Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det provosere meg at det ønskes flagg fra andre land på 17.mai.  Det er Norges nasjonal dag og Norges grunnlov som feires. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
lurven skrev (3 timer siden):

Nå er jeg spent på hvordan de blir brettet altså

Sant! Sykt spennende tider fremover her nå!

Skrevet
lurven skrev (3 timer siden):

Da blir mannen din glad

Ja, jeg er et festmåltid fra før, men med et frødryss. Uimotståelig:jepp:

Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (37 minutter siden):

Sant! Sykt spennende tider fremover her nå!

Det er nesten ikke til å holde ut

Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (35 minutter siden):

Ja, jeg er et festmåltid fra før, men med et frødryss. Uimotståelig:jepp:

Frøene blir på en måte forretten 

Skrevet
lurven skrev (Akkurat nå):

Frøene blir på en måte forretten 

😂🙈

Skrevet

Noen ganger er jeg smålig og hyklersk.

Skrevet

Noen ganger er jeg veldig omsorgsfull når jeg kommer til de siste hyllene før betaling i butikkene, der hvor alt det søte ber på sine kaloririke knær....ja faktisk ROPER på meg og ser meg som sin redningskvinne; kom og ta oss bort fra denne jammerdal!!! ...og hele meg føler så med dem og er klar til å pakke en ladning flyktninger i min store ryggsekk; kom til meg og få fritt leide så lenge dere vil...mine skap, loft og kjeller er frisoner, der er det bare meg som passer på dere og ser til at dere har det bra...og ser ....og ser...og snuser på dere og småsleiker på papiret utenpå og kommer i skade for å åpne en flik for det luktet nesten narkotikum (sa min forumsnusehund til meg) og alt slikt må jo sjekkes med en gang vet dere og det gjorde jeg og holdt nesten på å rope at jeg fant forbudt stoff, men stoppet opp og så litt sånn :sjokkert: ut, for jeg kom på at jeg jo ikke spiser det akkurat nå, jeg er i en sunn fase...og det luktet forsåvidt forbudt....for det var lakrissjokolade.... :daane: Arrgh!!! ...og jeg la mentalt alt fra meg og gikk hurtig videre og betalte. Livet er knallfullt av prøvelser. :sukk: 

517BtFS3O7L_1024x1024.jpg?v=1643988548Åhh..... :rodmer: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden):

Noen ganger er jeg veldig omsorgsfull når jeg kommer til de siste hyllene før betaling i butikkene, der hvor alt det søte ber på sine kaloririke knær....ja faktisk ROPER på meg og ser meg som sin redningskvinne; kom og ta oss bort fra denne jammerdal!!! ...og hele meg føler så med dem og er klar til å pakke en ladning flyktninger i min store ryggsekk; kom til meg og få fritt leide så lenge dere vil...mine skap, loft og kjeller er frisoner, der er det bare meg som passer på dere og ser til at dere har det bra...og ser ....og ser...og snuser på dere og småsleiker på papiret utenpå og kommer i skade for å åpne en flik for det luktet nesten narkotikum (sa min forumsnusehund til meg) og alt slikt må jo sjekkes med en gang vet dere og det gjorde jeg og holdt nesten på å rope at jeg fant forbudt stoff, men stoppet opp og så litt sånn :sjokkert: ut, for jeg kom på at jeg jo ikke spiser det akkurat nå, jeg er i en sunn fase...og det luktet forsåvidt forbudt....for det var lakrissjokolade.... :daane: Arrgh!!! ...og jeg la mentalt alt fra meg og gikk hurtig videre og betalte. Livet er knallfullt av prøvelser. :sukk: 

517BtFS3O7L_1024x1024.jpg?v=1643988548Åhh..... :rodmer: 

Trodde ikke du likte lakris 

Skrevet

Så du har ikke fått med deg all gleden over lakrisguttenes sjokolade og "lakris-is" som jeg har kost meg høylytt med på dette forumet i mange år? :laugh: Snill og mild lakris er godt. Den sterke salmiakken etc. som nesten kan ta livet av en....liker jeg ikke. 
Lakrisgutta-storplate-600x600.jpgcd083098-a240-42b9-b344-8b7d8ef851a0.jpe7041013770002.jpg
irkr0gryk73tt3etq44x.jpg
                                                                   Ai låvv lakrisiskrem! :mynona:

Skrevet

Den creme lakris-isen er alt for god 🙈

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Så du har ikke fått med deg all gleden over lakrisguttenes sjokolade og "lakris-is" som jeg har kost meg høylytt med på dette forumet i mange år? :laugh: Snill og mild lakris er godt. Den sterke salmiakken etc. som nesten kan ta livet av en....liker jeg ikke. 
Lakrisgutta-storplate-600x600.jpgcd083098-a240-42b9-b344-8b7d8ef851a0.jpe7041013770002.jpg
irkr0gryk73tt3etq44x.jpg

Sterk lakris er godt :)

Skrevet

Kan det ha seg slik Cid, at smaksløkene dine er litt ødelagt av all den supersterke maten du har spist så lenge? 
Det er som folk jeg kjenner som kun bestiller det aller sterkeste på indisk restaurant, de svetter, puste og peser,
men de må ha det så sterkt, ellers smaker det ingenting. :vetikke: 

Eller som noen unger i en familie jeg en gang kjente; ungene var veldig unge men kranglet seg til mye salt på egget hver gang, ellers var det ikke noe godt. Egg i seg selv er jo godt det, men venner en seg til ting, så tror en at det må være sånn. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Kan det ha seg slik Cid, at smaksløkene dine er litt ødelagt av all den supersterke maten du har spist så lenge? 
Det er som folk jeg kjenner som kun bestiller det aller sterkeste på indisk restaurant, de svetter, puste og peser,
men de må ha det så sterkt, ellers smaker det ingenting. :vetikke: 

Eller som noen unger i en familie jeg en gang kjente; ungene var veldig unge men kranglet seg til mye salt på egget hver gang, ellers var det ikke noe godt. Egg i seg selv er jo godt det, men venner en seg til ting, så tror en at det må være sånn. 

Nei, bare liker lakris men ikke i is eller sjokolade :fy_fy: 

Skrevet (endret)
Cid skrev (3 timer siden):

Sterk lakris er godt :)

Mann kjøpte sAlmiakkmelkesjokoladeplate i Sverige, noe for deg sikkert. niks, ser over her at du ikke vil ha sjokoladen. 

Endret av Frøkenfryden
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

irkr0gryk73tt3etq44x.jpg

Jeg har vært på Bülows lakrisfabrikk i Bornholm og spist superferske lakriskuler🥰🥰🥰

• Nyttig 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Mann kjøpte sAlmiakkmelkesjokoladeplate i Sverige, noe for deg sikkert. 

Ikke blanda sammen 😨 

Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Ikke blanda sammen 😨 

Kjøpe rene kuler uten sjokolade fra Bulow du, er supergode. 

Skrevet (endret)

Jobbet 07 til 16 i dag.. på vei hjem var jeg ved godt mot og tenkte jeg skulle slå til med 1 time hjemmekontor også. Nå derimot.. når jeg har spist epler og ost og fått på snurre sprett-buksa.. innrømmer jeg at jeg mista hjemmekontor-piffen:unsure:

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (5 minutter siden):

Kjøpe rene kuler uten sjokolade fra Bulow du, er supergode. 

Liker tyrkisk peber

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...