Frøkenfryden Skrevet 6. april 2022 #5801 Skrevet 6. april 2022 Sola de skrev (1 time siden): @lurven @Frøkenfryden Leste bare siteringene deres til etter annet dere bablet om haha Haha, det så utrolig useriøst ut mellom litt viktigere dypere ting her.. så snakker vi om tyrkershots😂😂😂 1
Gjest lurven Skrevet 6. april 2022 #5802 Skrevet 6. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Haha, det så utrolig useriøst ut mellom litt viktigere dypere ting her.. så snakker vi om tyrkershots😂😂😂 Viktig å kunne være både dyp og grunn synes jeg
Sola de Skrevet 6. april 2022 #5803 Skrevet 6. april 2022 Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): Haha, det så utrolig useriøst ut mellom litt viktigere dypere ting her.. så snakker vi om tyrkershots😂😂😂 Haha, det forklarer det 1
Sola de Skrevet 6. april 2022 #5804 Skrevet 6. april 2022 Titania skrev (1 time siden): Bedre forhold til pappa enn mamma, men det er nok fordi vi er ganske like 😊 Men samtidig takler jeg ikke å være så alt for lenge sammen med han heller 😅 Han er liksom den som stiller opp når det er noe - enda han bor 40 mil unna. Da jeg ble påkjørt og endte på sykehus i Fredrikstad kjørte han fra København og banket på døren på sykehuset på kvelden. Mamma «klarte ikke» komme seg dit fra Moss. Og da jeg ble innlagt for noen år siden pga komplikasjon etter fjerning av galleblæra skjedde det samme. Men da fikk han beskjed om at han ikke trengte komme - jeg skulle bare være innlagt over helgen til observasjon. Svaret fra han var at «det vet du jo allerede at det bare er å drite i og si. Jeg er halvveis på vei opp - vi sees i morgen». Han er nok svært svært glad i deg 1
Frøkenfryden Skrevet 6. april 2022 #5805 Skrevet 6. april 2022 lurven skrev (1 time siden): Viktig å kunne være både dyp og grunn synes jeg Meget enig!
Frøkenfryden Skrevet 6. april 2022 #5806 Skrevet 6. april 2022 Titania skrev (1 time siden): Bedre forhold til pappa enn mamma, men det er nok fordi vi er ganske like 😊 Men samtidig takler jeg ikke å være så alt for lenge sammen med han heller 😅 Han er liksom den som stiller opp når det er noe - enda han bor 40 mil unna. Da jeg ble påkjørt og endte på sykehus i Fredrikstad kjørte han fra København og banket på døren på sykehuset på kvelden. Mamma «klarte ikke» komme seg dit fra Moss. Og da jeg ble innlagt for noen år siden pga komplikasjon etter fjerning av galleblæra skjedde det samme. Men da fikk han beskjed om at han ikke trengte komme - jeg skulle bare være innlagt over helgen til observasjon. Svaret fra han var at «det vet du jo allerede at det bare er å drite i og si. Jeg er halvveis på vei opp - vi sees i morgen». Glad for høre du har en sånn pappa! ❤️ …og at du får mer rosa klær😃
Frøkenfryden Skrevet 6. april 2022 #5807 Skrevet 6. april 2022 lurven skrev (2 timer siden): Åå det var gode tider Hehe, på sitt vis. Tror jeg liker tidene nå bedre🙂
Hoppetaujenta Skrevet 6. april 2022 Forfatter #5808 Skrevet 6. april 2022 Frøkenfryden skrev (På 5.4.2022 den 7.20): Virkelig en av de fineste mummikoppene noen gang Veldig fin kopp og hadde jeg hatt sånne, så ville jeg har brukt en hver dag. Behandlet dem varsomt og kjærlig. Athena79 skrev (22 timer siden): Jeg har hatt Fifty Shades. maraton Hmm....alt det ligger fremdeles på vent hos meg. Må ha "den" følelsen før jeg setter i gang. Joda...han har særpreg den karen...
Gjest lurven Skrevet 6. april 2022 #5809 Skrevet 6. april 2022 Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden): Veldig fin kopp og hadde jeg hatt sånne, så ville jeg har brukt en hver dag. Behandlet dem varsomt og kjærlig. Hmm....alt det ligger fremdeles på vent hos meg. Må ha "den" følelsen før jeg setter i gang. Joda...han har særpreg den karen... Hva er greia med fifty shades? Har aldri skjønt hvorfor damer liker den
Frøkenfryden Skrevet 6. april 2022 #5810 Skrevet 6. april 2022 lurven skrev (16 minutter siden): Hva er greia med fifty shades? Har aldri skjønt hvorfor damer liker den Stuerent men snuskete. Ikke sett. Gjetter🤓
Titania Skrevet 6. april 2022 #5811 Skrevet 6. april 2022 Sola de skrev (3 timer siden): Han er nok svært svært glad i deg Ingen tvil om det 🥰 Selv om jeg har truffet de færreste av kollegane hans (skal sies, jeg var med han en del innom kontoret da jeg var mindre), ble jeg visst nevnt mer enn en gang da bedriften feiret at han hadde jobbet der i 30 år 😄 Så har følelsen av at jeg blir nevnt også 😛 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Glad for høre du har en sånn pappa! ❤️ …og at du får mer rosa klær😃 Ja, og jaaaa 🥰 Ble en genser som er blå eller lilla også 🙈 Den var så digg å ha på, og lang til meg som er både lang og feit - så kan ikke risikere å ikke få tak i fler 🙈😬
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2022 Forfatter #5812 Skrevet 7. april 2022 I dag skal jeg vente med å spise frokost til jeg får kjøpt ferskt brød med god skorpe om bittelitt tid.
Sola de Skrevet 7. april 2022 #5813 Skrevet 7. april 2022 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): I dag skal jeg vente med å spise frokost til jeg får kjøpt ferskt brød med god skorpe om bittelitt tid. Jeg liker ikke skorper på brødskivene mine
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2022 Forfatter #5814 Skrevet 7. april 2022 Jeg kan ta dem for deg. Liker du sånn kamuflert sjokoladekake under her da?
Sola de Skrevet 7. april 2022 #5815 Skrevet 7. april 2022 Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): Jeg kan ta dem for deg. Liker du sånn kamuflert sjokoladekake under her da? Ostekaker har jeg ikke lært meg å like heller
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2022 Forfatter #5816 Skrevet 7. april 2022 Uffda. Må visst slite med den selv da. ( )
Sola de Skrevet 7. april 2022 #5817 Skrevet 7. april 2022 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Uffda. Må visst slite med den selv da. ( ) Bare kos deg Har du smakt denne her? Den er litt for farlig god
Gjest Keikolina Skrevet 7. april 2022 #5818 Skrevet 7. april 2022 I går spiste jeg kun pringles og smågodt 😊
Gjest Cid Skrevet 7. april 2022 #5819 Skrevet 7. april 2022 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): I dag skal jeg vente med å spise frokost til jeg får kjøpt ferskt brød med god skorpe om bittelitt tid. First price kneip
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2022 Forfatter #5820 Skrevet 7. april 2022 Åneida, det ble speltbrød med reker i majones.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå