Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

7 timer siden, minister-mio skrev:

Snakker ikke hun sørlandsdialekt?

Tror det var sørlandsdialekt personen prøvde på der. Jeg leste det sånn i vertfall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, BethD skrev:

Tror det var sørlandsdialekt personen prøvde på der. Jeg leste det sånn i vertfall 

Jeg leste det som nordlending 🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, minister-mio skrev:

Jeg leste det som nordlending 🤣

På Sørlandet er det mange dialekter som skiller. Dialekten vedkommende skrev på her var vendølsk,  noe som ligner litt på noen dialekter i Aust-Agder.

Monica er fra Kristiansand å sier ikke "ein" men "en" 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, cHg skrev:

På Sørlandet er det mange dialekter som skiller. Dialekten vedkommende skrev på her var vendølsk,  noe som ligner litt på noen dialekter i Aust-Agder.

Monica er fra Kristiansand å sier ikke "ein" men "en" 

 

Skjønner. Jeg trodde ikke det var så mye "æ" i kristiansandsdialekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, minister-mio skrev:

Skjønner. Jeg trodde ikke det var så mye "æ" i kristiansandsdialekt.

Blaude konsonanter og mye bruk av æ og å 👌😊

Endret av cHg
Legge til noe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna kledd i dress og poserende i tranreklame på insta. Hele familien må bidra for å sikre inntekten ja. Men det er jo bare en kooooselig reklame så da er det jo ikke så nøye om man bruker ungene for å tjene penger 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.11.2019 den 8.53, Aloha88 skrev:

Barna kledd i dress og poserende i tranreklame på insta. Hele familien må bidra for å sikre inntekten ja. Men det er jo bare en kooooselig reklame så da er det jo ikke så nøye om man bruker ungene for å tjene penger 🙄

De bruker jo barna til alt. Utenom klokkereklamen jeg så igår....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, 29_j skrev:

Hun tror det er tvillinger, hva tror dere? 

Jeg hadde selv stor mage tidlig på andremann, ikke første. Det er jo helt normalt at magen utvider seg etter flere barn. Blir rett og slett nesten misunnelig om hun venter twins😄

Det er jo nr4. Har hørt magen blir større kjappere når man har hatt flere barn tidligere. Og mye kan være luft! Tror ikke det er to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, 29_j skrev:

Jeg tror faktisk det er en gutt til😄

Åååå er så spent!!!! Tror det er jente siden hun er så forskjellig fra de forrige svangerskapene :) men tror ikke det er to... da dauer jeg litt på hans vegne 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, Litenoggod skrev:

Får jo ikke vite kjønn når man er bare 9 uker på vei. Kjønn er ikke synlig etter uke 12

Tenkte kanskje hun var lenger på vei eller noe sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 14.12.2019 den 1.18, 29_j skrev:

Æ tenker... Så godt at de to på "my story", kan vise at det er vin på bordet, uten å skal tenke på alko-nazi folkene som åpenbart syntes dette er galt. Jeg syntes det er godt at det vises alkohol, selv med gravide. Jeg vet jo at ho ikke gjør det. Elsker at nyskerrigheten (som vil kommer frem) er der.

Alkohol nytes dere, det skal det jo gjøre. Å klarer man det og håndterer det, er det helt riktig. 

Skål😊🥂

Atte hæ? Merkelig innlegg.. Men nå har ikke jeg sett den "storyen"...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fascinerende å følge med på disse to😊 De går begge hjemme og trør luft hver dag og filmet seg selv når de prater😊 Og halve Norge sitter og ler av de🙈 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hilde444 skrev:

Fascinerende å følge med på disse to😊 De går begge hjemme og trør luft hver dag og filmet seg selv når de prater😊 Og halve Norge sitter og ler av de🙈 

Ja det er fascinerende. Virkelig. Lurer på hvordan en sånn hverdag må føles for barna. Føler de seg sett tror dere...? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...