Gjest chisandra Skrevet 4. april 2018 #5781 Skrevet 4. april 2018 Rettsreferenten er rask til å skrive. Utrolig å se sviket mot jenta oppsummert på denne måten.
Gjest Snø_fnugg Skrevet 4. april 2018 #5782 Skrevet 4. april 2018 (endret) At en mamma kaller barnet sitt "Idiot, hypokonder" Maksimumstraff, eller veldig høy hvertfall. Det tror jeg. Innlegget er ryddet for spekulasjoner. Yvonne (mod) Endret 4. april 2018 av Snø_fnugg
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #5783 Skrevet 4. april 2018 Nå er en del av oppdateringene på Budstikka blitt slettet (de som lå der tidligere i dag)...! Anonymkode: 8d610...59c 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #5784 Skrevet 4. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå er en del av oppdateringene på Budstikka blitt slettet (de som lå der tidligere i dag)...! Anonymkode: 8d610...59c Nei, glem det, var bare mobilen min som hadde problemer Anonymkode: 8d610...59c 2
Gjest chisandra Skrevet 4. april 2018 #5785 Skrevet 4. april 2018 (endret) 8 timer siden, Snø_fnugg skrev: At en mamma kaller barnet sitt "Idiot, hypokonder" Maksimumstraff, eller veldig høy hvertfall. Det tror jeg. Ja, jeg tenker mye på hva den jenta har måttet holde ut med i det korte livet sitt. Innlegget er redigert for sitering av slettet innhold. Yvonne (mod) Endret 4. april 2018 av chisandra
Gjest Snø_fnugg Skrevet 4. april 2018 #5786 Skrevet 4. april 2018 (endret) 7 minutter siden, chisandra skrev: Ja, jeg tenker mye på hva den jenta har måttet holde ut med i det korte livet sitt. Meldingene som kommer frem nå viser samtidig at mor har manipulert/hjernevasket A ved å snakke stygt om de ulike behandlingsstedene og fremsette worst case scenarioer. Jeg tror mor har hatt mye kontroll her, A var ikke bare styrt av anoreksiaen. Endret 4. april 2018 av Snø_fnugg
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #5787 Skrevet 4. april 2018 Jeg klarer bare ikke å forstå hvordan denne moren har handlet slik som dette? Jeg har selv et barn som trenger oppfølging fra diverse instanser pga traume og jeg ville aldri funnet på å skrive slik om behandlere, barnevernet eller andre som er der for å hjelpe. Hvordan kunne hun tro at barnet ville bli friskt av å farliggjør alle så til de grader som hun har gjort? Selvsagt vil ikke barnet ha hjelp da! Jeg blir sint! Anonymkode: 3ca06...b5b 9
Gjest chisandra Skrevet 4. april 2018 #5788 Skrevet 4. april 2018 Det ser ut som det at morfar var pensjonert lege har bidratt til forsinkete/manglende tiltak, bl.a. ved at "– Fastlegen unnlater for eksempel å fortelle at han har latt Angelica være på hytta hele sommeren. Da barnevernkonsulenten snakket med ham 9. juli fikk hun ikke vite om dette. Fastlegen har tiltro til Angelicas bestefar, som er pensjonert lege, sier Dymbe." Jeg tror generelt en del barn lever under dårlige forhold, men det blir ikke fanget opp eller iverksatt tiltak raskt nok når f.eks. det finnes en lege etc. i nær familie.
Gjest chisandra Skrevet 4. april 2018 #5789 Skrevet 4. april 2018 Vi får innsikt i flere tekstmeldinger i dag, den ene verre enn den andre.
Uff da Skrevet 4. april 2018 #5790 Skrevet 4. april 2018 Når man får sammenhengen fortalt i en historie slik som nå i prosedyren fra aktor, så blir det bare verre og verre. Dette er jo helt bevisste handlinger fra mor. Hvis hun ikke blir dømt etter tiltale så skjønner jeg ingen ting. 16
Gjest Snø_fnugg Skrevet 4. april 2018 #5791 Skrevet 4. april 2018 https://www.dagbladet.no/nyheter/aktors-prosedyre-mobbing-blir-ikke-tillagt-vekt/69672548 Noen som endelig har våknet
Gjest chisandra Skrevet 4. april 2018 #5792 Skrevet 4. april 2018 1 minutt siden, Uff da skrev: Når man får sammenhengen fortalt i en historie slik som nå i prosedyren fra aktor, så blir det bare verre og verre. Dette er jo helt bevisste handlinger fra mor. Hvis hun ikke blir dømt etter tiltale så skjønner jeg ingen ting. Ja, skal bli interessant å se hvordan forsvaret har tenkt å forklare hvorfor moren ikke er straffeskyldig i morgen..
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #5793 Skrevet 4. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå er en del av oppdateringene på Budstikka blitt slettet (de som lå der tidligere i dag)...! Anonymkode: 8d610...59c Hva gjaldt disse? Altså, jeg ber deg ikke om å referere dem, men hva handlet det om? Tekstmeldinger? Anonymkode: 5085c...839 3
Gjest Snø_fnugg Skrevet 4. april 2018 #5794 Skrevet 4. april 2018 (endret) Dybdal trekker inn denne umodenheten som er nevnt tidligere i denne tråden. Dette støtter jeg, det er barnlig oppførsel, samtidig som den er manipulerende. Endret 4. april 2018 av Snø_fnugg
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #5795 Skrevet 4. april 2018 Håper det nå blir vanskeligere å rømme fra barnevernet. Alt som skal til er flyttemeldinger hit og dit, er nok mange som gjør det slik for å slippe å bli fanget opp. Anonymkode: feff5...950 11
Hattivatti Skrevet 4. april 2018 #5797 Skrevet 4. april 2018 5 minutter siden, Lou Salome skrev: Er moren tilstede i retten i dag? I linken fra Dagbladet over her sto det at hun ikke er tilstede i dag.
Uff da Skrevet 4. april 2018 #5798 Skrevet 4. april 2018 6 minutter siden, Lou Salome skrev: Er moren tilstede i retten i dag? Ikke fra morgenen av ihvertfall. Forbauser meg hvis hun er tilstedet så lenge aktor holder prosedyre. 1
Gjest chisandra Skrevet 4. april 2018 #5799 Skrevet 4. april 2018 6 minutter siden, Lou Salome skrev: Er moren tilstede i retten i dag? Hun er nok ikke det. Hun er kun til stede når noen skal forsvare henne og hennes oppførsel.
Gjest Snø_fnugg Skrevet 4. april 2018 #5800 Skrevet 4. april 2018 Akkurat nå, chisandra skrev: Hun er nok ikke det. Hun er kun til stede når noen skal forsvare henne og hennes oppførsel. Kommer garantert imorgen. Regner med det blir en kort prosedyre fra forsvarerne. De har vel brukt opp de halmstråene de hadde, så lenge mobbingen ikke kan være tema ifm skyldspørsmålet.
Fremhevede innlegg