Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt ærlig.... tragisk opplegg,pinlig rett og slett. Og kommentarfeltet jubler. Uff..så glad eg har en vanlig jobb,glad ungene mine får vokse opp i fred for massiv eksponering og kjæresteforholdet mitt er mitt og ikke hele Norge sitt😲🙄 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er virkelig så ille at jeg sjelden har sett maken. Disse to lever av å iscenesette sånne happy-family-moments. Med tre, snart fir helt uvitende barn i sentrum av dette hele.

For en råtten og ureflektert bransje.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 29_j skrev:

Poenget er at de vil neppe ha det så fantastisk som det ser ut. 

Det er mulig. Personlig synes jeg ikke det ser så fantastisk ut, heller. Dessuten er jeg mer opptatt av hva ungene utsettes for/dras med i, enn hvorvidt foreldrene spiller skuespill eller ikke. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Hesya skrev:

Tror heller ikke de har det så perfekt som de ønsker og fremstå.. Aldri sett en mann smile så sjelden.. 

Jeg har ikke fått det inntrykket av han. Syntes han er mye flinkere vise virkelighet og er langt mer ekte/morsom å følge !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske tydelig at de leser her inne vertfall 😂 

Mannen posta på storyen til deres felles instakonto at han startet dagen med et smil 😂👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, BethD skrev:

Ganske tydelig at de leser her inne vertfall 😂 

Mannen posta på storyen til deres felles instakonto at han startet dagen med et smil 😂👏🏼

😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer oppriktig på hva de tenker om hva de bidrar med i samfunnet. Han har vel hatt en vanlig jobb tidligere? Nå surrer han hjemme med kona (vet ikke om ungene går i barnehage eller på skole), kan ikke være mye utviklende i noe sånt. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, BethD skrev:

Ganske tydelig at de leser her inne vertfall 😂 

Mannen posta på storyen til deres felles instakonto at han startet dagen med et smil 😂👏🏼

Haha, døøøøør🙈🙈😂😂👏🏻👏🏻 Jeg så det der😂 For et liv🙈🙈🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Kollontaj skrev:

Lurer oppriktig på hva de tenker om hva de bidrar med i samfunnet. Han har vel hatt en vanlig jobb tildigere? Nå surrer han hjemme med kona (vet ikke om ungene går i barnehage eller på skole), kan ikke være mye utviklende i noe sånt. 

Ungene går i barnehage og begge foreldrene går hjemme og trør og filmer videoer av seg selv🙈😂 Så utrolig tragisk🙈 Nei takke meg til et anonymt liv for mine barn og en givende jobb🙏🏻

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på hvilke tanker tre små brødre gjør seg når mor er tydelig helt i ekstase over at hun nå skal få ei jente. Stor fest der de avslørte kjønnet (hadde de det da hun var gravid med guttene?) og hun er i fullstendig lykkerusmodus. 

Jeg har full forståelse for at det er stas å få ei jente når man har tre gutter, på samme måte som det ville vært stas å få en gutt når man har tre jenter, men jeg tror ikke tre små gutter har forståelse for det. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, skruf skrev:

Lurer litt på hvilke tanker tre små brødre gjør seg når mor er tydelig helt i ekstase over at hun nå skal få ei jente. Stor fest der de avslørte kjønnet (hadde de det da hun var gravid med guttene?) og hun er i fullstendig lykkerusmodus. 

Jeg har full forståelse for at det er stas å få ei jente når man har tre gutter, på samme måte som det ville vært stas å få en gutt når man har tre jenter, men jeg tror ikke tre små gutter har forståelse for det. 

Det tror jeg ikke ærlig talt er en sak for dem...  så små barn tenker ikke sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...