Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Skrottefar skrev (1 minutt siden):

Tja, se på CBE når det var nedstenging pga Corona, da var det jo ikke bare bare å kunne ha nok tid til å følge opp barna siden de var hjemme, selv om CBE bare var hjemme allikevel 😛

Du sier noe der, men barnet til KG er jo i barnehage omtrent hele åpningstiden, og det blir vel slik for de andre også så det går seg sikkert til😜

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sansa20 skrev (7 timer siden):

Anbefaler å høre på Emilie sin podcast . Hvem er jeg. Der hører dere , at ikke var Kristin som sto bak  lansering  glow up kurset.. 

Vel. Det var ikke det hun sa da.

»Det var mye som skjedde utenfor min kontroll» (ordrett fra podcasten) er ikke det samme som du sier nå.

Samtidig prøver hun å kaste Belinda under bussen, samtidig som hun forsøker å ikke gjøre det så tydelig. Det er litt komisk å høre på.

Hadde hun vært så uskyldig som hun sier hun er, samtidig som hun har fått ødelagt så mye av omdømmet sitt som hun sier, så burde hun tatt rettslige skritt. Gjør hun ikke det så tror jeg ikke på historien hennes.

Ellers er det jo fint å høre at hun er selektiv i å gjengi kritikken mot seg. Er vel eneste måten hun kan ha et snev av troverdighet.

  • Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 8
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror 0% på det hun sier, var ikke hun på besøk hos Belinda akkurat i forkant av at den siden ble lansert? At hun ikke visste om dette er blank løgn. At noen andre postet det er en annen sak.

  • Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (6 minutter siden):

Tror 0% på det hun sier, var ikke hun på besøk hos Belinda akkurat i forkant av at den siden ble lansert? At hun ikke visste om dette er blank løgn. At noen andre postet det er en annen sak.

Joda. Både hun og "psykologen", dvs fagpersonene, hun skulle ha med var der samtidig.

Hun er ekstremt kynisk nå med å prøve å redusere rollen og ansvaret hun hadde i prosjektet. Og vi ser jo at følgerene biter på når de nå faktisk konkluderer med at hun ikke sto bak lanseringen i det hele tatt, til tross for at det faktisk ikke er det hun sier.

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (2 timer siden):

Vel. Det var ikke det hun sa da.

»Det var mye som skjedde utenfor min kontroll» (ordrett fra podcasten) er ikke det samme som du sier nå.

Samtidig prøver hun å kaste Belinda under bussen, samtidig som hun forsøker å ikke gjøre det så tydelig. Det er litt komisk å høre på.

Hadde hun vært så uskyldig som hun sier hun er, samtidig som hun har fått ødelagt så mye av omdømmet sitt som hun sier, så burde hun tatt rettslige skritt. Gjør hun ikke det så tror jeg ikke på historien hennes.

Ellers er det jo fint å høre at hun er selektiv i å gjengi kritikken mot seg. Er vel eneste måten hun kan ha et snev av troverdighet.

Jeg endret setningen, ble skrevet litt feil. Det som var poenget , er at det som ble lansert/ kom ut var ikke hu som sto bak.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sansa20 skrev (19 minutter siden):

Jeg endret setningen, ble skrevet litt feil. Det som var poenget , er at det som ble lansert/ kom ut var ikke hu som sto bak.  

Sier hun ja. Men spiller det egentlig noen rolle akkurat hvem som la ut/lanserte, så lenge dette var noe hun tydeligvis hadde vært med å koke opp i workshop-rus i Spania. 

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansa20 skrev (1 time siden):

Jeg endret setningen, ble skrevet litt feil. Det som var poenget , er at det som ble lansert/ kom ut var ikke hu som sto bak.  

Påstanden din (og hennes) blir ikke bedre av den grunn.

Dersom det du nå påstår stemmer - er det ikke rart at hun ikke gikk tydelig ut når kurset ble lansert at hun IKKE stod bak, IKKE stod for det og IKKE hadde noe med det å gjøre?

For de som faktisk husker det som skjedde i tiden etterpå så tok hun ikke avstand til kurset og hun forklarte aldri hva som skjedde. Det som hun derimot gjorde, etter flere dager med kritikk, var å gå på instagram og GMN og si "unnskyld for måten det ble oppfattet på".

Det i seg selv bekrefter jo at hun faktisk var innvolvert, langt mer innvolvert enn det hun i dag prøver å få det til å fremstå. Kombinert med at vi VET at hun var der nede i ukene før lansering sammen med Belinda og hennes man, pluss "psykologen" Morten Takvam. Dette vet vi fordi hun har lagt ut bilder av det selv.

Den historien Kristin prøver å få vri det om til nå er at det hele er regissert av Belinda UTEN Kristin sin innvolvering. Om det hadde stemt så hadde hun vært tidligere ute og sagt at dette ikke var hennes med en gang. Men det gjorde hun altså ikke.

Tvert i mot mener jeg å huske at hun faktisk og delte link til kurset eller snakket om kurset i sin interne bedre på livet gruppe. Som er helt i stil med Belinda sine påfunn.

Men nei, nå skal hun derimot fremstå som en snill og god person som tar HENSYN må vi vite. For hadde hun ikke tatt HENSYN til denne andre personen (Belinda, kremt, Belinda) så hadde hun sagt hvem det var (Belinda) som stod bak og fortalt hele sannheten (Belinda, kremt, Belinda)...

Endret av Snublefot62
  • Liker 17
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (12 timer siden):

Tja, se på CBE når det var nedstenging pga Corona, da var det jo ikke bare bare å kunne ha nok tid til å følge opp barna siden de var hjemme, selv om CBE bare var hjemme allikevel 😛

De har gjerne mye mer tid å følge opp enn 8-4 arbeidere,men de er også mye mer egoistiske på den måten "mye vil ha mer", og besatt av å fronten det perfekte hjemmet utav... Så har de egentlig mer tid til å være tilstede for barna?🤔Nei.... Caroline er prakt eksempel der😂 Der matcher både barna,hunden og henne selv stue interiøret🙈 Disse menneskene bruker nok mer tid på mobilen ila en dag enn en kontorarbeider på jobb......

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 16
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (3 minutter siden):

Nytt content gjenspeiler også skrinlagt kurs. Det er hennes nye profil nå. Målgruppen er kvinner som  sliter med mat/vil ned i vekt, som har gått gjennom samlivsbrudd, som sliter med gjeld, ensomme. Jeg tror ingenting på hennes forklaringer. De siktet for høyt, og det gikk ikke. Da kan man ta offerrollen. Velkjent strategi fra influencere. Same shit, new wrapping. 

Nettopp.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (På 31.3.2024 den 1.47):

Synd ikke folk vasker seg lengre 😔

Problemet er vel heller at folk vasker seg for mye der nede. Det har oppstått en slags vrangforestilling om at skrittet alltid skal være luktfritt eller lukte deilig(?) parfymert. Verden vil bedras. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Wald86 said:

Nytt content gjenspeiler også skrinlagt kurs. Det er hennes nye profil nå. Målgruppen er kvinner som  sliter med mat/vil ned i vekt, som har gått gjennom samlivsbrudd, som sliter med gjeld, ensomme. Jeg tror ingenting på hennes forklaringer. De siktet for høyt, og det gikk ikke. Da kan man ta offerrollen. Velkjent strategi fra influencere. Same shit, new wrapping. 

Helt enig med deg der. På story sa hun at hun aldri hatt noe form for spiseforstyrrelse, men øynene er sjelens speil. Nå skal jeg ikke spekulere i om hun har/har hatt det, men øynene hennes viste ikke 100 % ærlighet om tematikken på Snapchat. Øynene var ikke rolige og avslappet, men så ukomfortable ut. Som om hun holdt tilbake noe informasjon. 

Mange sier Kristin er naturlig tynn, men dette stemmer ikke. Man får ikke den kroppen uten at man ligger i kcal underskudd. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nøytral-80 skrev (På 7.3.2024 den 10.10):

Tenker (håper) hun vil bli konfrontert vedr hennes nye profilering som influencer om ikke lenge. Om ikke av lesere, så av andre influencere som har sett sei drittlei Kristins dobbeltmoral og selektive hukommelse. 

Det vil nok være bittert å smake på egen medisin… 

Hun eier ikke selvinnsikt, så tviler på at hun vil lære av det i så fall... dessverre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (8 minutter siden):

Hun eier ikke selvinnsikt, så tviler på at hun vil lære av det i så fall... dessverre.

Tror du virkelig det? Det er lenge siden hun har «angrepet» noen for å være dårlige forbilder, dobbeltmoralske osv nå, er det ikke? Kanskje ikke så rart siden det ville være som å kaste stein i glasshus med den nye profilen hennes. Hun har jo blitt bort i mot alt hun før har kritisert hos andre.

Edit: Sorry, siterte feil. Denne var til @Nøytral-80.

Endret av Tripptrapp1
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (17 minutter siden):

Tror du virkelig det? Det er lenge siden hun har «angrepet» noen for å være dårlige forbilder, dobbeltmoralske osv nå, er det ikke? Kanskje ikke så rart siden det ville være som å kaste stein i glasshus med den nye profilen hennes. Hun har jo blitt bort i mot alt hun før har kritisert hos andre.

Edit: Sorry, siterte feil. Denne var til @Nøytral-80.

Hehe, begynte å lure, vi er veldig enige. Hun eier ikke selvinnsikt og har blitt som de hun kritiserte. Men jeg har alltid følt at hun har vært sjalu fordi de andre fikk det hun ikke fikk, klarte det hun ikke klarte, oppnådde mer enn henne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blåttvann skrev (2 minutter siden):

Hehe, begynte å lure, vi er veldig enige. Hun eier ikke selvinnsikt og har blitt som de hun kritiserte. Men jeg har alltid følt at hun har vært sjalu fordi de andre fikk det hun ikke fikk, klarte det hun ikke klarte, oppnådde mer enn henne.

Jeg har ikke fulgt henne nok til å danne meg et inntrykk av hvordan hun var før, jeg fulgte henne bare i de periodene hun hadde konkrete saker hun jobbet for eller mot. Pluss at jeg likte den fargerike stilen hun hadde/har på interiørfronten. Men etter bruddet med han der siddisen og den nye profilen hennes, så ble det unfollow kjapt. Selvdiggende selfier, pjatt, tilsynelatende personlige utleveringer om problemer hun egentlig ikke virker til å ha, intetsigende kaffekopper og  «stemningsbilder» av motiver alle har sett 947.482 ganger før flyter det av i feeden uten at jeg trenger å følge noen for å få ekstra volum av det. 
 

Blir artig å se hvordan hun tenker å holde seg aktuell fremover. Den profilen hun har valgt nå går det jo tretten av på dusinet 🥱 

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

 

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg hadde  lyst i sin tid å virkelig like henne. Men hun fremstår altså med null troverdighet og ekstremt ansvarsløs. Én ting er å legge seg flat, innse feil og være ydmyk. Men hun må ha verdensrekord i unnvikende personlighet. Bare unnskyldninger og absolutt alt er andre sin feil..

(Jada, kjempeflott med julemiddag for ensomme, men når resten er overflate og glatting av fasade, er det nesten så man trekker ut wifien i frustrasjon...) 

Hadde aldri trodd jeg skulle si det, men det er visst ikke bare Dennis i den tidligere relasjonen som har hatt sitt å stri med. 

 

 

  • Liker 6
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (2 timer siden):

Helt enig med deg der. På story sa hun at hun aldri hatt noe form for spiseforstyrrelse, men øynene er sjelens speil. Nå skal jeg ikke spekulere i om hun har/har hatt det, men øynene hennes viste ikke 100 % ærlighet om tematikken på Snapchat. Øynene var ikke rolige og avslappet, men så ukomfortable ut. Som om hun holdt tilbake noe informasjon. 

Mange sier Kristin er naturlig tynn, men dette stemmer ikke. Man får ikke den kroppen uten at man ligger i kcal underskudd. 

Reagerte også på måten hun snakket om dette temaet på.

Hun overdriver helt utrolig mye. Snakket som om hun var en gedigen overvektig person som spiste 7kg smågodt i uken ,samt som hun sa pizza 7 dager i uken 🙈 Det er bare overdrevent og shallow prat for å rettferdiggjøre at hun nå liksom lever et utrolig mye sunnere liv.

Joda det er flott spise sunt,men det finnes en mellomting her. 

Pratet generelt litt klønete ,fort og var tydelig litt ukomfortabel med temaet. 

  • Liker 7
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...