Gå til innhold

"Antibarnevern"-grupper på facebook del 2


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, jabx skrev:

Jada, barnevernet kan gjøre feil, men det er sjeldent.

Din saksbehandler ja. Du baserer deg altså på en enkeltepisode og generaliserer ut ifra det. FAIL.

Jeg har da ikke generalisert noe?

Anonymkode: 0ad0b...556

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En annnen slik gruppe har ei lagt ut et brev fra BV. BV skriver at hun har brutt avtalen mellom dem som gikk ut på å gi opplysninger på sosiale medier. I brevet blir det besluttet at de må utsette samvær. Vedkommende som poster dette skriver tilhørende tekst: «ja de spionerer på meg her på Facebook på fritiden sin. Jaja. Jeg har ikke tenkt å gå på samvær mer uansett’ BV har ødelagt min tilknytning til barnet mitt så er ikke vits å dra på samvær. Det er det de mener er best». 

Ja, selvsagt er det bv sin feil at hun ikke har tilknytning til barnet sitt 🙄🙄🙄

Anonymkode: b86b0...708

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En annnen slik gruppe har ei lagt ut et brev fra BV. BV skriver at hun har brutt avtalen mellom dem som gikk ut på å gi opplysninger på sosiale medier. I brevet blir det besluttet at de må utsette samvær. Vedkommende som poster dette skriver tilhørende tekst: «ja de spionerer på meg her på Facebook på fritiden sin. Jaja. Jeg har ikke tenkt å gå på samvær mer uansett’ BV har ødelagt min tilknytning til barnet mitt så er ikke vits å dra på samvær. Det er det de mener er best». 

Ja, selvsagt er det bv sin feil at hun ikke har tilknytning til barnet sitt 🙄🙄🙄

Anonymkode: b86b0...708

Og jeg som trodde morskjærlighet trumfet alt....

Anonymkode: 00fba...96e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært inne på den gruppen på over en uke nå, fordi jeg merker jeg blir helt ør i hodet av å lese alt som står der inne. Synd at så mange er så virkelighetsfjerne.

Anonymkode: 38e05...1b9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har blitt anmeldt til bv under ett brudd. Var inne til en samtale. Livredd for at jeg skulke miste barnet. Fikk forsikringer med en gang jeg gikk inn i rommet at det ikke var noe fare, de måtte bare ha samtale med meg grunnet bekymringsmeldingen. Så falske anklaget er for de aller fleste ikke noe bv følger mer opp enn det de må. 

Anonymkode: ed167...b9f

Jeg ble anklaget for å bruke rus i en bekymringmelding. Gadd ikke barnevernet å sjekke, ble bare henlagt med en gang. 

Anonymkode: 0e631...2fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2018 den 9.49, jabx skrev:

Hva så om det er flere tilfeller der nyfødte blir reddet fra uegnede foreldre så de slipper å bli ødelagt allerede fra starten?

Norge har fortsatt en av de laveste ratene av omsorgsovertakelser i hele Europa.

Du synser mye. Du har ikke peiling.

Jeg har samarbeidet tett med barnevernet i en tidligere jobb, så jo, litt peiling eller innsyn har jeg faktisk. Vil gjerne ha kilde på det du sier om «laveste rater av omsorgsovertakelser i Europa» 

Anonymkode: af2d4...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær så snill. Hold dere til trådens tema, ikke svar de som kommer fra FB gruppen

Anonymkode: c77d7...25c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vær så snill. Hold dere til trådens tema, ikke svar de som kommer fra FB gruppen

Anonymkode: c77d7...25c

:tommelopp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på er: hvordan kan en facebook gruppe som hetser, sjikanerer, bryter personvernloven, og truer andre, endre barnevernstjenesten? Det blir som å bombe verden for fred eller ha sex for å ikke overbefolke verden? 

Anonymkode: 9f5e1...4c5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler dere å gå innpå denne gruppen for å se om dere er blitt lagt til som medlem, uten å vite det. Jeg fant ut at jeg plutselig var medlem der og meldte meg fort ut igjen

Anonymkode: 538f6...943

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitater fra gruppen. Og de forstår fortsatt ikke hvorfor de har problemer med bv (ps, hvofor har de så dårlig språk? Jeg nekter å tro at de alle er dyslektiske?)...:
 

-Det er Hoderystende....Hva er det de holder på med?Det må være en helt Uforståelig ondskapsfull plan bak bv og hordene som legger seg på kne og gjør det bv har bestemt.Hva i himmelens navn er det som skjer?

 

 

Anonymkode: c77d7...25c

Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sitater fra gruppen. Og de forstår fortsatt ikke hvorfor de har problemer med bv (ps, hvofor har de så dårlig språk? Jeg nekter å tro at de alle er dyslektiske?)...:
 

-Det er Hoderystende....Hva er det de holder på med?Det må være en helt Uforståelig ondskapsfull plan bak bv og hordene som legger seg på kne og gjør det bv har bestemt.Hva i himmelens navn er det som skjer?

-

 

Anonymkode: c77d7...25c

Helt utrolig. De bør jo ikke bruke avanserte ord og vendinger, som de ikke forstår betydningen av. Det er godt at Barnevernet er inne og følger med på denne gruppen.

Jeg har en følelse av at det de driver med der inne, er massesuggesjon. Det er om å gjøre å spre mest mulig hat og er det noen som er så syndige og rose Barnevernet, bærer det på hodet og ræven utav gruppen

Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett annet sitat fra gruppa, og hvordan kan disse menneskene forvente at de vinner i bv-sakene? Lavmål de lux!

Hallo du som sitter å spionerer på siden her, jobber i bv eller en bv elsker, kanskje t.o.m en kommende anonym melder du ja, du blir å havner i helvete <3 å det varmer hjertet mitt så gromt  <3 Onde stygge sjeler er dere, demoner i forkledning 🤗 Håper du knekker nakken på speilholka <3

Anonymkode: 3bf48...483

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ett annet sitat fra gruppa, og hvordan kan disse menneskene forvente at de vinner i bv-sakene? Lavmål de lux!

Hallo du som sitter å spionerer på siden her, jobber i bv eller en bv elsker, kanskje t.o.m en kommende anonym melder du ja, du blir å havner i helvete <3 å det varmer hjertet mitt så gromt  <3 Onde stygge sjeler er dere, demoner i forkledning 🤗 Håper du knekker nakken på speilholka <3

Anonymkode: 3bf48...483

Istedenfor å klandre andre for å melde så kunne de bare... skal vi se... la være å skrive. ;) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ett annet sitat fra gruppa, og hvordan kan disse menneskene forvente at de vinner i bv-sakene? Lavmål de lux!

Hallo du som sitter å spionerer på siden her, jobber i bv eller en bv elsker, kanskje t.o.m en kommende anonym melder du ja, du blir å havner i helvete <3 å det varmer hjertet mitt så gromt  <3 Onde stygge sjeler er dere, demoner i forkledning 🤗 Håper du knekker nakken på speilholka <3

Anonymkode: 3bf48...483

Hyggelige mennesker...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var inne å leste på gruppa. Unnskyld, meg. De mangler jo helt sosiale antenner,folkeskikk og normal tankegang. Synd i de 'egentlig', føler jeg. 

Anonymkode: 8bf1d...095

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de kan skrive ordentlig! 

Anonymkode: b566f...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt hvordan bv-elskere øker selvtillit.

Anonymkode: be198...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har hun mest aktive der inne lagt ved et bilde av seg selv i undertøyet?

Anonymkode: b0ad8...f96

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...