Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Snakker faren norsk?

Anonymkode: f33ca...6c7

Nei det brukes tolk under hans forklaring 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, moroklompen skrev:

Nei, sto i en artikkel at det er tolk tilstede.

Akkurat nå, Trine48 skrev:

Nei det brukes tolk under hans forklaring 

Ok takk!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakker faren norsk?

Vet du hvor far er fra? 

Anonymkode: ce988...180

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, chisandra skrev:

Da må det i tilfelle være i morens absolutte interesse å få disse meldingene frem og ut.

De viser jo også at mor visste at datteren var svært syk, uten å kontakte helsevesenet. 

Anonymkode: 3e1ba...9db

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vet du hvor far er fra? 

Ukraina

Skrevet (endret)

Denne saken blir bare mer og mer skremmende og grusom jo mer man setter seg inn i den. Stakkars, stakkars barn, som har vokst opp med en så (i hvert fall gjennom hennes egen fremstilling gjennom sosiale medier) oppmerksomhetssøkende og vanskelig mor. Uten at jeg har noen som helt kompetanse til å uttale meg om morens motiver eller psykiske helsetilstand, virker hele saken for mistenkelig og hinsides all fornuft til at jeg klarer å ha noe som helst tillit til mor. Hun har tegnet et bilde av seg selv som dramatisk, oppmerksomhetssøkende, kalkulerende, overkjørende og ute av stand til å ta noe som helst ansvar for egne handlinger. I tillegg utviser hun ingen grenser for mengden av skyld hun pålegger andre rundt seg.

Innlegget er redigert for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 24
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hvor far er fra? 

Mener jeg leste han opprinnelig er fra Ukraina men er bosatt i usa.

Skrevet

Slik jeg har forstått det skal ambulansepersonellet som fant Angelica også vitne i dag.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hvor far er fra? 

Jeg hadde fått med meg at han var fra Ukraina, men bor i USA. Jeg var ikke sikker på om han hadde bodd i Norge før og kunne språket. (Jeg har ikke fulgt så godt med på denne saken.) Egentlig lurte jeg på om han snakket norsk eller engelsk, men i og med at det brukes tolk så antar jeg han snakker ukrainsk.

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De viser jo også at mor visste at datteren var svært syk, uten å kontakte helsevesenet. 

Anonymkode: 3e1ba...9db

Det har du rett i, det tenkte jeg ikke på.

AnonymBruker
Skrevet

Bodde mor og datter i Norge i 2005? Når flyttet de til Norge?

Anonymkode: 7fdbe...473

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, PeleWasShite skrev:

Det eneste scenarioet hvor SMS-kommunikasjonen mellom de to på hytta gir noen som helst mening er hvis mor ønsket å dokumentere deres interaksjon skriftlig. Innholdet i disse SMS'ene ser også ut til å være stikk motsatt av det som gjenspeiles i mors handlinger, og da er det naturlig å anta at hun har brukt dem for å bygge opp et forsvar for det som skulle komme. At mor er ekstremt manipulativ har hun også bekreftet selv igjennom sin adferd i rettslokalet. Det er ikke noe mer spekulativt enn det som ellers kommer frem i media og her i tråden.

Dette er spekulasjoner, ganske grove sådan. 

Å uttale seg om at mor brukte SMS med vilje for å lage seg bevis pga hun planla å drepe datteren er så grove at det burde ført til utestengelse fra forumet! 

Tenåringer kommuniserer generelt i stor grad via chat/SMS/snap. Tenåringen her i huset kan ofte sende ei melding eller en snap i stedet for å gidde å fysisk gå fra rommet sitt for å få svar på det han lurer på. Og ja, jeg svarer på meldingen. Uten å ha planer om å drepe han. 

Anonymkode: e2865...fb3

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Og ingen ser at det å faktisk flytte ut av et turbulent forhold kan ha vært en fordel for et lite barn? Dette aspektet bør også tas med om rett skal være rett.

og før dere hyler til: det betyr ikke noe annet enn at jeg forsøker å se mer enn et perspektiv.

Anonymkode: 37999...62f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har faren bodd i Norge etter at moren og datteren flyttet hjem?  Hvis han bodde i USA, hvordan i all verden fikk moren voldsalarm i 2005 da? 

Anonymkode: 35098...0c5

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet om foreldrene til tiltalte skal vitne? De var vel på hytta de også? Om jeg har forstått det riktig, er morfar jo i tillegg lege? (Bare å slette dette dersom det ikke stemmer).

Anonymkode: 11015...c25

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som vet om foreldrene til tiltalte skal vitne? De var vel på hytta de også? Om jeg har forstått det riktig, er morfar jo i tillegg lege? (Bare å slette dette dersom det ikke stemmer).

Anonymkode: 11015...c25

Tiltaltes mor var den eneste som var på besøk på familiehytta i de siste månedene før Angelica døde.

Anonymkode: fad9c...735

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Moren blir ikke automatisk en god omsorgsperson fordi hun forlot et forhold preget av krangel og vold.

Anonymkode: 35098...0c5

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Nå er de i gang igjen etter lunsj.

Anonymkode: 59d11...41f

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...