MiominMio Skrevet 13. februar 2021 #841 Del Skrevet 13. februar 2021 WhiteSwan skrev (1 time siden): Har hun redigert hud og øyne her? Det ser sånn ut Her er alle linjer som ansiktet har glattet ut på begge to. Man ser det ekstra godt i mannen sin panne og godt under hennes øyne og rundt munnen hos henne. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 13. februar 2021 #842 Del Skrevet 13. februar 2021 MiominMio skrev (27 minutter siden): Her er alle linjer som ansiktet har glattet ut på begge to. Man ser det ekstra godt i mannen sin panne og godt under hennes øyne og rundt munnen hos henne. Ja synes det så rart ut, ser ut som hun har gjort det hvite i øynene hvitere også. Forstår ikke poenget med å gjøre det 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 13. februar 2021 #843 Del Skrevet 13. februar 2021 2 hours ago, WhiteSwan said: Har hun redigert hud og øyne her? Det ser sånn ut Ser ut som et av de filtrene som gjør hud «renere»/«glattere». 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.no Skrevet 14. februar 2021 #844 Del Skrevet 14. februar 2021 On 2/10/2021 at 6:25 PM, Tough cookie said: Jeg tror at kåken på Grünerløkka er sponset.. Det må da koste flesk å leie en såpass stor 4(5) roms leilighet midt i Oslos indrefilet? Har ikke registrert at de leier ut huset der hjemme. Jeg tror også den er sponset. Huset i Kristiansand står tomt, så de kan bo der når de er hjemme. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louie82 Skrevet 15. februar 2021 #845 Del Skrevet 15. februar 2021 (endret) . Endret 12. september av Louie82 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonheart Skrevet 15. februar 2021 #846 Del Skrevet 15. februar 2021 Louie82 skrev (5 timer siden): Jeg skjønner ikke helt hva alt det der "bla bla jeg har en drøm, alle har drømmer i livet osv" har med matchende joggeklær å gjøre?🤔 Men er ikke enhver kvinnes drøm at ha matchende joggeklær til alle i familien da???😲 #forholdsgoals liksom (Ironi kan forekomme i ovenstående tekst) 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 15. februar 2021 #847 Del Skrevet 15. februar 2021 Har Monica en annen bakgrunn enn norsk? Synes hun har litt «eksotiske» trekk. Og moren hennes, tror det var på bildene fra genderreveal, ser enda mer utenlandsk ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie321 Skrevet 15. februar 2021 #848 Del Skrevet 15. februar 2021 Xmasclovn skrev (10 minutter siden): Har Monica en annen bakgrunn enn norsk? Synes hun har litt «eksotiske» trekk. Og moren hennes, tror det var på bildene fra genderreveal, ser enda mer utenlandsk ut. Mener hun har nevnt i bloggerne at moren er fra Israel 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 15. februar 2021 #849 Del Skrevet 15. februar 2021 Blir det smilet til Monica mer påklistret nå så... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. februar 2021 #850 Del Skrevet 15. februar 2021 Dragonheart skrev (4 timer siden): Men er ikke enhver kvinnes drøm at ha matchende joggeklær til alle i familien da???😲 #forholdsgoals liksom (Ironi kan forekomme i ovenstående tekst) Den dagen mannen min og jeg ikler oss matchende joggedresser, håper jeg noen har sympati nok til å knerte meg ganske raskt. 😑 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 15. februar 2021 #851 Del Skrevet 15. februar 2021 1 hour ago, Kollontaj said: Den dagen mannen min og jeg ikler oss matchende joggedresser, håper jeg noen har sympati nok til å knerte meg ganske raskt. 😑 Ultimate "nei, nei, nei!" her i huset også 😂😂🤣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonheart Skrevet 15. februar 2021 #852 Del Skrevet 15. februar 2021 Kollontaj skrev (1 time siden): Den dagen mannen min og jeg ikler oss matchende joggedresser, håper jeg noen har sympati nok til å knerte meg ganske raskt. 😑 Er ganske så sikker på at mannen min ville knerta meg om jeg hadde foreslått klesmatching, for ikke å snakke om ungene.... Hvem er målgruppen til dette konseptet ? Altså joggedressene ser fine og myke ut de, men dette "nå kan hele familien matche" konseptet, det skjønner jeg ikke. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab-bruker Skrevet 15. februar 2021 #853 Del Skrevet 15. februar 2021 (endret) Var pinlig å få med seg Chris stå i den leieleiligheten og furte over at han ikke fikk en balkong han kunne drikke kaffen sin i. Drikk kaffen din inne mann!😂 Han her har sett for mange storby-filmer og innbiller seg at alle sitter i de knøttesmå franske balkongene sine og drikker kaffe dagen lang. Jeg har bodd i Oslo så lenge jeg kan huske og har fortsatt ikke sett dette fenomenet i sentrum😂 Endret 15. februar 2021 av Ab-bruker 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 16. februar 2021 #854 Del Skrevet 16. februar 2021 Dragonheart skrev (7 timer siden): Er ganske så sikker på at mannen min ville knerta meg om jeg hadde foreslått klesmatching, for ikke å snakke om ungene.... Hvem er målgruppen til dette konseptet ? Altså joggedressene ser fine og myke ut de, men dette "nå kan hele familien matche" konseptet, det skjønner jeg ikke. Influencere må være målgruppen , jeg hadde aldri kledd familien min likt hverfall 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 16. februar 2021 #855 Del Skrevet 16. februar 2021 Louie82 skrev (23 timer siden): Jeg skjønner ikke helt hva alt det der "bla bla jeg har en drøm, alle har drømmer i livet osv" har med matchende joggeklær å gjøre?🤔 Anna Rasmussen var/er også veldig opptatt av matchende sett til barna, at datter skal ligne en mini-versjon av mor osv. Kanskje det er en trend i bibelbeltet? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 16. februar 2021 #856 Del Skrevet 16. februar 2021 Ganske facinert over at de syntes Oslo er sååå topp jeg😂 Alt er rosenrødt og flott hos de der.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 16. februar 2021 #857 Del Skrevet 16. februar 2021 (endret) De lengter nok hjem til det vakre Sørlandet. Leiligheten de bor i nå ser trist ut i forhold til huset deres. Tipper det er en grunn for at de skal bo i Oslo i 6 måneder. Penger, penger, penger. Endret 16. februar 2021 av LysOgVarme Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.no Skrevet 16. februar 2021 #858 Del Skrevet 16. februar 2021 10 hours ago, AntiBullshit said: Anna Rasmussen var/er også veldig opptatt av matchende sett til barna, at datter skal ligne en mini-versjon av mor osv. Kanskje det er en trend i bibelbeltet? Mer profitt om de selger til en hel familie (får jo også en moderne disippelflokk ut av det) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 18. februar 2021 #859 Del Skrevet 18. februar 2021 Hun er veldig vakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockOn Skrevet 18. februar 2021 #860 Del Skrevet 18. februar 2021 Tough cookie skrev (På 10.2.2021 den 18.25): Jeg tror at kåken på Grünerløkka er sponset.. Det må da koste flesk å leie en såpass stor 4(5) roms leilighet midt i Oslos indrefilet? Har ikke registrert at de leier ut huset der hjemme. De har utleideli kjelleren som de leier ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå