Gå til innhold

Er kvinner som får barn med forskjellige fedre dårlige mødre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en kvinne som får barn med f.eks. tre forskjellige menn, en dårlig mor? Hva hvis hun går inn i et forhold med en fjerde mann?

Er en kvinne som får barn med samme mann en bedre mor?

Anonymkode: 329dc...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En god mor holder seg til en mann for resten av livet. Stakkars dagens barn som vokser opp som en del av dine, mine, våre. Jeg tror ikke det er bra for dem og jeg tror at vi vil få se mange av de havne på kant med loven etter hvert, aldri lykkes med noe. Barn trenger omsorgsfulle foreldre som holder sammen, samme hva. 

Anonymkode: 00299...d24

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da svært så mange tråder det skal lages om kvinner med barn!

Anonymkode: b184a...98c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg vil påstå de er bedre. for de er i det minste menneskelige og ikke prektige og ikke ufeilbarlige.

De  selvoppnevnte ufeilbarlige må man se for det de er. men dessverre overfører de ofte dette til barnet sitt. Denne prektigheten . er i grunn litt kvalmende og jeg tror Gud til syvende og sist vil gi en påminnelse til slike. Er man for prektig vil man miste anseelse og til slutt stå igjen som veldig ensom.

Kardemommebyloven er jeg tilhenger av.

Anonymkode: 91d11...301

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da svært så mange tråder det skal lages om kvinner med barn!

Anonymkode: b184a...98c

Sikkert noen som har det veldig vondt for tiden så må de ta det ut på andre.

Anonymkode: 91d11...301

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En god mor holder seg til en mann for resten av livet. Stakkars dagens barn som vokser opp som en del av dine, mine, våre. Jeg tror ikke det er bra for dem og jeg tror at vi vil få se mange av de havne på kant med loven etter hvert, aldri lykkes med noe. Barn trenger omsorgsfulle foreldre som holder sammen, samme hva. 

Anonymkode: 00299...d24

Enig.

Kjenner ei med 4 barn med 4 forskjellige menn. Ingen av barna er verken i skole eller jobb. De eldste sliter mye psykisk. Det preges barna når menn flyr inn og ut. Tenker det er lavmålsmenn som dater slike damer. De må være mindre begavet de som holder på slikt.

Anonymkode: deb55...bc7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er en kvinne som får barn med f.eks. tre forskjellige menn, en dårlig mor? Hva hvis hun går inn i et forhold med en fjerde mann?

Er en kvinne som får barn med samme mann en bedre mor?

Anonymkode: 329dc...c98

Ikke en dårlig mor, men hun har tatt uheldige valg.  

Anonymkode: 0cf89...3a2

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg vil påstå de er bedre. for de er i det minste menneskelige og ikke prektige og ikke ufeilbarlige.

De  selvoppnevnte ufeilbarlige må man se for det de er. men dessverre overfører de ofte dette til barnet sitt. Denne prektigheten . er i grunn litt kvalmende og jeg tror Gud til syvende og sist vil gi en påminnelse til slike. Er man for prektig vil man miste anseelse og til slutt stå igjen som veldig ensom.

Kardemommebyloven er jeg tilhenger av.

Anonymkode: 91d11...301

Dette ble veldig svart/hvitt tenking synes jeg. Det er mange tilfeller hvor kvinnen blir alene mot sin vilje. Hun er ikke dermed sagt en dårlig mor fordi mannen gjør noe dumt. Skal hun ikke få lov til å finne kjærligheten på nytt? 

Anonymkode: 8389e...9e0

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette ble veldig svart/hvitt tenking synes jeg. Det er mange tilfeller hvor kvinnen blir alene mot sin vilje. Hun er ikke dermed sagt en dårlig mor fordi mannen gjør noe dumt. Skal hun ikke få lov til å finne kjærligheten på nytt? 

Anonymkode: 8389e...9e0

Opps. Svarte til feil person. 

Anonymkode: 8389e...9e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En god mor holder seg til en mann for resten av livet. Stakkars dagens barn som vokser opp som en del av dine, mine, våre. Jeg tror ikke det er bra for dem og jeg tror at vi vil få se mange av de havne på kant med loven etter hvert, aldri lykkes med noe. Barn trenger omsorgsfulle foreldre som holder sammen, samme hva. 

Anonymkode: 00299...d24

Dette ble veldig svart/hvitt tenking synes jeg. Det er mange tilfeller hvor kvinnen blir alene mot sin vilje. Hun er ikke dermed sagt en dårlig mor fordi mannen gjør noe dumt. Skal hun ikke få lov til å finne kjærligheten på nytt? 

Anonymkode: 8389e...9e0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En god mor holder seg til en mann for resten av livet. Stakkars dagens barn som vokser opp som en del av dine, mine, våre. Jeg tror ikke det er bra for dem og jeg tror at vi vil få se mange av de havne på kant med loven etter hvert, aldri lykkes med noe. Barn trenger omsorgsfulle foreldre som holder sammen, samme hva. 

Anonymkode: 00299...d24

Kjenner til ''gode mødre'' som bare har holdt seg til en mann. Holdt ut i tynt og tykt. Tålt slag etter slag og har att på til blitt værende til tross for at far slår barna også... hadde de vært gode mødre så hadde de tatt barna med seg og dratt.

 

Anonymkode: b24a5...3dd

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som får barn med flere forskjellige menn forlater vel far nr 1 fordi hun ønsker et bedre liv for seg selv og barnet. Så havner hun kanskje i samme situasjon flere ganger og velger å gå igjen. Jeg tenker absolutt ikke at kvinner som får barn med forskjellige fedre er dårlige mødre. Men kvinner som hopper fra forhold til forhold og ikke tenker på barna sine er selvsagt dårligere mødre. Ikke fordi det er noe galt i å gå ut av et forhold og inn i et nytt, men fordi barn trenger med tid på å bli vant med endringer

Anonymkode: 08bc5...cf9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en dårlig mor nødvendigvis, men definitivt en ELENDIG partner.

Det må være noen virkelig desperate menn som godtar slike...

Endret av FactsOverFeelings
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette ble veldig svart/hvitt tenking synes jeg. Det er mange tilfeller hvor kvinnen blir alene mot sin vilje. Hun er ikke dermed sagt en dårlig mor fordi mannen gjør noe dumt. Skal hun ikke få lov til å finne kjærligheten på nytt? 

Anonymkode: 8389e...9e0

Når hun velger en far til sine barn som hopper fra den ene til den andre så sier det jo seg selv hva det er for kvalitet på henne. Hun har vært dum nok til å slippe til en hvem som helst i ren desperasjon over å få barn. Kvinner som gjør det gang på gang ødelegger for barna sine. Som aldri vil få noen god oppvekst, i og med at de vokser opp uten faren sin. Kjærligheten er noe hun burde funnet helt fra begynnelsen av. Så hadde de holdt sammen for resten av livet. Så hadde barna fått en oppvekst med sin far.

Anonymkode: 00299...d24

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm mye rart her syns jeg. Jeg har 5 søsken og ingen av de er mine hele søsken. Ingen av de er heller helsøsken. Har da gått bra med alle oss med både jobb og utdanning og egne familier. Mine foreldre bor sammen og har gjort det i over 20 år. Mine andre søsken er delt på mamma og pappa. Ingen av oss har noen gang hatt det vondt 😉 

Anonymkode: cc9fc...e42

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det KUN damer som får pes for dette? Alltid så får damer som har barn med mer enn man pes, men mennene slipper unna 🙄 Har menn barn med flere, så får de null kriikk. Men damer er dårlige mødre, ludder og det som verre er.

Har ikke barn selv

Anonymkode: dbf4b...1dd

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det KUN damer som får pes for dette? Alltid så får damer som har barn med mer enn man pes, men mennene slipper unna 🙄 Har menn barn med flere, så får de null kriikk. Men damer er dårlige mødre, ludder og det som verre er.

Har ikke barn selv

Anonymkode: dbf4b...1dd

Fordi menn ikke blir gravide og får barn. Kvinner, derimot.

Anonymkode: 00299...d24

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er en kvinne som får barn med f.eks. tre forskjellige menn, en dårlig mor? Hva hvis hun går inn i et forhold med en fjerde mann?

Er en kvinne som får barn med samme mann en bedre mor?

Anonymkode: 329dc...c98

Jeg kjenner ei som har 5 barn med 4 menn. Det synes jeg er for mange menn! Men jeg holder meningen min for meg selv. 

Anonymkode: 7936a...4f9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner ei som har 5 barn med 4 menn. Det synes jeg er for mange menn! Men jeg holder meningen min for meg selv. 

Anonymkode: 7936a...4f9

Ja, såpass bør man kunne forvente, om saker og ting man ikke har noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er en kvinne som får barn med f.eks. tre forskjellige menn, en dårlig mor? Hva hvis hun går inn i et forhold med en fjerde mann?

Er en kvinne som får barn med samme mann en bedre mor?

Anonymkode: 329dc...c98

Nei det er de ikke. Et forhold kan gå skeis for hvem som helst og man skal selvsagt kunne få barn med ny partner hvis man ønsker det, og spesielt hvis ny partner kanskje ikke har barn fra før og ønsker seg det. Men jeg personlig synes det blir for mye med 3 og flere barnefedre. Dette spesielt hvis kvinnen «støtt og stadig» får nytt barn med ny partner som man har vært sammen med i kort tid, flytter inn med ny mann rett etter brudd med ex osv. Da sliter man med noe. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...