Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Men for dere som kan dette her; er det sannsynlig at de kjøper følgere? Hvorfor er det en haug med folk fra Istanbul og Kairo som tørster etter å følge en glisende Monica med rabattkode for we are fit, og gooooo feeeedaaa fra Chris? 

Samtidig viser de jo til statistikk som viser til et hopp i antall følgere samtidig som de ble delt på noen utenlandske kontoer om couplegoals. Så ikke greit å si?

Men uansett om Monica har rett i dette, hun må seriøst slutte med de tårene når livet går litt imot. Lang harang om hvor trasig det er at noen stiller legitime spørsmål om virksomheten tar seg ikke ut. Dette MÅ hun tåle, uten å skulle manipulere ivei med tårer. "Ånei, hun gråter og er lei seg, da må vi jo bare kosemose". Morten D må få spørre, og Monica kunne nok gitt et klarere svar dersom hun hadde helt rent mel i posen. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom de ikke har kjøpt følgere så synes jeg Monica og Chris håndterer saken utrolig dårlig. Når man føler seg så truffet og nesten går i oppløsning fordi noen påstår at en har kjøpt deler av følgermassen sin så virker det jo som om påstanden treffer og at "skoen passer". Hadde påstanden ikke hatt noe rot i virkeligheten så har jeg vanskelig for å se for meg at man ville tatt sånn på vei, da ville man veldig lett klart å holde diskusjonen saklig og forklare på en rolig måte hvorfor det ikke stemmer.

Det skulle i grunnen ikke forundre meg om de har kjøpt seg følgere, Monica nevnte i en episode av bloggerene hvor hun skulle dra med seg mannen på hengekøye-overnatting i Oslo-skogen at "hun helt ærlig ikke hadde tenkt på eller sett for seg hvordan selve opplevelsen ville bli, hun hadde bare sett noen venninner gjort det og ville gjøre det samme" - denne tankegangen føler jeg er veldig symptomatisk for mange av valgene som blir tatt innad i den familien. Det var jo langt "vanligere" å kjøpe følgere for noen år siden, så ikke utenkelig at Monica og Chris bare gjorde som "de andre".

 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og krenkende innlegg.

Sol, admin.

Endret av Sol Rampelyset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme

Det blir til jeg spør meg selv om dette er sant. Kjøpe følgere og sende trusselmeldinger? Igjen har vi fått bevis på hvilken bitch Monica er. 

Har forøvrig fått med meg hun denne uka også forlater ansvaret til mannen, og stikker ut på byen for å spise. Fortsetter å dra seg lenge i senga om morgenen, og overlater alt ansvaret til Chris da også. Fatter ikke mannen holder ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Umami skrev (56 minutter siden):

Morsomt at de hardt arbeidende Nyhusene kommer på snap og sier GOOOOD MÅÅÅÅRREN!!!! Når klokka er 13 🤣🤣🤣

Er man bare hardtarbeidende før kl 13?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blod skrev (39 minutter siden):

Er man bare hardtarbeidende før kl 13?

Å herregud. Er du så kverrulant at du ikke skjønte hva denne personen mente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (1 time siden):

Å herregud. Er du så kverrulant at du ikke skjønte hva denne personen mente?

Prøvde ikke å være kverulerende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blod skrev (1 time siden):

Er man bare hardtarbeidende før kl 13?

Man kan være hardtarbeidende nattevakt også, men alle vet at Fru N drar seg i senga med kaffen til mellom 10 og 12 😅

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner jeg egentlig gir blaffen i at de nå legger seg ned i offerstilling og plutselig pensler inn på at dette hadde vært så mye verre uten fantastiske følgere, forresten dere kan stemme på oss i vixen... 

Men nå orker jeg ikke melde mer ifra om den hersens utmerkede reklamen.. det er jo hver bidige dag! De går med klærne sine, til og med med logoene rett i fokus... det irriterer meg noe så sinnsykt..  

Var ikke det også en case i vixen for noen år siden? At de slo ned på de som ikke merket rett?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Stargaze skrev (1 time siden):

Synes de virkelig at det er greit at bilder av barna blir delt av så mange fremmede verden over? 

Ungene gir de penger, og dermed er det ok i deres øyne.

Det at ungene må skifte til matchende tøy, så lekesloss med pappa, springe med pappa i matchende tøy,  og alltid være på kamera generelt, er barnearbeid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flettfrid skrev (På 28.9.2021 den 12.26):

Legger inn litt skjermbilder fra saken/dialogen mellom Nyhus og Dalhaug. Greit å finne igjen senere.

Screenshot_20210927-214613_Instagram.jpg

Screenshot_20210927-214822_Instagram.jpg

Screenshot_20210927-214931_Instagram.jpg

Screenshot_20210928-105154_Instagram.jpg

Screenshot_20210928-140623_Instagram.jpg

Han Morten er jo greit patetisk selv. Han vil jo bare blåse opp ting for å være relevant. Han har ingen nyttig jobb. Ikke han og ikke hun dama hans som er like ille. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyboks hvor Monica Nyhus er med-grunder har tydeligvis gått for samme strategi som Isabel Raad. De selger bokser til 299 kr pr måned med billige artikler. Total pris for artiklene er langt under 299 kr for å si det sånn. Heldigvis er det oppvakte mødre der ute. Bare å se siste innlegg på Insta. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (2 timer siden):

Babyboks hvor Monica Nyhus er med-grunder har tydeligvis gått for samme strategi som Isabel Raad. De selger bokser til 299 kr pr måned med billige artikler. Total pris for artiklene er langt under 299 kr for å si det sånn. Heldigvis er det oppvakte mødre der ute. Bare å se siste innlegg på Insta. 

Hvor på Insta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...