Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest chisandra
Skrevet

Rettsreferenten er rask til å skrive. Utrolig å se sviket mot jenta oppsummert på denne måten.

Videoannonse
Annonse
Gjest Snø_fnugg
Skrevet (endret)

At en mamma kaller barnet sitt "Idiot, hypokonder" :sjokkbla: Maksimumstraff, eller veldig høy hvertfall. Det tror jeg.

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Snø_fnugg
AnonymBruker
Skrevet

Nå er en del av oppdateringene på Budstikka blitt slettet (de som lå der tidligere i dag)...!

Anonymkode: 8d610...59c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå er en del av oppdateringene på Budstikka blitt slettet (de som lå der tidligere i dag)...!

Nei, glem det, var bare mobilen min som hadde problemer :) 

• Liker 2
Gjest chisandra
Skrevet (endret)
8 timer siden, Snø_fnugg skrev:

At en mamma kaller barnet sitt "Idiot, hypokonder" :sjokkbla: Maksimumstraff, eller veldig høy hvertfall. Det tror jeg.

Ja, jeg tenker mye på hva den jenta har måttet holde ut med i det korte livet sitt.

Innlegget er redigert for sitering av slettet innhold.

Yvonne (mod)

Endret av chisandra
Gjest Snø_fnugg
Skrevet (endret)
7 minutter siden, chisandra skrev:

Ja, jeg tenker mye på hva den jenta har måttet holde ut med i det korte livet sitt.

Meldingene som kommer frem nå viser samtidig at mor har manipulert/hjernevasket A ved å snakke stygt om de ulike behandlingsstedene og fremsette worst case scenarioer. Jeg tror mor har hatt mye kontroll her, A var ikke bare styrt av anoreksiaen.

Endret av Snø_fnugg
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer bare ikke å forstå hvordan denne moren har handlet slik som dette? Jeg har selv et barn som trenger oppfølging fra diverse instanser pga traume og jeg ville aldri funnet på å skrive slik om behandlere, barnevernet eller andre som er der for å hjelpe. Hvordan kunne hun tro at barnet ville bli friskt av å farliggjør alle så til de grader som hun har gjort? Selvsagt vil ikke barnet ha hjelp da! Jeg blir sint!

Anonymkode: 3ca06...b5b

• Liker 9
Gjest chisandra
Skrevet

Det ser ut som det at morfar var pensjonert lege har bidratt til forsinkete/manglende tiltak, bl.a. ved at

"– Fastlegen unnlater for eksempel å fortelle at han har latt Angelica være på hytta hele sommeren. Da barnevernkonsulenten snakket med ham 9. juli fikk hun ikke vite om dette. Fastlegen har tiltro til Angelicas bestefar, som er pensjonert lege, sier Dymbe."

Jeg tror generelt en del barn lever under dårlige forhold, men det blir ikke fanget opp eller iverksatt tiltak raskt nok når f.eks. det finnes en lege etc. i nær familie.

Gjest chisandra
Skrevet

Vi får innsikt i flere tekstmeldinger i dag, den ene verre enn den andre.

Skrevet

Når man får sammenhengen fortalt i en historie slik som nå i prosedyren fra aktor, så blir det bare verre og verre. Dette er jo helt bevisste handlinger fra mor. Hvis hun ikke blir dømt etter tiltale så skjønner jeg ingen ting.  

• Liker 16
Gjest chisandra
Skrevet
1 minutt siden, Uff da skrev:

Når man får sammenhengen fortalt i en historie slik som nå i prosedyren fra aktor, så blir det bare verre og verre. Dette er jo helt bevisste handlinger fra mor. Hvis hun ikke blir dømt etter tiltale så skjønner jeg ingen ting.  

Ja, skal bli interessant å se hvordan forsvaret har tenkt å forklare hvorfor moren ikke er straffeskyldig i morgen..

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjaldt disse? Altså, jeg ber deg ikke om å referere dem, men hva handlet det om? Tekstmeldinger?

Anonymkode: 5085c...839

• Liker 3
Gjest Snø_fnugg
Skrevet (endret)

Dybdal trekker inn denne umodenheten som er nevnt tidligere i denne tråden. Dette støtter jeg, det er barnlig oppførsel, samtidig som den er manipulerende.

Endret av Snø_fnugg
AnonymBruker
Skrevet

Håper det nå blir vanskeligere å rømme fra barnevernet. Alt som skal til er flyttemeldinger hit og dit, er nok mange som gjør det slik for å slippe å bli fanget opp.

Anonymkode: feff5...950

• Liker 11
Skrevet

Er moren tilstede i retten i dag?

Skrevet
5 minutter siden, Lou Salome skrev:

I linken fra Dagbladet over her sto det at hun ikke er tilstede i dag. 

Skrevet
6 minutter siden, Lou Salome skrev:

Ikke fra morgenen av ihvertfall. Forbauser meg hvis hun er tilstedet så lenge aktor holder prosedyre.

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet
6 minutter siden, Lou Salome skrev:

Hun er nok ikke det. Hun er kun til stede når noen skal forsvare henne og hennes oppførsel.

Gjest Snø_fnugg
Skrevet
Akkurat nå, chisandra skrev:

Hun er nok ikke det. Hun er kun til stede når noen skal forsvare henne og hennes oppførsel.

Kommer garantert imorgen. Regner med det blir en kort prosedyre fra forsvarerne. De har vel brukt opp de halmstråene de hadde, så lenge mobbingen ikke kan være tema ifm skyldspørsmålet.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...