Gå til innhold

Er kvinner som får barn med forskjellige fedre dårlige mødre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Mange bitre kvinner som ufrivillig har abortert litt for ofte som føler de mister alt 

Anonymkode: 91d11...301

Kjenner du mange som har tatt "abort litt for ofte"? Stinker mann lang vei, abort er ikke en liten ting...

Anonymkode: 7ab6b...bbb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En god mor holder seg til en mann for resten av livet. Stakkars dagens barn som vokser opp som en del av dine, mine, våre. Jeg tror ikke det er bra for dem og jeg tror at vi vil få se mange av de havne på kant med loven etter hvert, aldri lykkes med noe. Barn trenger omsorgsfulle foreldre som holder sammen, samme hva. 

Anonymkode: 00299...d24

Helt enig, hvis mannen for eksempel slår henne halvt i hjel, eller kona slår mannen halvt i hjel, må de bare bite tennene sammen, for barnas del så klart!  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å tilsynelatende prioritere seg selv og nye forhold vitner liksom ikke om at mor har barnas beste i fokus. Men for all del. Dårlige foreldre finnes i alle kriker og kroker uavhengig av situasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, lyx22 skrev:

verpesyke kvinner må vernes, slik at menn ikke går i noe felle. slike damer er livsfarlig og uansvarlige

Det verste er at de lurer til seg barn, så syter de etterpå hvor slitsomt det er og hvor dyrt det er. Så går de til neste å få barn med. Så neste. Å sånn går det til de mener de har nok barn. Slutt å syt i det minste. Dere valgte selv å få barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Axl skrev:

Det verste er at de lurer til seg barn, så syter de etterpå hvor slitsomt det er og hvor dyrt det er. Så går de til neste å få barn med. Så neste. Å sånn går det til de mener de har nok barn. Slutt å syt i det minste. Dere valgte selv å få barn. 

Du må begynne å omgi deg med normale kvinnfolk, Axl!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Axl said:

Det verste er at de lurer til seg barn, så syter de etterpå hvor slitsomt det er og hvor dyrt det er. Så går de til neste å få barn med. Så neste. Å sånn går det til de mener de har nok barn. Slutt å syt i det minste. Dere valgte selv å få barn. 

Kjenner du mange sånne? :klo:

Anonymkode: b184a...98c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, lyx22 said:

hvorfor skal vi sponse dette ? det er da helt på ville veier. det er ikke en menneskerett å få barn. har man så veldig lyst på barn så venter man til man finner en mann man elsker og som man har en fremtid med. å dra til danmark å bli selvvalgt alenemor for så å få meg og andre skattebetalere til å sponse henne er meget egoistisk. ikke minst for barnet 

Mange menn her har snakket varmt om juridisk abort. Hadde det gått igjennom så hadde både de selv, du, jeg og alle andre skattebetalere vært med å sponset barna og kvinnene til disse mennene.

Anonymkode: b184a...98c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel strengt talt ikke deres problem. Er jo også mannfolk som knuller rundt å setter barn på forskjellige damer. Ikke noe bedre det.

Anonymkode: c1452...3cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En god mor holder seg til en mann for resten av livet. Stakkars dagens barn som vokser opp som en del av dine, mine, våre. Jeg tror ikke det er bra for dem og jeg tror at vi vil få se mange av de havne på kant med loven etter hvert, aldri lykkes med noe. Barn trenger omsorgsfulle foreldre som holder sammen, samme hva. 

Anonymkode: 00299...d24

Det er, tro det eller ei, ikke alltid slik at barnets beste er at foreldre holder sammen samme hva. 

Det kan også være gode grunner til at man går fra hverandre, feks utroskap, vold og psykisk vold. 

Anonymkode: 18049...13c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det KUN damer som får pes for dette? Alltid så får damer som har barn med mer enn man pes, men mennene slipper unna 🙄 Har menn barn med flere, så får de null kriikk. Men damer er dårlige mødre, ludder og det som verre er.

Har ikke barn selv

Anonymkode: dbf4b...1dd

Like lavmåls med slike menn og. Vitner om at de ikke klarer seg alene. At de må inn i forhold. Ingen må få barn med alle de er sammen med. Barna skal tas vare på og. De jeg ser med mange steforeldre sliter. Barn knytter seg til nye steforeldre/stesøsken og.

Anonymkode: deb55...bc7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de er ikke dårlige mødre av den grunn. Dårlige til å velge menn, kanskje. Burde nok jobbe litt med den biten hvis mennene svikter og drar eller viser seg å ikke fungere godt nok som fedre og partnere.

Det er mange som lever sammen med voldelige og slemme menn hele livet. Ser uflott og perfekt ut utad, men sannheten er en annen. Jeg vil si at de er verre mødre som lar ungene vokse opp og formes i et så fientlig miljø.

Anonymkode: fb665...7bc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er en kvinne som får barn med f.eks. tre forskjellige menn, en dårlig mor? Hva hvis hun går inn i et forhold med en fjerde mann?

Er en kvinne som får barn med samme mann en bedre mor?

Anonymkode: 329dc...c98

Nei ikke en dårlig mor, bare dårlig dømmekraft vil jeg si.

Det er synd på barna da, og mine - dine- våre.

Men alle kan gjøre feil, og man kan lære av dem.

Det å få barn er selvfølgelig ikke feil, det er ikke feil å ville gi dem en stefar heller.

Hvis det er deg selv det gjelder så vil jeg si at du virker omtenksom og snill som i det hele tatt stiller spørsmålet.

Alle familier kommer i forskjellig innpakning ;) 

Man kan ikke sette noen grenser der.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er dårlig mor, men barna mine har klart seg bra de, eldste er tannlege, neste er ingeniør, siste er fortsatt på videregående, men strålende karakterer. De to eldste har fått seg hver sin flotte familie. Gift med yngstes far.

Anonymkode: eb144...d89

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mulig jeg er dårlig mor, men barna mine har klart seg bra de, eldste er tannlege, neste er ingeniør, siste er fortsatt på videregående, men strålende karakterer. De to eldste har fått seg hver sin flotte familie. Gift med yngstes far.

Anonymkode: eb144...d89

Ja da, og jeg er en astronaut.

Anonymkode: 00299...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja da, og jeg er en astronaut.

Anonymkode: 00299...d24

Huff, passet det dårlig med dine dystre påstander? :troest:

Anonymkode: b184a...98c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja da, og jeg er en astronaut.

Anonymkode: 00299...d24

Jeg må nok skuffe deg.Jeg er barn av en alenemor og har to mastere og lederstilling. Mine to halvbrødre er henholdsvis ingeniør og lektor. Kvinner kan faktisk være supermammaer selv om de har barn med forskjellige fedre og endatil er alene med dem. Jeg savnet aldri å ha en far! Han var bare en ensom satelitt som noen ganger sveivet forbi men uten å påvirke oss :laugh:

Anonymkode: fb665...7bc

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg vil påstå de er bedre. for de er i det minste menneskelige og ikke prektige og ikke ufeilbarlige.

De  selvoppnevnte ufeilbarlige må man se for det de er. men dessverre overfører de ofte dette til barnet sitt. Denne prektigheten . er i grunn litt kvalmende og jeg tror Gud til syvende og sist vil gi en påminnelse til slike. Er man for prektig vil man miste anseelse og til slutt stå igjen som veldig ensom.

Kardemommebyloven er jeg tilhenger av.

Anonymkode: 91d11...301

Ikke enig! Mitt inntrykk er at en kvinne som får barn med 3 forskjellige fedre lever et rotete liv, og forstår ikke at barna blir påvirket...  Jeg kjenner 3! Kvinner som har barm med 3 forskjellige menn, og alle er sosialklienter og synes det er så "koselig" med mange barn... Barna lever i barnevernstiltak, sliter på skolen osv. Mødrene er mest opptatt av å få barn, og de er heller ikke sammen med fedrene. Eksen til min mann er en av dem. Nå fikk vi vite at hun ikke har barn med 3 forskjellige- men 4... To av barna som liksom hadde samme får, viste seg å ha 2 forskjellige. Gøy for Barna? NEI! De er dritflaue over moren. 

Anonymkode: 30712...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Axl skrev:

Det verste er at de lurer til seg barn, så syter de etterpå hvor slitsomt det er og hvor dyrt det er. Så går de til neste å få barn med. Så neste. Å sånn går det til de mener de har nok barn. Slutt å syt i det minste. Dere valgte selv å få barn. 

La meg gjette. Du er den tidligere brukeren "bootyhunter"? Men du var ikke politisk korrekt og sa din mening selv om den ikke stemte med andre sine meninger og ble dermed rapportert av hårsåre snowflakes ? Har jeg riktig?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk umulig å si noe om, med mindre man vet andre ting. 

En jeg kjenner har fire barn med 3 forskjellige menn. To med en hun var gift med i 11 år,men som slo henne og var sykelig sjalu ett barn som kom totalt uplanlagt, etter å ha hatt et kort forhold som aldri var ment å være seriøst, med en casanovatype som endte opp med å være utro, mens de forsøkte å ha et forhold, siste barn kom da de andre barna var 17,18 og 8 og var godt planlagt etter å ha vært 3-4 år i forhold med en bunnsolid type. 

Har gått bra med alle og hun er en flott mor. Selv er hun åpen om det, fordi folk synser i vei, når hun sier at barna har 3 forskjellige fedre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juni7
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er en kvinne som får barn med f.eks. tre forskjellige menn, en dårlig mor? Hva hvis hun går inn i et forhold med en fjerde mann?

Er en kvinne som får barn med samme mann en bedre mor?

Anonymkode: 329dc...c98

Hvorfor sette mødre opp mot hverandre? Livet blir som det blir noen ganger. Synes mødre bør stå sammen, snakke hverandre frem og opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...