Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (26 minutter siden):

Det er så sprøtt å tenke på at jeg jobber med barn og psykisk helse og ikke en gang kan maile foreldre eller skole med navn på barnet i mailen, fordi mail ikke er trygg nok kommunikasjonsform i helsevesenet. Mens influenserne kan styre på sånn🥺

Hør, hør, hør!!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan funker betalingen på snap - regner med at det teller pluss med mange snapper? (Evt lange?) Kanskje ikke så rart at hun bruker masse tid på å klage over toxic forhold og deretter tuter og klager i typ 100 snapper etterpå… 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe fan av noen av partene og syntes det var litt vel mye detaljer KG delte i går - MEN: Under bruddet og frem til nå har hun holdt masken rimelig godt rundt dette forholdet, mens D har postet ting i jakt på sympati, men som også han må ha visst at førte til mye hat mot KG. Hun har ikke delt i nærheten så mye som D har gjort. Og at han påstår at forholdet var ensidig jobbet med blir for dumt. Hun flyttet til Stavanger for han som hadde åpnet en bar hun egentlig ikke ville være med på, bare for at han var utro. I etterkant har han kunnet si og gjøre det han ville på hennes bekostning med heiarop i kommentarfeltet på iG. Hadde det ikke vært for at hun har vært lett for folk å mislike som influencer så hadde færre gitt han støtte

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepsimarx skrev (4 minutter siden):

Jeg er ikke noe fan av noen av partene og syntes det var litt vel mye detaljer KG delte i går - MEN: Under bruddet og frem til nå har hun holdt masken rimelig godt rundt dette forholdet, mens D har postet ting i jakt på sympati, men som også han må ha visst at førte til mye hat mot KG. Hun har ikke delt i nærheten så mye som D har gjort. Og at han påstår at forholdet var ensidig jobbet med blir for dumt. Hun flyttet til Stavanger for han som hadde åpnet en bar hun egentlig ikke ville være med på, bare for at han var utro. I etterkant har han kunnet si og gjøre det han ville på hennes bekostning med heiarop i kommentarfeltet på iG. Hadde det ikke vært for at hun har vært lett for folk å mislike som influencer så hadde færre gitt han støtte

Jeg har ikke fulgt D, men mener du seriøst at hun har holdt masken godt? Hun har fokusert på hver minste ting hun har gjort etter bruddet, fokusert på å legge ut at hun er alene om alt, hun er 100% alenemamma osv. Hun har jobba som en helt for å gi seg selv offerrollen, det er bra lite sjarmerende! Å at hun blir "knust" av å få svar når hun går så kraftig ut i media å sier så mye stykt om en annen, det blir jo bare tåpelig.  Om hun er lett for folk å mislike så bør hun kanskje gå litt i seg selv? Eller innse at det er salgs taktikken å bare kom over det, hun er ikke et offer.  

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepsimarx skrev (1 time siden):

Jeg er ikke noe fan av noen av partene og syntes det var litt vel mye detaljer KG delte i går - MEN: Under bruddet og frem til nå har hun holdt masken rimelig godt rundt dette forholdet, mens D har postet ting i jakt på sympati, men som også han må ha visst at førte til mye hat mot KG. Hun har ikke delt i nærheten så mye som D har gjort. Og at han påstår at forholdet var ensidig jobbet med blir for dumt. Hun flyttet til Stavanger for han som hadde åpnet en bar hun egentlig ikke ville være med på, bare for at han var utro. I etterkant har han kunnet si og gjøre det han ville på hennes bekostning med heiarop i kommentarfeltet på iG. Hadde det ikke vært for at hun har vært lett for folk å mislike som influencer så hadde færre gitt han støtte

Synes han virker veldig veldig emosjonelt umoden. Som et barn klarer han ikke å se noe annet enn egne behov. Og fremstår tilsynelatende helt uvitende til hvordan hans oppførsel oppfattes eller hvordan også han har en rolle i de konfliktene/situasjonene han har havnet i - sånne typer som nekter å innse hva de selv bør bli bedre på. Det er så innlysende at han ikke ønsker å konfronteres med sin håndtering av farsrollen, og dermed legger seg halvveis ned i fosterstilling («ble/blir ikke møt av Kristint») og halvveis går til angrep på sin medforelder («Keistin gjør ikke nok for barnet»). Ingen er perfekte, men jeg tror Kristin til syvende og sist skal være evig glad hun slipper å leve med den mannen resten av livet, men jeg har også forståelse for at det umiddelbart er hardt når drømmen om et familieliv med en partner rakner. Synes man kan se i øynene på dennis og hun nye  at det er noe umodent og ustabilt de deler, særlig hun nye har tidvis «crazy eyes» som jeg har sett mange ganger før hos diverse ustabile personer.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AntiBullshit skrev (17 minutter siden):

Synes han virker veldig veldig emosjonelt umoden. Som et barn klarer han ikke å se noe annet enn egne behov. Og fremstår tilsynelatende helt uvitende til hvordan hans oppførsel oppfattes eller hvordan også han har en rolle i de konfliktene/situasjonene han har havnet i - sånne typer som nekter å innse hva de selv bør bli bedre på. Det er så innlysende at han ikke ønsker å konfronteres med sin håndtering av farsrollen, og dermed legger seg halvveis ned i fosterstilling («ble/blir ikke møt av Kristint») og halvveis går til angrep på sin medforelder («Keistin gjør ikke nok for barnet»). Ingen er perfekte, men jeg tror Kristin til syvende og sist skal være evig glad hun slipper å leve med den mannen resten av livet, men jeg har også forståelse for at det umiddelbart er hardt når drømmen om et familieliv med en partner rakner. Synes man kan se i øynene på dennis og hun nye  at det er noe umodent og ustabilt de deler, særlig hun nye har tidvis «crazy eyes» som jeg har sett mange ganger før hos diverse ustabile personer.

Klart han er umoden. Det kom også tydelig frem på snappen hans i går der han og kjæresten forteller om hvordan de møtte hverandre. Det de fortalte var som rett ut fra dagboken til en 18 åring.😂

Dennis: Alle vennene mine var fyllesyke ,og jeg hadde ingen å henge med.. Så kom jeg på at jeg hadde nummeret til deg! Helene: Jaaaaa...så hang vi sammen 18 timer😍 Dennis: Ja eller 12 timer var det😍 jaaaa🤣

Ikke akkurat en lovestory noen modne og reflekterte mennesker hadde følt på. 

 

  • Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepsimarx skrev (2 timer siden):

Jeg er ikke noe fan av noen av partene og syntes det var litt vel mye detaljer KG delte i går - MEN: Under bruddet og frem til nå har hun holdt masken rimelig godt rundt dette forholdet, mens D har postet ting i jakt på sympati, men som også han må ha visst at førte til mye hat mot KG. Hun har ikke delt i nærheten så mye som D har gjort. Og at han påstår at forholdet var ensidig jobbet med blir for dumt. Hun flyttet til Stavanger for han som hadde åpnet en bar hun egentlig ikke ville være med på, bare for at han var utro. I etterkant har han kunnet si og gjøre det han ville på hennes bekostning med heiarop i kommentarfeltet på iG. Hadde det ikke vært for at hun har vært lett for folk å mislike som influencer så hadde færre gitt han støtte

Hun holdt maska? Hun har melka det så til de grader. Hadde hun satt barnet først så hadde hun ikke holdt på slik hun gjør. Forstår at ting topper seg, men vet ikke hvor mange ganger hun har snakka om dette både på snap/insta og media. Stakkars barn. 

Hun flyttet aldri til Stavanger.

  • Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, når ble det greit å ta den private skittentøyvasken i det offentlige? Jeg hadde vært så flau på egne vegne og ikke turt å gå ut av døra. 
Ikke minst - dette kan barnet lese om noen år. 
Fy flate - kun for penger! 

  • Liker 18
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariss@68 skrev (4 timer siden):

Ærlig talt, når ble det greit å ta den private skittentøyvasken i det offentlige? Jeg hadde vært så flau på egne vegne og ikke turt å gå ut av døra. 
Ikke minst - dette kan barnet lese om noen år. 
Fy flate - kun for penger! 

Alt er til salgs... Men å vise barnets soverom når det er ferdig  ... Nei,nei nei ... Det skal ikke vises fordi det blir for personlig 🙄 

Endret av duskelapp
  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (12 timer siden):

Jeg tror det handler om at det fulle begret rant over. Hun har svelget så mange kameler og tatt så mye for å sette F først, og så kommer dette fra D&H på fylla i Riga. 

Jeg forstår at hun reagerer. Rett eller galt, hun er også et menneske. 

Hun har gjort mesteparten alene både før og etter bruddet. Flyttet ut av og solgt 2 boliger etter, og gått på store økonomiske tap. Samtidig har hun vært det stabile og hatt hovedomsorgen for sønnen. Jeg kan forstå at det rant over i går. 

Så det ikke skal misforstås: Det er helt klart at Kristin er den mest oppegående av de to. Men med det sagt, hvordan kan vi vite at at hun ha gjort mesteparten alene, eller gjort så mye for å sette barnet først? Fordi hun har sagt det? Jeg tenker man er to for å danse tango, og en sak har alltid to sider og Kristin er neppe så skinnhellig at hun er uten skyld i hele denne smørja. Hun har jo vist noen nye sider av seg selv, som man før ikke hadde tenkt at hun hadde. Og det var vel hun som startet denne greia ved å legge ut den meldingen fra følger og snakke om ekser og dårlige forhold?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepsimarx skrev (10 timer siden):

Jeg er ikke noe fan av noen av partene og syntes det var litt vel mye detaljer KG delte i går - MEN: Under bruddet og frem til nå har hun holdt masken rimelig godt rundt dette forholdet, mens D har postet ting i jakt på sympati, men som også han må ha visst at førte til mye hat mot KG. Hun har ikke delt i nærheten så mye som D har gjort. Og at han påstår at forholdet var ensidig jobbet med blir for dumt. Hun flyttet til Stavanger for han som hadde åpnet en bar hun egentlig ikke ville være med på, bare for at han var utro. I etterkant har han kunnet si og gjøre det han ville på hennes bekostning med heiarop i kommentarfeltet på iG. Hadde det ikke vært for at hun har vært lett for folk å mislike som influencer så hadde færre gitt han støtte

Jeg synes nok begge to har vært sympatijegere på hvert sitt vis.

Et brudd er så sårbart og privat. Når det er barn involvert så bør man svelge kameler og la være å ta skittentøysoppvasken offentlig. De deler da nok fra før som kan ha en negativ effekt på barnet, om de ikke også på toppen av alt skal slenge dritt om hverandre i all offentlighet. 

Jeg må si jeg støtter åpenhet rundt psykisk helse, men føler nok det ble brukt for å synke sympati av D. Det tok jaggu ikke lange tiden før han var oppe igjen og lykkeligere enn noensinne. Han mistet pengekilden sin og måtte plutselig stå på egne bein. Det taklet han ikke. Det er litt som med Sophie Elise, hun var på rehab i et kvarter for så å være fit for fight igjen. Jeg kjøper det ikke. 

Endret av K_mb
  • Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som ser at det er problematisk at Kristin snakker om psykiske problemer/økonomi/gjeld/finansfobi for å avslutte det hele med et vinglass hver eneste gang hun tar opp tematikken?
 

Med tanke på hvor mange som sliter med alkohol og bruker det som emosjonell trøst, så synes jeg det er veldig uheldig. Alkohol bør ikke brukes som substitutt for å legge lokk på vonde følelser eller dempe angst og uro. På sikt kan alkohol føre til angst, depresjon, dårlig hukommelse, demens, kreft, mindre hjernevolum, med mer. Jeg ville virkelig ikke «reklamert» for det i forbindelse med denne tematikken. 
Hun henvender seg til sårbare mennesker i krise, som skriver om selvmord i meldingene hun deler. 

  • Liker 23
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marihone skrev (44 minutter siden):

Ingen som ser at det er problematisk at Kristin snakker om psykiske problemer/økonomi/gjeld/finansfobi for å avslutte det hele med et vinglass hver eneste gang hun tar opp tematikken?
 

Med tanke på hvor mange som sliter med alkohol og bruker det som emosjonell trøst, så synes jeg det er veldig uheldig. Alkohol bør ikke brukes som substitutt for å legge lokk på vonde følelser eller dempe angst og uro. På sikt kan alkohol føre til angst, depresjon, dårlig hukommelse, demens, kreft, mindre hjernevolum, med mer. Jeg ville virkelig ikke «reklamert» for det i forbindelse med denne tematikken. 
Hun henvender seg til sårbare mennesker i krise, som skriver om selvmord i meldingene hun deler. 

Jo det er jo nettopp det mange her gir henne masse kritikk for om du leser bakover i tråden....økonomisk krise,ensomhet, venninne turer...nå også Psykiske problemer/ voldelige forhold....

Akkurat du nevner med meldinger hun får om selvmord har jeg blant annet kritisert sterkt før. Mennesker som har vurdert å ta sitt liv grunnet økonomisk uføre....så sitter hun å svarer at " sammen klarer vi alt" "vi er en gjeng" " vi står sammen"!! Mennesker som sitter fortvilt med sikkert gjeldsordning i en liten mørk kjellerleilighet som garantert kan glemme kjøpe noe noen gang,som sliter med å bare betale leien...... Så sitter hun der med vinglasset i sitt 15+ mill hus og sier "vi klarer dette sammen??" som hun. har vært der selv!   Det er det som er mest provoserende.  No doubt !!

  • Liker 22
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, M.H85 said:

Jo det er jo nettopp det mange her gir henne masse kritikk for om du leser bakover i tråden....økonomisk krise,ensomhet, venninne turer...nå også Psykiske problemer/ voldelige forhold....

Akkurat du nevner med meldinger hun får om selvmord har jeg blant annet kritisert sterkt før. Mennesker som har vurdert å ta sitt liv grunnet økonomisk uføre....så sitter hun å svarer at " sammen klarer vi alt" "vi er en gjeng" " vi står sammen"!! Mennesker som sitter fortvilt med sikkert gjeldsordning i en liten mørk kjellerleilighet som garantert kan glemme kjøpe noe noen gang,som sliter med å bare betale leien...... Så sitter hun der med vinglasset i sitt 15+ mill hus og sier "vi klarer dette sammen??" som hun. har vært der selv!   Det er det som er mest provoserende.  No doubt !!

 

Jo, jeg har lest bakover i tråden. Jeg ville bare høre fra andre enn de som er daglige aktive, som kanskje ikke er så aktive i tråden i dag. Vi trenger flere som sier i fra. :)  Hvorfor fortsetter hun når hun får kritikk? Er det virkelig alt for penger som gjelder nå? Hva med indre verdier og moral?

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (21 minutter siden):

Jo, jeg har lest bakover i tråden. Jeg ville bare høre fra andre enn de som er daglige aktive, som kanskje ikke er så aktive i tråden i dag. Vi trenger flere som sier i fra. :)  Hvorfor fortsetter hun når hun får kritikk? Er det virkelig alt for penger som gjelder nå? Hva med indre verdier og moral?

De indre verdiene og moralen forsvant når hun innsåg hvor mye penger hun kunne tjene. Og ikke minst hvor mye penger hun trengte.

  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, Marihone said:

Ingen som ser at det er problematisk at Kristin snakker om psykiske problemer/økonomi/gjeld/finansfobi for å avslutte det hele med et vinglass hver eneste gang hun tar opp tematikken?
 

Med tanke på hvor mange som sliter med alkohol og bruker det som emosjonell trøst, så synes jeg det er veldig uheldig. Alkohol bør ikke brukes som substitutt for å legge lokk på vonde følelser eller dempe angst og uro. På sikt kan alkohol føre til angst, depresjon, dårlig hukommelse, demens, kreft, mindre hjernevolum, med mer. Jeg ville virkelig ikke «reklamert» for det i forbindelse med denne tematikken. 
Hun henvender seg til sårbare mennesker i krise, som skriver om selvmord i meldingene hun deler. 

Er helt hårreisende. Skremmende kynisk. 
 

Kristin Gjelsvik er godt på vei å ta over tittelen (hun selv ga Sophie Elise) som «Norges farligste forbilde» 🏆

Endret av Nøytral-80
  • Liker 15
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøytral-80 skrev (29 minutter siden):

Er helt hårreisende. Skremmende kynisk. 
 

Kristin Gjelsvik er godt på vei å ta over tittelen (hun selv ga Sophie Elise) som «Norges farligste forbilde» 🏆

Kort og godt sagt og oppsumert!

  • Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøytral-80 skrev (3 timer siden):

Er helt hårreisende. Skremmende kynisk. 
 

Kristin Gjelsvik er godt på vei å ta over tittelen (hun selv ga Sophie Elise) som «Norges farligste forbilde» 🏆

Jeg synes det er trist å si det, men er helt enig med deg. 

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...