Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris

Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Lopploella skrev (På 15.9.2021 den 18.43):

Jeg tror aldri jeg har sett en hel familie på tur i like joggedresser eller turklær, verken i by eller skog. Kun noen eldre ektepar. Dette ser jo ut som et fotball/idrettslag på tur i klubbens klær.

😂😂😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På bloggerne sin ig-profil er det et kritisk innlegg mot eksponeringen deres nå. Ikke fått et eneste hjerte tilbake 😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rebella81 skrev (1 minutt siden):

På bloggerne sin ig-profil er det et kritisk innlegg mot eksponeringen deres nå. Ikke fått et eneste hjerte tilbake 😅

Hva mener du? Er ikke noe kritisk innlegg på bloggerne sin IG profil 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme

Har unger lov å ha med chips og godteri på skolen ? Det var ikke lov for noen år tilbake. Ser de har lagt oppi potetskruer i 2 av matpakkene. Muligens barnehagebarna som får knask med seg ? 

Så en snapp igår hvor Monica sa hun hadde fått et sammenbrudd, eller breakdown, etter all kritikken. Så hun tørket av bordet siden Chris hadde laget middag og ryddet i oppvaskmaskinen 🤣  Det var hennes måte å vise følgerne de hadde teamwork. Jadda, vi tror deg Monica 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LysOgVarme skrev (8 timer siden):

Har unger lov å ha med chips og godteri på skolen ? Det var ikke lov for noen år tilbake. Ser de har lagt oppi potetskruer i 2 av matpakkene. Muligens barnehagebarna som får knask med seg ? 

Så en snapp igår hvor Monica sa hun hadde fått et sammenbrudd, eller breakdown, etter all kritikken. Så hun tørket av bordet siden Chris hadde laget middag og ryddet i oppvaskmaskinen 🤣  Det var hennes måte å vise følgerne de hadde teamwork. Jadda, vi tror deg Monica 😉

Er nok vanlig pasta?😅

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
esmeralda1 skrev (11 timer siden):

Jeg må bare spørre, men er det alltid Chris som leverer på skole og i barnehagen ? 

Det virker til være hans jobb ja. I tillegg henter han på skole og barnehage, følger gutta på trening, lager middag og rydder i oppvaskmaskinen, og ostesmørbrød til kvelden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme

Dronningen er tilbake i Oslo etter en avslappende helg i Oslo, hvor hun har fått alt servert. Dette ifølge henne selv. Ref snap. Chris ser vi har jobbet som en helt hele helgen med 3 aktive gutter. Fotballturnering og middagslaging og det som følger med.

Tilbake i Oslo, fortsetter Monica, tilsynelatende sitt dronning liv. Chris fortsetter å måtte levere unger her og der. Jeg antar dronningen selv var så utslitt etter å ha overlevert nøkler, og kjøreturen tok nok hardt på, så hun ble liggende i sengen med kaffen sin i noen timer ekstra.

Chris fortjener medalje for årets pappa, for den pappaen står virkelig på. Applaus til Chris 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (3 minutter siden):

Dronningen er tilbake i Oslo etter en avslappende helg i Oslo, hvor hun har fått alt servert. Dette ifølge henne selv. Ref snap. Chris ser vi har jobbet som en helt hele helgen med 3 aktive gutter. Fotballturnering og middagslaging og det som følger med.

Tilbake i Oslo, fortsetter Monica, tilsynelatende sitt dronning liv. Chris fortsetter å måtte levere unger her og der. Jeg antar dronningen selv var så utslitt etter å ha overlevert nøkler, og kjøreturen tok nok hardt på, så hun ble liggende i sengen med kaffen sin i noen timer ekstra.

Chris fortjener medalje for årets pappa, for den pappaen står virkelig på. Applaus til Chris 👏

Skjønner ikke at han gidder det livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (1 time siden):

Dette er det sykeste jeg har lest på lenge, snakk om å være misunnelig fordi noen får familien til å fungere. Dra slutning utifra 0.1 % av noens hverdag som blir vist på snap blir for dumt. Makan til oppgulp. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LysOgVarme
nøtta skrev (2 minutter siden):

Dette er det sykeste jeg har lest på lenge, snakk om å være misunnelig fordi noen får familien til å fungere. Dra slutning utifra 0.1 % av noens hverdag som blir vist på snap blir for dumt. Makan til oppgulp. 

Misunnelig? Finn noe nytt å argumentere med. Misunnelse er oppbrukt for lenge siden. 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nøtta skrev (15 minutter siden):

Må le hver gang misunnelse blir brukt som en grunn for å kritisere… please. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke å kritisere, det er å latterliggjøre. Denne tråden har noe konstruktivt angående eksponering av barn, men store deler er direkte latterliggjøring av spesielt Monica. Akkurat som om noen her har noe som helst de skulle sagt om hvordan de løser hverdagen og oppgavefordeling. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Satellites skrev (46 minutter siden):

Dette er ikke å kritisere, det er å latterliggjøre. Denne tråden har noe konstruktivt angående eksponering av barn, men store deler er direkte latterliggjøring av spesielt Monica. Akkurat som om noen her har noe som helst de skulle sagt om hvordan de løser hverdagen og oppgavefordeling. 

Enig. De er blant Norges verste i eksponering av egne barn for inntekt. Arbeidsfordeling i hjemmet er deres sak. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satellites skrev (På 20.9.2021 den 19.44):

Dette er jeg enig i. Og derfor er det helt komplett uforståelig for meg at de faktisk har valgt å leve av slik eksponering, og dra ungene med på det attpåtil. Hvis de ikke ønsker kommentarer på hvordan de lever, hvorfor i all verden deler de og avslører at de hele dagen gjør absolutt ingenting annet enn litt husarbeid og konstant filming av alt det ingenting de driver med.

Og ungene er uskyldige ofre for mor og fars valg om å leve av å formidle at de gjør absolutt ingentig i matchende klær. Det er ikke pent å se på.  :(

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (Akkurat nå):

Dette er jeg enig i. Og derfor er det helt komplett uforståelig for meg at de faktisk har valgt å leve av slik eksponering, og dra ungene med på det attpåtil. Hvis de ikke ønsker kommentarer på hvordan de lever, hvorfor i all verden deler de og avslører at de hele dagen gjør absolutt ingenting annet enn litt husarbeid og konstant filming av alt det ingenting de driver med.

Og ungene er uskyldige ofre for mor og fars valg om å leve av å formidle at de gjør absolutt ingentig i matchende klær. Det er ikke pent å se på.  :(

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...