Gå til innhold

Er kvinner som får barn med forskjellige fedre dårlige mødre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke selvsagt! Her antar du at mor skal ta mer hensyn til sine behov og behovene til partner, enn behovene til sine egne barn. 

Det er å nedprioritere barnets behov som gjør foreldre til dårlige foreldre, uansett om de gjør det på den ene eller den andre måten.

Anonymkode: 34036...efa

Sorry altså, men hvis det er noen her som antar ting så er det deg. Drar ting helt ut av kontekst. Spørsmålet var om en kvinne er en dårligere mor fordi hun har flere barnefedre. Ikke om en kvinne er en dårlig mor hvis hun setter sine/partner sine behov foran barnas behov. Skjerp deg og les.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

En dårlig mor en som blir i et forhold som ikke er riktig for henne eller barna. En dårlig mor er en som ikke forlater en voldelig mann.

En kvinne som har forlatt tre-fire menn til tross for at hun har barn med disse mennene er tvert i mot en god mor når hun ikke nøler med å forlate menn som er en trussel mot hennes barns og sin egen helse.

Anonymkode: 7d3c4...fd9

Vi vet jo ikke nldvendigvis om det er derfor hun har forlatt dem, eller i det hele tatt om det var hun som forlot dem. Men ellers helt enig med deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En god mor holder seg til en mann for resten av livet. Stakkars dagens barn som vokser opp som en del av dine, mine, våre. Jeg tror ikke det er bra for dem og jeg tror at vi vil få se mange av de havne på kant med loven etter hvert, aldri lykkes med noe. Barn trenger omsorgsfulle foreldre som holder sammen, samme hva. 

Anonymkode: 00299...d24

Ja, selvfølgelig. Så jeg hadde det best, av at min mor ble hos min far uansett, selv om han voldtok meg hele tiden. Så var det mye bedre, enn at min mor hadde tatt meg med og flyttet. 

Du kan virkelig ikke være særlig smart.

Anonymkode: 02bc1...f78

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Er kvinner som får barn med forskjellige fedre dårlige mødre?

Er menn som får barn med forskjellige mødre dårlige fedre?

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En god mor holder seg til en mann for resten av livet. Stakkars dagens barn som vokser opp som en del av dine, mine, våre. Jeg tror ikke det er bra for dem og jeg tror at vi vil få se mange av de havne på kant med loven etter hvert, aldri lykkes med noe. Barn trenger omsorgsfulle foreldre som holder sammen, samme hva. 

Anonymkode: 00299...d24

Hjelper lite når de fleste menn ikke vil ha forhold og stikker av. Da blir det mange barn med psykiske problemer og relasjonsproblemer i voksen alder. 

Anonymkode: ce6da...2b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, O.G. said:

Er menn som får barn med forskjellige mødre dårlige fedre?

Ja, merkelig at det aldri er et tema.

Anonymkode: b184a...98c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, hvorfor skal det ha noe å si?
Er heller mennene som er en dårlig far som forlater moren , eller oppfører seg på en måte at moren må slå opp (f .eks vold, rusbruk osv)

Anonymkode: c01ad...2f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle. Kvinner eller menn med flere barn med forskjellige eller bare en. Hva du gjør ut av det, er i mine øynene det som teller. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker kanskje ikke dårlig mor, men ikke god mor heller. Tenker litt av hvert om de :P Ikke minst at de er verpesyke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, O.G. skrev:

Er menn som får barn med forskjellige mødre dårlige fedre?

nei, om uhellet med graviditet skulle skje så har ikke mannen noe å si, mens kvinnen kan velge å ta abort

så når en kvinne blir gravid med flere menn og dermed velger å bære fram barnet med alle så sier det litt om henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Axl skrev:

Tenker kanskje ikke dårlig mor, men ikke god mor heller. Tenker litt av hvert om de :P Ikke minst at de er verpesyke. 

verpesyke kvinner må vernes, slik at menn ikke går i noe felle. slike damer er livsfarlig og uansvarlige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, tvert i mot.

Dessuten gjør hun noe svært lurt evolusjonært sett ved at hun får reprodusert genene sine i kombinasjon med forskjellige. Særlig arbeiderklassekvinner som ikke har tilgang på de beste mennene kan være tjent med å ikke satse «alt» avkommet på samme fyr.,

Anonymkode: ae1ea...e64

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er en kvinne som får barn med f.eks. tre forskjellige menn, en dårlig mor? Hva hvis hun går inn i et forhold med en fjerde mann?

Er en kvinne som får barn med samme mann en bedre mor?

Anonymkode: 329dc...c98

Nei hun er ikke en dårlig mor av den grunn, like lite er en mor automatisk god mor om hun kun har en barnefar

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, lyx22 skrev:

verpesyke kvinner må vernes, slik at menn ikke går i noe felle. slike damer er livsfarlig og uansvarlige

Hvis staten sponser tur til «storken» i Danmark, så slipper de verpesyke kvinnene å lure noen :)

Anonymkode: ae1ea...e64

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis staten sponser tur til «storken» i Danmark, så slipper de verpesyke kvinnene å lure noen :)

Anonymkode: ae1ea...e64

hvorfor skal vi sponse dette ? det er da helt på ville veier. det er ikke en menneskerett å få barn. har man så veldig lyst på barn så venter man til man finner en mann man elsker og som man har en fremtid med. å dra til danmark å bli selvvalgt alenemor for så å få meg og andre skattebetalere til å sponse henne er meget egoistisk. ikke minst for barnet 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:
50 minutter siden, O.G. skrev:

Er menn som får barn med forskjellige mødre dårlige fedre?

Ja, merkelig at det aldri er et tema.

Anonymkode: b184a...98c

Ikke så rart nei. Kvinner ligger rundt. Vi menn må ta til takke med det vi får.

Anonymkode: 00299...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, tvert i mot.

Dessuten gjør hun noe svært lurt evolusjonært sett ved at hun får reprodusert genene sine i kombinasjon med forskjellige. Særlig arbeiderklassekvinner som ikke har tilgang på de beste mennene kan være tjent med å ikke satse «alt» avkommet på samme fyr.,

Anonymkode: ae1ea...e64

😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis staten sponser tur til «storken» i Danmark, så slipper de verpesyke kvinnene å lure noen :)

Anonymkode: ae1ea...e64

Mange bitre kvinner som ufrivillig har abortert litt for ofte som føler de mister alt 

Anonymkode: 91d11...301

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...