Gå til innhold

Er kvinner som får barn med forskjellige fedre dårlige mødre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hensynet til kvinner trumfer hensynet til barna, det er derfor feminisme ødelegger barn.

Anonymkode: 34036...efa

Nettopp!

Anonymkode: 00299...d24

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan godt gjenta ordrett hva du skrev ja, slik at andre kan bedømme. For alt du har kommet med etterpå, har vært bortforklaringer og tåkelegging.

Anonymkode: 34036...efa

Eller kanskje du skulle ha sitert hele innlegget mitt slik at helheten kom frem? Istedet for plukke ut en singel setning fra en hel mening for så henge deg opp i den.

Det endrer uansett ikke faktum at man ikke kan rangere en mor dårlig eller god utelukkende basert på antall barnefedre, uansett hvor hardnakket du påstår det, vet du😉 Heldigvis er det ikke noen så dømmende og trangsynt som du som får bestemme hvem som er en god mor og ikke🙌🏻 Tenker det er godt du ikke har en jobb som vurderer omsorgspersoner! Takk og farvel

Endret av Xmasclovn
Trykkleif
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en enke med barn bør ikke finne seg en ny mann å få barn med?

Eller da er det kanskje greit?

Siden årsaken til å bli aleneforelder er mangfoldige synes jeg du er litt for forutinntatt Ts.  Og ingen har noen garanti for at livet går på skinner..

Folk som deler dine holdninger vil nok slite ekstra når krisen rammer.

Dine meninger forteller mer om deg enn dem du omtaler.

Anonymkode: 91d11...301

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Xmasclovn skrev:

Eller kanskje du skulle ha sitert hele innlegget mitt slik at helheten kom frem? Istedet for plukke ut en singel setning fra en hel mening for så henge deg opp i den.

Det endrer uansett ikke faktum at man ikke kan rangere en mor dårlig eller god utelukkende basert på antall barnefedre, uansett hvor hardnakket du påstår det, vet du😉 Heldigvis er det ikke noen så dømmende og trangsynt som du som får bestemme hvem som er en god mor og ikke🙌🏻 Tenker det er godt du ikke har en jobb som vurderer omsorgspersoner! Takk og farvel

Jeg har en jobb hvor jeg vurderer omsorgspersoner, ellers takk.

Her er innlegget:

På 24.3.2018 den 16.37, Xmasclovn skrev:

Nei det er de ikke. Et forhold kan gå skeis for hvem som helst og man skal selvsagt kunne få barn med ny partner hvis man ønsker det, og spesielt hvis ny partner kanskje ikke har barn fra før og ønsker seg det. Men jeg personlig synes det blir for mye med 3 og flere barnefedre. Dette spesielt hvis kvinnen «støtt og stadig» får nytt barn med ny partner som man har vært sammen med i kort tid, flytter inn med ny mann rett etter brudd med ex osv. Da sliter man med noe. 

Det er helt forkastelige holdninger. Har ikke sitert deg på mer enn dette, men gjennom hele tråden bidrar du bare med utskjelling og hersketeknikker. Og du har enda ikke brydd deg en centimeter med å snakke om hvordan BARNA har det, noe som er den ene viktige tingen for en mor å huske på.

Mødre som ikke har barnets vel øverst i prioriteringen, er en dårlig mor.

Anonymkode: 34036...efa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så en enke med barn bør ikke finne seg en ny mann å få barn med?

Eller da er det kanskje greit?

Siden årsaken til å bli aleneforelder er mangfoldige synes jeg du er litt for forutinntatt Ts.  Og ingen har noen garanti for at livet går på skinner..

Folk som deler dine holdninger vil nok slite ekstra når krisen rammer.

Dine meninger forteller mer om deg enn dem du omtaler.

Anonymkode: 91d11...301

Amen 🙌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2018 den 16.17, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg vil påstå de er bedre. for de er i det minste menneskelige og ikke prektige og ikke ufeilbarlige.

De  selvoppnevnte ufeilbarlige må man se for det de er. men dessverre overfører de ofte dette til barnet sitt. Denne prektigheten . er i grunn litt kvalmende og jeg tror Gud til syvende og sist vil gi en påminnelse til slike. Er man for prektig vil man miste anseelse og til slutt stå igjen som veldig ensom.

Kardemommebyloven er jeg tilhenger av.

Anonymkode: 91d11...301

Kardemommeloven preges av at man kan være slik man vil, så lenge man et grei mot andre. Dette inkluderer også de prektige. Mener du at prektige ikker greiemot andre?

Hvorfor bli kvalm av de prektige? De er seg selv og står for det, slik som alle andre. 

Anonymkode: 7aac9...be1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.3.2018 den 15.47, AnonymBruker skrev:

Er en kvinne som får barn med f.eks. tre forskjellige menn, en dårlig mor? Hva hvis hun går inn i et forhold med en fjerde mann?

Er en kvinne som får barn med samme mann en bedre mor?

Anonymkode: 329dc...c98

Alle er forskjellige. Men jeg kjenner ei dame, tre barn med tre menn, ikke sammen med siste barnefar.
Hun ble gravid med første på avrusningsklinikk, nummer to lurte hun til seg og nummer tre var vel ønsket.

Hun er ikke en dårlig person eller mor direkte, i mine øyne, men hun skulle hatt mye mer hjelp. De har hatt bv inne i alle år, ungene blitt tvangsflyttet, sendt hjem igjen og mottar oppfølging, men ingen ordentlig gjør noe. Dama er ikke god, men jeg kjenner familien og vet at hun sliter og er skadet selv. Hun elsker de tre ungene over alt annet, men hun klarer ikke sette de først.

Jeg hadde i alle fall ikke ønsket å være barnefar nr. 3 eller 4, sorry ass...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, duplexx skrev:

Alle er forskjellige. Men jeg kjenner ei dame, tre barn med tre menn, ikke sammen med siste barnefar.
Hun ble gravid med første på avrusningsklinikk, nummer to lurte hun til seg og nummer tre var vel ønsket.

Hun er ikke en dårlig person eller mor direkte, i mine øyne, men hun skulle hatt mye mer hjelp. De har hatt bv inne i alle år, ungene blitt tvangsflyttet, sendt hjem igjen og mottar oppfølging, men ingen ordentlig gjør noe. Dama er ikke god, men jeg kjenner familien og vet at hun sliter og er skadet selv. Hun elsker de tre ungene over alt annet, men hun klarer ikke sette de først.

Jeg hadde i alle fall ikke ønsket å være barnefar nr. 3 eller 4, sorry ass...

Hun er ikke en dårlig mor? Jo, det er hun!

Hvorfor i alle dager legge lokk på noe så åpenbart?

At hun er en god person er noe helt annet. Ser at flere blander de to tingene. Man kan godt være det ene, uten å være det andre.

Anonymkode: 34036...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er ikke en dårlig mor? Jo, det er hun!

Hvorfor i alle dager legge lokk på noe så åpenbart?

At hun er en god person er noe helt annet. Ser at flere blander de to tingene. Man kan godt være det ene, uten å være det andre.

Anonymkode: 34036...efa

Ja, hun tar dårlige valg hva gjelder barna osv. Hvis en dårlig mor er en som ikke klarer å sette barna først så er hun nok en dårlig mor ja. Men jeg ser at hun ikke klarer bedre og ingen tar tak i dem og hjelper dem, hun elsker dem og vet ikke hva det betyr å være en omsorgsfull mor. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, duplexx skrev:

Ja, hun tar dårlige valg hva gjelder barna osv. Hvis en dårlig mor er en som ikke klarer å sette barna først så er hun nok en dårlig mor ja. Men jeg ser at hun ikke klarer bedre og ingen tar tak i dem og hjelper dem, hun elsker dem og vet ikke hva det betyr å være en omsorgsfull mor. 

Man trenger ikke å klare alt for å være en god mor, hvem som helst kan trenge hjelp, men man må minst være i stand til å si fra til noen som kan hjelpe. Mangler man forståelsen av hva det er å oppdra og ha omsorg for barn, så sier man oftest ikke fra.

Man kan godt si til en fireåring at han er flink til å tegne, selv om det ikke stemmer. Men man kan ikke si at noen er en god mor bare fordi hun vil være det eller blir lei seg om man ikke sier det eller føler ar hun gjør så godt hun kan. Ingen ville ha latt seg operere av en kirurg på de premissene. Det er snakk om den viktigste tiden i et menneskes liv, man kan potensielt ødelegge flere mennesker ved å være dårlig forelder.

Anonymkode: 34036...efa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Man trenger ikke å klare alt for å være en god mor, hvem som helst kan trenge hjelp, men man må minst være i stand til å si fra til noen som kan hjelpe. Mangler man forståelsen av hva det er å oppdra og ha omsorg for barn, så sier man oftest ikke fra.

Man kan godt si til en fireåring at han er flink til å tegne, selv om det ikke stemmer. Men man kan ikke si at noen er en god mor bare fordi hun vil være det eller blir lei seg om man ikke sier det eller føler ar hun gjør så godt hun kan. Ingen ville ha latt seg operere av en kirurg på de premissene. Det er snakk om den viktigste tiden i et menneskes liv, man kan potensielt ødelegge flere mennesker ved å være dårlig forelder.

Anonymkode: 34036...efa

Jeg skrev ikke at hun er en god mor. Men det er flere omstendigheter som påvirker situasjonen. Ikke at jeg unnskylder henne, overhodet. Jeg bare ser hvorfor hun er som hun er.

At tre unger har tre fedre er tydeliggjør hvor dårlig dømmekraft hun har, på alle plan...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2018 den 16.52, Nasse Nøff ❤ skrev:

For et rart spørsmål og tankegang. Dårlig mor eller ei handler ikke om antall barnefedre. 

Det kan si en del om personen. Er det sunt for et barn å se moren gå fra mann til mann og stadig presse ut flere barn med ulike menn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2018 den 17.16, O.G. skrev:

Er menn som får barn med forskjellige mødre dårlige fedre?

Ja, det er stor sannsynlighet for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, de vinner jo ikke prisen for årets mor akkurat...

Anonymkode: a2cf7...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2018 den 16.32, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det KUN damer som får pes for dette? Alltid så får damer som har barn med mer enn man pes, men mennene slipper unna 🙄 Har menn barn med flere, så får de null kriikk. Men damer er dårlige mødre, ludder og det som verre er.

Har ikke barn selv

Anonymkode: dbf4b...1dd

Menn med flere barn med ulike mødre får kritikk....hvor har du set fea at se ikkd får det.

Anonymkode: 3f209...71b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2018 den 16.32, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det KUN damer som får pes for dette? Alltid så får damer som har barn med mer enn man pes, men mennene slipper unna 🙄 Har menn barn med flere, så får de null kriikk. Men damer er dårlige mødre, ludder og det som verre er.

Har ikke barn selv

Anonymkode: dbf4b...1dd

Menn med flere barn med ulike mødre får kritikk....hvor har du set fea at se ikkd får det.

Anonymkode: 3f209...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...