Gå til innhold

"Antibarnevern"-grupper på facebook del 2


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 9.3.2018 at 11:40 PM, AnonymBruker said:

O, jabx, endelig! ;-)

Som alltid, sværger du :)))

Anonymkode: be198...fdf

:)

Anonymkode: bebdf...902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

" Vold er hvist tilatt mot barn i alle institusjoner pluss Polisen MEN DU MÅ IKKE RØRE DINE EGNE BARN DA KOMMER TANTE BV "

Dårlig norsk går igjen og igjen i den gruppen...

Anonymkode: c77d7...25c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

" Vold er hvist tilatt mot barn i alle institusjoner pluss Polisen MEN DU MÅ IKKE RØRE DINE EGNE BARN DA KOMMER TANTE BV "

Dårlig norsk går igjen og igjen i den gruppen...

Anonymkode: c77d7...25c

Dårlige holdninger også...

Anonymkode: 00fba...96e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy faen!! Den videoen som er der når. Blottet for selvinnsikt.  Jeg blir MATT!! 

Anonymkode: bc7f0...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å fy faen!! Den videoen som er der når. Blottet for selvinnsikt.  Jeg blir MATT!! 

Anonymkode: bc7f0...14c

det er ganske falskt ut i mine øyne av en eller annen grunn. 
 

Anonymkode: bc7f0...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

det er ganske falskt ut i mine øyne av en eller annen grunn. 
 

Anonymkode: bc7f0...14c

Hæ? 

Anonymkode: cc4c3...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? 

Anonymkode: cc4c3...d2e

Starten, men fikk sjekket det på pc og da ser det normalt ut. Ble så blurry og hakkete på mobil, virket redigert ut. 
 

Anonymkode: bc7f0...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den videoen viser jo bare hva vi alle tenker om de i gruppen. Den ene er verre enn den andre.

Trodde de at den videoen skulle få sympati??

Anonymkode: c77d7...25c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke skrudd på lyden på videoen på morgenen, men den ser jo veldig brutal ut. Jeg syns det er fælt at vedkommende velger å publisere den på en offentlig, åpen gruppe når barna ikke er myndige en gang. Den ene ser jo ut som protesterer vilt på grunn av et eller annet, forsøker å komme seg løs fra politiet sitt grep før det blir noe som ser ut som et basketak og den andre ser jo ut som truer politiet med bank før den andre trekker seg tilbake etter å ha fått en eller annen form for tilsnakk fra politiet. 

Og videoen er delt over 150 ganger. Nå var det plutselig lov å dele. :roll:

Endret av SesameStreet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.3.2018 den 5.58, AnonymBruker skrev:

"ble selv slått under oppveksten, og lærte mye av det. Dette har jeg videreført til mine barn, og skulle de ikke høre etter eller være uforskammet, så klapper jeg på gutten ei real ørtæv, men begrenser meg til flathand på hun lille. Og med hånden på hjertet, dette virker faktisk. Ting gjentar seg ihvertfall ikke :)"

det er noe av det værste jeg har lest i den gruppen... 

Anonymkode: bf522...c0b

Sånne idioter ødelegger jo for alle de oppegående i en situasjon der barnevernet faktisk har gjort grove feil. 

De hjelper ikke akkurat.

Anonymkode: 62e69...54d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedkommende i filmen, M,har flere flmer på youtube.

Anonymkode: c77d7...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

" Vold er hvist tilatt mot barn i alle institusjoner pluss Polisen MEN DU MÅ IKKE RØRE DINE EGNE BARN DA KOMMER TANTE BV "

Dårlig norsk går igjen og igjen i den gruppen...

Anonymkode: c77d7...25c

Heller 100 folk med skrivefeil enn en person, som påtar seg rollen som rettskrivingspoliti.

Anonymkode: 62e69...54d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vedkommende i filmen, M,har flere flmer på youtube.

Anonymkode: c77d7...25c

Hva søker jeg på for å finne filmen?

Anonymkode: 201a6...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som har lagt ut den filmen, har forsåvidt lagt opp til dette sjøl. Og en bør ta en liten titt på FB-profilen til den fyren.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Duckie skrev:

Her gjorde politiet alt riktig spør du meg. Hele filmen er lagt ut på Youtube, det var dette som var målet til guttene fra begynnelsen av.

Aww, så den som har lagt den ut i gruppen har drevet med litt kreativ klipping. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordomsfullt å si, men de fleste som  poster i den gruppen virker "trege" og nesten tilbakestående. De forstår ikke rett fra galt, og de ser ikke selv hva som er feil

Anonymkode: c77d7...25c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg litt om en fyr jeg jobbet med på produksjonsvarer. Han var god i jobben, han jobbet alene. Og man kunne snakke med han om diverse, han var enten enig eller uenig. Men han hadde ingen egne meninger. Og hvis man prøvde å  snakke med han så bare stirret han deg rett i øynene uten å si noe

Anonymkode: c77d7...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Kanskje fordomsfullt å si, men de fleste som  poster i den gruppen virker "trege" og nesten tilbakestående. De forstår ikke rett fra galt, og de ser ikke selv hva som er feil

Anonymkode: c77d7...25c

Har du snakket med mange av dem?

Hvorfra kommer disse konklusjoner?

Det samme kan man si om bv-forsvarere. De hører aldri på argumentene, men siterer bare generelle offentlige fraser om barnevernet og fordømmer foreldrene. Når du sier at du har ingenting med disse foreldrene å gjøre, så blir de stakk (eller sier at du lyver).

Anonymkode: be198...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...