadde råd til å betale det tidligere. «Ser dere, jeg har ikke råd til ALT, folkens, I feel ‘ya, følgere som sliter!». 
 

MEN benkeplate i stein blir det selvsagt. 
 

Dobbelmoralen lenge leve.

Ja festlig den😅 Hadde ikke råd til det i desember,men et hus til 16 millioner hadde du råd til🤔 Har du det så vet man alle at hvitevarer osv er en folketing. Hun spiller på kortet " alenemoren som har hatt det forferdelig økonomisk" for å få seg mer følgere som kan føle tilhørighet med henne. Er så ille...dobbeltmoralsk ja til de vidde grader.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (Akkurat nå):

Ja festlig den😅 Hadde ikke råd til det i desember,men et hus til 16 millioner hadde du råd til🤔 Har du det så vet man alle at hvitevarer osv er en filleting å kjøpe. Hun spiller på kortet " alenemoren som har hatt det forferdelig økonomisk" for å få seg mer følgere som kan føle tilhørighet med henne. Er så ille...dobbeltmoralsk ja til de vidde grader.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (På 14.2.2024 den 10.52):

Spiser man vegansk, så er det mange som går ned i vekt har jeg sett på flere. Samtidig er det mange veganere som sliter med autoimmune sykdommer, mangel på b12 og tryptofan og enkelte utvikler også Alzheimer. Personlig kunne jeg aldri vært veganer, fordi det blir så mye ekstra å tenke på i hverdagen. :) Det er ikke en livsstil

Trodde hun bare var vegetarianer. Noen nevnte makrell i tomat, om hun spiser det er hun verken veganer eller vegetarianer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 9
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (1 time siden):

Før hadde vi "Daytime television". Såpeoperaer blandet med reklame rettet mot hjemmeværende, og i stor grad kvinner og mødre, tv-shop var også populært. Influencere som Gjelsvik må være det nærmeste vi kommer dette "i ett".  Dietter, "personlig"  drama tupperware, kosmetikk, plastisk kirurgi. Husker med gru "Extreme Makeover". Alt var lov i USA. Men ikke her. 
Influencere ordnet den biffen. 

Nå også " rød leppestift" gjør deg mye bedre😍 Pokker, at jeg ikke brukte rød leppestift da jeg slet med tung depresjon i 20 åra🤔 

 

Garantert at noen av hennes fans løper til nærmeste parfymeri...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (1 minutt siden):

Nå også " rød leppestift" gjør deg mye bedre😍 Pokker, at jeg ikke brukte rød leppestift da jeg slet med tung depresjon i 20 åra🤔 

 

Garantert at noen av hennes fans løper til nærmeste parfymeri...

Hennes følgere klarer faktisk og tenke selv. Fy som dere hakket løs på de av oss som følger Kristin. At hun gjør forskjellige ting og kjøper forskjellige ting betyr IKKE at hennes følgere gjør det. 
 

Kristin fortalte en episode om sin syke mor ❤️

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (3 minutter siden):

Kristin fortalte en episode om sin syke mor ❤️

Hva er årsaken tror du til at hun fortalte følgerne sine om sin syke mor?

Endret av Snublefot62
  • Liker 8
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (11 minutter siden):

Hennes følgere klarer faktisk og tenke selv. Fy som dere hakket løs på de av oss som følger Kristin. At hun gjør forskjellige ting og kjøper forskjellige ting betyr IKKE at hennes følgere gjør det. 
 

Kristin fortalte en episode om sin syke mor ❤️

Ja enig, dem er  direkte ufine. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heartgirl skrev (15 minutter siden):

Hennes følgere klarer faktisk og tenke selv. Fy som dere hakket løs på de av oss som følger Kristin. At hun gjør forskjellige ting og kjøper forskjellige ting betyr IKKE at hennes følgere gjør det. 
 

Kristin fortalte en episode om sin syke mor ❤️

Det er ganske spesielt å være så påståelig og dra alle under en kam og si veldig bastant at følgerne IKKE gjør det. Hvordan vet du dette?

Det ble vel skrevet at det var noen som kom til å gjøre det. Det betyr ikke at de ikke klarer å tenke selv. Kanskje de ble inspirert/påvirket/influenset til det. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (21 minutter siden):

Hennes følgere klarer faktisk og tenke selv. Fy som dere hakket løs på de av oss som følger Kristin. At hun gjør forskjellige ting og kjøper forskjellige ting betyr IKKE at hennes følgere gjør det. 
 

Kristin fortalte en episode om sin syke mor ❤️

Det må du gjerne tro at de ikke gjør. Snart kommer nok en "rød" leppestift gjeng også på lik linje med daddel squad. Hørt om den?

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (1 time siden):

Før hadde vi "Daytime television". Såpeoperaer blandet med reklame rettet mot hjemmeværende, og i stor grad kvinner og mødre, tv-shop var også populært. Influencere som Gjelsvik må være det nærmeste vi kommer dette "i ett".  Dietter, "personlig"  drama tupperware, kosmetikk, plastisk kirurgi. Husker med gru "Extreme Makeover". Alt var lov i USA. Men ikke her. 
Influencere ordnet den biffen. 

Det er det, bare at de er mer på hugget enn daytime tv var. Litt sånn troll i eske som popper opp over alt og prakker på deg ting du ikke trenger og råd de ikke er kompetente til å gi.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (39 minutter siden):

Hva er årsaken tror du til at hun fortalte følgerne sine om sin syke mor?

Alt trenger ikke å være baktanke.. Noen er er veldig åpen og ærlig  av seg og det er Kristin ❤️ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...