Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris

Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

On 2/10/2021 at 10:11 PM, MrsMacchiato said:

Jeg var akkurat i området der, og så at huset så ubebodd ut. Kanskje du kan sende en DM og be om å få leie? 😄

Mener på hun sa den ene søstra bruker det. 
Ser ofte det er lys i hovedetasjen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Døgnvill skrev (26 minutter siden):

Mener på hun sa den ene søstra bruker det. 
Ser ofte det er lys i hovedetasjen. 

MrsMacchiato skrev (På 10.2.2021 den 22.11):

Jeg var akkurat i området der, og så at huset så ubebodd ut. Kanskje du kan sende en DM og be om å få leie? 😄

De sa de ikke skulle leie ut, for de skulle bruke det selv hvis de var i KRS i helger og ferie.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (På 5.2.2021 den 23.41):

Så de vimsa rundt på løkka her i 8-draget en morning, med kurs for kaffebryggeriet. Fremsto ikke akkurat like sprudlende som på insta. Føles merkelig å fremstille det som et eksotisk eventyr å bo i Oslo. Iskaldt, vinter, tomme gater og alt nedstengt, men de snakker som om de befinner seg i hjerte av et pulserende New York.

Jaja, verden vil bedras. Virker rart å rive opp unger og bare kaste inn i en ny klasse midt i et skoleår. 

Det skjønner ikke jeg, heller. Midt i en pandemi og så flytter de til Oslo. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har a mor vært på meraki hårstudio og fått extensions.

Så kommer nok sponsa negler, vipper og hudpleiebehandlinger, sånn som de kjente Influenserne får.

Føler meg litt stygg når jeg påpeker dette, men fikk så lyst.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (17 timer siden):

Så kommer nok sponsa negler, vipper og hudpleiebehandlinger, sånn som de kjente Influenserne får.

Var vell en av grunnene til å flytte til Oslo .?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 hours ago, Tough cookie said:

Tvert i mot stygt å påpeke, tenker jeg. Betyr vel at det går godt for hennes business, når det investeres i henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne dama er et friskt pust i bloggerverden. Familieorientert og med bena plantet på jorden. ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirinna skrev (1 time siden):

Jeg synes denne dama er et friskt pust i bloggerverden. Familieorientert og med bena plantet på jorden. ☺️

Familieorientert....? 
Hm... jo... jeg vil egentlig påstå det motsatte når man fortsetter å poste lettkledde bilder av barna sine på Internett, Tilogmed etter de er bevist brukt/stjålet/funnet på lugubre sider..... 

Men om man tenker det er familieorientert.... 🤷🏻‍♀️ Da vet ikke jeg så mye om ordets betydning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så dagens episode av bloggerne i formiddag. Og jeg blir rystet over den bossete holdningen monica har over mannen sin. Som om hun skal kontrollere og bestemme over han hele tiden 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Prover91 skrev (59 minutter siden):

Jeg så dagens episode av bloggerne i formiddag. Og jeg blir rystet over den bossete holdningen monica har over mannen sin. Som om hun skal kontrollere og bestemme over han hele tiden 

Jeg har også lagt.merke til han ikke får snakke ferdig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prover91 skrev (6 timer siden):

Helt enig. Stakkars mann. Hvorfor skal hun være viktigere enn jobben hans? Vet at han ikke var på jobb, men hun trodde jo det. Ganske så respektløst.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jibby skrev (På 19.2.2021 den 15.27):

Har sett to forskjellige bryllupsbilder/antrekk av Nyhus på Instagram, noen som vet om de har giftet seg to ganger? 

Ja, en gang i Norge og en i Israel hvis jeg ikke husker helt feil. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var litt av en kåk Alejandro Fuentes hadde.

Trodde han var en avdanket idol popstjerne og hadde gitt ut to plater sammen med andre musikere+noen singler?

Endret av Tough cookie
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en flau oppførsel det har vært på Monica i de 2 siste episodene av Bloggerne 🙄😔🙈 rett og slett ufordragelig.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (3 timer siden):

For en flau oppførsel det har vært på Monica i de 2 siste episodene av Bloggerne 🙄😔🙈 rett og slett ufordragelig.

Hun er en liten dramaqueen💃Snakker i store ord, er veldig "ydmyk og takknemlig" og det meste er "fantastisk" hvis det da ikke er helt krise!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan er disse to egentlig i virkeligheten, altså uten kameraer og telefoner i ansiktet? Noen som vet? For jeg føler mye er skuespill, eller?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
Tough cookie skrev (På 22.2.2021 den 23.56):

Det var litt av en kåk Alejandro Fuentes hadde.

Trodde han var en avdanket idol popstjerne og hadde gitt ut to plater sammen med andre musikere+noen singler?

Dette stusset jeg også over. Spesielt siden han har jobbet som barnehageassistent og nå nyligere PT; det er ikke noe man blir rik av. Så jeg sjekket på gulesider, hvor hans navn kommer opp på et hus som ikke er likt det huset som var i Bloggerne. Huset som står på ham har en verdi mellom 4 og 6 mill, noe som stemmer mer med det jeg ser for meg han har råd til. Så jeg gjetter at huset i Bloggerne er noe han låner pga innspillingen. 

Sjekket likså godt bilen til Nyhusene også (kun for nysgjerrighetens skyld). Heftelser på nærmere millionen på den. Kjøpt i desember 2019. Typisk rett før de skulle filme for Bloggerne, kanskje? 

Med den boligen hadde jeg aldri brukt pengene på en bil, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
MrsMacchiato skrev (15 minutter siden):

Dette stusset jeg også over. Spesielt siden han har jobbet som barnehageassistent og nå nyligere PT; det er ikke noe man blir rik av. Så jeg sjekket på gulesider, hvor hans navn kommer opp på et hus som ikke er likt det huset som var i Bloggerne. Huset som står på ham har en verdi mellom 4 og 6 mill, noe som stemmer mer med det jeg ser for meg han har råd til. Så jeg gjetter at huset i Bloggerne er noe han låner pga innspillingen. 

Sjekket likså godt bilen til Nyhusene også (kun for nysgjerrighetens skyld). Heftelser på nærmere millionen på den. Kjøpt i desember 2019. Typisk rett før de skulle filme for Bloggerne, kanskje? 

Med den boligen hadde jeg aldri brukt pengene på en bil, for å si det sånn.

Har du sett videoene på Tik Tok? Der ser jeg et meget flott hus. Så tenker at han bor i dette flotte huset jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...