Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en heseblesende IG-konto hun har. Ble helt svett! Fikk følelsen av at her er det noen som prøver litt for hardt. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse klarer jeg ikke følge! Makan til eksponering og spons og tryingtohard. Blir helt matt.

Nei, takk! #svett

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Maneo skrev:

Disse klarer jeg ikke følge! Makan til eksponering og spons og tryingtohard. Blir helt matt.

Nei, takk! #svett

Veldig enig. Jeg har ikke orka å se på snapp når de har gjestesnappet hos folk. Det blir helt feil for meg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba

Hun er så overpositiv at det blir kleint. Og den eksponeringen av ungene er virkelig langt over streken. At de ikke ser det selv,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD

Denne dama og mannen er så kleine at jeg får helt vondt i sjela. Husker en gang de gjestesnappa på joviale mødre og hadde kosekveld hvor han spilte gitar og de sang sammen mens de drakk vin. Jeg trodde jeg skulle omkomme av flauhet,herregud så kleint 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.5.2019 den 21.58, BethD skrev:

Denne dama og mannen er så kleine at jeg får helt vondt i sjela. Husker en gang de gjestesnappa på joviale mødre og hadde kosekveld hvor han spilte gitar og de sang sammen mens de drakk vin. Jeg trodde jeg skulle omkomme av flauhet,herregud så kleint 😂😂

åå, det skulle jeg fått med meg!! Men ja, her er det mye som er kleint... Jeg syntes det er superkleint når hun snapper med mannen og de småkrangler. Han ser ut til å bry seg midt på ryggen rett og slett og det blir bare kleint.. Eksponeringen av barna er helt enorm og bildene er som å bo i en rosa sky, HELE tida!!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
9 timer siden, Sacramone skrev:

åå, det skulle jeg fått med meg!! Men ja, her er det mye som er kleint... Jeg syntes det er superkleint når hun snapper med mannen og de småkrangler. Han ser ut til å bry seg midt på ryggen rett og slett og det blir bare kleint.. Eksponeringen av barna er helt enorm og bildene er som å bo i en rosa sky, HELE tida!!

Ååå det har jeg ikke sett. Når de småkrangler. Visste ikke at de kunne krangle jeg,må være for show det da? 👀😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aloha88

Det pastabildet på Instagram virket motsatt av sin hensikt i hvert fall, fikk ikke mye lyst på kavli skinkeost etter det. Synes mest synd på barna som skal dras inn i disse reklamene. Hadde vært så enormt flau som fjortis om noe sånn hadde vært lagt ut av meg som barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 14.5.2019 den 15.22, Aloha88 skrev:

Det pastabildet på Instagram virket motsatt av sin hensikt i hvert fall, fikk ikke mye lyst på kavli skinkeost etter det. Synes mest synd på barna som skal dras inn i disse reklamene. Hadde vært så enormt flau som fjortis om noe sånn hadde vært lagt ut av meg som barn. 

Og middagen er bare smakløs! så mange som reklamerer for denne "herlige" retten. 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 7.6.2019 den 19.11, Eamane skrev:

Og middagen er bare smakløs! så mange som reklamerer for denne "herlige" retten. 🙄

Jeg er enig i dette, det smakte ikke godt🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er så glad jeg slipper å stresse med å legge ut hele livet til familien på sosiale medier. 

Det er jo noe hele hele tiden!!!

Snap her, Snap der. 

IG her, IG der. 

FB her, FB der. 

I tillegg til bloggen. 

 

For å ikke snakke om alle bildene som kan komme nå i sommer, med de små som løper rundt med minimalt med klær i varmen.... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 2.7.2019 den 14.51, Døgnvill skrev:

Er så glad jeg slipper å stresse med å legge ut hele livet til familien på sosiale medier. 

Det er jo noe hele hele tiden!!!

Snap her, Snap der. 

IG her, IG der. 

FB her, FB der. 

I tillegg til bloggen. 

 

For å ikke snakke om alle bildene som kan komme nå i sommer, med de små som løper rundt med minimalt med klær i varmen.... 

Enig med deg! Jeg legger meg lite borti om folk velger å vise fram deler av familielivet sitt, men dette parer eksponerer barna ekstremt mye. Vet barna noe om livet uten mobilen til foreldrene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

On 9/5/2019 at 2:12 AM, Solfridmedhatten said:

Enig med deg! Jeg legger meg lite borti om folk velger å vise fram deler av familielivet sitt, men dette parer eksponerer barna ekstremt mye. Vet barna noe om livet uten mobilen til foreldrene?

Tvilsomt 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, 29_j said:

Enig der, er så glad jeg slipper å må frem med mobilen hele tiden. Jeg har ingenting imot disse to her, de har noen herlige små barn. Men det å hele tiden må filme, snappe og få frem absolutt alt hele tiden må være ekstremt tungvint. Er glad jeg har en jobb å gå til, så slipper jeg å "få dårlig samvittighet" for små kommentarer fra andre. Mannen min hadde tørna hadde jeg filmet hele tiden. Jeg syntes Monica er skjønn, å hun er den glad jenta hun viser - faktisk. :)

Det samme har jeg sagt flere ganger at hun er kjempeherlig! Ei skikkelig glajente ☺️

Er bare ufattelig uenig i måten de driver forretning på.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2019 den 18.41, SansaS skrev:

Så at hun la ut en IGpost i går som er reklame, med bilde av seg og en av sønnene som sitter i fanget - og de kysser på munnen. Jeg reagerer på dette, hvor greit er det for denne gutten, i dag eller om 3-4 år? Min mening er at dette er veldig grenseoverskridende. 

Er det kyssing du mener er grenseoverskridende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 18.9.2019 den 16.13, Døgnvill skrev:

Det samme har jeg sagt flere ganger at hun er kjempeherlig! Ei skikkelig glajente ☺️

Er bare ufattelig uenig i måten de driver forretning på.. 

Enig! Syns dama er superherlig, men ikke helt sansen for eksponeringen av barn.. Men utenom det så er det et herlig par å følge 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Koselig familie, men ble altfor privat å dele at de tar en graviditetstest på YouTube, og sammen med ungene. Vet ikke helt, blir litt fasinert, og litt matt. Trenger virkelig folk å se dette? Og ja, jeg måtte se jeg og, men trodde ikke helt på at det virkelig var sant.  Trodde det var tull , og hvertfall ikke at ungene faktisk var med på selve testingen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Banænie skrev:

Koselig familie, men ble altfor privat å dele at de tar en graviditetstest på YouTube, og sammen med ungene. Vet ikke helt, blir litt fasinert, og litt matt. Trenger virkelig folk å se dette? Og ja, jeg måtte se jeg og, men trodde ikke helt på at det virkelig var sant.  Trodde det var tull , og hvertfall ikke at ungene faktisk var med på selve testingen. 

Syns det virket planlagt og tror ikke helt på den «overraskelsesen». Mulig det var det for ungene i videoen men tror at dette visste de før de spilte inn filmen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, 29_j skrev:

Koselig ♡ men tenk om den var negativ, kunne gjort barna lei seg og gitt opp gleden. Jeg tror de var 99,9 sikre på unnfangelsen. 

Dette var nok planlagt siden barna var med, kjempe koselig og ønsker de all hell og lykke❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...