Gå til innhold

Mora til døde Angelica


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er hun diagnostisert med en personlighetsforstyrrelse?

Diabetes er en somatisk sykdom, ikke en psykisk sykdom. 

Anonymkode: a895a...7e8

Ja så vidt jeg forstår har den ene psykiateren diagnostisert henne. Men det har vel ikke kommet klart frem hvilken diagnose, men det blir blant annet påpekt at mor overdriver betydningen av egen sykdom og er oppmerksomhetssøkende. Hun er altså ikke diagnostisert med Munchausen by proxy (iallfall så vidt noen her vet).

Anonymkode: 7fdbe...473

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jaja, da får vi andre bare fortsette å overse deg i mellomtiden.

Anonymkode: 7fdbe...473

+1,  men husk at det er vi som har valgt våre politikere, og sånn sett er vi medansvarlige i de forbrytelser vår regjering og vårt storting begår.   Jeg tar i det minste aktivt avstand fra de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når ble hun sammen med han som hun nå er gift med?

Anonymkode: e6f50...7f1

2016. Giftet seg i fjor.

Anonymkode: 59d11...41f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når ble hun sammen med han som hun nå er gift med?

Anonymkode: e6f50...7f1

Jeg mener å huske at hun møtte ham slutten av 2016.

Anonymkode: 1c8ce...74f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant ikke det jeg lette etter, men jeg fant noe annet interessant: "Ingen av disse avhørene inneholder informasjon om perioden på Beitostølen? Nei, ikke ut over det som er allment kjent. Men det er en stor mengde tekstmeldinger fra perioden mellom mor og datter som kan sette lys på hva som har skjedd. Han sier tekstmeldingene mellom moren og datteren ble sendt i løpet av det siste året, altså 2015:

– De har gjort det siste året. Mens mor var på kjøkkenet og datteren i sengen. I stedet for å snakke sendes tekstmeldinger. Det er for eksempel en datter som sover og ikke står opp, og en mor som er på butikken. Det er et større antall tekstmeldinger enn det som er naturlig og normalt, sier Sandland.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/gPzXpB/valdres-saken-10-000-tekstmeldinger-mellom-angelica-13-og-tiltalt-mor-i-loepet-av-et-aar

 

Anonymkode: fad9c...735

Innlegget er ryddet for sitering av slettet innhold. Innlegget er også redigert for brudd på opphavsretten.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Retten er satt, så nå får vi se.

Anonymkode: 59d11...41f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er hun diagnostisert med en personlighetsforstyrrelse?

Diabetes er en somatisk sykdom, ikke en psykisk sykdom. 

Anonymkode: a895a...7e8

Tre sakkyndige psykiatere mener hun har det.

Jeg vet selvsagt at diabetes ikke er en psykisk sykdom, les innlegget mitt en gang til.

Anonymkode: 3e1ba...9db

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rettsakken skal gjennomføres og vitner skal vitne idag? Har jeg forstått det rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er den jeg følger med :) men var kanskje litt rask de har vel ikke sagt enda hva avgjørelsen er?

 

edit: og nå ser jeg at rettsaken ikke skal utsettes

Endret av Ulzzang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carol80

Noen som har lest om at moren forsøkte å påvirke skolen Angelica gikk på, i forhold til hvilke elever som skulle gå sammen i de ulike klassene? Pga hun mente at de mobbet datteren. Tenk på de stakkars barna som fikk skylda for hennes død. Så fant de ingen dokumentasjon på at hun faktisk hadde blitt mobbet. Hun har nok funnet på mye gjennom årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal faren forklare seg.

Anonymkode: 59d11...41f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Carol80 skrev:

Noen som har lest om at moren forsøkte å påvirke skolen Angelica gikk på, i forhold til hvilke elever som skulle gå sammen i de ulike klassene? Pga hun mente at de mobbet datteren. Tenk på de stakkars barna som fikk skylda for hennes død. Så fant de ingen dokumentasjon på at hun faktisk hadde blitt mobbet. Hun har nok funnet på mye gjennom årene. 

Jeg har ikke lest noe, men andre har referert til en artikkel i Budstikka som nå ligger bak betalingsmur. 

Anonymkode: 7fdbe...473

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sitat

 

10:17

Da skal Angelicas far, Vladislav Yaroshenko (38), forklare seg for retten. Han er bosatt i USA og blir representert av bistandsadvokat Marianne Stein.

 

Nå blir det action

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...