Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Heartgirl skrev (1 time siden):

Det har hun aldri sagt. Aldri. 

😆

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vintermåne skrev (41 minutter siden):

Det har hen aldri sagt! Aldri! 

ALDRI! ALDRI! ALDRI!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (1 time siden):

Noe må det snappes 150 snapper om daglig.. 💰

Nettopp. Særlig når det den siste tiden har sirkulert rundt same old (meget enkel) sminkerutine, kaosrydding og daddelnytelse, så må det fylles opp med nytt «innhold».

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (1 time siden):

Bygge relasjon, bygge relasjon. Denne åpenhjertige delingen av alle «problemene» hun har i livet sitt (med nav, med økonomi, med …) er en effektiv måte å få følgerne til å føle samhørighet med seg selv, og i neste runde klikke hjem den tjenesten/produktet hun selger.

Hun har valgt seg en nisje av følgere som dels sliter. Sliter med kropp, sliter med relasjoner, sliter med økonomi, sliter med NAV. Hvis hun kun poster innlegg av fest, morro, et hjem med en prislapp langt over snittet, weekendferier og Pradasko til 15-20K så hadde disse sliterne ikke kunne relatere seg til henne på samme måte. Derfor må feeden jevnlig spes på med tårevåte ranter om hvor håpløst alt er, og pengemangel og NAV er problemområder mange kan kjenne seg igjen i.

Her treffer du spikeren på hodet. Jeg ser det akkurat det samme.

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsihalsen skrev (1 time siden):

ALDRI! ALDRI! ALDRI!

Altså, med så god argumentasjonsteknikk som det der, så begynte jeg et sekund å tro at jeg kanskje hadde sagt det haha!

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger ikke noen i some, med hadde skikkelig sansen for Kristin som sto høylytt opp mot kroppspress og falskheten til rosabloggerne. I både media og ellers. Var hun ikke med i et utvalg eller to for å sette søkelys på dette også? Det er long gone og helt stille rundt dette, for hun har tydeligvis blitt en av dem selv …. Og da er det ok 😊

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (26 minutter siden):

Nettopp. Særlig når det den siste tiden har sirkulert rundt same old (meget enkel) sminkerutine, kaosrydding og daddelnytelse, så må det fylles opp med nytt «innhold».

Boliglån på 100000 kr pr mnd, da må det snappes heftig😅

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (7 minutter siden):

Boliglån på 100000 kr pr mnd, da må det snappes heftig😅

Hun betjener boliglånet med inntekter fra snapchat da, mtp gjennomsnittlig lønn hun får utbetalt fra snapchat hver måned.. Ikke rart historiene hennes er evig lange. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (18 minutter siden):

Boliglån på 100000 kr pr mnd, da må det snappes heftig😅

Det koster å være økonomisk vanskeligstilt med andre ord!😆

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep og avsporing.

Måne, admin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må le litt av Kristins NAV story… Varsel fra NAV flere ganger om at man har fått brev, og at de skal minne henne på at hun må huske på å klage? Dette er da ikke NAV sitt ansvar. Kristin må jo selv skrive inn i sin kalender hvilken dato fristen går ut for å anke. Hvorfor forventer hun at alle andre skal ordne opp i hennes personlige rot? 
 

Jeg bruker NAV mye selv, og jeg synes det er tydelig og greit. Hun kan jo se hvordan andre lands systemer er. De er 5-10 år bak Norge. Hun liker å klage over Norge, men goder skal hun ha. 
 

Det er åpenlyst at hennes målgruppe er de sårbare og svake. «Folk flest» bruker hun ofte som retorisk virkemiddel.

 

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 22
  • Nyttig 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke alle bare la være å se det hun legger ut på snap? Det smerter meg at hun tjener vanvittig mye på at dere følger med på det dobbeltmoralske pjattet hennes 😩

  • Liker 18
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker at hun legger ut melding fra følger om to stk med samme diagnose og alder der kun en fikk «ung ufør» og så er hun såååå oppgitt. Er hun så borte vekk og ikke evner å forstå at alle med samme diagnose, uavhengig hvilken, ikke har samme fungering? Man trenger ikke å jobbe i NAV for å skjønne at kun diagnose i seg selv ikke gir uføretrygd…

Endret av Xmasclovn
  • Liker 24
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (13 minutter siden):

Elsker at hun legger ut melding fra følger om to stk med samme diagnose og alder der kun en fikk «ung ufør» og så er hun såååå oppgitt. Er hun så borte vekk og ikke evner å forstå at alle med samme diagnose, uavhengig hvilken, ikke har samme fungering? Man trenger ikke å jobbe i NAV for å skjønne at kun diagnose i seg selv ikke gir uføretrygd…

Dette! Men også, ingen pasient vil noensinne ha samme dokumentasjon, bare fordi de har samme lege. Leger bruker ikke copy & paste i uttalelser til NAV.. NAV er absolutt alt annet enn perfekt, men om man skal kritisere systemet, så kan man ikke bruke svada i kritikken sin. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen19 skrev (2 minutter siden):

Dette! Men også, ingen pasient vil noensinne ha samme dokumentasjon, bare fordi de har samme lege. Leger bruker ikke copy & paste i uttalelser til NAV.. NAV er absolutt alt annet enn perfekt, men om man skal kritisere systemet, så kan man ikke bruke svada i kritikken sin. 

Nettopp. Sånne likhetstrekk tilsier ikke at man fungerer helt likt og ihvertfall ikke sett opp mot kravene for trygd. Og jeg har svært vanskelig for å tro at «søstra og naboen har HELT lik fungering og arbeidsevne» på noen som helst måte selv om diagnosen er den samme. Ikke vet man hva slags diagnose det er heller. KG ser bare dum ut der hun sitter og måper over en slik kommentar.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wald86 skrev (56 minutter siden):

Dette er virkelig et nytt lavnivå. Kynisk og trist som f....

Det skal tjenes penger og gripes fatt i nye målgrupper.

  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (10 minutter siden):

Det skal tjenes penger og gripes fatt i nye målgrupper.

Tror du er inne på noe der ja.

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammf skrev (33 minutter siden):

Tror du er inne på noe der ja.

Hun må det. Dårlig økonomi snakk begynner å glippe der hun sitter i sin 15 mill kåk med Pradasko. Klesvask og rydde rotehauger er kjedelig i lengden. Daddel med peanøtt har «alle» fått med seg. Da må det noe nytt til…

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (16 minutter siden):

Hun må det. Dårlig økonomi snakk begynner å glippe der hun sitter i sin 15 mill kåk med Pradasko. Klesvask og rydde rotehauger er kjedelig i lengden. Daddel med peanøtt har «alle» fått med seg. Da må det noe nytt til…

Nå fikk jeg lyst på dadler, men uten det der smør-greiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...