Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Sansa20 skrev (1 time siden):

Bare liten rabatt, så ikke helt sponset kjøkken

Reklame og markedsføring er alt som kan være med på å fremme en næringsdrivendes salg av et produkt eller en tjeneste, og som en influenser får betalt eller andre fordeler for å omtale eller eksponere.

Hilsen Forbrukertilsynet

 

  • Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Den hytten hon e på, kem sin e det?

Kanskje hun har tjent penger på vaginalukt serviettene sine? Da forstår jeg at hun har en hytte langt utennom folk og fe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (7 timer siden):

Den hytten hon e på, kem sin e det?

Duden sin/foreldrene hans

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (13 timer siden):

Kanskje hun har tjent penger på vaginalukt serviettene sine? Da forstår jeg at hun har en hytte langt utennom folk og fe. 

Håper virkelig ikke dåseoppfreshing salget har tatt av i så stor grad at hun kan kjøpe hytte! Det ville vært både skammelig og et tegn på folkesykdom av illeluktende dåser😅

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (15 timer siden):

Håper virkelig ikke dåseoppfreshing salget har tatt av i så stor grad at hun kan kjøpe hytte! Det ville vært både skammelig og et tegn på folkesykdom av illeluktende dåser😅

Synd ikke folk vasker seg lengre 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes at hun var en motvekt blant alle «rosabloggerne», hun var mer naturlig og sto for noe, var seg selv liksom. Nå er hun blitt en i rekken; tynn som en blyantstrek, moonboots og anorakk fra Amundsen. Kan jo forstå det også, «nothing taste as good as skinny», og kanskje det var det å bli «som de kule» hun egentlig traktet etter hele tiden? #AnotherOneBitesTheDust

  • Liker 28
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anno19 skrev (3 timer siden):

Syntes at hun var en motvekt blant alle «rosabloggerne», hun var mer naturlig og sto for noe, var seg selv liksom. Nå er hun blitt en i rekken; tynn som en blyantstrek, moonboots og anorakk fra Amundsen. Kan jo forstå det også, «nothing taste as good as skinny», og kanskje det var det å bli «som de kule» hun egentlig traktet etter hele tiden? #AnotherOneBitesTheDust

Skjønner ikke logikken og det med og kritisere utseendet til influencere. Galt er det om dem er tjukk og overvektig og galt er det om de er tynne. 
 

Kristin er naturlig tynn. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (1 time siden):

Skjønner ikke logikken og det med og kritisere utseendet til influencere. Galt er det om dem er tjukk og overvektig og galt er det om de er tynne. 
 

Kristin er naturlig tynn. 

Haha. Glemte nesten at det var 1. april 😍

  • Liker 10
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albilano skrev (18 minutter siden):

Haha. Glemte nesten at det var 1. april 😍

😂😂😂👏🏽

Naturlige tynne blir de fleste om de lever som Kristin. 😉

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anno19 skrev (6 timer siden):

Syntes at hun var en motvekt blant alle «rosabloggerne», hun var mer naturlig og sto for noe, var seg selv liksom. Nå er hun blitt en i rekken; tynn som en blyantstrek, moonboots og anorakk fra Amundsen. Kan jo forstå det også, «nothing taste as good as skinny», og kanskje det var det å bli «som de kule» hun egentlig traktet etter hele tiden? #AnotherOneBitesTheDust

Ja og vinklene. 2 stk tynne bein med noen store sko vinklet slik at hun skal virke enda tynnere. Måten hun og snur seg på å viser frem tights,du ser hun nesten trekker inn magen og står på tå for å virke tynnere!!

  • Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (1 time siden):

Ja og vinklene. 2 stk tynne bein med noen store sko vinklet slik at hun skal virke enda tynnere. Måten hun og snur seg på å viser frem tights,du ser hun nesten trekker inn magen og står på tå for å virke tynnere!!

Vinklingen og kamerainnstillingene kom enda tydeligere frem da kjærst’n på bilde så ut som han var 2,10 m høy og veier 60 kg, samt skostørrelse 48. Litt sånn ekstremt tynn basketballspiller. Noe jeg tviler på at han er i det virkelige liv.

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (5 minutter siden):

Vinklingen og kamerainnstillingene kom enda tydeligere frem da kjærst’n på bilde så ut som han var 2,10 m høy og veier 60 kg, samt skostørrelse 48. Litt sånn ekstremt tynn basketballspiller. Noe jeg tviler på at han er i det virkelige liv.

Fant ut hvem han var på et bilde ,kjekk mann 3 barn tror jeg.🤔 Blir travle tider om de flytter sammen😅 Kristin elsker jo barnefri fra 1 barn.... Og hun drømmer om dagen de flytter sammen med 4 barn da😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (3 minutter siden):

Fant ut hvem han var på et bilde ,kjekk mann 3 barn tror jeg.🤔 Blir travle tider om de flytter sammen😅 Kristin elsker jo barnefri fra 1 barn.... Og hun drømmer om dagen de flytter sammen med 4 barn da😅

Absolutt kjekk, ingenting å si på det. Og en maksimal «oppgradering» fra exen, på alle måter. De får slite litt når de har alle barna hos seg, men til gjengjeld får de helt barnefri ofte også. Hvis D stiller opp for ungen sin da, det spørs jo.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Xmasclovn skrev (3 minutter siden):

Absolutt kjekk, ingenting å si på det. Og en maksimal «oppgradering» fra exen, på alle måter. De får slite litt når de har alle barna hos seg, men til gjengjeld får de helt barnefri ofte også. Hvis D stiller opp for ungen sin da, det spørs jo.

Joda,men 4 små barn er ingen spøk. Det kreves mye, iallefall om dette skal mikses i min,dine,våre nytt miljø. Det vil sette et hvert forhold på prøve. Barnefri er det når barna er hos de andre foreldrene ja,men det skal noe å gå opp og med den kabalen og mange voksne ta hensyn til,samt mange barn ta hensyn til med ulike personligheter og ikke minst være stemor for 3🙈 Er en god grunn til jeg velger være i lykkelig forhold,men bo alene til sistemann er blitt ungdom. Mye enklere på den måten. Altfor mange flytter altfor fort inn med nye partnere.... Kristin er jo klar for wedding allerede hun😉😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (5 timer siden):

Joda,men 4 små barn er ingen spøk. Det kreves mye, iallefall om dette skal mikses i min,dine,våre nytt miljø. Det vil sette et hvert forhold på prøve. Barnefri er det når barna er hos de andre foreldrene ja,men det skal noe å gå opp og med den kabalen og mange voksne ta hensyn til,samt mange barn ta hensyn til med ulike personligheter og ikke minst være stemor for 3🙈 Er en god grunn til jeg velger være i lykkelig forhold,men bo alene til sistemann er blitt ungdom. Mye enklere på den måten. Altfor mange flytter altfor fort inn med nye partnere.... Kristin er jo klar for wedding allerede hun😉😅

Er det noen som burde ha tid til 4 barn er det SoMe selgere, da de ikke har en tidklemme eller kabal å forholde seg til. Med drømmemaaannnen følger det (dessverre?) flere barn så det er bare å brette opp ermene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler å høre på Emilie sin podcast . Hvem er jeg. Der hører dere , angående glow up kurset.

Endret av Sansa20
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Er det noen som burde ha tid til 4 barn er det SoMe selgere, da de ikke har en tidklemme eller kabal å forholde seg til. Med drømmemaaannnen følger det (dessverre?) flere barn så det er bare å brette opp ermene.

Tja, se på CBE når det var nedstenging pga Corona, da var det jo ikke bare bare å kunne ha nok tid til å følge opp barna siden de var hjemme, selv om CBE bare var hjemme allikevel 😛

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...