Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Wald86 skrev (2 timer siden):

Men er produktene deres? Eller setter de bare sitt navn på? Hvis du følger eierskap, så er det ofte en større kjede som står bak, de har bare en produktlinje innenfor der, med sitt navn og de har ikke "designet" eller utviklet noe selv. Slik feks Linda Johansen har. De satser gjennom andre, som bare skal benytte deres navn, er mitt inntrykk.

Jeg tenkte mer på kurs og apper som lanseres. Produkter som de sier de har «designet», setter de jo som du sier bare navnet sitt på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor driver Kristin og skryter av seg selv hver dag på Snapchat? Hvorfor skal vi se hva andre skriver til henne? Beklager, men bare fordi noen synes Kristin er Mor Theresa selv, så betyr ikke det automatisk at jeg mener det samme. 
 

Det er åpenlyst at det er hennes nye management som styrer nå. Money talks…

  • Liker 16
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtp. at vi så og si spiser med Kristin hver dag nå, får meg ikke til å tvile på at konseptet som ble vraket, var nettopp det som ble lagt ut "uferdig" 

Og at vi får vår "glow up" med tips om sexy undertøy osv 

og råd om økonomi og forhold etc som "egenomsorg med Kristin" 

Istede for å gå tur med Kristin så skal vi nå få reise ....

 

 

 

 

 

Endret av duskelapp
  • Liker 19
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wald86 skrev (55 minutter siden):

Noe jeg også har tenkt mye over når det gjelder influencere er det skyhøye forbruket. Det er noe jeg vil si kreves av dem, for å holde seg aktuelle. det selger godt, fordi de selger en illusjon, og rikdom er noe følgere liker.
Et fåtall influencere har lagt seg opp en formue, de bruker veldig mye penger fortløpende, og legger lite til side. Selv Sofie Steen Isachsen slet med økonomi bare måneder etter skandalebildet som førte til inntektstap og avtaler som gikk i vasken. I tillegg til at høyt forbruk er bra content, så kan det også se ut til at mange av dem lider av shoppingavhengighet. Så kan man diskutere høna og egget.. 

Der tar du feil. Jeg følger flere influencere som ikke har høyt forbruk i det hele tatt. De er influencere de også men står alene uten en bedrift bak dem. 
 

Dessuten er det vedkommendes egne penger.  Hvis man ikke tåler at de bruker sine egne penger så er det ens eget problem. 
 

De fleste som følger voksne influencere tåler og se hva influencere bruker penger på. 
 

Om Kristin kjøper seg sexy undertøy er det undertøy jeg aldri ville kjøpt eller brukt fordi det ikke er min smak. 
 

Om Kristin reiser på en fin helgetur for og kjøre slalom vil ikke jeg gjøre det fordi jeg er livredd fart. 

Kjenner mange som har skyhøyt forbruk men det gjør meg ikke noe. Bruker ikke krefter og være misunnelig. 
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (24 minutter siden):

Der tar du feil. Jeg følger flere influencere som ikke har høyt forbruk i det hele tatt. De er influencere de også men står alene uten en bedrift bak dem. 
 

Dessuten er det vedkommendes egne penger.  Hvis man ikke tåler at de bruker sine egne penger så er det ens eget problem. 
 

De fleste som følger voksne influencere tåler og se hva influencere bruker penger på. 
 

Om Kristin kjøper seg sexy undertøy er det undertøy jeg aldri ville kjøpt eller brukt fordi det ikke er min smak. 
 

Om Kristin reiser på en fin helgetur for og kjøre slalom vil ikke jeg gjøre det fordi jeg er livredd fart. 

Kjenner mange som har skyhøyt forbruk men det gjør meg ikke noe. Bruker ikke krefter og være misunnelig. 
 

Svært imponerende å få inn all sin standard argumentasjon i et og samme innlegg, wow! Eller vent litt.. «surmaga KG kjerringer» manglet. Nesten da, men fortsatt veldig imponerende!👏🏻

  • Liker 17
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (59 minutter siden):

Der tar du feil. Jeg følger flere influencere som ikke har høyt forbruk i det hele tatt. De er influencere de også men står alene uten en bedrift bak dem. 
 

Dessuten er det vedkommendes egne penger.  Hvis man ikke tåler at de bruker sine egne penger så er det ens eget problem. 
 

De fleste som følger voksne influencere tåler og se hva influencere bruker penger på. 
 

Om Kristin kjøper seg sexy undertøy er det undertøy jeg aldri ville kjøpt eller brukt fordi det ikke er min smak. 
 

Om Kristin reiser på en fin helgetur for og kjøre slalom vil ikke jeg gjøre det fordi jeg er livredd fart. 

Kjenner mange som har skyhøyt forbruk men det gjør meg ikke noe. Bruker ikke krefter og være misunnelig. 
 

Evner du ikke å se noe annet enn din egen navle og hva du tenker og mener? Influenseres påvirkning på samfunnet er tydeligvis noe du gir greit blaffen i.

  • Liker 12
  • Nyttig 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Svært imponerende å få inn all sin standard argumentasjon i et og samme innlegg, wow! Eller vent litt.. «surmaga KG kjerringer» manglet. Nesten da, men fortsatt veldig imponerende!👏🏻

Meg meg meg meg 😄😄

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cassio skrev (47 minutter siden):

Evner du ikke å se noe annet enn din egen navle og hva du tenker og mener? Influenseres påvirkning på samfunnet er tydeligvis noe du gir greit blaffen i.

Sier det til ungdommene også, liker dere det ikke så bare ikke bry dere. Sikkert mange fine råd.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wald86 skrev (29 minutter siden):

Ja, det blir litt "Let them eat cake" over det. Brukeren evner heller ikke å lese innlegg, ei heller argumentere for sine synspunkter. Jeg uttrykker bekymring for influencerns mentale helse, og rovdriften industrien driver  på dem, som sine "ansatte". Hvordan det kan leses som "misunnelse" er vanskelig å forstå.
Brukeren trakasserer, og uttrykker i tillegg en forakt overfor mennesker som sliter med avhengighet. Mulig det kommer av ignoranse. Det er uansett bekymringsverdig at en slik person jobber med ungdom. 

Nettopp. Det var hverken et svar på innlegget ditt, eller en relevanse til det. Skal mye til for å bomme såpass. Og hvis man utelukkende bruker seg selv og nettverk som referanse, blir det dårlig med argumenter.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsihalsen skrev (45 minutter siden):

Meg meg meg meg 😄😄

Må være deilig noen ganger å se så enkelt på verden.

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cassio skrev (4 timer siden):

Evner du ikke å se noe annet enn din egen navle og hva du tenker og mener? Influenseres påvirkning på samfunnet er tydeligvis noe du gir greit blaffen i.

Jeg har mine klare meninger og står for det samme hva andre måtte mene. Er stolt for at jeg ikke lar meg påvirke. 
 

Dessuten har jeg kommet til 2024 og godtatt at det og være influencer har blitt et selvstendig yrke. 
 

Sier ikke at hvem som helst kan bli influencere. Man må ha noe og gi. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heartgirl skrev (2 timer siden):

Sier ikke at hvem som helst kan bli influencere. Man må ha noe og gi. 

Hva syns du influensere gir? Har de noe fornuftig å bidra med til samfunnet? Bortsett fra snakking til kamera x antall timer i døgnet om ingenting?

Endret av Apekatten
  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (5 timer siden):

Ja, det blir litt "Let them eat cake" over det. Brukeren evner heller ikke å lese innlegg, ei heller argumentere for sine synspunkter. Jeg uttrykker bekymring for influencerns mentale helse, og rovdriften industrien driver  på dem, som sine "ansatte". Hvordan det kan leses som "misunnelse" er vanskelig å forstå.
Brukeren trakasserer, og uttrykker i tillegg en forakt overfor mennesker som sliter med avhengighet. Mulig det kommer av ignoranse. Det er uansett bekymringsverdig at en slik person jobber med ungdom. 

Hun har sin mening og dere kritikere har deres.  

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansa20 skrev (8 minutter siden):

Hun har sin mening og dere kritikere har deres.  

En «bitteliten» forskjell er selve årsaken til meningene, dvs kildene som fremlegges. Mange så gode og troverdige at man skulle tro de vekket litt bevegelse i topplokkene til voksne mennesker. Ikke nødvendigvis for å endre deres mening, men for å gi en forståelse av at ikke alt er svart/hvitt og at verden ikke kan forstås ut fra sin egen lille tue. Men for all del, noen trives med å kjøre sitt eget lille løp, selv om de kjører i grøftekanten. Og det er lov det.

Endret av Xmasclovn
  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansa20 skrev (1 time siden):

Hun har sin mening og dere kritikere har deres.  

Ja, da er det bra dere har hverandre 😛

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...