Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Marihone skrev (4 timer siden):

Jo, jeg har lest bakover i tråden. Jeg ville bare høre fra andre enn de som er daglige aktive, som kanskje ikke er så aktive i tråden i dag. Vi trenger flere som sier i fra. :)  Hvorfor fortsetter hun når hun får kritikk? Er det virkelig alt for penger som gjelder nå? Hva med indre verdier og moral?

Da lurer jeg på; får hun faktisk den kritikken? Eller er det kun her inne det kritiseres? Skriver noen direkte til henne? Melder noen det inn til forbrukertilsynet eller hvor en skal melde sånt inn? Det er jo ikke noen vits i å sitte her inne og kritisere og forvente at det kommer frem til henne, tviler sterkt på at en influenser sitter og finkjemmer KG for kritikk for å bli en bedre person.

Spør fordi jeg er oppriktig nysgjerrig, altså, på om hun får noen kritikk i det hele tatt. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marihone skrev (5 timer siden):

Jo, jeg har lest bakover i tråden. Jeg ville bare høre fra andre enn de som er daglige aktive, som kanskje ikke er så aktive i tråden i dag. Vi trenger flere som sier i fra. :)  Hvorfor fortsetter hun når hun får kritikk? Er det virkelig alt for penger som gjelder nå? Hva med indre verdier og moral?

De forsvant for lenge siden. Den fødte selger som hun er vettu, her skal det melkes💰 ,betyr ingenting om det gjelder å manipulere seg inn som "bestevenninne" med "gjengen" sin slik at følgere oppriktig tror de hat fått en ny støttespiller og personlig venninne, for det tror jeg mange oppriktig tror. Hun er flink å prate for seg, er jo en grunn til at hun tidligere klatret fort opp på salgs stigen da hun jobbet i motebransjen....Dessverre er det ikke klær hun selger nå,men det sårbare hos mennesker.😬😩

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 9
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger bakpå,men nå ser jeg at hun i går langer ut mot luksusfellen på tv3  også🙈 Etter hva jeg vet er dette iallefall utdannete økonomer som hjelper andre i en vanskelig økonomisk situasjon. Kristin mener de henger ut mennesker i en svært sårbar situasjon😂😱 Og HUN føler hun er rette å uttale seg om dette der hun sitter i sin luksus bolig å prater til mobilen sin? Hun er ikke sann.....

Hvis jeg hadde hatt økonomiske problemer hadde jeg valgt en økonom som var universitetsutdannet kontra ingen utdannelse influenser Kristin any day😱😱😱

  • Liker 38
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøytral-80 skrev (8 timer siden):

Er helt hårreisende. Skremmende kynisk. 
 

Kristin Gjelsvik er godt på vei å ta over tittelen (hun selv ga Sophie Elise) som «Norges farligste forbilde» 🏆

Og hun berømmer SE for å være en fighter. Fighter for hva? For at hun fortsatt selger som før og klarer å holde seg i rampelyset til tross for skandaler i all offentlighet, skandaler hun selv har skapt og bedt om oppmerksomhet for? Lavmål av KG! 

  • Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (2 timer siden):

Jeg ligger bakpå,men nå ser jeg at hun i går langer ut mot luksusfellen på tv3  også🙈 Etter hva jeg vet er dette iallefall utdannete økonomer som hjelper andre i en vanskelig økonomisk situasjon. Kristin mener de henger ut mennesker i en svært sårbar situasjon😂😱 Og HUN føler hun er rette å uttale seg om dette der hun sitter i sin luksus bolig å prater til mobilen sin? Hun er ikke sann.....

Hvis jeg hadde hatt økonomiske problemer hadde jeg valgt en økonom som var universitetsutdannet kontra ingen utdannelse influenser Kristin any day😱😱😱

Korriger meg gjerne, men var ikke paret K+D deltagere i et lignende program (I lomma på Silje) fordi de ikke hadde kontroll på økonomien? Litt rart å henge ut Luksusfellen når episoden deres med Silje minnet om det samme, og det var såå positivt å være med på at det var ikke måte på.

Husker ikke om det var før eller etter en av de første påståtte konkursene/skattesmellene til K. Jepp, jeg kaller den påståtte, for til å ha ligget med økonomisk brukket rygg opp til flere ganger, så ser det ut til at hun klarer seg bra rent materialistisk ca 14 dager senere.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

K_mb skrev (1 time siden):

Og hun berømmer SE for å være en fighter. Fighter for hva? For at hun fortsatt selger som før og klarer å holde seg i rampelyset til tross for skandaler i all offentlighet, skandaler hun selv har skapt og bedt om oppmerksomhet for? Lavmål av KG! 

Det lurer jeg også på. Det eneste SE fighter for er sin egen rett til å gi 100.000 ganger mer faen i alt? Hun kjemper ikke for noen god sak (i alle fall ikke uten betaling, ref. bl.a det årlige engasjementet for å plukke søppel i en Coop-pose), besvarer ikke kritikk utenom i monologform i egne kanaler, nekter å møte i debatter (men kan finne på å sende «han pappa») og så bortetter. Virkelig ikke mye kamptæl å spore der, gitt.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (1 minutt siden):

Korriger meg gjerne, men var ikke paret K+D deltagere i et lignende program (I lomma på Silje) fordi de ikke hadde kontroll på økonomien? Litt rart å henge ut Luksusfellen når episoden deres med Silje minnet om det samme, og det var såå positivt å være med på at det var ikke måte på.

Husker ikke om det var før eller etter en av de første påståtte konkursene/skattesmellene til K. Jepp, jeg kaller den påståtte, for til å ha ligget med økonomisk brukket rygg opp til flere ganger, så ser det ut til at hun klarer seg bra rent materialistisk ca 14 dager senere.

Jeg mener hun og eks var med på slikt program ja🙈

Jada hun tapte flere millioner på hussalg,og det var visst såvidt det gikk an å få kjøpe det nye huset ,men det gikk visst strålende fint allikevel det. Og appåtil helt normalt for en enslig mor og ha store økonomiske problemer som hun sier og da kjøpe et hus til 15 millioner + samt noen 100 tusen til for hun skal visst lage både terrasse "lounge", få seg varmepumpe og +++++😬. Henger liksom ikke helt på greip parallelt med å da sammenligne seg med sine kjære følgere der hun legger ut meldinger om følgere som faktisk vurdere avslutte livet sitt pga økonomi, hvor hun da sier " stay tune! Det snakker vi om senere kjære deg.".

Kvakksalveri mener jeg!

  • Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt. 
 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen vil ha kontakt, mens mor står og snakker til et kamera og sine trofaste følgere. Hadde sønnen min sett meg gjort dette på badet, så hadde han stusset og lurt hvem jeg prater til. Han har uansett sagt klart og tydelig i fra at han ikke liker når jeg er på mobilen. 
 

Både Kristin og CBE drar frem mobilene med barn tilstede nå og da. Er det for å vise hvor god mor de er? Jeg har aldri skjønt hva barn har å gjøre i sosiale medier, flere ganger vet de ikke en gang at de blir filmen og lagt ut offentlig.

  • Liker 13
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt veldig nøye med, men i media og her inne har jeg sporadisk lest nok til å få med meg både konkurs, huskjøp både her og der og 4000-kr-kurset som avslørte for de fleste at den etiske linja var tråkket over for lengst. Virker som KG har endret seg mye, det er lov det, men det er mer synlig kynisme og bunnlinjetenking nå. Hun har ikke mange år på seg å være en av de som kontaktes om reklameoppdrag (hun har flust nå), da bør hun kanskje endre profil, alternativt må hun skynde seg å få et barn til. 😆 Interiør og baby og alt relatert til det, vil nok kunne treffe mødre 35-45 med småbarn. 

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (4 timer siden):

Kom over denne, hadde det vært tvert om at en mann hadde sagt og gjort det KG gjorde, da hadde det blitt oppstandelse. Hun har nok heller ikke vært lett å leve med. 

 https://www.tv2.no/video/underholdning/bloggerne/paradise-hotel-paret-kristin-og-dennis-i-parterapi/915876/

Herregud🙈

Ta og legg den inn i Dennis tråden der noen tror HUN er utsatt for psykisk vold.😂🙈 Her har du Kristin som hun er... kontrollerende og stor i kjeften,slår litt gjør hun visst også. Så har man Dennis der da.., 6 år yngre enn hun og umoden der og nå. 

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Sånn slår jeg deg av og til"!  Helt normalt det vettu! 

Og jeg synes det er hårreisende at hun får fortsatt hvite konvolutter av barnehagen, fordi hun ikke betaler barnehageregningen, ref siste "åpne postkassen". "alle" har vel de på autotrekk? Hvordan er det mulig å ikke greie å betale de?

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauehode skrev (35 minutter siden):

"Sånn slår jeg deg av og til"!  Helt normalt det vettu! 

Og jeg synes det er hårreisende at hun får fortsatt hvite konvolutter av barnehagen, fordi hun ikke betaler barnehageregningen, ref siste "åpne postkassen". "alle" har vel de på autotrekk? Hvordan er det mulig å ikke greie å betale de?

Det tror jeg hun greier, men å ha økonomi på stell skaper ikke content. Og hva er vel verre enn å ikke betale bhg regning (selvsagt etter husleie og strøm), så hun må ha konvolutter derfra for å skape blest.

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (13 timer siden):

Vanskelig å si hva som er hva, men det ser ikke bra ut. Mulig de overdriver fordi hele terapien er del av underholdning, men det er trist å spøke med i tilfelle. Han må ha vært veldig ung da de møttes på dette reality-showet? Hun hadde allerede 10 år som yrkesaktiv i en større butikkjede. Og hun valgte å være med han i mange år før han også ble valgt som far til barnet. En influencer bedriver "gaslighting" i det daglige, så de bør uansett ikke gi råd. Spesielt ikke hvis de er aggressive, kontrollerende og slår sin partner. Men igjen, hva som er sant er ikke mulig å vite. Dette er skadelig underholdning. Og en skadelig livsstil. Det er ikke noe vi trenger forskning for å skjønne. 

Kontrollerende dame finner seg en purr ung mann hun kan styre over vettu. Der ligger det nok mye skal jeg tippe.

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...