Gjest Carol80 Skrevet 2. mars 2018 #941 Skrevet 2. mars 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke lest noe, men andre har referert til en artikkel i Budstikka som nå ligger bak betalingsmur. Anonymkode: 7fdbe...473 Takk!
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #942 Skrevet 2. mars 2018 Faren tegner et ganske annet bilde enn systematisk mishandling over år... Anonymkode: 59d11...41f 11
MonsIvar Skrevet 2. mars 2018 #943 Skrevet 2. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Faren tegner et ganske annet bilde enn systematisk mishandling over år... Anonymkode: 59d11...41f Som forventet. 2
Rosalie Skrevet 2. mars 2018 #944 Skrevet 2. mars 2018 27 minutter siden, Carol80 skrev: Noen som har lest om at moren forsøkte å påvirke skolen Angelica gikk på, i forhold til hvilke elever som skulle gå sammen i de ulike klassene? Pga hun mente at de mobbet datteren. Tenk på de stakkars barna som fikk skylda for hennes død. Så fant de ingen dokumentasjon på at hun faktisk hadde blitt mobbet. Hun har nok funnet på mye gjennom årene. Sitat (...) Det fremgår også at det ble vanskelig å få jenta tilbake på skolen, også selv om det ble laget «mange tilbakeføringsplaner og det var tett dialog med hjemmet». Det ble dessuten holdt flere møter for å sikre en best mulig overgang for jenta fra barne- til ungdomsskole. Mor skal i den forbindelse ha skrevet et brev der hun uttrykte sine forventninger til skolen. Her ble det blant annet påpekt hvilke elever hun ønsket at datteren skulle komme i klasse med, men også hvilke hun ikke måtte havne i klasse med. Skolen skal ha strukket seg langt for å imøtekomme mors ønsker, men ikke langt nok: «Allerede første skoledag sendte [XX] en klage til Fylkesmannen.» http://presse.no/wp-content/uploads/2017/04/16-291-Budstikka_SAMMENDRAG-av-klage-og-tilsvar.pdf 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #945 Skrevet 2. mars 2018 Se side 16 her @Carol80 "...en annen side av Camilla Heggelund enn den hun selv hadde presentert, som den som forgjeves hadde søkt hjelp hos alle hjelpeinstanser. Det mest oppsiktsvekkende i så måte var en instruks Camilla Heggelund hadde presentert for ungdomsskolen der Angelica skulle begynne, og der Angelicas mor søkte å få bestemme over hvilke elever som skulle få gå i hvilke klasser, hvem som skulle ha klasserom hvor og hvem som skulle ha hvilke fag - krav som i ikke ubetydelig grad viste seg å bli imøtekommet fra skolens side." http://www.skup.no/wp-content/uploads/2017/03/metoderapport-da-lommedalen-mistet-en-av-sine.pdf Anonymkode: fad9c...735 4
Gjest Carol80 Skrevet 2. mars 2018 #946 Skrevet 2. mars 2018 1 minutt siden, Rosalie skrev: http://presse.no/wp-content/uploads/2017/04/16-291-Budstikka_SAMMENDRAG-av-klage-og-tilsvar.pdf Ja var dette jeg hadde lest. Takk!😊
Gjest Carol80 Skrevet 2. mars 2018 #947 Skrevet 2. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Se side 16 her @Carol80 "...en annen side av Camilla Heggelund enn den hun selv hadde presentert, som den som forgjeves hadde søkt hjelp hos alle hjelpeinstanser. Det mest oppsiktsvekkende i så måte var en instruks Camilla Heggelund hadde presentert for ungdomsskolen der Angelica skulle begynne, og der Angelicas mor søkte å få bestemme over hvilke elever som skulle få gå i hvilke klasser, hvem som skulle ha klasserom hvor og hvem som skulle ha hvilke fag - krav som i ikke ubetydelig grad viste seg å bli imøtekommet fra skolens side." http://www.skup.no/wp-content/uploads/2017/03/metoderapport-da-lommedalen-mistet-en-av-sine.pdf Anonymkode: fad9c...735 Takk for info!😊Var det jeg hadde lest et sted, da var det i rapporten til Budstikka👍🏻
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #948 Skrevet 2. mars 2018 10:55: Det var mitt barn, som jeg og min mor var veldig glad i. Jeg skrev og ringte til dem, men fikk ikke svar. Det eneste jeg ønsket var å høre min datters stemme. En gang lot hun (tiltalte, red.anm.) meg få snakke med henne. Men etter det sa tiltalte om at Angelica ikke ville snakke med meg - hun sa det aldri selv, sier faren. Virker som at moren nektet Angelica å snakke med faren? Moren sa at Angelica ikke ville prate med faren, men Angelica selv sa jo ingenting til faren sin om det. Anonymkode: 1a8d8...e8f 14
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #949 Skrevet 2. mars 2018 1 time siden, PeleWasShite skrev: Høres interessant ut. Får håpe noen andre husker artikkelen om det stemmer. "– Stort sett samtlige tekstmeldinger går ut på én ting: Det er mors kamp for å få i datteren kalorier og næring, sier Sandland." https://www.nrk.no/ho/valdres-saken_-moren-har-ikke-forklart-seg-om-datterens-_13_-siste-maneder-1.13480766 Anonymkode: fad9c...735 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #950 Skrevet 2. mars 2018 1 time siden, Ulzzang skrev: Det kan hende jeg også husker feil men mener at hun sa det bår hun stilte opp til TV2 intervju. At smsene var tatt ut av kontekst og hun selv oppfordret datteren å spise "– Stort sett samtlige tekstmeldinger går ut på én ting: Det er mors kamp for å få i datteren kalorier og næring, sier Sandland." https://www.nrk.no/ho/valdres-saken_-moren-har-ikke-forklart-seg-om-datterens-_13_-siste-maneder-1.13480766 Anonymkode: fad9c...735
Vampen Skrevet 2. mars 2018 #951 Skrevet 2. mars 2018 Oi oi oi.. fars vitnemål levner ikke mor mye ære. Og poenget om at mor fra tidlig av skal prentet negative tanker om faren i datteren er interessant for spørsmålet om hvor mye av datterens oppfatning som kom fra henne selv. 18
Vampyrina Skrevet 2. mars 2018 #952 Skrevet 2. mars 2018 1 minutt siden, Vampen skrev: Oi oi oi.. fars vitnemål levner ikke mor mye ære. Og poenget om at mor fra tidlig av skal prentet negative tanker om faren i datteren er interessant for spørsmålet om hvor mye av datterens oppfatning som kom fra henne selv. Svært interessant! 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #953 Skrevet 2. mars 2018 Men husk på at iallfall enn så lenge er det ord mot ord. Det kan være fars historie som ikke stemmer med virkeligheten. Anonymkode: 7fdbe...473 16
Vampen Skrevet 2. mars 2018 #954 Skrevet 2. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men husk på at iallfall enn så lenge er det ord mot ord. Det kan være fars historie som ikke stemmer med virkeligheten. Anonymkode: 7fdbe...473 Selvfølgelig! Men husk også at fars advokat har sagt at de ønsker å legge fram omfattende SMS-kommunikasjon mellom mor og far. 7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #955 Skrevet 2. mars 2018 1 minutt siden, Vampen skrev: Selvfølgelig! Men husk også at fars advokat har sagt at de ønsker å legge fram omfattende SMS-kommunikasjon mellom mor og far. Ja, det skal bli spennende å se hva som kommer frem der. Anonymkode: 7fdbe...473 7
Vampyrina Skrevet 2. mars 2018 #956 Skrevet 2. mars 2018 2 minutter siden, Vampen skrev: Selvfølgelig! Men husk også at fars advokat har sagt at de ønsker å legge fram omfattende SMS-kommunikasjon mellom mor og far. Nettopp.
Gjest chisandra Skrevet 2. mars 2018 #957 Skrevet 2. mars 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: "– Stort sett samtlige tekstmeldinger går ut på én ting: Det er mors kamp for å få i datteren kalorier og næring, sier Sandland." https://www.nrk.no/ho/valdres-saken_-moren-har-ikke-forklart-seg-om-datterens-_13_-siste-maneder-1.13480766 Anonymkode: fad9c...735 Da må det i tilfelle være i morens absolutte interesse å få disse meldingene frem og ut.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #958 Skrevet 2. mars 2018 Hva betyr dette? Har Camillas mor sagt at Angelica ble kvalt etter å ha fått noe i halsen og senere kollapset? " -Du har sagt noe mer til politiet? sier Dymbe og leser opp fra farens politiforklaringen:"Vitnet tror siktedes mor da Angelica ble kvalt etter å ha fått noe i halsen og senere kollapset". " Anonymkode: fad9c...735 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #959 Skrevet 2. mars 2018 Snakker faren norsk? Anonymkode: f33ca...6c7 1
moroklompen Skrevet 2. mars 2018 #960 Skrevet 2. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Snakker faren norsk? Anonymkode: f33ca...6c7 Nei, sto i en artikkel at det er tolk tilstede. 2
Fremhevede innlegg