lille_mai Skrevet 4. oktober 2018 #161 Del Skrevet 4. oktober 2018 Sitat blogg 24. september 2018: 'Så må jeg også presisere å si at de reklameoppdrag vi gjør for ulike bedrifter så er det ungene som får penger på sin konto. Selv om de storkoser seg under shoot og filming så er vi alltid nøye med at de skal få gå i butikken etterpå å kjøpe seg en ting. Nettopp for at de kan forstå at vi sammen er med å skaper resultater.' Dette er skremmende. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Døgnvill Skrevet 26. oktober 2018 #162 Del Skrevet 26. oktober 2018 Så er de på tur igjen da. Denne gangen er de i Dubai. Er mye jeg ikke skjønner med opplegget i den familien, men jeg skjønner heller ikke hvordan skolen går med på dette. Er jo ikke få uker det har vært og er fravær pga reisene de sine. Eller skal jeg si "jobbreisene".. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Døgnvill Skrevet 26. oktober 2018 #163 Del Skrevet 26. oktober 2018 30 minutter siden, frykteligfrustrert said: De har nok en form for hjemmeskole. Fantastisk at barna får oppleve verden, eksponeringen derimot er det noe verre med. Men jeg orker ikke dømme noen for måten de lever på. Guttene har det bra, og de har nok veldig bra familiebånd så mye tid som de tilbringer sammen. Hadde gjerne gjort det samme med mine barn om jeg hadde muligheten, uten eksponeringen i sosiale medier. Ungene der skal jeg ikke si noe på pga de nye forumreglene. Men jeg tror sterkt på stabilitet. Når en familie, jeg snakker nå generelt, reiser så mye rundt så kan det ikke være lett for barn å knytte vennskap i nærmiljøet sitt. Hadde jeg hatt mulighet til å reise mer hadde jeg selvfølgelig gjort det. Skal absolutt ikke nekte for det. Men jeg hadde ikke tatt ut barnet mitt fra skolen i flere lange omganger. Både pga stabilitet, rutiner, sosial stimulans og fordi jeg ikke hadde vært sterk nok hjemmelærer. Da hadde jeg heller brukt de normale ferieukene til reising. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sacramone Skrevet 4. desember 2018 #164 Del Skrevet 4. desember 2018 https://goo.gl/images/qzyRPi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sacramone Skrevet 4. desember 2018 #165 Del Skrevet 4. desember 2018 Har vært utrolig mye reklame fra disse i det siste.. Litt sånn plutselig. Hva syntes dere om å ta med barna såpass mye i reklame snutter på IG? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Døgnvill Skrevet 7. januar 2019 #166 Del Skrevet 7. januar 2019 On 12/4/2018 at 3:02 AM, Sacramone said: Har vært utrolig mye reklame fra disse i det siste.. Litt sånn plutselig. Hva syntes dere om å ta med barna såpass mye i reklame snutter på IG? Synes absolutt ingenting om det. Ingenting. Var en rask tur innom ig og jeg legger merke til at hun får flere likes på bilder MED barna enn med de uten. Hun er ei nydelig dame, så hun kunne stått for reklamen alene (eventuelt med mannen) uten å dra de inn i bildet. Bokstavlig talt. Dersom de absolutt MÅ ha med ungene så kan de vel ta bildene så ansiktene ikke er synlige.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker100 Skrevet 7. januar 2019 #167 Del Skrevet 7. januar 2019 Hun er veldig pen og ser blid ut;) er folk her misunnelige ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 7. januar 2019 #168 Del Skrevet 7. januar 2019 17 minutter siden, AnonymBruker100 skrev: Hun er veldig pen og ser blid ut;) er folk her misunnelige ? Det har vi det! 🙄 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosaboble15 Skrevet 7. januar 2019 #169 Del Skrevet 7. januar 2019 21 minutter siden, AnonymBruker100 skrev: Hun er veldig pen og ser blid ut;) er folk her misunnelige ? Ja, for pene mennesker kan ikke gjøre noe galt, så hvis noen kritiserer en pen person, så er det kun fordi vedkommende er misunnelig! (Og «ser blid ut»? Er det i det hele tatt noe å være misunnelig for?) 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 7. januar 2019 #170 Del Skrevet 7. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker100 skrev: Hun er veldig pen og ser blid ut;) er folk her misunnelige ? Du har skjønt det du!! Alle her en grønne av misunnelse på alle nattdraktene herr og fru Nyhus hsr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker100 Skrevet 7. januar 2019 #171 Del Skrevet 7. januar 2019 2 minutter siden, Macimba skrev: Du har skjønt det du!! Alle her en grønne av misunnelse på alle nattdraktene herr og fru Nyhus hsr. Hahaha 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 24. januar 2019 #172 Del Skrevet 24. januar 2019 De er med i forrige ukes episode av Uro på nrk. Handler om å «leve av å være lykkelig»... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2ney Skrevet 2. mars 2019 #173 Del Skrevet 2. mars 2019 (endret) Slettet Endret 2. mars 2019 av 2ney Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha88 Skrevet 2. mars 2019 #174 Del Skrevet 2. mars 2019 Siste innlegg på Instagram av mor som ammer sin 2,5 år gamle sønn. Med de andre barna oppstilt på bildet rundt mor. Amming er topp, ingen problemer med akkurat det. Men tenker de ikke på at disse ungene skal bli 8 år, 10 år, og tenåringer? Hvorfor må noe så privat og intimt deles? Jeg har selv en barn på vei inn i tenårene, og hadde han funnet et slik bilde av seg selv, så hadde han aldri tilgitt meg. Utleveringen er så grenseløs! Selv om de mener de kun deler positive og fine bilder unger ikke tar skade av å se i fremtiden. Det vet de jo absolutt ingenting om! Så små barn forstår ikke omfanget av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Døgnvill Skrevet 5. mars 2019 #175 Del Skrevet 5. mars 2019 Nei, nei og nei... Hvorfor det uendelige behovet for eksponering. Jeg skjønner det ikke! Det er jo ikke som guttene aldri kommer til å se bildene. Evig og alltid på nett. Amming er for meg personlig. Det er ikke noe jeg ville postet på nett. Spesielt ikke dersom jeg skulle hatt en toåring som ble ammet.... Stående buffet liksom. Men det er jo bare min mening. Håper guttene slipper unna andres når de blir eldre. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 5. mars 2019 #176 Del Skrevet 5. mars 2019 Det er få barn som er eksponert mer enn disse guttene, og det er veldig skremmende at foreldre kan opptre slik på barnas vegne. De har skylapper, og de velger å ikke høre på eksperter når det kommer til å eksponere barn. De har jo også et stort behov for å vise frem seg selv og sin enorme lykke, og sin enorme positivitet. Hvem tror de at de lurer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 6. mars 2019 #177 Del Skrevet 6. mars 2019 Pene folk, men det er så usmakelig at barna eksponeres noe så grenseløst... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SansaS Skrevet 29. mars 2019 #178 Del Skrevet 29. mars 2019 Så at hun la ut en IGpost i går som er reklame, med bilde av seg og en av sønnene som sitter i fanget - og de kysser på munnen. Jeg reagerer på dette, hvor greit er det for denne gutten, i dag eller om 3-4 år? Min mening er at dette er veldig grenseoverskridende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 29. mars 2019 #179 Del Skrevet 29. mars 2019 15 minutter siden, SansaS skrev: Så at hun la ut en IGpost i går som er reklame, med bilde av seg og en av sønnene som sitter i fanget - og de kysser på munnen. Jeg reagerer på dette, hvor greit er det for denne gutten, i dag eller om 3-4 år? Min mening er at dette er veldig grenseoverskridende. Hvorfor er det grenseoverskridende? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 29. mars 2019 #180 Del Skrevet 29. mars 2019 Det er jo et ytterst privat øyeblikk mellom mor og sønn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå