Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #5721 Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Mm😀 Apropos.. hvorfor er ting så storre i Sverige, knekkebrødene er enooorme. Kvargbegeret er større enn hodet mitt. Kanskje de spiser mere der?
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #5722 Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (3 timer siden): Kanskje de spiser mere der? Kanskje? Mye supergrove knekkebrød. Man blir hva man spiser, sier du. Så nå blir jeg grov og stor og rund😯
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2022 Forfatter #5723 Skrevet 3. april 2022 Jeg skulle gjerne ha reist på mitt magiske tidsreiseteppe til USA, kun for å få oppleve visse måltider der... for de skal visst være store...nei DIGRE å komme seg igjennom. Bare for opplevelsens skyld. Jeg blir mett når jeg blir mett, så det hadde stoppet seg selv det inntaket.
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #5724 Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Kanskje? Mye supergrove knekkebrød. Man blir hva man spiser, sier du. Så nå blir jeg grov og stor og rund😯 Og sprø
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #5725 Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Og sprø Med valmuefrø på toppen😀
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2022 Forfatter #5726 Skrevet 3. april 2022 Hvis jeg blir sprø i fremtiden så skal jeg også insistere på å få frø på toppen.
Gjest Dreams Skrevet 3. april 2022 #5727 Skrevet 3. april 2022 I dag skulle jeg ha ryddet huset, men tok meg heller tid til å sitte på KG jeg da.
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #5728 Skrevet 3. april 2022 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Hvis jeg blir sprø i fremtiden så skal jeg også insistere på å få frø på toppen. Sant, blir flottere helhet over oss da. Så kan vi gå i frø sammen😂 1
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #5729 Skrevet 3. april 2022 Dreams skrev (1 minutt siden): I dag skulle jeg ha ryddet huset, men tok meg heller tid til å sitte på KG jeg da. Vi har alle vært der😆
Gjest Dreams Skrevet 3. april 2022 #5730 Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Vi har alle vært der😆 Ja, det er nå enda godt 😂 Er jo tross alt søndag også, hviledag!
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2022 Forfatter #5731 Skrevet 3. april 2022 Dreams skrev (27 minutter siden): I dag skulle jeg ha ryddet huset, men tok meg heller tid til å sitte på KG jeg da. Det er en stor jobb å ta på seg å rydde opp på KG istedenfor, så jeg tar av meg hatten som jeg ikke har på, for det. Frøkenfryden skrev (26 minutter siden): Sant, blir flottere helhet over oss da. Så kan vi gå i frø sammen😂 ...og så går vi alle inn i samlet flokk i et stort glasshus og drives frem til praktfullt vannvidd...sammen!
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2022 Forfatter #5732 Skrevet 3. april 2022 (endret) Når jeg vinner storgevinst i lotto, så skal jeg ha en slik krabat på taket. Laget av: https://no.wikipedia.org/wiki/Per_Hurum Endret 3. april 2022 av Hoppetaujenta 1
Gjest Dreams Skrevet 3. april 2022 #5733 Skrevet 3. april 2022 Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Det er en stor jobb å ta på seg å rydde opp på KG istedenfor, så jeg tar av meg hatten som jeg ikke har på, for det. Ja, skulle hatt godt betalt for den jobben 😂
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #5734 Skrevet 3. april 2022 Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden): Det er en stor jobb å ta på seg å rydde opp på KG istedenfor, så jeg tar av meg hatten som jeg ikke har på, for det. ...og så går vi alle inn i samlet flokk i et stort glasshus og drives frem til praktfullt vannvidd...sammen! 😄 blir aldri ryddig her tror jeg
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2022 Forfatter #5735 Skrevet 3. april 2022 Jeg er så imponert, at du skal få alt jeg har stukket unna til en regnværsdag. DU fortjener hvert øre!
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #5736 Skrevet 3. april 2022 Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden): Det er en stor jobb å ta på seg å rydde opp på KG istedenfor, så jeg tar av meg hatten som jeg ikke har på, for det. ...og så går vi alle inn i samlet flokk i et stort glasshus og drives frem til praktfullt vannvidd...sammen! Husk å ta med stein til glasshuset
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #5737 Skrevet 3. april 2022 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Jeg er så imponert, at du skal få alt jeg har stukket unna til en regnværsdag. DU fortjener hvert øre! Dette minner meg på.. glemt poste de svenske serviettene vi kjøpte. Makan! 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2022 Forfatter #5738 Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (51 minutter siden): Husk å ta med stein til glasshuset Frøkenfryden skrev (44 minutter siden): Dette minner meg på.. glemt poste de svenske serviettene vi kjøpte. Makan! Jøjjemeg, er det sant? Til forveksling veldig fine jo.
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #5739 Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Med valmuefrø på toppen😀 Da blir mannen din glad
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #5740 Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Dette minner meg på.. glemt poste de svenske serviettene vi kjøpte. Makan! Nå er jeg spent på hvordan de blir brettet altså
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå