Gjest Cid Skrevet 1. april 2022 #5701 Skrevet 1. april 2022 Titania skrev (Akkurat nå): Har spurt litt folk om de vil finne på noe, og de er opptatt. Stedet jeg kan dra på besøk vil jeg ikke dra til Skulle til å spørre om du hadde spurt moren din men det frister kanskje ikke?
Titania Skrevet 1. april 2022 #5702 Skrevet 1. april 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Skulle til å spørre om du hadde spurt moren din men det frister kanskje ikke? Det er stedet jeg ikke vil til 😅
Gjest Cid Skrevet 1. april 2022 #5703 Skrevet 1. april 2022 Titania skrev (2 minutter siden): Det er stedet jeg ikke vil til 😅 Heller pappa?
Titania Skrevet 1. april 2022 #5704 Skrevet 1. april 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Heller pappa? Jepp. Men det er litt langt å reise 40 mil
Frøkenfryden Skrevet 1. april 2022 #5705 Skrevet 1. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (22 timer siden): En slags blodkreft + alt mulig dritt i tillegg. Parkinson feks. Har vært så mye så synes så synd på ham. Så leit å høre. Er så vondt med syke nære🥺❤️
Frøkenfryden Skrevet 1. april 2022 #5706 Skrevet 1. april 2022 Titania skrev (11 minutter siden): Jepp. Men det er litt langt å reise 40 mil Så leit at ikke helga er en deilig pust i bakken Titania❤️
Titania Skrevet 1. april 2022 #5707 Skrevet 1. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Så leit at ikke helga er en deilig pust i bakken Titania❤️ Det går liksom greit, men samtidig er det slitsomt. Kaoset i hodet begynner ofte på jobb på fredagene, og starter helt når jeg kommer hjem fra jobb. Går jo veldig i bølger, men mye er bare slitsomme greier, som er kombinert med en "søken" etter kontakt med folk på en eller annen måte. Som gjør at jeg føler jeg plager folk rundt meg (lite nettverk), og som trigger litt lite hyggelige tanker igjen. Blir vel litt som sentrifugalkraften de pratet om i NAV serien som gikk på tvnorge - man snurrer bare rundt, og kommer ikke ut
Frøkenfryden Skrevet 1. april 2022 #5708 Skrevet 1. april 2022 Titania skrev (2 minutter siden): Det går liksom greit, men samtidig er det slitsomt. Kaoset i hodet begynner ofte på jobb på fredagene, og starter helt når jeg kommer hjem fra jobb. Går jo veldig i bølger, men mye er bare slitsomme greier, som er kombinert med en "søken" etter kontakt med folk på en eller annen måte. Som gjør at jeg føler jeg plager folk rundt meg (lite nettverk), og som trigger litt lite hyggelige tanker igjen. Blir vel litt som sentrifugalkraften de pratet om i NAV serien som gikk på tvnorge - man snurrer bare rundt, og kommer ikke ut Ikke sett serien, men tror jeg skjønner litt hva du mener likevel. Sender varme tanker. ❤️ Ps, syns du er fin her inne, et lyspunkt, så om sosialt liv her kan funke litt så er det velkomment🙂
Titania Skrevet 1. april 2022 #5709 Skrevet 1. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Ikke sett serien, men tror jeg skjønner litt hva du mener likevel. Sender varme tanker. ❤️ Ps, syns du er fin her inne, et lyspunkt, så om sosialt liv her kan funke litt så er det velkomment🙂 Takk ❤️ Det hjelper å være her også, selv om det ikke helt dekker det "store" behovet, på en måte 😊 Men det er jo derfor jeg fortsetter å være her 😄 Forsøker å være mest positiv, men føler jo det er blitt mye negativt i det siste. Men man blir vel litt mer påvirket enn man ønsker av å hatt det i stor grad veldig kjipt over mange måneder.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. april 2022 #5710 Skrevet 1. april 2022 Frøkenfryden skrev (27 minutter siden): Så leit å høre. Er så vondt med syke nære🥺❤️ Ja Men er fint å vite at han får hjelp på sykehuset Bedre det enn at han er hjemme med tunge tanker. Og bedre for oss andre som får dårlig samvittiģhet for at vi må jobbe og ikke får passet på ordentlig.
Frøkenfryden Skrevet 1. april 2022 #5711 Skrevet 1. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (19 minutter siden): Ja Men er fint å vite at han får hjelp på sykehuset Bedre det enn at han er hjemme med tunge tanker. Og bedre for oss andre som får dårlig samvittiģhet for at vi må jobbe og ikke får passet på ordentlig. Veldig sant! ❤️
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2022 Forfatter #5712 Skrevet 2. april 2022 "30 g valnøtter om dagen bidrar til å forbedre blodkarenes elastisitet. Et variert kosthold og en sunn livsstil er viktig for god helse." Det står det på nøtteposen min og det nevnes ikke at det er veldig mye kalorier i nøtter, så for den som er på slanker`n og balanserer inntaket; nøy deg med fem nøtter pr dag. Det smaker veldig godt og jeg er helt nøtt til å bare ta en til...
Gjest Cid Skrevet 2. april 2022 #5713 Skrevet 2. april 2022 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): "30 g valnøtter om dagen bidrar til å forbedre blodkarenes elastisitet. Et variert kosthold og en sunn livsstil er viktig for god helse." Det står det på nøtteposen min og det nevnes ikke at det er veldig mye kalorier i nøtter, så for den som er på slanker`n og balanserer inntaket; nøy deg med fem nøtter pr dag. Det smaker veldig godt og jeg er helt nøtt til å bare ta en til... De Polly?
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2022 Forfatter #5714 Skrevet 2. april 2022 Nei, de heter noe annet som jeg ikke har foran meg akkurat i farten, men uten salt og andre ingredienser. Bare nøtter uten skall.
Frøkenfryden Skrevet 2. april 2022 #5715 Skrevet 2. april 2022 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Nei, de heter noe annet som jeg ikke har foran meg akkurat i farten, men uten salt og andre ingredienser. Bare nøtter uten skall. Nøtter er godt, jeg hakker de på kjøleskapsgrøt og chiapudding og et par nøtter blir faktisk et fint dryss syns jeg. Trenger ikke supermange👍 1
Gjest lurven Skrevet 2. april 2022 #5716 Skrevet 2. april 2022 Frøkenfryden skrev (57 minutter siden): Nøtter er godt, jeg hakker de på kjøleskapsgrøt og chiapudding og et par nøtter blir faktisk et fint dryss syns jeg. Trenger ikke supermange👍 Jeg pleier noen ganger å kjøre de i en blender, da blir det sånt fint pulver.
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2022 Forfatter #5717 Skrevet 2. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Nøtter er godt, jeg hakker de på kjøleskapsgrøt og chiapudding og et par nøtter blir faktisk et fint dryss syns jeg. Trenger ikke supermange Nei, nemlig. Sist jeg smakte en slags bløtkake med marsipanlokk, var det strødd rikelig med opphakkede valnøtter inni og det smakte supergodt! Et par ganger i året går jeg i liten flokk på skikkelig gammel kvalitetscafè og har en liten kopp kaffe/litt fløte og et kakestykke, slik som finere folk gjør. Lillefingeren rett ut og serviett på fanget.... Jeg er jo helt naturtro til avataren min, så jeg kan ikke snike meg inn noe sted som helst. lurven skrev (2 timer siden): Jeg pleier noen ganger å kjøre de i en blender, da blir det sånt fint pulver. Det har du rett i. Blir god effekt i mat det også. En kan også få kjøpt småposer med "mandelmel" og det forsvinner inn i grøt eller hva en nå har det i, men en får nøttesmaken uansett.
Gjest lurven Skrevet 2. april 2022 #5718 Skrevet 2. april 2022 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Nei, nemlig. Sist jeg smakte en slags bløtkake med marsipanlokk, var det strødd rikelig med opphakkede valnøtter inni og det smakte supergodt! Et par ganger i året går jeg i liten flokk på skikkelig gammel kvalitetscafè og har en liten kopp kaffe/litt fløte og et kakestykke, slik som finere folk gjør. Lillefingeren rett ut og serviett på fanget.... Jeg er jo helt naturtro til avataren min, så jeg kan ikke snike meg inn noe sted som helst. Det har du rett i. Blir god effekt i mat det også. En kan også få kjøpt småposer med "mandelmel" og det forsvinner inn i grøt eller hva en nå har det i, men en får nøttesmaken uansett. Ja pleier å ha det på yoghurt
Gereon Rath Skrevet 2. april 2022 #5719 Skrevet 2. april 2022 Jeg liker Babylon Berlin Jeg synes tv serien er bedre enn bøkene.
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #5720 Skrevet 3. april 2022 (endret) lurven skrev (12 timer siden): Ja pleier å ha det på yoghurt Mm😀 Apropos.. hvorfor er ting så storre i Sverige, knekkebrødene er enooorme. Kvargbegeret er større enn hodet mitt. Endret 3. april 2022 av Frøkenfryden 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå