Gå til innhold

"Antibarnevern"-grupper på facebook del 2


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De blir bare verre og verre. Hele verden er imot dem. Hvordan kan du skille de normale vs de gale? Sjekk skrivefeilene.

 

 

De

Anonymkode: c77d7...25c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Både bv og politi er folk som ikke hadde det bra som barn og derfor må ødelgge andre barn"

Anonymkode: c77d7...25c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

"ble selv slått under oppveksten, og lærte mye av det. Dette har jeg videreført til mine barn, og skulle de ikke høre etter eller være uforskammet, så klapper jeg på gutten ei real ørtæv, men begrenser meg til flathand på hun lille. Og med hånden på hjertet, dette virker faktisk. Ting gjentar seg ihvertfall ikke :)"

det er noe av det værste jeg har lest i den gruppen... 

Anonymkode: bf522...c0b

Å fy f....

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

"ble selv slått under oppveksten, og lærte mye av det. Dette har jeg videreført til mine barn, og skulle de ikke høre etter eller være uforskammet, så klapper jeg på gutten ei real ørtæv, men begrenser meg til flathand på hun lille. Og med hånden på hjertet, dette virker faktisk. Ting gjentar seg ihvertfall ikke :)"

det er noe av det værste jeg har lest i den gruppen... 

Anonymkode: bf522...c0b

Fy f.... de mangler jo totalt selvinnsikt den gruppa 😱 de sier barnevernet vinner 90% av rettssakene, vel er det rart? Nei!

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ny tråd når den gamle bare er skjult for moderering? Det går vel an å besinne seg litt og vente til den gamle er ferdig ryddet og åpnet igjen?

Anonymkode: 538f6...943

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

"ble selv slått under oppveksten, og lærte mye av det. Dette har jeg videreført til mine barn, og skulle de ikke høre etter eller være uforskammet, så klapper jeg på gutten ei real ørtæv, men begrenser meg til flathand på hun lille. Og med hånden på hjertet, dette virker faktisk. Ting gjentar seg ihvertfall ikke :)"

det er noe av det værste jeg har lest i den gruppen... 

Anonymkode: bf522...c0b

Da tar du skjermdump og sender denne til barnevernet/politi, slik at de vet hvem dette er.

Anonymkode: 538f6...943

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ny tråd når den gamle bare er skjult for moderering? Det går vel an å besinne seg litt og vente til den gamle er ferdig ryddet og åpnet igjen?

Anonymkode: 538f6...943

Den er stengt for vaktene her syntes vi latteligjorde mennesker. Det er null navn her, så jeg er ufattelig uenig i vaktene.

Anonymkode: 245af...061

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ny tråd når den gamle bare er skjult for moderering? Det går vel an å besinne seg litt og vente til den gamle er ferdig ryddet og åpnet igjen?

Anonymkode: 538f6...943

Den er ikke bare skjult for modering, men stengt.

«Tråden er ryddet for latterliggjøring, avsporinger, brukerdebatt og personangrep, samt svar til dette. 

Tråden stenges også nå etter gjentatte ryddinger. 

Dark Angelina, mod.»

 

Anonymkode: 38e05...1b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg rapportert ytteligere 10 personer i den gruppa for trakkasere enkelmennesker. Sukk..

Anonymkode: 245af...061

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er stengt for vaktene her syntes vi latteligjorde mennesker. Det er null navn her, så jeg er ufattelig uenig i vaktene.

Anonymkode: 245af...061

Den er skjult for rydding

Anonymkode: 538f6...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er ikke bare skjult for modering, men stengt.

«Tråden er ryddet for latterliggjøring, avsporinger, brukerdebatt og personangrep, samt svar til dette. 

Tråden stenges også nå etter gjentatte ryddinger. 

Dark Angelina, mod.»

 

Anonymkode: 38e05...1b9

Den ligger hvertfall i Ris-Ros forumet enda
 

 

Anonymkode: 538f6...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

"ble selv slått under oppveksten, og lærte mye av det. Dette har jeg videreført til mine barn, og skulle de ikke høre etter eller være uforskammet, så klapper jeg på gutten ei real ørtæv, men begrenser meg til flathand på hun lille. Og med hånden på hjertet, dette virker faktisk. Ting gjentar seg ihvertfall ikke :)"

det er noe av det værste jeg har lest i den gruppen... 

Anonymkode: bf522...c0b

Å fy... Vær så snill å varsle politiet om denne? 

Anonymkode: 201a6...c15

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg i dag blir sett på som en god nok omsorgsperson for mine unger. Har ikke hørt annet og ungene får greie tilbakemeldinger fra skole og annet. MEN, hvis jeg en dag skulle oppleve å komme under barnevernets søkelys av gudene vet hvilken grunn og hvis de feks bare hadde hentet ungene på skolen.... Jeg hadde klikka! Og antagelig blitt til noen av de vi opplever som udugelige mennesker på disse fb gruppene i dag. Ingenting å tape... 😔

Stakkars mennesker! Jeg forstår flere av de med god grunn har mistet sine barn, men alikevel synes jeg synn på mennesker som havner i slike umenneskelige livskriser 

Anonymkode: 5863c...181

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har jeg rapportert ytteligere 10 personer i den gruppa for trakkasere enkelmennesker. Sukk..

Anonymkode: 245af...061

Kan du melde denne også?

Vil dessverre legge ut navnet på dette medlemmet her, men søk etter setninger, så finner du vedkommende

 

Barnevern.jpg

Anonymkode: 538f6...943

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg i dag blir sett på som en god nok omsorgsperson for mine unger. Har ikke hørt annet og ungene får greie tilbakemeldinger fra skole og annet. MEN, hvis jeg en dag skulle oppleve å komme under barnevernets søkelys av gudene vet hvilken grunn og hvis de feks bare hadde hentet ungene på skolen.... Jeg hadde klikka! Og antagelig blitt til noen av de vi opplever som udugelige mennesker på disse fb gruppene i dag. Ingenting å tape... 😔

Stakkars mennesker! Jeg forstår flere av de med god grunn har mistet sine barn, men alikevel synes jeg synn på mennesker som havner i slike umenneskelige livskriser 

Anonymkode: 5863c...181

Er man den typen forelder som ikke synes omsorgen for barna sine (eller eventuelt samvær med dem) er noe å tape, var det kanskje like greit at barnevernet overtok omsorgen for barna i utgangspunktet?

Det er jo nesten ingen på disse gruppene som reelt prøver å få tilbake omsorgen for barna sine. De vil bare krangle og sabotere samvær og alle former for samarbeid, true og hetse andre mennesker og ikke minst sutre og klage. Mange av de gjør jo til og med hva de kan for å ødelegge egne barns (og barnebarns) liv selv på avstand, i årevis. Også etter at barna er voksne. 

Anonymkode: 2db02...338

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du melde denne også?

Vil dessverre legge ut navnet på dette medlemmet her, men søk etter setninger, så finner du vedkommende

 

Barnevern.jpg

Anonymkode: 538f6...943

Hva er hovedinnlegget? Kan ikke søke

Anonymkode: 245af...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er hovedinnlegget? Kan ikke søke

Anonymkode: 245af...061

Snakker du om å rapportere til Facebook? Jeg mente politiet

Anonymkode: 538f6...943

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da tar du skjermdump og sender denne til barnevernet/politi, slik at de vet hvem dette er.

Anonymkode: 538f6...943

Jeg har prøvd å finne igjen tråden, men ser ut som at den er blitt slettet. Trodde jeg hadde tatt skjermdump av kommentaren, men må ha glemt det. Planen var å melde inn til barnevernet, selv om det var veldig lite informasjon om mannen. 

Hvis noen finner igjen tråden fra hun som skrev noe om at "gutten som fikk en ørefik på kinnet og dratt i hånden ikke hadde noe å klage på. Å at det var slik de ble oppdratt på 50, 60 og 70 tallet." Så er det en av de siste kommentarene der. 

Jeg har prøvd å finne igjen tråden slik at jeg fikk tatt skjermbilde av kommentaren, og navn til personen. (Han hadde ikke fult navn på Facebook). Men den er helt borte. 

Anonymkode: bf522...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...